-
πραγματικα για πολλα γελια εδω μεσα...
ωραια το μουλτιπλα ειναι για οικογενειακα και αλλα τετοια...
οποτε να μην το κρινουμε για το ντισαιν...ρε τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας εδω μεσα..
ο αλλος βαζει το θρυλικο κλουβακι της φα βε και κατι θελει να πει τωρα........
μια ερωτηση... σας πληρωνουνε και ειστε τοσο μα τοσο γραφικοι η εχετε τοσο μεγαλο κομπλεξ για τα γερμανικα αυτοκινητα??
respect απο μενα...
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Τελοσπάντων,δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις και αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού μου ποστ.
Το δύσκολο με την πλάκα στο γραπτό λόγο είναι ότι παρεξηγείται πάρα πολύ εύκολα.
Προσωπικά ότι και να πεις για το μπράβο καρφάκι δε μου καίγεται,καθ' ότι είχα ένα που ήταν μοντ. 96
και πρώτη φορά συμπλήρωσα 200ml λάδι στις 190000χλμ.!! Σίγουρα μου έβγαλε βλάβες,αλλά όχι κάτι
που να με κάνει να αγανακτήσω με το αυτοκίνητο. Κατ' εσέ ίσως και να ήμουν πάρα πολύ κ@λ#φαρδος...
Πραγματικά πιστεύω ότι το golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το μπράβο,όμως εγώ όταν είδα το
τελευταίο από κοντά έχ@σα κατ'ευθείαν(όχι, δεν κατουράω συχνά )!
Χ@στ#κα κιόλας αν το golf έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εγώ αυτό που θέλω από ένα αυτοκίνητο είναι να με πάει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μου με νόμιμες ταχύτητες και αυτό το κάνουν ΟΛΑ,
συνεπώς δεν είχα κανένα λόγο να δώσω 5000E παραπάνω για το golf.
Καλό το καλαμπούρι, απλά προσωπικά κουράστηκα(αν και είμαι καινούριος στο φόρουμ) να ανοίγω καινούρια θέματα και το 95% των δημοσιεύσεων να είναι ανούσιοι αφορισμοί εταιριών και αυτοκινήτων(απεταξάμην τη FIAT ).
Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνεται πιο εποικοδομιτική κουβέντα εδω μέσα. Ωστόσο αν εσείς τη βρίσκετε έτσι πάω πάσο, συνεχίστε όπως γουστάρετε. Δε θα σας κάνω και κουμάντο άλλωστε, μια γνώμη λέω....Αυτό που έγραψα παραπάνω είναι ατάκα που προέκυψε από το τοπικ περί ποδοσφαίρου.
Δοκίμασε να γράψεις ΑΛΑΤΙ με μικρά και θα καταλάβεις.
Άλλη φορά μην βιάζεσαι να κάνεις συνειρμούς και σενάρια.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ελα ρε συ αντρα, κατουρα και λιγο, μας πηραν τα ζουμια. Πολλους αυταρεσκους, εγωκεντρικους τυπους μαζεψαμε...Με ξέρεις και από χθες;
-
Απο τις 10/10/2006...
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Τελοσπάντων,δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις και αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού μου ποστ.
Το δύσκολο με την πλάκα στο γραπτό λόγο είναι ότι παρεξηγείται πάρα πολύ εύκολα.
Προσωπικά ότι και να πεις για το μπράβο καρφάκι δε μου καίγεται,καθ' ότι είχα ένα που ήταν μοντ. 96
και πρώτη φορά συμπλήρωσα 200ml λάδι στις 190000χλμ.!! Σίγουρα μου έβγαλε βλάβες,αλλά όχι κάτι
που να με κάνει να αγανακτήσω με το αυτοκίνητο. Κατ' εσέ ίσως και να ήμουν πάρα πολύ κ@λ#φαρδος...
Πραγματικά πιστεύω ότι το golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το μπράβο,όμως εγώ όταν είδα το
τελευταίο από κοντά έχ@σα κατ'ευθείαν(όχι, δεν κατουράω συχνά )!
Χ@στ#κα κιόλας αν το golf έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εγώ αυτό που θέλω από ένα αυτοκίνητο είναι να με πάει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μου με νόμιμες ταχύτητες και αυτό το κάνουν ΟΛΑ,
συνεπώς δεν είχα κανένα λόγο να δώσω 5000E παραπάνω για το golf.
Καλό το καλαμπούρι, απλά προσωπικά κουράστηκα(αν και είμαι καινούριος στο φόρουμ) να ανοίγω καινούρια θέματα και το 95% των δημοσιεύσεων να είναι ανούσιοι αφορισμοί εταιριών και αυτοκινήτων(απεταξάμην τη FIAT ).
Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνεται πιο εποικοδομιτική κουβέντα εδω μέσα. Ωστόσο αν εσείς τη βρίσκετε έτσι πάω πάσο, συνεχίστε όπως γουστάρετε. Δε θα σας κάνω και κουμάντο άλλωστε, μια γνώμη λέω....Προς τι η υπολοιπη λογοδιαρροια ?
Καποιοι εχουν 5κ να δωσουν για να παρουν κατι καλλιτερο οπως ειναι το γκολφ σε σχεση με τον μπραβο, σημαινει οτι ειναι ηλιθιοι ?
Κι αυτοι που εχουν αλλα 5/6κ πιο πανω για να παρουν την bmw 120 τι ειναι ? Δις ηλιθιοι ?
Ο,τι πληρωνεις παιρνεις... -
Ο χρήστης scirocco123 έγραψε:
πραγματικα για πολλα γελια εδω μεσα...ωραια το μουλτιπλα ειναι για οικογενειακα και αλλα τετοια...
οποτε να μην το κρινουμε για το ντισαιν...ρε τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας εδω μεσα..
Αν κραζεις το multipla απλα δεν εχεις ιδεα τη σημασια του αυτοκινητου στην εξελιξη των πολυμορφικων... Ολα του ειδους σημερα, κατα καποιο τροπο ειναι multipl-ικα.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
πραγματικα για πολλα γελια εδω μεσα...
ωραια το μουλτιπλα ειναι για οικογενειακα και αλλα τετοια...
οποτε να μην το κρινουμε για το ντισαιν...ρε τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας εδω μεσα..
Αν κραζεις το multipla απλα δεν εχεις ιδεα τη σημασια του αυτοκινητου στην εξελιξη των πολυμορφικων... Ολα του ειδους σημερα, κατα καποιο τροπο ειναι multipl-ικα.
Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;
-
Ο χρήστης pittas έγραψε:
Τελοσπάντων,δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις και αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού μου ποστ.
Το δύσκολο με την πλάκα στο γραπτό λόγο είναι ότι παρεξηγείται πάρα πολύ εύκολα.
Προσωπικά ότι και να πεις για το μπράβο καρφάκι δε μου καίγεται,καθ' ότι είχα ένα που ήταν μοντ. 96
και πρώτη φορά συμπλήρωσα 200ml λάδι στις 190000χλμ.!! Σίγουρα μου έβγαλε βλάβες,αλλά όχι κάτι
που να με κάνει να αγανακτήσω με το αυτοκίνητο. Κατ' εσέ ίσως και να ήμουν πάρα πολύ κ@λ#φαρδος...
Πραγματικά πιστεύω ότι το golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το μπράβο,όμως εγώ όταν είδα το
τελευταίο από κοντά έχ@σα κατ'ευθείαν(όχι, δεν κατουράω συχνά )!
Χ@στ#κα κιόλας αν το golf έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εγώ αυτό που θέλω από ένα αυτοκίνητο είναι να με πάει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μου με νόμιμες ταχύτητες και αυτό το κάνουν ΟΛΑ,
συνεπώς δεν είχα κανένα λόγο να δώσω 5000E παραπάνω για το golf.
Καλό το καλαμπούρι, απλά προσωπικά κουράστηκα(αν και είμαι καινούριος στο φόρουμ) να ανοίγω καινούρια θέματα και το 95% των δημοσιεύσεων να είναι ανούσιοι αφορισμοί εταιριών και αυτοκινήτων(απεταξάμην τη FIAT ).
Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνεται πιο εποικοδομιτική κουβέντα εδω μέσα. Ωστόσο αν εσείς τη βρίσκετε έτσι πάω πάσο, συνεχίστε όπως γουστάρετε. Δε θα σας κάνω και κουμάντο άλλωστε, μια γνώμη λέω....Προς τι η υπολοιπη λογοδιαρροια ?
quote] -
κατα τα αλλα mito vs golf συζηταμε....
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;
Δεν χρειάζεται να πείτε κάτι...... γιατί τα δυό γαλλικά δεν ανακάλυψαν και την πυρίτιδα
Fiat 600 multipla 1956
http://www.autozine.org/Classiccar/html/Fiat/600.htmlLancia Megagamma 1978
http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagamma -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Mito γιατί το Golf έχει πραγματικά boring design
+1
συμφωνοι ειναι βαρετο το golf...τα volvo που αν δεν κανω λαθος σου αρεσουν τι ειναι τοτε???
κι εμενα μου αρεσουν γενικα(χωρις να με πολυτρελαινουν), με εξαιρεση το c30,αλλα δε μπορουμε να πουμε οτι δεν ειναι βαρετα
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;
Δεν χρειάζεται να πείτε κάτι...... γιατί τα δυό γαλλικά δεν ανακάλυψαν και την πυρίτιδα
Fiat 600 multipla 1956
http://www.autozine.org/Classiccar/html/Fiat/600.htmlLancia Megagamma 1978
http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagammahttp://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace
Το Espace σχεδιάστηκε την ίδια περίπου περίοδο με το Lancia Megagamma.Σημασία όμως έχει, πως το Espace δεν παρέμεινε μόνο στα σχέδια, αλλά λίγα χρόνια μετά (το 1984) πέρασε στην παραγωγή και δημιουργήθηκε έτσι στην ουσία η κατηγορία των MPV όπως την ξέρουμε σήμερα.
-
οποιος και να τα ανακαλυψε ειναι γνωστο οτι η ρενω καθιερωσε αυτη τη κατηγορια τερατων
μη δεκδικει ΚΑΙ αυτη τη καινοτομια η fiat(δε τους συμφερει )
σε λιγο μπορει να μαθουμε οτι το 1920 εβγαλαν και το πρωτο suv
δεν εμεινε και τπτ αλλο
-
-
το ξερα οτι θα ελεγες κατι τετοιο...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;
Δεν χρειάζεται να πείτε κάτι...... γιατί τα δυό γαλλικά δεν ανακάλυψαν και την πυρίτιδα
Fiat 600 multipla 1956
http://www.autozine.org/Classiccar/html/Fiat/600.htmlLancia Megagamma 1978
http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagammahttp://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace
Το Espace σχεδιάστηκε την ίδια περίπου περίοδο με το Lancia Megagamma.Σημασία όμως έχει, πως το Espace δεν παρέμεινε μόνο στα σχέδια, αλλά λίγα χρόνια μετά (το 1984) πέρασε στην παραγωγή και δημιουργήθηκε έτσι στην ουσία η κατηγορία των MPV όπως την ξέρουμε σήμερα.
Το espace είναι γεννάρχης ...
To multipla προσέφεραι και αύτό με τη σειρά του πολυποίκιλες καινοτομίες, ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή του -
-
Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αντικειμενικο το τι ειναι βαρετο και τι οχι...εμενα πχ βαρετη μου κανει η Audi...τοσα χρονια δεν εχει αλλαξει και πολλα στην σχεδιαστικη της γλωσσα. Στη Volvo πχ βλεπω μια εξελικτικοτητα που ομως αργει 8χρονια (καθε τοσο αλλαζει ενα μοντελο), καποιοι κρινοντας ενα σχεδιο 7 χρονια μετα την πρωτη του εμφανιση το θεωρουν τετραγωνο βαρετο κτλ (το S60 πχ ειναι στους δρομους απο το 2000 με τα σημερινα δεδομενα ειναι βαρετο οταν παρουσιαστηκε ομως ηταν πρωτοπορειακο).
Οσον αφορα το Golf το καινουριο μου ειναι αδιαφορο, και σιγουρα βαρετο απο την στιγμη που δεν διαφοροποιηθηκε απο το παλιο...ειδα ενα στο δρομο και προσεξα οτι ειναι το νεο με την 2η ματια (εριξα και μια τριτη για να βεβαιωθω). Το ιδιο βαρετες (προσοχη οχι ασχημες!) μου φαινοντε και οι Porsche...για να ξεχωρισεις την νεα 911 απο την παλια θα πρεπει να το ψαξεις πολυ!
Οσο για την ομορφια εμενα πχ η MiTo μου φαινετε κακασχημη...αλλα τι να λεει οταν σε καποιους αρεσει? Κανουν λαθος? Περι ορεξεως....(ή οπως λενε και οι Αγγλοι beauty is in the eye of the beholder!) -
εγω παντως προτιμω βαρετα αυτοκινητα παρα περιεργα σχηματα οπως c30,delta ή νεο civic.
το c30 συγκεκριμενα μου αρεσει μονο απο μπροστα που μοιαζει με ολα τα υπολοιπα volvo,ενω με το πισω μερος εχω σοβαρες ενστασεις
και οι ιταλοι(ΑΡ συγκεκριμενα) που υποτιθεται οτι διαφοροποιουν τα σχεδια τους και εχουν απο τα πιο ενδιαφεροντα οχηματα, εχουν τοοοοοσα χρονια την ιδια μουρη και παρομοια οπισθια και στην ουσια τωρα με τη ΜΙΤΟ(χαρη στην 8c) αλλαξαν τη σχεδιαστικη γραμμη τους.
κι αυτην ομως αμα ειναι σκοταδι απο πισω την περναω για bravo
βεβαια σχεδιαστικα βαρετο δε σημαινει απαραιτητα συνεχης ανακυκλωση των ιδιων ιδεων,αλλα και συντηρητικη σχεδιαση
εκει πιστευω οτι πονταρουν οι ιταλοι για να μην χαρακτηριζονται βαρετοι κι ας αναπαραγουν κι εκεινοι συνεχεια τα ιδια..
πιο συγκεκριμενα 147,156,gt,159 και μουρη brera/spider ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα -
ουτε εμενα μου αρεσει ηMiTo,γιατι ειναι αμαξι μικι μαους,αλλα η δελτα ειναι σοβαρο αμαξι
Alfa Romeo MiTo (155) vs Golf VI TSI 160
