Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo MiTo (155) vs Golf VI TSI 160
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo MiTo (155) vs Golf VI TSI 160
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 11
    • 12
    • 4 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    239
    498
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scirocco123 last edited by

      πραγματικα για πολλα γελια εδω μεσα...

      ωραια το μουλτιπλα ειναι για οικογενειακα και αλλα τετοια...
      οποτε να μην το κρινουμε για το ντισαιν...

      ρε τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας εδω μεσα..

      ο αλλος βαζει το θρυλικο κλουβακι της φα βε και κατι θελει να πει τωρα........

      μια ερωτηση... σας πληρωνουνε και ειστε τοσο μα τοσο γραφικοι η εχετε τοσο μεγαλο κομπλεξ για τα γερμανικα αυτοκινητα??

      respect απο μενα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasgti last edited by

        Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
        Τελοσπάντων,δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις και αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού μου ποστ.
        Το δύσκολο με την πλάκα στο γραπτό λόγο είναι ότι παρεξηγείται πάρα πολύ εύκολα.
        Προσωπικά ότι και να πεις για το μπράβο καρφάκι δε μου καίγεται,καθ' ότι είχα ένα που ήταν μοντ. 96
        και πρώτη φορά συμπλήρωσα 200ml λάδι στις 190000χλμ.!! Σίγουρα μου έβγαλε βλάβες,αλλά όχι κάτι
        που να με κάνει να αγανακτήσω με το αυτοκίνητο. Κατ' εσέ ίσως και να ήμουν πάρα πολύ κ@λ#φαρδος...
        Πραγματικά πιστεύω ότι το golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το μπράβο,όμως εγώ όταν είδα το
        τελευταίο από κοντά έχ@σα κατ'ευθείαν(όχι, δεν κατουράω συχνά )!
        Χ@στ#κα κιόλας αν το golf έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εγώ αυτό που θέλω από ένα αυτοκίνητο είναι να με πάει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μου με νόμιμες ταχύτητες και αυτό το κάνουν ΟΛΑ,
        συνεπώς δεν είχα κανένα λόγο να δώσω 5000E παραπάνω για το golf.
        Καλό το καλαμπούρι, απλά προσωπικά κουράστηκα(αν και είμαι καινούριος στο φόρουμ) να ανοίγω καινούρια θέματα και το 95% των δημοσιεύσεων να είναι ανούσιοι αφορισμοί εταιριών και αυτοκινήτων(απεταξάμην τη FIAT ).
        Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνεται πιο εποικοδομιτική κουβέντα εδω μέσα. Ωστόσο αν εσείς τη βρίσκετε έτσι πάω πάσο, συνεχίστε όπως γουστάρετε. Δε θα σας κάνω και κουμάντο άλλωστε, μια γνώμη λέω....

        Αυτό που έγραψα παραπάνω είναι ατάκα που προέκυψε από το τοπικ περί ποδοσφαίρου.

        Δοκίμασε να γράψεις ΑΛΑΤΙ με μικρά και θα καταλάβεις.

        Άλλη φορά μην βιάζεσαι να κάνεις συνειρμούς και σενάρια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
          Ελα ρε συ αντρα, κατουρα και λιγο, μας πηραν τα ζουμια. Πολλους αυταρεσκους, εγωκεντρικους τυπους μαζεψαμε...

          Με ξέρεις και από χθες;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yugo_para_siempre last edited by

            Απο τις 10/10/2006...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pittas last edited by

              Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
              Τελοσπάντων,δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις και αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού μου ποστ.
              Το δύσκολο με την πλάκα στο γραπτό λόγο είναι ότι παρεξηγείται πάρα πολύ εύκολα.
              Προσωπικά ότι και να πεις για το μπράβο καρφάκι δε μου καίγεται,καθ' ότι είχα ένα που ήταν μοντ. 96
              και πρώτη φορά συμπλήρωσα 200ml λάδι στις 190000χλμ.!! Σίγουρα μου έβγαλε βλάβες,αλλά όχι κάτι
              που να με κάνει να αγανακτήσω με το αυτοκίνητο. Κατ' εσέ ίσως και να ήμουν πάρα πολύ κ@λ#φαρδος...
              Πραγματικά πιστεύω ότι το golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το μπράβο,όμως εγώ όταν είδα το
              τελευταίο από κοντά έχ@σα κατ'ευθείαν(όχι, δεν κατουράω συχνά )!
              Χ@στ#κα κιόλας αν το golf έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εγώ αυτό που θέλω από ένα αυτοκίνητο είναι να με πάει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μου με νόμιμες ταχύτητες και αυτό το κάνουν ΟΛΑ,
              συνεπώς δεν είχα κανένα λόγο να δώσω 5000E παραπάνω για το golf.
              Καλό το καλαμπούρι, απλά προσωπικά κουράστηκα(αν και είμαι καινούριος στο φόρουμ) να ανοίγω καινούρια θέματα και το 95% των δημοσιεύσεων να είναι ανούσιοι αφορισμοί εταιριών και αυτοκινήτων(απεταξάμην τη FIAT ).
              Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνεται πιο εποικοδομιτική κουβέντα εδω μέσα. Ωστόσο αν εσείς τη βρίσκετε έτσι πάω πάσο, συνεχίστε όπως γουστάρετε. Δε θα σας κάνω και κουμάντο άλλωστε, μια γνώμη λέω....

              Προς τι η υπολοιπη λογοδιαρροια ?
              Καποιοι εχουν 5κ να δωσουν για να παρουν κατι καλλιτερο οπως ειναι το γκολφ σε σχεση με τον μπραβο, σημαινει οτι ειναι ηλιθιοι ?
              Κι αυτοι που εχουν αλλα 5/6κ πιο πανω για να παρουν την bmw 120 τι ειναι ? Δις ηλιθιοι ?
              Ο,τι πληρωνεις παιρνεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skye last edited by

                Ο χρήστης scirocco123 έγραψε:
                πραγματικα για πολλα γελια εδω μεσα...

                ωραια το μουλτιπλα ειναι για οικογενειακα και αλλα τετοια...
                οποτε να μην το κρινουμε για το ντισαιν...

                ρε τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας εδω μεσα..

                Αν κραζεις το multipla απλα δεν εχεις ιδεα τη σημασια του αυτοκινητου στην εξελιξη των πολυμορφικων... Ολα του ειδους σημερα, κατα καποιο τροπο ειναι multipl-ικα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Ο χρήστης skye έγραψε:

                  πραγματικα για πολλα γελια εδω μεσα...

                  ωραια το μουλτιπλα ειναι για οικογενειακα και αλλα τετοια...
                  οποτε να μην το κρινουμε για το ντισαιν...

                  ρε τι αλλο θα δουνε τα ματακια μας εδω μεσα..

                  Αν κραζεις το multipla απλα δεν εχεις ιδεα τη σημασια του αυτοκινητου στην εξελιξη των πολυμορφικων... Ολα του ειδους σημερα, κατα καποιο τροπο ειναι multipl-ικα.

                  Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimidekas last edited by

                    Ο χρήστης pittas έγραψε:

                    Τελοσπάντων,δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις και αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού μου ποστ.
                    Το δύσκολο με την πλάκα στο γραπτό λόγο είναι ότι παρεξηγείται πάρα πολύ εύκολα.
                    Προσωπικά ότι και να πεις για το μπράβο καρφάκι δε μου καίγεται,καθ' ότι είχα ένα που ήταν μοντ. 96
                    και πρώτη φορά συμπλήρωσα 200ml λάδι στις 190000χλμ.!! Σίγουρα μου έβγαλε βλάβες,αλλά όχι κάτι
                    που να με κάνει να αγανακτήσω με το αυτοκίνητο. Κατ' εσέ ίσως και να ήμουν πάρα πολύ κ@λ#φαρδος...
                    Πραγματικά πιστεύω ότι το golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το μπράβο,όμως εγώ όταν είδα το
                    τελευταίο από κοντά έχ@σα κατ'ευθείαν(όχι, δεν κατουράω συχνά )!
                    Χ@στ#κα κιόλας αν το golf έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εγώ αυτό που θέλω από ένα αυτοκίνητο είναι να με πάει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μου με νόμιμες ταχύτητες και αυτό το κάνουν ΟΛΑ,
                    συνεπώς δεν είχα κανένα λόγο να δώσω 5000E παραπάνω για το golf.
                    Καλό το καλαμπούρι, απλά προσωπικά κουράστηκα(αν και είμαι καινούριος στο φόρουμ) να ανοίγω καινούρια θέματα και το 95% των δημοσιεύσεων να είναι ανούσιοι αφορισμοί εταιριών και αυτοκινήτων(απεταξάμην τη FIAT ).
                    Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνεται πιο εποικοδομιτική κουβέντα εδω μέσα. Ωστόσο αν εσείς τη βρίσκετε έτσι πάω πάσο, συνεχίστε όπως γουστάρετε. Δε θα σας κάνω και κουμάντο άλλωστε, μια γνώμη λέω....

                    Προς τι η υπολοιπη λογοδιαρροια ?
                    quote]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagelis25 last edited by

                      κατα τα αλλα mito vs golf συζηταμε....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alba-parietti last edited by

                        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                        Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;

                        Δεν χρειάζεται να πείτε κάτι...... γιατί τα δυό γαλλικά δεν ανακάλυψαν και την πυρίτιδα

                        Fiat 600 multipla 1956
                        http://www.autozine.org/Classiccar/html/Fiat/600.html

                        Lancia Megagamma 1978
                        http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagamma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                          Mito γιατί το Golf έχει πραγματικά boring design

                          +1

                          συμφωνοι ειναι βαρετο το golf...τα volvo που αν δεν κανω λαθος σου αρεσουν τι ειναι τοτε???

                          κι εμενα μου αρεσουν γενικα(χωρις να με πολυτρελαινουν), με εξαιρεση το c30,αλλα δε μπορουμε να πουμε οτι δεν ειναι βαρετα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasgti last edited by

                            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                            Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;

                            Δεν χρειάζεται να πείτε κάτι...... γιατί τα δυό γαλλικά δεν ανακάλυψαν και την πυρίτιδα

                            Fiat 600 multipla 1956
                            http://www.autozine.org/Classiccar/html/Fiat/600.html

                            Lancia Megagamma 1978
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagamma

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace
                            Το Espace σχεδιάστηκε την ίδια περίπου περίοδο με το Lancia Megagamma.

                            Σημασία όμως έχει, πως το Espace δεν παρέμεινε μόνο στα σχέδια, αλλά λίγα χρόνια μετά (το 1984) πέρασε στην παραγωγή και δημιουργήθηκε έτσι στην ουσία η κατηγορία των MPV όπως την ξέρουμε σήμερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              οποιος και να τα ανακαλυψε ειναι γνωστο οτι η ρενω καθιερωσε αυτη τη κατηγορια τερατων

                              μη δεκδικει ΚΑΙ αυτη τη καινοτομια η fiat(δε τους συμφερει )

                              σε λιγο μπορει να μαθουμε οτι το 1920 εβγαλαν και το πρωτο suv

                              δεν εμεινε και τπτ αλλο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                σε λιγο μπορει να μαθουμε οτι το 1920 εβγαλαν και το πρωτο suv

                                δεν εμεινε και τπτ αλλο

                                Όχι το 1914 (ΑLFA 40/60 siluro Ricotti)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  το ξερα οτι θα ελεγες κατι τετοιο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                    Αν έπαιξε τόσο σημαντικό ρόλο το Multipla, τότε τι να πούμε για την Renault με το Espace και μετέπειτα το Scenic;

                                    Δεν χρειάζεται να πείτε κάτι...... γιατί τα δυό γαλλικά δεν ανακάλυψαν και την πυρίτιδα

                                    Fiat 600 multipla 1956
                                    http://www.autozine.org/Classiccar/html/Fiat/600.html

                                    Lancia Megagamma 1978
                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Megagamma

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace
                                    Το Espace σχεδιάστηκε την ίδια περίπου περίοδο με το Lancia Megagamma.

                                    Σημασία όμως έχει, πως το Espace δεν παρέμεινε μόνο στα σχέδια, αλλά λίγα χρόνια μετά (το 1984) πέρασε στην παραγωγή και δημιουργήθηκε έτσι στην ουσία η κατηγορία των MPV όπως την ξέρουμε σήμερα.

                                    Το espace είναι γεννάρχης ...
                                    To multipla προσέφεραι και αύτό με τη σειρά του πολυποίκιλες καινοτομίες, ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή του

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pittas last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                      σε λιγο μπορει να μαθουμε οτι το 1920 εβγαλαν και το πρωτο suv

                                      δεν εμεινε και τπτ αλλο

                                      Όχι το 1914 (ΑLFA 40/60 siluro Ricotti)

                                      Πολυ ντιζαιν αυτοι οι ιταλοι ρε παιδι μου τσκ τσκ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αντικειμενικο το τι ειναι βαρετο και τι οχι...εμενα πχ βαρετη μου κανει η Audi...τοσα χρονια δεν εχει αλλαξει και πολλα στην σχεδιαστικη της γλωσσα. Στη Volvo πχ βλεπω μια εξελικτικοτητα που ομως αργει 8χρονια (καθε τοσο αλλαζει ενα μοντελο), καποιοι κρινοντας ενα σχεδιο 7 χρονια μετα την πρωτη του εμφανιση το θεωρουν τετραγωνο βαρετο κτλ (το S60 πχ ειναι στους δρομους απο το 2000 με τα σημερινα δεδομενα ειναι βαρετο οταν παρουσιαστηκε ομως ηταν πρωτοπορειακο).
                                        Οσον αφορα το Golf το καινουριο μου ειναι αδιαφορο, και σιγουρα βαρετο απο την στιγμη που δεν διαφοροποιηθηκε απο το παλιο...ειδα ενα στο δρομο και προσεξα οτι ειναι το νεο με την 2η ματια (εριξα και μια τριτη για να βεβαιωθω). Το ιδιο βαρετες (προσοχη οχι ασχημες!) μου φαινοντε και οι Porsche...για να ξεχωρισεις την νεα 911 απο την παλια θα πρεπει να το ψαξεις πολυ!
                                        Οσο για την ομορφια εμενα πχ η MiTo μου φαινετε κακασχημη...αλλα τι να λεει οταν σε καποιους αρεσει? Κανουν λαθος? Περι ορεξεως....(ή οπως λενε και οι Αγγλοι beauty is in the eye of the beholder!)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          εγω παντως προτιμω βαρετα αυτοκινητα παρα περιεργα σχηματα οπως c30,delta ή νεο civic.

                                          το c30 συγκεκριμενα μου αρεσει μονο απο μπροστα που μοιαζει με ολα τα υπολοιπα volvo,ενω με το πισω μερος εχω σοβαρες ενστασεις

                                          και οι ιταλοι(ΑΡ συγκεκριμενα) που υποτιθεται οτι διαφοροποιουν τα σχεδια τους και εχουν απο τα πιο ενδιαφεροντα οχηματα, εχουν τοοοοοσα χρονια την ιδια μουρη και παρομοια οπισθια και στην ουσια τωρα με τη ΜΙΤΟ(χαρη στην 8c) αλλαξαν τη σχεδιαστικη γραμμη τους.

                                          κι αυτην ομως αμα ειναι σκοταδι απο πισω την περναω για bravo

                                          βεβαια σχεδιαστικα βαρετο δε σημαινει απαραιτητα συνεχης ανακυκλωση των ιδιων ιδεων,αλλα και συντηρητικη σχεδιαση
                                          εκει πιστευω οτι πονταρουν οι ιταλοι για να μην χαρακτηριζονται βαρετοι κι ας αναπαραγουν κι εκεινοι συνεχεια τα ιδια..
                                          πιο συγκεκριμενα 147,156,gt,159 και μουρη brera/spider ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            ουτε εμενα μου αρεσει ηMiTo,γιατι ειναι αμαξι μικι μαους,αλλα η δελτα ειναι σοβαρο αμαξι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 4 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr