-
Σίγουρα το κεθένα από αυτά έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Το Auris είναι πιο φτηνό και με καλύτερη χρηματοδότηση, αλλά πιο 'κακοφτιαγμένο' μέσα. Το Civic είναι ακριβότερο (αν δεν είσαι και τύπος που δεν αλλάζει τα αμάξια σαν τα πουκάμισα, δεδομένου ότι είναι κατά την γνώμη μου πανέμορφο..μπορεί και να τα δώσεις τα χρηματάκια, τα οποία είναι όντως πολλά για 1.4), αλλά λένε ότι το χρώμα ξεφτάει με το παραμικρό (το παραμικρό πετραδάκι αφήνει τρύπα με αποτέλεσμα να φαίνεται η λαμαρίνα)...πολλά υποκειμενικά θα μου πείτε ! Για τον λόγο αυτό θα ήθελα την γνώμη σας με κριτήριο τις επιδόσεις - οδική συμπεριφορά .
Αν εξαιρέσουμε την τιμή , ποιο θα προτιμούσατε? -
Σίγουρα το κεθένα από αυτά έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Το Auris είναι πιο φτηνό και με καλύτερη χρηματοδότηση, αλλά πιο 'κακοφτιαγμένο' μέσα. Το Civic είναι ακριβότερο (αν δεν είσαι και τύπος που δεν αλλάζει τα αμάξια σαν τα πουκάμισα, δεδομένου ότι είναι κατά την γνώμη μου πανέμορφο..μπορεί και να τα δώσεις τα χρηματάκια, τα οποία είναι όντως πολλά για 1.4), αλλά λένε ότι το χρώμα ξεφτάει με το παραμικρό (το παραμικρό πετραδάκι αφήνει τρύπα με αποτέλεσμα να φαίνεται η λαμαρίνα)...πολλά υποκειμενικά θα μου πείτε ! Για τον λόγο αυτό θα ήθελα την γνώμη σας με κριτήριο τις επιδόσεις - οδική συμπεριφορά .
Αν εξαιρέσουμε την τιμή , ποιο θα προτιμούσατε? -
Σίγουρα το κεθένα από αυτά έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Το Auris είναι πιο φτηνό και με καλύτερη χρηματοδότηση, αλλά πιο 'κακοφτιαγμένο' μέσα. Το Civic είναι ακριβότερο (αν δεν είσαι και τύπος που δεν αλλάζει τα αμάξια σαν τα πουκάμισα, δεδομένου ότι είναι κατά την γνώμη μου πανέμορφο..μπορεί και να τα δώσεις τα χρηματάκια, τα οποία είναι όντως πολλά για 1.4), αλλά λένε ότι το χρώμα ξεφτάει με το παραμικρό (το παραμικρό πετραδάκι αφήνει τρύπα με αποτέλεσμα να φαίνεται η λαμαρίνα)...πολλά υποκειμενικά θα μου πείτε ! Για τον λόγο αυτό θα ήθελα την γνώμη σας με κριτήριο τις επιδόσεις - οδική συμπεριφορά .
Αν εξαιρέσουμε την τιμή , ποιο θα προτιμούσατε? -
Από αυτά τα δύο θα προτιμούσα το Auris που έχει πιο λογική τιμή και άψογη αντιπροσωπεία, καθώς σε επιδόσεις-στήσιμο κλπ δεν έχουν τραγικές διαφορές. Περισσότερο η εμφάνιση τα διαχωρίζει.
Γενικά σε αυτή την κατηγορία 1,4 ατμόσφαιρα θα έπαιρνα ένα Cee'd που έχει τα πάντα με χαμηλότερη τιμή + μεγαλύτερη εγγύηση και είναι πιο δυνατό.
-
Η λογική λέει Toyota, η καρδιά όμως Honda! Κάνε ένα test drive και πες μας ποιό σου άρεσε περισσότερο.
-
Άντε πάλι!!!
Δεν έχει έρθει ακόμα το Auris 1.33.Κάτσε να δοκιμαστεί και να κάνεις και εσύ οπωσδήποτε test drive και μετά αποφασίζεις με καθαρό μυαλό (ή...καρδιά) τι θες.
ΥΓ O 1.33 κινεί αρκετά σβέλτα το Yaris.Πληροφοριακά.
-
Χώροι: Το HONDA υπερτερεί.
Άνεση: Το Auris υπερτερεί
Οδική Συμπεριφορά + Τιμόνι: Το Civic υπερτερεί
Κινητήρας-Κιβώτιο: Ισόπαλοι ουσιαστικά (100 άλογα 6 ταχύτητες) με το Auris λόγω το start-stop να πέρνει βραχεία κεφαλή.
Σχεδιασμός Έσω - Έξω: Το Civic υπερτερεί αν και έχει φανατικούς εχθρούς και φίλους.
Φρένα: Το Civic υπερτερεί αν και είναι άγνωστο το πακέτο των ελαστικών του Auris.
Ποιότητα Κατασκευής. Ισοπαλία (δεν είναι Ιαπωνικά φτιάχνονται από Βρεταννούς με ότι καλό ή κακό αυτό σημαίνει).
Αντιπροσωπεία: Το Auris εδώ δίνει τα ρέστα του.
Τιμή. Το Civic στα 18800 είναι ακριβό. Το Auris σήμερα κάνει στην πιο πλούσια έκδοση 17750. Με το μεταλλικό πάει στα 18200 (στο Civic είναι standard). Λαμβάνοντας υπόψη μία αύξηση περί τα 300 ευρώ η τιμή είναι 18500.
Κόστος διατήρησης. Το Civic ζητά δύο service το χρόνο και η εγγύηση του είναι πρακτικά 3ετής. Το Auris δίνει 6 πραγματικά χρόνια.
Ετυμηγορία. Με βραχεία κεφαλή το Auris. Αν όμως θέλεις χώρους και ένα καλό τιμόνι με πάτημα στο δρόμο τότε Civic.
Συμβουλή. Υπάρχουν και άλλες πορτοκαλιές. Αν θες από αυτές τις δύο όμως πορτοκαλιές τότε λάβε αν θέλεις υπόψη τα παραπάνω, οδήγησε και τα δύο, ξεζούμισε τους αντιπρόσωπους σε δώρα και πάρε αυτό που γουστάρεις με κλειστά μάτια καθώς μιλάμε για εγγυημένη ικανοποίηση πελάτη.
-
Καλύτερα το Auris όχι πως το honda είναι χειρότερο αυτοκίνητο αλλα οι δύο αντιπροσοπείες δεν συγκρίνονται. Στο yaris είναι φοβερός ο νέος κινητήρας περίμενε να κάνεις test drive να δεις πως θα είναι και στο auris πριν προχωρήσεις. Επίσης με τον 1.33 του Αuris γλιτώνεις τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με τον 1.4 του Ηonda.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Επίσης με τον 1.33 του Αuris γλιτώνεις τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με τον 1.4 του Ηonda.όχι δεν γλυτώνεις. Ο κινητήρας της Honda είναι 1339 cm3 < 1359 cm3 (δηλαδή 1.3) και φυσικά με 9 φορ. ίππους. Για κάποιο παράξενο λόγο η Honda τον ονομάζει 1.4....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Επίσης με τον 1.33 του Αuris γλιτώνεις τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με τον 1.4 του Ηonda.
όχι δεν γλυτώνεις. Ο κινητήρας της Honda είναι 1339 cm3 < 1359 cm3 (δηλαδή 1.3) και φυσικά με 9 φορ. ίππους. Για κάποιο παράξενο λόγο η Honda τον ονομάζει 1.4....
Α ναι; Δεν το ήξερα αυτό
-
8βάλβιδο honda 1350cc με 100 ίππους... μπορείς και καλύτερα honda (βλ. b16 100 ίππους στο λίτρο)
-
Το νεο civic ειναι 1339cc 100αλογα 16v με τεχνολογια ivtec.
Tο προηγουμενο ηταν 8v με 86 ιππους.
Οποτε τελη και ασφαλεια πληρωνεις για 1300.
Δεν ξερω για πιο λογω το διαφημιζουν για 1400 οπως και το jazz. -
Το χόντα είναι εξωφρενικά ακριβό ενώ το τογιότα απλά ακριβό. Όπως σωστά είπε ο χρήστος_δήμου δεν φτιάχνονται ιαπωνία (δεν ξέρω μήπως το αούρις εκτός από αγγλία, βγαίνει και από τουρκία), έχουν ημιάκαμπτους πίσω και γενικά δεν μπορώ να βρω κάτι πάνω τους που να διακαιολογεί την τιμή τους.
Στην ίδια κατηγορία καλύτερη επιλογή για μένα το κία σίντ και στα ίδια χρήματα ένα εκ των 1400ριών με τούρμπο (γκόλφ/οκτάβια/λεόν, μπράβο)
-
Απ τη στιγμή που διαθέτεις το χρηματικό ποσό για το ακριβό honda σε σχέση με το auris εγώ θα επέλεγα HONDA ανεξαρτήτου οδηγικής φιλοσοφίας.
Αν το δίλλημα (και είναι αξιοπερίεργο που δεν το θέτεις με βάση την ανώτερη τιμη του honda) ήταν μεταξύ corrola made in japan και civic θα έπαιρνα το corrola από πλευράς φιλοσοφίας κατασκευής των, και honda αν είχα και μια βίδα λάσκα στο μυαλό το δεξί πόδι και τα......χέρια -
Αν σκέφτεσαι σοβαρά το σιβικ, ΜΗΝ μπεις ποτε στο σιβίνφο γιατί θα σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο...
-
Το οικονομικό θέμα και ειδικότερα στις μέρες μας δεν είναι αμελητέο, απλά σκοπός είναι να δώσω μια καλή προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε δόσεις 3-4 χρόνια. Οπότε καταλαβαίνετε ότι εδώ η Toyota δεν έχει αντίπαλο, μιας και τα επιτόκια των HONDA και VW είναι πολύ μεγαλύτερα, οπότε στην πράξη τα αυτοκίνητα αυτά δεν στοιχίζουν το ίδιο. Αν κάποιος αγοράσει μετρητοίς (πόσοι να είναι??) οι τιμές είναι παραπλήσιες, αλλά να κάποιος αποφασίσει να αγοράσει με δόσεις τότε το Auris από τα προηγούμενα είναι αισθητά πιο φτηνό (για το Αuris 1.6, το συζητάμε).
Δεν έχω οδηγήσει κανένα ακόμη, απλά τα έχω δει στις αντιπροσωπίες. Το μεγάλο αρνητικό στο Αuris δεν είναι τόσο το 'φτηνό' υλικό στο εσωτερικό (που για τα δικά μου κριτήρια δεν είναι κακό, απλά τα υπόλοιπα είναι στον τομέα αυτό καλύτερα), αλλά στην θέση οδήγησης. Είχα την εντύπωση ότι καθόμουν σε διαστημόπλοιο. παρόλο που το εσωτερικό έχει πολύ αέρα, το γεγονός ότι το παμπρίζ είναι υπερβολικά μπροστά με έκανε να νιώσω κλειστοφοβικά, μιας και ο έξω κόσμος έμοιαζε πολύ μακριά. Ίσως να είναι η αίσθηση της πρώτης φοράς , η οποία δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή. Απλά το ότι το μπαμπρίζ και οι πλαινές κολώνες είναι αρκετά μπροστά με χάλασαν λίγο.....Το Honda και Golf δεν μου έδωσαν την εντύπωση αυτή.
Τι να πώ φαίνεται έιναι η μόδα. Εμένα μ'αρέσει περισσότερο το πιο κλασσικό σουλούπι. σκεφτόμουν και το Impreza αλλά έχει 100+ άλογα (στον τροχό λιγότερα λόγω τριβών 4κίνησης) αρκετή κατανάλωση (!), μικρό χώρο αποσκευών (!!), αλλά σεβαστό επιτόκιο (6-6.6%).
ένα άλλο (+) της Τοyota είναι οι φτηνές τιμές των ανταλακτικών !!
Τι να πώ...λόγική, αίσθηση και παραίσθηση -
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Αν σκέφτεσαι σοβαρά το σιβικ, ΜΗΝ μπεις ποτε στο σιβίνφο γιατί θα σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο...Για πες μας τον λόγο που θα του σηκωθεί η τρίχα κάγκελο να μάθουμε και εμείς που δεν ξέρουμε από civinfo...Πρέπει να διαβάζεις τακτικά τα ποστ εκεί για να γράφεις τόσο απόλυτα οπότε περιμένω ανυπόμονα να μάθω!
Σχετικά με το δίλημμα που έχει τεθεί ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα η άποψη του Χρήστου Δήμου με βρίσκει στα περισσότερα σύμφωνο. Εκεί που διαφωνώ είναι στο θέμα της άνεσης διότι πλέον τα πεντάθυρα σιβικ έρχονται με πιο άνετη ανάρτηση από το παρελθόν και πολλές επιμέρους βελτιώσεις μετά το f/l. Άρα αν ο υποψήφιος πελάτης δεν οδηγήσει τα 2 μοντέλα να μην κρίνει εξ αρχής.
Τώρα για την τιμή πράγματι αυτή είναι ακριβή και στα 2 οχήματα αλλά να ελέγξετε παράλληλα και τον εξοπλισμό. Εκεί θα δείτε ότι στην πράξη μιλάμε για διαφορές των 500 ευρώ άρα και αμελητέες συγκριτικά. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι το σιβικ έχει μέχρι και σύστημα ελέγχου της πίεσης αέρα των ελαστικών πλέον.
Επίσης θα πρέπει να δούμε και τους 2 νέους κινητήρες στην πράξη ώστε να μπορέσουμε να κρίνουμε αντικειμενικά και όχι με υποθέσεις.
Στο θέμα της χρηματοδότησης η χόντα είχε κάτι που δεν ξέρω αν ισχύει σε άλλες εταιρίες.
Μπορείς να δώσεις τα μισά χρήματα μπροστά και μετά να ξεχρεώσεις το υπόλοιπο μετά από ένα χρόνο με μόνο 120 ευρώ επιβάρυνση.
Εγώ προτείνω χόντα αφού με βάση τα δικά μου κριτήρια υπερτερεί όμως χωρίς test drive να μην επιλέξει κανείς τίποτα. Εκείνο που αρέσει σε μένα μπορεί ν' αφήνει κάποιον άλλο αδιάφορο και το αντίθετο.Ότι και να επιλέξει πάντως ο φίλος εύχομαι καλά χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αν σκέφτεσαι σοβαρά το σιβικ, ΜΗΝ μπεις ποτε στο σιβίνφο γιατί θα σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο...
Για πες μας τον λόγο που θα του σηκωθεί η τρίχα κάγκελο να μάθουμε και εμείς που δεν ξέρουμε από civinfo...Πρέπει να διαβάζεις τακτικά τα ποστ εκεί για να γράφεις τόσο απόλυτα οπότε περιμένω ανυπόμονα να μάθω!
Προφανώς ο (ίσως βιαστικός τρόπος) που έγραψα παρεξηγείται εύκολα...
Κατ'αρχάς αναφέρομαι στο αγγλόφωνο/διεθνές τμήμα του σιβίνφο...
Εκεί, αν κανείς κάνει μια μικρής διάρκειας βόλτα, και δεν ψάξει να αντιστοιχίσει αναφορές με χρονιά μοντέλου, και δεν λάβει υπ'όψιν του τον χαρακτήρα των άγγλων poster, κλπ κλπ, θα στενοχωρηθεί/απογοητευτεί. Νομίζω πως αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς...
ΔΕΝ αναφέρομαι στο ελληνικό τμήμα του φόρουμ, στο οποίο είμαι και μέλος...Πολύ πριν αποφασίσω να γραφτώ στο ελληνικό τμήμα, παρακολούθησα το αγγλόφωνο, ανάλυσα τα εκεί αναφερόμενα, και αφού (με πολύ μελέτη) πείστηκα ότι το Civic5d ΕΙΝΑΙ αξιόλογο αυτοκίνητο, αποφάσισα να το παρακολουθήσω από κοντά. Δεν θα γράψω άλλο, γιατί αντιλαμβάνομαι την δικαιολογημένη στάση σου, αλλά θα παροτρύνω τον φίλο ενδιαφερόμενο να επισκευτεί το σιβίνφο, αλλά μόνο υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα το κάνει επιπόλαια, και ότι θα παρακολουθήσει οπωσδήποτε και το ελληνικό τμήμα του... -
Θανάση πρώτα απ΄όλα δεν απολογήσε σε κανέναν...απλά έχεις την άποψη σου! Προσωπικά πιστεύω ότιδεν έχεις καταλάβει την λογική του σιβίνφο τόσο του αγγλικού όσο και του ελληνικού υποφόρουμ. Εκεί γράφουμε τα πάντα για το αυτοκίνητο μα κυρίως όσα μας χαλάνε σε αυτό. Τα θετικά τα θεωρούμε δεδομένα οπότε εστιάζουμε στα αρνητικά προκειμένου ν' ανταλλάξουμε απόψεις για την πιθανή λύση. Αυτό το συμφωνήσαμε η αρχική ιδρυτική ομάδα και το διατηρούμε και σήμερα! Απλά όταν κάποιος δεν ξέρει ίσως νομίσει ότι έχουμε μόνο αρνητικά...λες και το να μιλάμε για τριγμούς και την άνεση της ανάρτησης είναι ζημιά...
Πάντως η τελειομανία των άγγλων είναι τέτοια που διακρίνει τα πάντα ακόμα και αυτά που εμείς οι ιδιοκτήτες δεν βλέπουμε...δεν είναι τυχαία τα 16000 μέλη πανευρωπαϊκός και τα εκατοντάδες από την χώρα μας. Πρόκειται για φοβερή βάση δεδομένων για το σιβικ! Φυσικά και επιβάλλεται η επίσκεψη από οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για το σιβικ 8ης γενιάς!
-
Ο χρήστης NIAN έγραψε:
Το οικονομικό θέμα και ειδικότερα στις μέρες μας δεν είναι αμελητέο, απλά σκοπός είναι να δώσω μια καλή προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε δόσεις 3-4 χρόνια. Οπότε καταλαβαίνετε ότι εδώ η Toyota δεν έχει αντίπαλο, μιας και τα επιτόκια των HONDA και VW είναι πολύ μεγαλύτερα, οπότε στην πράξη τα αυτοκίνητα αυτά δεν στοιχίζουν το ίδιο. Αν κάποιος αγοράσει μετρητοίς (πόσοι να είναι??) οι τιμές είναι παραπλήσιες, αλλά να κάποιος αποφασίσει να αγοράσει με δόσεις τότε το Auris από τα προηγούμενα είναι αισθητά πιο φτηνό (για το Αuris 1.6, το συζητάμε).ΕΓΩ! ΕΓΩ!
Δεν έχω οδηγήσει κανένα ακόμη, απλά τα έχω δει στις αντιπροσωπίες. Το μεγάλο αρνητικό στο Αuris δεν είναι τόσο το 'φτηνό' υλικό στο εσωτερικό (που για τα δικά μου κριτήρια δεν είναι κακό, απλά τα υπόλοιπα είναι στον τομέα αυτό καλύτερα), αλλά στην θέση οδήγησης. Είχα την εντύπωση ότι καθόμουν σε διαστημόπλοιο. παρόλο που το εσωτερικό έχει πολύ αέρα, το γεγονός ότι το παμπρίζ είναι υπερβολικά μπροστά με έκανε να νιώσω κλειστοφοβικά, μιας και ο έξω κόσμος έμοιαζε πολύ μακριά. Ίσως να είναι η αίσθηση της πρώτης φοράς , η οποία δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή. Απλά το ότι το μπαμπρίζ και οι πλαινές κολώνες είναι αρκετά μπροστά με χάλασαν λίγο.....Το Honda και Golf δεν μου έδωσαν την εντύπωση αυτή.
Τι να πώ φαίνεται έιναι η μόδα. Εμένα μ'αρέσει περισσότερο το πιο κλασσικό σουλούπι. σκεφτόμουν και το Impreza αλλά έχει 100+ άλογα (στον τροχό λιγότερα λόγω τριβών 4κίνησης) αρκετή κατανάλωση (!), μικρό χώρο αποσκευών (!!), αλλά σεβαστό επιτόκιο (6-6.6%).
ένα άλλο (+) της Τοyota είναι οι φτηνές τιμές των ανταλακτικών !!
Τι να πώ...λόγική, αίσθηση και παραίσθησηΦυσικά και να πας να οδηγήσεις ότι σκέφτεσαι! Και μάλιστα παραπάνω από μία φορά αν κάτι δεν σου κάτσει καλά.
Κι εγώ ήμουν στην θέση σου πριν κανένα μήνα. Τελικά επέλεξα το civic, γιατί δεν μου άρεσε τόσο πολύ το auris (υποκειμενικό), αλλά υπολείπεται και λίγο σε εξοπλισμό. Βέβαια δεν είχε έρθει ακόμη ο 1,33, οπότε ήταν κι αυτό ένα επιπλέον αρνητικό. Είχα δει (και οδηγήσει) και το impreza, αλλά ο χώρος αποσκευών του ήταν απαράδεκτα μικρός, η εμφάνιση του μέτρια και η τετρακίνηση δεν θα μου πρόσφερε και τίποτα σπουδαίο λόγω χαμηλής ιπποδύναμης.Το χόντα είναι εξωφρενικά ακριβό ενώ το τογιότα απλά ακριβό. Όπως σωστά είπε ο χρήστος_δήμου δεν φτιάχνονται ιαπωνία (δεν ξέρω μήπως το αούρις εκτός από αγγλία, βγαίνει και από τουρκία), έχουν ημιάκαμπτους πίσω και γενικά δεν μπορώ να βρω κάτι πάνω τους που να διακαιολογεί την τιμή τους.
Στην ίδια κατηγορία καλύτερη επιλογή για μένα το κία σίντ και στα ίδια χρήματα ένα εκ των 1400ριών με τούρμπο (γκόλφ/οκτάβια/λεόν, μπράβο)
Και βέβαια υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα στα ίδια λεφτά, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με το civic. Και εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθώ... Είναι πολύ πιο δυνατά και με πολύ καλύτερες επιδόσεις, αλλά από εξοπλισμό είναι μακράν πίσω. Πρέπει να δαπανήσεις πάνω από 1500 € για να μπορέσεις να κάνεις άμεση σύγκριση. Εξαίρεση αποτελούν τα Kia, Hyundai (όχι πολύ καλύτερες επιδόσεις) και focus αν τρέχει κάποια προσφορά.
Πάντως ότι και να κάνεις να πας να τα δεις, να τα οδηγήσεις και ίσως να περιμένεις και λίγο για τον 1,33 της toyota.
AURIS 101hp vs CIVIC 100hp