Σκέφτομαι για φίλτρο κάτω πάγκου χωρίς βρυσάκι. Να συνδέεται κατευθείαν στην βρύση.
Μου άρεσε αυτό: http://www.primato.gr/proionta/filtra-nerou/filtra-nerou-times-kato-pagkou/filtro-nerou-diplo-kato-pagkou-matrikx-watts.html
και λεω να το συνδιάσω με αυτά τα φίλτρα: http://www.primato.gr/proionta/antallaktika-gia-filtra-nerou/filtra-nerou-times-energou-anthraka-matrikx-plekx-watss-pure-pro-primato/carbon-block-matrikx-06m-usa-simpagis-energos-anthrakas.html και http://www.primato.gr/proionta/antallaktika-gia-filtra-nerou/filtra-nerou-times-energou-anthraka-matrikx-plekx-watss-pure-pro-primato/carbon-block-matrikx-pb1-05m-usa-simpagis-energos-anthrakas.html.
Να πω ότι μένω Σέρρες και από ότι ξέρω δεν έχουμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το νερό.
Latest posts made by vjshadow
-
RE: Φίλτρα νερού στο σπίτι (απλα, αντίστροφης όσμωσης, κλπ)
-
RE: Οδήγηση χωρίς δίπλωμα.
Ρε παιδιά όλα είναι σχετικά... Τί θέλω να πω...
Εγώ την 'έφαγα' αυτές τις μέρες για υπερβολική ταχύτητα . Το αποτέλεσμα γνωστό... Χωρίς δίπλωμα για 2 μήνες. Δεν λέω ότι δεν έτρεχα ή ότι δεν έφταιγα (άσχετα αν το μπλόκο ήταν σε γνωστό σημείο - δρόμος με στηθαίο και 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση με ευθεία αρκετών χμ), αλλά κάπου να υπάρχει και λίγη σωφροσύνη. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο 2 φορές την εβδομάδα για να κάνω μία απόσταση 100 περίπου χμ (την εβδομάδα άντε να κάνω 450 χμ). Και αυτή η μετακίνηση είναι απόρροια της δουλειάς μου (είμαι καθηγητής). Την παράβαση την έκανα σε αυτή την διαδρομή, που ξέρω ακριβώς που στήνουν μπλόκα (θα μου πείτε πώς σε γράψανε - είχανε αλλάξει θέση το ραντάρ ) και έτρεχα γιατί είχα αργήσει (μην με κράξετε!) να πάω στην δουλειά μου . Αν δεν έχω το δίπλωμα δεν μπορώ να εργαστώ (λεωφορεία υπάρχουν αλλά δεν με καλύπτουν χρονικά ). Μπορεί να μου πει ο κάθε ένας από εσάς τι θα έκανε;;;;
Φυσικά έκανα την γνωστή αίτηση - ένσταση προβάλλοντας του παραπάνω λόγους, αλλά η αίτηση κατέληξε 'άκλαυτη' στον κάλαθο (τα δάκτυλα του θα μυρίζει ο διοικητής για τις τόσες μλκς που διαβάζει κάθε φορά θα μου πείτε!!!).
Με τις διακοπές τώρα κάτι γίνεται (ήδη τράβηξα χειρόφρενο), αλλά δεν ξέρω τι θα κάνω μετά τις 12/4. Το πιο πιθανό να γίνω περισσότερο παράνομος...
Και το παλικάρι δεν ξέρουμε τι κόκκινο πέρασε (έχω δει μερικά πολύ 'περίεργα') και δεν ξέρουμε κατά πόσο μπορεί να τον βλάψει οικονομικά η μη μετακίνηση με το όχημα του.
Πάντως θα σκεφτώ πολύ σοβαρά να ξεπεράσω τα 150 χμ/ωρα την επόμενη φορά που μπορεί να είμαι καθυστερημένος!!!:shifty:
Τα είπα περισσότερο για να ξεδώσω παρά για να προκαλέσω... -
RE: AURIS 101hp vs CIVIC 100hp
Ο χρήστης NIAN έγραψε:
Το οικονομικό θέμα και ειδικότερα στις μέρες μας δεν είναι αμελητέο, απλά σκοπός είναι να δώσω μια καλή προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε δόσεις 3-4 χρόνια. Οπότε καταλαβαίνετε ότι εδώ η Toyota δεν έχει αντίπαλο, μιας και τα επιτόκια των HONDA και VW είναι πολύ μεγαλύτερα, οπότε στην πράξη τα αυτοκίνητα αυτά δεν στοιχίζουν το ίδιο. Αν κάποιος αγοράσει μετρητοίς (πόσοι να είναι??) οι τιμές είναι παραπλήσιες, αλλά να κάποιος αποφασίσει να αγοράσει με δόσεις τότε το Auris από τα προηγούμενα είναι αισθητά πιο φτηνό (για το Αuris 1.6, το συζητάμε).ΕΓΩ! ΕΓΩ!
Δεν έχω οδηγήσει κανένα ακόμη, απλά τα έχω δει στις αντιπροσωπίες. Το μεγάλο αρνητικό στο Αuris δεν είναι τόσο το 'φτηνό' υλικό στο εσωτερικό (που για τα δικά μου κριτήρια δεν είναι κακό, απλά τα υπόλοιπα είναι στον τομέα αυτό καλύτερα), αλλά στην θέση οδήγησης. Είχα την εντύπωση ότι καθόμουν σε διαστημόπλοιο. παρόλο που το εσωτερικό έχει πολύ αέρα, το γεγονός ότι το παμπρίζ είναι υπερβολικά μπροστά με έκανε να νιώσω κλειστοφοβικά, μιας και ο έξω κόσμος έμοιαζε πολύ μακριά. Ίσως να είναι η αίσθηση της πρώτης φοράς , η οποία δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή. Απλά το ότι το μπαμπρίζ και οι πλαινές κολώνες είναι αρκετά μπροστά με χάλασαν λίγο.....Το Honda και Golf δεν μου έδωσαν την εντύπωση αυτή.
Τι να πώ φαίνεται έιναι η μόδα. Εμένα μ'αρέσει περισσότερο το πιο κλασσικό σουλούπι. σκεφτόμουν και το Impreza αλλά έχει 100+ άλογα (στον τροχό λιγότερα λόγω τριβών 4κίνησης) αρκετή κατανάλωση (!), μικρό χώρο αποσκευών (!!), αλλά σεβαστό επιτόκιο (6-6.6%).
ένα άλλο (+) της Τοyota είναι οι φτηνές τιμές των ανταλακτικών !!
Τι να πώ...λόγική, αίσθηση και παραίσθησηΦυσικά και να πας να οδηγήσεις ότι σκέφτεσαι! Και μάλιστα παραπάνω από μία φορά αν κάτι δεν σου κάτσει καλά.
Κι εγώ ήμουν στην θέση σου πριν κανένα μήνα. Τελικά επέλεξα το civic, γιατί δεν μου άρεσε τόσο πολύ το auris (υποκειμενικό), αλλά υπολείπεται και λίγο σε εξοπλισμό. Βέβαια δεν είχε έρθει ακόμη ο 1,33, οπότε ήταν κι αυτό ένα επιπλέον αρνητικό. Είχα δει (και οδηγήσει) και το impreza, αλλά ο χώρος αποσκευών του ήταν απαράδεκτα μικρός, η εμφάνιση του μέτρια και η τετρακίνηση δεν θα μου πρόσφερε και τίποτα σπουδαίο λόγω χαμηλής ιπποδύναμης.Το χόντα είναι εξωφρενικά ακριβό ενώ το τογιότα απλά ακριβό. Όπως σωστά είπε ο χρήστος_δήμου δεν φτιάχνονται ιαπωνία (δεν ξέρω μήπως το αούρις εκτός από αγγλία, βγαίνει και από τουρκία), έχουν ημιάκαμπτους πίσω και γενικά δεν μπορώ να βρω κάτι πάνω τους που να διακαιολογεί την τιμή τους.
Στην ίδια κατηγορία καλύτερη επιλογή για μένα το κία σίντ και στα ίδια χρήματα ένα εκ των 1400ριών με τούρμπο (γκόλφ/οκτάβια/λεόν, μπράβο)
Και βέβαια υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα στα ίδια λεφτά, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με το civic. Και εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθώ... Είναι πολύ πιο δυνατά και με πολύ καλύτερες επιδόσεις, αλλά από εξοπλισμό είναι μακράν πίσω. Πρέπει να δαπανήσεις πάνω από 1500 € για να μπορέσεις να κάνεις άμεση σύγκριση. Εξαίρεση αποτελούν τα Kia, Hyundai (όχι πολύ καλύτερες επιδόσεις) και focus αν τρέχει κάποια προσφορά.
Πάντως ότι και να κάνεις να πας να τα δεις, να τα οδηγήσεις και ίσως να περιμένεις και λίγο για τον 1,33 της toyota.
-
RE: FORD FORUM
Καλοτάξιδο και πολλά απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα!
-
RE: HONDA FORUM
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Εννοει πως στο 1.8 εχει κανονικα 2 αποληξεις ( στο type S ,R ειναι κ καπως πιο φαρδιες.) Ενω στο 1.4 τα σημεια αυτα της αποληξης ειναι καλλυμενα, κ ουσιαστικα εξατμιση δεν φαινεται.Ναι μόνο που στο 1,4 f/l οι απολήξεις είναι ίδιες με του 1,8. Και δυστυχώς ο Σ κάνει εκπτώσεις μόνο για να διώξει αυτοκίνητα. Για αυτό δεν υπάρχει έκπτωση σε civic 1.4 και jazz.
-
RE: HONDA FORUM
Ο χρήστης dkit42001 έγραψε:
θα σου τη σπασει η καταληξη της εξατμησης σε σχεση με το 1,8.Τί εννοείς ακριβώς;
-
RE: FORD FORUM
Πόσο σου βγαίνει το sport; Εγώ αν ήμουν στην θέση σου θα τα έδινα τα 1200 € παραπάνω.
-
RE: ΡΟΠΗ
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν κινούνται με την ίδια ταχύτητα, το πρώτο θα έχει 2 σχέσεις κάτω στο σασμάν και η ροπή στον τροχό θα είναι πάνω από διπλάσια !!
Γι αυτό συγκρίνουμε τα αμάξια με την ιπποδύναμη και όχι με την ροπή, εκτός αν κάποιος θέλει να κάνει συνέχεια υπολογισμούς.Θα μπορούσες να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό;
-
RE: Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
Ο χρήστης akrovatis1979 έγραψε:
Αλήθεια υπάρχει κάποιος φίλος μηχανολόγος να μας πει ποιος είναι ο βαθμός απόδοσης ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης?Αν και δεν είμαι μηχανολόγος, νομίζω 18-20 % μόνο!
-
RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου (hatchback 1.4 ή 1.6)
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Το civic 1.4 εκτος απο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αργο ειναι και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ακριβο. Χιλιες φορες ενα golf 1.4 (ταφος και αυτο) αλλα θα παρω καλυτερο αυτοκινητο και θα γλυτωσω 1500+ Ευρω.
Σε αυτα τα χρηματα (18800) οι επιλογες ειναι αναμεσα σε bravo, golf tsi, focus και leon tsi και τα 4 ειναι ετη φωτος μπροστα.
Με λιγα λογια ειναι πολυ κακη επιλογη και το οτι το 99% συμφωνει (σπανιο πραγμα) πρεπει να σε προβληματισει. Αν το εχεις ηδη αγορασει, καλοριζικο, καλοταξιδο αλλα προσοχη!Άντε καλά με το πάρα πολύ αργό, αλλά με το πάρα πολύ ακριβό νομίζω ότι δεν κοιτάτε και πολύ καλά όλοι σας τους καταλόγους των εταιριών.
Από τους 4Τ (γιατί δεν πήγα στην εταιρία) έχουμε:
Volkswagen Golf (new) 5d 1.4 Comfortline 80hp
Τιμή Βασικής Έκδοσης: 17150 €
Επιπλέον Εξοπλισμός: 1645 € (ESP, Ζάντες αλουμινίου, Μεταλλικό χρώμα, Προβολείς Ομίχλης, Κλιματισμός) και λείπουν κάποια (σε σχέση με το σιβίκ) και φτάσαμε...
Σύνολο: 18795 € (-5 € σε σχέση με το σιβίκ)
Άρα πώς θα σου μείνουν και λεφτά;;;
Και γιατί το Golf με -20 άλογα είναι καλύτερη επιλογή (μιας και αναφέρθηκες μόνο στην τιμή και στην ταχύτητα του);;;Για το δια ταύτα... Το παρήγγειλα και μάλιστα ήρθε κι όλας!!! (κάτι δεν μου πάει καλά σε αυτό). Να σαι καλά για τις ευχές σου και προσπαθώ, όπως όλοι, να προσέχω συνεχώς.