-
πραγματικα πανεμορφο αυτοκινητο αλλα πολυ ακριβο....
-
Οντως, αλλα και οι αντιστοιχες σε ιπποδυναμη προτασεις σε αυτα τα χρηματα παιζουν.
-
Mε το Q5 στην αγορά θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Όσο αυτό έλειπε, απουσίαζαν και τα φθηνά άλογα από τη κατηγορία.
-
+1
-
Η Volvo συνηθιζει οταν παρουσιαζει ενα καινουριο μοντελο να το διαθετει για το πρωτο μισο χρονο με λιγα και μεγαλα μοτερ (ειναι δηαλαδη MY2009.5 τωρα). Η φθηνοτερες εκδοσεις θα ερθουν στο τελος του χρονου με τους μικροτερους σε κυβισμο κινιτηρες. Και τοτε ομως θα μιλαμε για μεγαλυτερη ιπποδυναμη σε σχεση με το Q5 (και GLK/X3) φοροντας τον καινουριο GDi 2.0 turbo με 275hp.
Επειδη οδηγησα το αυτοκινητο και μαλιστα για μεγαλο χρονικο διαστημα και σε επαρχιακο δικτυο (Λαρισα-Τρικαλα) χωρις την παρουσια πωλητη στην T6 εκδοχη του εχω να πω οτι προκειται για ενα εκπληκτικο συνολο που δεν θυμιζει τζιπ, μοτερ διαμαντι που ομως πνιγετε απο το αθλιο αυτοματο κιβωτιο με το οποιο προσφερετε. Για μενα πρεπει να τοποθετησουν ενα manual η τουλαχιστον το καινουριο τυπου DSG. -
το είδα χθες σε λευκό. απο μακριά φώναζε οτι είναι βολβο και οτι ειναι νεο μοντέλο απο τα πολύ εντυπωσιακά πίσω φώτα (ήταν βράδυ και ηταν αναμένα).
ημουν με την κοπέλα μου και της το έδειξα. απο πίσω δεν της αρεσε, ενω εγω εντυπωσιαστηκα (γυναίκες ). μολις το είδε απο μπροστά τρελάθηκε ομωςμου αρεσε πολυ περισσότερο απο το Q5 που ειδα. αλλα ο κοσμος θα προτημήσει το audi και προφανως θα κρατησει και μεγαλυτερη μεταπωλιτική αξία το audi λογο μαρκας και μονο.
παντως το volvo, σε λευκο μου αρεσε πολυ
-
Ειδικά πίσω το Q5 είναι αίσχος .
Ειδικά αν είσαι τυχερός και το δείς και βράδυ με τα 3γωνικά φώτα τύπου Gyftou-mode .
Αστα να πάν Αμάν -
Σχεδιαστηκα ειναι πολυ πιο ομορφο απο τον ανταγωνισμο....ξεχωριζει κι εχει κατι να πει. Το Q5 το λες απλα ξενερωτο/βαρετο, το αστειο ειναι το GLK το οποιο και μεσα και εξω θυμιζει αυτοκινητο της προηγουμενης 10ετιας και οι γερμανοι το λανσαρουν ως κλασικη γραμμη....αν ηταν Volvo θα το εκραζαν ολοι απλα ως τετραγωνο!! Τι σου κανει το marketing και το σημα....να δειτε ποσες GLK και Q5 θα κυκλοφορησουν και θα τα λενε και ομορφα!! Οτι και να κανει η Volvo ο ελληναρας θα την βλεπει συντηρητικη απλα γιατι δεν εχει κατι αλλο κακο να της επισηναψει σε σχεση με τα γερμανικα.
-
Το πέτυχα στην εθνική σήμερα πάρα πολύ ωραίο.
-
Διαφορα video
http://www.abhd.nl/video/volvo-xc60-t6/
http://www.motorstv.com/videos?v=66hHpr-i9sE
http://vimeo.com/2795556
http://www.dailymotion.com/video/x7d54o_volvo-xc60_auto
http://www.automotorsport.se/tv/?m=15648
http://www.vox.de/495_4868.php?video_id=58338
http://www.autoweek.nl/video.php?id=1088&cache=no -
http://www.whatcar.co.uk/car-review-full.aspx?RT=2911
Να δουμε τι θα γραψουν οι δικοι μας!
-
Εχω πεθάνει στο γέλιο ............ και γ@μο της γλώσσες
http://www.abhd.nl/video/volvo-xc60-t6/' target='_blank
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εχω πεθάνει στο γέλιο ............ και γ@μο της γλώσσεςhttp://www.abhd.nl/video/volvo-xc60-t6/' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Ενω εχει τις πιο ωραιες ληψεις η γλωσσα ειναι πολυ εκνευριστηκη!!
-
Test built του νεου XC60 στο Ghent
Youtube Video -
Διακρισεις (τα κειμενα δυστυχως στα Αγγλικα):
Volvo Cars receives Paul Pietsch Award 2009 for City Safety
Volvo Cars has been honoured with the prestigious Paul Pietsch Award 2009, given by the reputed German automobile journal 'auto motor and sport', for its innovative safety system, City Safety. Volvo City Safety is a new driver assistant system which can prevent rear-end collisions typical of low speeds or at least reduce significantly the damage caused by the accident. City Safety is standard in Volvo XC60.
Stephen Odell, president and CEO of Volvo Car Corporation, accepted the award in Stuttgart on Thursday. Odell expressed his thanks for the award during the ceremony.
'We are proud to receive this award because it stands for technical developments which represent a lasting change in the automotive world. The further development of automotive safety has been of great significance to Volvo for decades and is an important pillar of our corporate philosophy,' he said.
'We will not lessen our dedication in this sector because we want to maintain our leading position among automobile manufacturers worldwide when it comes to safety in the future as well,' emphasised Odell.Pedestrian protection is coming
As a sign of its determination, Volvo is working on the realisation of further innovative safety systems. Odell mentioned, for instance, a radar in combination with an advanced camera system for pedestrian protection which was recently introduced at the presentation of the Volvo S60 Concept and which is expected to make a major contribution to accident prevention.
The editor-in-chief of 'auto motor und sport', Bernd Ostmann, pointed out the importance of the new development during the award ceremony:
'The jury of the Paul Pietsch Award regards Volvo's braking assistant, known as City Safety, to be a groundbreaking system which will make it possible to reduce substantially the inner city accident figures. The current version of City Safety has as its primary aim the prevention of rear end collisions between cars. Another positive aspect was that this system is being offered as a standard feature in every Volvo XC60.'
Volvo City Safety provides more safety especially in inner city traffic and in typical stop-and-go situations, and is active at speeds up to 30 km/h. It uses an optical laser for the continuous monitoring of the traffic. For example, City Safety recognises a sudden braking by the vehicle in front of the car. If the driver does not react and is about to drive into the car in front, the system automatically triggers an emergency stop.System functions day and night
Ιf the relative speed between the two vehicles is less than 15 km/h, a collision is avoided completely. In the range between 15 and 30 km/h, the first priority is to reduce the collision speed as far as possible, minimising the consequences of the accident. Safety is further in enhanced by the interaction of the system, which functions both day and night, with the electronic management devices for the airbags and adaptive belt force limiters.The Paul Pietsch Award has been handed out for innovative automotive developments since 1989 and includes an endowement of €12,500.00. One of the requirements is that the new technology must already be available in series production. The editorial staff of 'auto motor and sport', in cooperation with 21 international partner journals, chooses the recipient of the award.
Volvo Cars will use the cash prize to promote safety awareness of children in Germany. The company will work together with the workgroup Sicherheit in Strassenverkehr (Safety in Traffic) to develop a joint project which will be conducted primarily at elementary schools.Volvo Cars uses sun simulation to ensure low interior emissions in cars
All new models are verified as if they were parked in Mediterranean sun, to measure the interior emissions in 65º Centigrade. In this temperature, normally, interior materials would release harmful emissions. But Volvo has minimised harmful emissions in the car interior, by using allergy-friendly textiles and carefully chosen materials.
There are no societal standards for in-car air, so Volvo Cars has created its own in-car air quality requirements that are used when developing new Volvo models.
To fulfil the Volvo requirements, all interior textiles are Oeko-Tex certified, and other interior materials, components and systems have to pass strict tests both at the suppliers' and at Volvo Cars Material Laboratory. 'Interior trim materials are not approved for use in our car interiors until they pass our strict tests', explains Patrik Libander, responsible for interior material tests at Volvo Cars.
The Volvo standard has a low limit for TVOCs (Total Volatile Organic Compounds), as high levels in interior air would result in smell and cause headaches, nausea and dizziness, and could trigger asthma. Aldehydes are limited as they, especially formaldehyde, can cause both contact and respiratory allergies.
As emissions are released from the interior materials at high temperatures, Volvo Cars material experts use a sunshine simulator at the Swedish Testing and Research Institute to verify low interior emissions in a new car model. The car is parked under the hot sun lamps, until the interior reaches temperature of 65º Centigrade - as it would after a day parked in sun.
Analysing air samples, emissions of TVOCs (Total Volatile Organic Compounds) and aldehydes are measured, to verify the emission levels. Also, the Volvo Car Nose Team members sit in the sun heated car compartment and evaluate the interior smell on a fixed scale.
Volvo has conducted sun simulation tests since 2000.
'Sun simulation test results are a major part of the test results reported to the Swedish Asthma and Allergy Association to get their approval and recommendation for the air in our car models. Altogether four Volvo models are recommended by the Swedish Asthma and Allergy Association, the S80, V70, XC70 and our latest newcomer, the XC60', concludes Patrik Libander.New Volvo XC60 is a WHAT CAR? Winner
'Volvo is renowned for two things - making some of the world's most family-friendly cars, and some of the safest. The XC60 reinforces that reputation' praised Steve Fowler, What Car? (UK)Magazine group editor.
The Volvo XC60 crossover has been awarded the What Car? SUV of the Year at the magazine's prestigious 2009 Awards. The Volvo XC60 is following in the successful foot steps of the larger seven-seat XC90, which was awarded the same title at the magazine's awards in 2003 and 2004.
Up against fierce competition in the SUV class, the XC60 2.4D SE impressed the What Car? judges with its comfort, durability, safety and class-leading refinement. The judges commented 'The ride is smooth, so you glide over bumps in the road as though they were never there, and it feels secure and composed in a set of bends thanks to strong grip and impressive body control. Refinement is class-leading, too; there's barely any road noise, wind noise is well isolated, and although there's a distant rumble from the 2.4-litre diesel engine as you accelerate, it's not enough to spoil the calm.'
The Volvo XC60 is the safest and most stylish Volvo yet. It combines the SUV-like durability and practicality with a coupé profile and sporting driving dynamics. It also offers capacious levels of carrying space and its roomy cabin is designed to offer the highest level of comfort for five adults. Practicality is further boosted by Volvo's innovative 40:20:40 split-folding rear seats. When folded, the seats create a perfectly flat load space thanks to simple-to-use one-touch levers.Safety is the key
Safety is the key quality of any Volvo and the XC60 is no different. Volvo is convinced the XC60 is the safest car in its class, and the safest Volvo ever made. A ‘world first' new safety technology - City Safety - lowers the risk of crashes below 19 mph, reducing injury (especially whiplash) with the added benefit of cutting repair costs. The XC60 is also brimming with other technologies that have made Volvo a byword for car safety. City Safety has already won the Technology category at the 'Fleet World Honours Award 2008' and the American ‘Traffic Safety Achievement Award' at the 2008 international traffic safety symposium in New York.Engines and the Environment
The new Volvo XC60 currently has a choice of a six-cylinder turbocharged T6 engine producing 285 PS, as well as two five-cylinder turbodiesels: the D5 with 185 PS and the 2.4D with 163 PS. Four-wheel drive (AWD) with Instant Traction is fitted as standard to all these variants. During the first half of 2009, the driveline range will be expanded with the introduction of a front-wheel drive version of the 2.4D, upgraded to produce 175 horsepower and 420 Nm of torque and CO2 emissions of less than 170 g/km. -
Πανέμορφο είναι (το είδα πό κοντά), το πιο ωραίο στην κατηγορία του, αλλά πανάκριβο (εκτός εάν πάιζουν μεγάλες εκπτώσεις). Σε αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα ένα X3 3λιτρο, το οποίο εμφανισιακά μου αρέσει λιγότερο, αλλά το θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πανέμορφο είναι (το είδα πό κοντά), το πιο ωραίο στην κατηγορία του, αλλά πανάκριβο (εκτός εάν πάιζουν μεγάλες εκπτώσεις). Σε αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα ένα X3 3λιτρο, το οποίο εμφανισιακά μου αρέσει λιγότερο, αλλά το θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο.Το οτι ειναι καλυτερο απο που προκυπτει? Συμφωνα με τα περισσοτερα test που εχουν γινει μεχρι στιγμης ολοι συμφωνουν οτι ειναι το καλυτερο premium compact SUV της αγορας. Βεβαια αποψη μου ειναι να μην στεκομαστε στην κριση του καθε περιοδικου γιατι δυστυχως πολλες φορες ειναι υποκινουμενη και καλυτερα να σχηματισουμε γνωμη μετα απο προσωπικη επαφη. Και η δικη μου (εκτενη) επαφη με το XC60 ειναι οτι το μονο μειονεκτημα επανω του ειναι το τραγικο αυτοματο κιβωτιο! Για τις εκτος δρομου ικανοτητες δεν σχολιαζω γιατι ουτως η αλλως κανεις δεν προκειται να αγορασει ενα τετοιο αυτοκινητο γι αυτη τη χρηση. Σε σχεση με την X3 εχει καλυτερη αποσβεση (φταινε και τα runflat) προσδιδοντας εξισου καλη οδικη συμπεριφορα, εχει πιο δυνατο μοτερ (πνιγετε βεβαια απο το αυτοματο) ειναι εξισου αν οχι καλυτερο ποιοτικα και εχει και μεγαλυτερους χωρους. Στα μειον...καιει πιο πολυ και δυστυχως για τους ελληναρες δεν ειναι BMW/Mercedes!
Οσο για την τιμη του ειναι ανταγωνιστικη αναλογα με αυτα που προσφερει και οταν θα διατεθει και με τους 2.0 αμεσου ψεκασμου turbo (και ο 3.0 θα παρει DGi απο 285 θα αποδοδει 300hp ενω ο 2.0 θα κθμαινετε απο 220-275 αναλογα) απο τα μεσα του 2009 θα ειναι και πιο ανταγωνιστικο. Σκεψου οτι με 60000 παιρνεις 3.0 με full extra ενω η X3 εχει 59800 χωρις ουτε xenon! -
@VolvoZeus: Η απάντησή σου είναι απόλυτα εμπεριστατωμένη. Είπα ότι προσωπικά θεωρώ καλύτερη την X3...με βάσει τις προσωπικές μου προτιμήσεις. Αναλυτικά (και με βάση όσα πιστεύω και όπως μπορώ να κρίνω):
- Η Χ3 έχει καλύτερο κινητήρα (όχι σαν απόδοση, σαν λειτουργία και σαν σύνολο)
- Η Χ3 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, τιμόνι και 4κίνηση (ναι χρησιμεύει...ο κολλητός μου τις είχε πιεί το αίμα σε ποτάμια, βουνά και λάσπες... να θες και ξέρεις να το πάς πάει μια χαρά).
- Έχει καλύτερη ποιότητα.
- Βγήκε το πιο αξιόπιστο SUV για το 2008.
- Έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο (προσωπικά προτιμώ τα αυτόματα κιβώτια και δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με χειροκίνητο κιβώτιο).
- Έχει καλύτερη αξία μεταπώλησης (συμφωνώ δεν αγοράζουμε με βάση αυτό το κριτήριο, απλα το αναφέρω).
Μπορεί και να είμαι λάθος στις εκτιμήσεις μου, απλά λέω τι πιστεύω. Το XC60 το κοίταζε ο πατέρας (γιατί ψάχνει για κάποιο SUV), αλλά η τιμή τον αποθάρρυνε...πίστευε ότι θα είναι γύρω στις 10.000 φτηνότερο από Χ3.
Όσο για την άνεση, στην κανονική έκδοση είναι μια χαρά, στη Sport κοπανάει.
Για την τιμή και τον εξοπλισμό, συμφωνώ, αν και με τις εκπτώσεις που πάιζουν στην BMW τώρα, παίρνεις μια Χ3 με καλό εξοπλισμό (αλλά σίγουρα όχι όσο καλό όσο του Volvo) γύρω στις €62.000.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Πανέμορφο είναι (το είδα πό κοντά), το πιο ωραίο στην κατηγορία του, αλλά πανάκριβο (εκτός εάν πάιζουν μεγάλες εκπτώσεις). Σε αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα ένα X3 3λιτρο, το οποίο εμφανισιακά μου αρέσει λιγότερο, αλλά το θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο.
Το οτι ειναι καλυτερο απο που προκυπτει? Συμφωνα με τα περισσοτερα test που εχουν γινει μεχρι στιγμης ολοι συμφωνουν οτι ειναι το καλυτερο premium compact SUV της αγορας. Βεβαια αποψη μου ειναι να μην στεκομαστε στην κριση του καθε περιοδικου γιατι δυστυχως πολλες φορες ειναι υποκινουμενη και καλυτερα να σχηματισουμε γνωμη μετα απο προσωπικη επαφη. Και η δικη μου (εκτενη) επαφη με το XC60 ειναι οτι το μονο μειονεκτημα επανω του ειναι το τραγικο αυτοματο κιβωτιο! Για τις εκτος δρομου ικανοτητες δεν σχολιαζω γιατι ουτως η αλλως κανεις δεν προκειται να αγορασει ενα τετοιο αυτοκινητο γι αυτη τη χρηση. Σε σχεση με την X3 εχει καλυτερη αποσβεση (φταινε και τα runflat) προσδιδοντας εξισου καλη οδικη συμπεριφορα, εχει πιο δυνατο μοτερ (πνιγετε βεβαια απο το αυτοματο) ειναι εξισου αν οχι καλυτερο ποιοτικα και εχει και μεγαλυτερους χωρους. Στα μειον...καιει πιο πολυ και δυστυχως για τους ελληναρες δεν ειναι BMW/Mercedes!
Οσο για την τιμη του ειναι ανταγωνιστικη αναλογα με αυτα που προσφερει και οταν θα διατεθει και με τους 2.0 αμεσου ψεκασμου turbo (και ο 3.0 θα παρει DGi απο 285 θα αποδοδει 300hp ενω ο 2.0 θα κθμαινετε απο 220-275 αναλογα) απο τα μεσα του 2009 θα ειναι και πιο ανταγωνιστικο. Σκεψου οτι με 60000 παιρνεις 3.0 με full extra ενω η X3 εχει 59800 χωρις ουτε xenon!Συμφωνώ
@VolvoZeus: Η απάντησή σου είναι απόλυτα εμπεριστατωμένη. Είπα ότι προσωπικά θεωρώ καλύτερη την X3...με βάσει τις προσωπικές μου προτιμήσεις. Αναλυτικά (και με βάση όσα πιστεύω και όπως μπορώ να κρίνω):
- Η Χ3 έχει καλύτερο κινητήρα (όχι σαν απόδοση, σαν λειτουργία και σαν σύνολο)
- Η Χ3 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, τιμόνι και 4κίνηση (ναι χρησιμεύει...ο κολλητός μου τις είχε πιεί το αίμα σε ποτάμια, βουνά και λάσπες... να θες και ξέρεις να το πάς πάει μια χαρά).
- Έχει καλύτερη ποιότητα.
- Βγήκε το πιο αξιόπιστο SUV για το 2008.
- Έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο (προσωπικά προτιμώ τα αυτόματα κιβώτια και δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με χειροκίνητο κιβώτιο).
- Έχει καλύτερη αξία μεταπώλησης (συμφωνώ δεν αγοράζουμε με βάση αυτό το κριτήριο, απλα το αναφέρω).
Μπορεί και να είμαι λάθος στις εκτιμήσεις μου, απλά λέω τι πιστεύω. Το XC60 το κοίταζε ο πατέρας (γιατί ψάχνει για κάποιο SUV), αλλά η τιμή τον αποθάρρυνε...πίστευε ότι θα είναι γύρω στις 10.000 φτηνότερο από Χ3.
Όσο για την άνεση, στην κανονική έκδοση είναι μια χαρά, στη Sport κοπανάει.
Για την τιμή και τον εξοπλισμό, συμφωνώ, αν και με τις εκπτώσεις που πάιζουν στην BMW τώρα, παίρνεις μια Χ3 με καλό εξοπλισμό (αλλά σίγουρα όχι όσο καλό όσο του Volvo) γύρω στις €62.000.
- μάλλον όχι ώς απόδοση αλλά ως προς την οικονομία
- Δεν γνωρίζω γιατι δεν εχω πάει με XC60 στα βουνά αλλά δεν πιστεύω ότι θα έχουν διαφορές.
- Εδώ διαφωνώ. Ακομα και η Απτή ποιότητα το XC60 είναι κάπως καλύτερη.
- Και τα 2 είναι εξίσου αξιόπιστα αν για για το XC60 θα μάθουμε στο μέλλον.
- Συμφωνώ
- Αδιάφορο
Δεν βλέπω γιατί ένα καλύτερα εξοπλισμένο XC60 με δυνατότερο κινητήρα πρέπει να είναι φθηνότερο απο μια Χ3 . Είμαι απο αυτούς που πιστέυουν ότι είναι ακριβό . Αλλά το ίδιο πιστεύω για την υπερτιμημένη
Χ3.
Ας περιμένει το καλοκαίρι για την έκδοση 2,0 με 225 έως 275 άλογα.
Το ίδιο μάλλον θα κάνει και ο δικός μου. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
@VolvoZeus: Η απάντησή σου είναι απόλυτα εμπεριστατωμένη. Είπα ότι προσωπικά θεωρώ καλύτερη την X3...με βάσει τις προσωπικές μου προτιμήσεις. Αναλυτικά (και με βάση όσα πιστεύω και όπως μπορώ να κρίνω):- Η Χ3 έχει καλύτερο κινητήρα (όχι σαν απόδοση, σαν λειτουργία και σαν σύνολο)
- Η Χ3 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, τιμόνι και 4κίνηση (ναι χρησιμεύει...ο κολλητός μου τις είχε πιεί το αίμα σε ποτάμια, βουνά και λάσπες... να θες και ξέρεις να το πάς πάει μια χαρά).
- Έχει καλύτερη ποιότητα.
- Βγήκε το πιο αξιόπιστο SUV για το 2008.
- Έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο (προσωπικά προτιμώ τα αυτόματα κιβώτια και δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με χειροκίνητο κιβώτιο).
- Έχει καλύτερη αξία μεταπώλησης (συμφωνώ δεν αγοράζουμε με βάση αυτό το κριτήριο, απλα το αναφέρω).
Σε κανενα απο τα παραπανω δεν μπορω ουτε προκειται να προσπαθησω να σε μεταπεισω αφου εχει να κανει με το πως αντιλαμβανεσαι εσυ το αυτοκινητο (πολυ σωστα) αλλα ενα μονο θα ηθελα να μου πεις που το στηριζεις, το 3.
Τι θελω να πω με αυτο...γενικα το να διαφοροποιησεις την ποιοτητα σε αυτην την κατηγορια (premium) ειναι ιδιαιτερα δυσκολο τη στιγμη που ειναι ολα το ιδιο εξαιρετικα. Το μονο σχολιο μπορει να γινει στην συναρμογη (κενα αναμεσα στα panel, ταμπλο με πορτα δεξια-αριστερα κτλ) οπου και παλι η οποια διαφορα γινετε δυσκολα αντιληπτη.
Αυτο που μπορεις να κρινεις ειναι η αντοχη των υλικων και πανω σε αυτο εχουν ακουστει πολλα παραπονα για ολες τις premium εταιρειες στα καινουρια μοντελα (SLK-C class/E92/A3) για διαφορα θεματακια (κουμπια που ξεφτιζουν μετα απο 3 μολις μηνες κτλ μεχρι και διαρροη απο οροφες σε SLK) (βαση εμπειριας γνωστων μου ανθρωπων και οχι απο κατι που απλα διαβασα καπου) οπου στις αντιπροσωπειες τους το παρουσιαζαν σαν ενα κοινο προβλημα. Δεν αποκλειεται φυσικα αυτα τα περιστατικα να ειναι μεμονομενα ομως ακομα και ετσι οι εν λογω εταιρειες δεν αναλαμβανουν καν την ευθυνη δινοντας φτηνες δικαιολογιες του τυπου 'φταιει ο ηλιος', 'ενα καθαριστικο' η ακομα καλυτερα 'το ph του δερματος' και φυσικα αρνουνται να το καλυψουν στην εγγυηση. Ενα αντιστοιχο θεμα ειχε εμφανιστει σε μια παρτιδα των πρωτων S40 στα περιστροφικα χειριστηρια της κεντρικης κονσολας....η αντικατασταση καλυφθηκε στην εγγυηση και βρηκαν οτι μια απο τις διεργασιες κατα την παραγωγη επιβαρυνε το πλαστικο που στην συνεχεια ξεφλουδιζε οποτε και αλλαξαν τον τροπο παραγωγης...τοσο απλα και τοσο ωραια. Αυτο δειχνει αν μη τι αλλο εμμονη με την ποιοτητα και στηριξη του προιοντος.ΥΓ: Τα πρωτα volvo παντα εμφανιζουν πολλα προβληματα οποτε καλυτερα να αγοραζεις μετα απο 1 χρονο παρουσιασης του εκαστοτε μοντελου. Και τα προβληματα γλιτωνεις και η γκαμα εχει εμπλουτιστει με περισσοτερες επιλογες σε κινητηρες χρωματα υλικα κτλ
Volvo XC60