-
Την κατασκευή πισωκίνητου οικογενειακού της μικρομεσαίας κατηγορίας την θεωρώ αποτέλεσμα ανάγκης.Όχι αντικομφορμισμού.
γιατι το λες αυτο; αφενος ειναι γνωστο οτι ο κινητηρας εμπρος ειναι μακραν πιο οικονομικη λυση, αφετερου η bmw ειχε ηδη στην παραγωγη πολλα χρονια το mini (δεν εχει ΚΑΜΙΑ σημασια το οτι δεν το σχεδιασε η BMW εφοσον της ανηκε)
εξαλλου, εφοσον η σειρα 1 αποτελει εξαιρεση στην κατηγορια της, μιας και ειναι πισωκινητη και αρκετα οδηγοκεντρικη, σιγουρα ειναι δειγμα.. αντικομφορμισμου ακομα και αν ηρθε στην παραγωγη οπως ηρθε απο 'αναγκη'
-
*BMW and Fiat have already announced their intentions to **collaborate **on a new small car platform that will underpin the next MINI, due in 2012 or 2013, along with the successor to the Fiat Grande Punto and Alfa Romeo MiTo. However, a new platform developed by Fiat and dubbed the C-Evo will be used as the basis for a larger MINI, due out in 2015.
It's unclear whether the C-Evo architecture will underpin the MINI AWD compact utility vehicle, but according to Automotive News, the platform will be capable of housing both front-wheel- and all-wheel-drive powertrains, and will serve as the platform for the new Alfa Romeo 147, which will be released sometime next year.
**Fiat and BMW are also in talks to co-develop a new range of new gasoline and diesel engines, including a 1.6-liter four-pot and 1.2-liter, three-cylinder **that will be used on FWD vehicles.
The decision to share platforms and engines has reportedly been in the works since 2007, and BMW and Fiat stand to save between 150 to 200 million euros in the process.*
http://www.autoblog.com/2008/07/21/bigg ... -platform/' target='_blank
Mε λίγα λόγια, σύμφωνα με το σημοσίευμα αυτό η πλατφόρμα του επόμενου MINI θα εξελιχθεί από κοινού μεταξύ BMW/Fiat-Alfa και θα χρησιμοποιηθεί και στα (επόμενα) G.Punto / MiTO.
Επίσης ένα νέο πιθανό μοντέλο στην γκάμα του ΜΙΝΙ με μεγαλύτερο μέγεθος από το υπάρχον είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσει μία έκδοση της πλατφόρμας της επόμενης Alfa 147. Η πλατφόρμα αυτή πιθανώς να χρησιμοποιηθεί και στο επερχόμενο τετρακίνητο MINI.
Στη συμφωνία περιλαμβάνεται και μία νέα γκάμα κινητήρων που επίσης θα εξελιχθεί από κοινού (όπως οι κινητήρες του πρώτου MINI που εξελίχθηκαν μαζί με την Chrysler και του δεύτερου που εξελίχθηκαν μαζί εμ την PSA).
-
Και όπως το περίμενα...η BMW σαν μπράντα δεν αναφέρεται πουθενά.
-
Σύμφωνα με το παρακάτω ίσως να βγεί BMW Isetta/FIAT Topolino με κοινά μηχανικά μέρη....
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... sters.html
-
Hδη κυκλοφορει μουλαρι του Topolino υπο την μορφη του Panda/500.
Οποτε αν ισχυει κατι τετοιο θα ειναι μια Isetta υπο τα μηχανικα μερη του Topolino και ΟΧΙ απο κοινου εξελιξη....Και επειδη η Fiat ειναι σκληρος παικτης στο ποκερ δεν νομιζω να δωσει ετσι πλατφορμα χωρις να παρει καποια αλλη εκεινη. Μαλλον για την Alfa Romeo?
Bασικα θα προτεινα να μην δινετε ιδιαιτερη βαση στο καθε αρθρο που γραφει ο καθενας διοτι προκειται
για speculations(ισως εν τελει καποια να γινουν, οχι ομως ολα).
Aυτο που ισχυει μεχρι στιγμης ειναι οτι εχει ανακοινωθει η εναρξη της συνεργασιας μεταξυ των δυο(BMW-FIAT) και τιποτα παραπερα.
Λεπτομερως θα μαθουμε ΟΛΟΙ μας οταν σε λιγους μηνες βγει επισημο Press File και αναφερει τα παντα για το ΤΙ και ΠΩΣ..... -
Έντονη κινητικότητα σήμερα, πλέον η συνεργασία θεωρείται δεδομένη.
Η BMW ενδιαφέρεται για το πάτωμα της 940(αντικαταστάτης 147) C-EVO για τη MINI και για το SUV αλλά και ένα Mini στο C-seg.
Eπίσης θέλει να βασίσει την επόμενη γενιά του Cooper σε αυτήν της επόμενης γενιάς του GPunto.
Η συνεργασία με την PSA δείχνει ότι δεν έχει μέλλον, μάλιστα η ίδια η BMW διέψευσε τις φήμες περί συγχωνεύσης με το PSA Group.
Παράλληλα η συνεργασία στους τετρακύλινδρους με τη PSA δε φαίνεται να πηγαίνει καλά, ενώ και η ίδια η bmw έχει μείνει πίσω στους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και έτσι υπάρχει και ενδιαφέρον για τους τετρακύλινδρους της Fiat Powertrain και για την ΜΙΝΙ και για την ίδια τη BMW. Μάλιστα δεν αποκλείεται σε περίπτωση συμφωνίας να κάνει outsource της εξέλιξης και ίσως και της παραγωγής σε κάποια μοντέλα στη Fiat, άλλωστε ήδη το σημερινό ΜΙΝΙ αν εξαιρέσουμε τον αισθητικό σχεδιασμό και τη παραγωγή είναι 100% τεχνικού σχεδιασμού εξέλιξης και μελ'ετης παραγωγηγς της ιταλικής Italdesign-Giugiaro Engineering.
Από τη πλευρά του ο ιταλικός όμιλος θέλει το πάτωμα και τα κιβώτια της Ζ4 για τη Duetto με πιθανή παραγωγή κι όλας στο ίδιο εργοστάσιο στο Spartanburg των ΗΠΑ, καθώς και το πάτωμα της νέας 7αρας στην έκδοση που θα χρησιμοποιήσει η επόμενη 5αρα καθώς και τα κιβώτια της για την 941, παλιότερα ήθελε και βοήθεια εμπορική στις ΗΠΑ, αλλά μετά την συμφωνία με τη Chrysler φαίνεται να ναυαγεί αυτή η υπόθεση, κάτι που δυσχεραίνει τη θέση της bmw στη συμφωνία αφού η fiat την έχει λιγότερο ανάγκη.Το ρεζουμέ είναι
Η Fiat θέλει:
- πάτωμα και κιβώτια της νέας Ζ4
- πάτωμα και κιβώτια της νέας 5αρας που θα φέρει το πάτωμα της 7αρας που μόλις παρουσιάστηκε
Η BMW θέλει:
- πάτωμα C-EVO για τη Mini
- πάτωμα GPunto 2011 για το νέο Cooper
- τους 4κύλινδρους κινητήρες της FPT και για την Mini και για την ίδια
-
Κρίμα το Mini..
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Έντονη κινητικότητα σήμερα, πλέον η συνεργασία θεωρείται δεδομένη.
Η BMW ενδιαφέρεται για το πάτωμα της 940(αντικαταστάτης 147) C-EVO για τη MINI και για το SUV αλλά και ένα Mini στο C-seg.........
Το ρεζουμέ είναι
Η Fiat θέλει:
- πάτωμα και κιβώτια της νέας Ζ4
- πάτωμα και κιβώτια της νέας 5αρας που θα φέρει το πάτωμα της 7αρας που μόλις παρουσιάστηκε
Η BMW θέλει:
- πάτωμα C-EVO για τη Mini
- πάτωμα GPunto 2011 για το νέο Cooper
- τους 4κύλινδρους κινητήρες της FPT και για την Mini και για την ίδια
Άρα BMW Group όχι BMW.
Τα μισά από αυτά βλέπω να γίνονται, ΑΝ γίνουν τελικά...
-
Πολύ πιθανό η νέα σειρά 1 και 3 να έχουν 4κύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα Fiat Powertrain Technologies.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Κρίμα το Mini..γιατι το λες αυτο??
το πατωμα του gpunto θεωρειται παρα πολυ καλο!αληθεια, το πατωμα του 500 ειναι ιδιο μου του punto ή τελειως αλλο??
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πολύ πιθανό η νέα σειρά 1 και 3 να έχουν 4κύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα Fiat Powertrain Technologies.Σου απάντησα και στο άλλο τόπικ ότι πολύ πιθανό να κάνεις ΠΟΛΥ λάθος...
Ο 2λτ turbo ετοιμάζεται κάμποσο καιρό τώρα...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Κρίμα το Mini..
γιατι το λες αυτο??
το πατωμα του gpunto θεωρειται παρα πολυ καλο!Για το punto είναι καλό, για το Mini όμως δεν.. Αν και πιστεύω πως οι μηχανικοί της BMW θα καταφέρουν να βελτιώσουν κατά πολύ αυτό που θα παραλάβουν από την Fiat και θα το κάνουν ισάξιο με το τωρινό Mini, δηλαδή ένα 'proper M car'.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Άρα BMW Group όχι BMW.Τα μισά από αυτά βλέπω να γίνονται, ΑΝ γίνουν τελικά...
Σήμερα ο υπεύθυνος τύπου της BMW επιβεβαίωσε την πιθανή συνεργασία των 2 ομίλων.
Από εκεί που ήταν στο φιλολογικό ενδιαφέρον πριν από μήνες και γίνοντα εικασίες για τα σημεία συνεργασίας, σήμερα μπορούμε να είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι σε αυτά τα σημεία θα συνεργαστούν. -
αμερικανοί - γερμανοί - γάλλοι - ιάπωνες όλοι στους Ιταλούς στρέφονται......
ανέβασαν κάθετα ποιότητα με τις νέές δημιουργίες (delta, 500, mito, bravo, 149 ) και σκίάχτικαν....
να τους αλλοιώσουν πάνε τους forza
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
αμερικανοί - γερμανοί - γάλλοι - ιάπωνες όλοι στους Ιταλούς στρέφονται......ανέβασαν κάθετα ποιότητα με τις νέές δημιουργίες (delta, 500, mito, bravo, 149 ) και σκίάχτικαν....
να τους αλλοιώσουν πάνε τους forza
Μέσα από τα αστεία κατά τύχη λέγονται και αλήθειες.
Πριν από την BMW είχε δείξει μεγάλο ενδιαφέρον η ΜΒ αλλά της είχαν φανεί πανάκριβα τα πατώματα Small & Compact. Τα ήθελαν μονά ζυγά δικά τους.,...
Τουλάχιστον η BMW ξέρει να εκτιμάει ποιά είναι τα καλύτερα πατώματα και κινητήρες της αγοράς για εκεί που τα χρειάζεται.... -
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Άρα BMW Group όχι BMW.
Τα μισά από αυτά βλέπω να γίνονται, ΑΝ γίνουν τελικά...
Σήμερα ο υπεύθυνος τύπου της BMW επιβεβαίωσε την πιθανή συνεργασία των 2 ομίλων.
Από εκεί που ήταν στο φιλολογικό ενδιαφέρον πριν από μήνες και γίνοντα εικασίες για τα σημεία συνεργασίας, σήμερα μπορούμε να είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι σε αυτά τα σημεία θα συνεργαστούν.Μα από την αρχή μιλάνε για MINI σε επίπεδο BMW Group με ΦΙΑΤ/Άλφα. Όχι μοτέρ. Εκεί είναι η ένστασή μου. Μοτέρ ΦΙΑΤ τουλάχιστον σε BMW δε θα δεις επειδή χρειάζεται αρκετή δουλειά για να τοποθετηθεί το μοτέρ κατά τον διαμήκη άξονα και δεν έχει νόημα. Ήδη εξελίσσονται τα turbo (entry & mid-level) για τη BMW...τώρα για το τι γίνεται με τη ΜΙΝΙ δε ξέρω, εκεί ίσως έχεις δίκιο και γιαυτό δεν είναι αυτή η ένστασή μου.
Άρα υπάρχει συνεργασία BMW Group με ΦΙΑΤ...αλλά κρατάω τις επιφυλάξεις μου γιατί πολλά πράγματα αλλάζουν από την μια στιγμή στην άλλη.
Η BMW δεν έχει ανάγκη 'ξένα' πατώματα όσον αφορά τα αυτοκίνητά της...τώρα τι θα γίνει με το ΜΙΝΙ θα δούμε...αλλά κράτα μικρό καλάθι.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Κρίμα το Mini..
γιατι το λες αυτο??
το πατωμα του gpunto θεωρειται παρα πολυ καλο!Για το punto είναι καλό, για το Mini όμως δεν.. Αν και πιστεύω πως οι μηχανικοί της BMW θα καταφέρουν να βελτιώσουν κατά πολύ αυτό που θα παραλάβουν από την Fiat και θα το κάνουν ισάξιο με το τωρινό Mini, δηλαδή ένα 'proper M car'.
Μην είσαι βιαστικός Kid.
Η BMW το κόστος για τη Mini θέλει να ρίξει. Αν θέλει να το ρίξει κι άλλο μπορεί να διατηρήσει πίσω τον ημιάκαμπτο. Οι αναρτήσεις αλλάζουν εύκολα. -
θες δεν θες Νικο147 ο,τι αμαξι και να χεις θα χει τη 'ρετσινια' της φιατ τελικα ε;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Άρα υπάρχει συνεργασία BMW Group με ΦΙΑΤ...
Άρα υπάρχει συνεργασία BMW Group, με Gruppo Fiat...
Fiat and BMW officially confirm agreement