Feb 2, 2009, 5:34 PM

Ο χρήστης dstou έγραψε:

  1. Mazda Από το 1979 κάνει κουμάντο η Ford. Η οποία παρεμπιμπτόντως ξεκίνησε τη σειρά Ecoboost turbo με την κορυφαία Honeywell (40 % της αγοράς, πρώτη ανέκαθεν) και σε 2 χρόνια θα τα περάσει σε παραγωγή. Η Honeywell δεν είναι απλά η προμηθεύτρια ενός εξαρτήματος. Είναι τεχνικός σύμβουλος με παχυλότατο συμβόλαιο (νομίζω 640 εκατομμύρια δολ. για το πρότζεκτ) . Να θυμίσω ότι η Φορντ χάνει λεφτά εδώ και πολλά χρόνια και προσπαθεί να συνέλθει πουλώντας κάποια από τα υπάρχοντά της και είναι σε περίοδο παγκόσμιας ανασύνταξης?

Σε αυτη την ιστορια (οπως και στο προσφατο παρελθον) η Volvo εχει επιβαρυνθει σε μεγαλο βαθμο με την εξελιξη (ιδιως των 6κυλινδρων) της συγκεκριμενης τεχνολογιας. Στον υπνο ομως πιαστηκαν οταν ενω το group vag εβγαζε τη συγκεκριμενη τεχνολογια σε μικρους κινητηρες εκεινοι παρουσιαζαν τον ολοκαινουριο 3.2 inline 6 ο οποιος εμφανιστηκε στο Freelander και στις Jag εκτος απο τα Volvo και που τωρα περιπου 4χρονια μετα καταργειται...κοινως ολα εκεινα τα χρηματα για την εξελιξη του πηγαν ουσιαστικα χαμενα. Η εμπλοκη δε της volvo σε ολα αυτα επιβεβαιωνετε και απο την εμμονη της Ford να μην την πουλησει ενω ξεφορτωθηκε ολο το υπολοιπο Premier Group της. Αλλο ενα συγχρονο παραδειγμα υπνηλιας εναι ο αμεσος ψεκασμος. Αν και εφευρεθηκε τη δεκαετια του 60 απο τη Merc εμφανιστηκε πιο προσφατα σε Mitsubishi (και Volvo) ακομα και renault ολοι το εγκατελειψαν λογω των πολλων προβληματων αξιοπιστιας που αντιμετωπισαν...και παλι το VAG τους εβαλε τα γυαλια...αλλαξε τον προσανατολισμο της τεχνολογιας και τωρα ολοι τρεχουν να φτιαξουν μοτερ με αμεσο ψεκασμο!