-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
εγω παλι χθες το βραδυ ειδα ενα μαυρο....
δεν ξερω.. αλλα σε μαυρο μ αρεσε αρκετα μπορω να πω!
τελικα δν ειναι κ τοσο ασχημο..σε σχεση με το 5αρι... πρεπει να το συνηθισει και λιγο το ματι μας
Σχεδιαστικά πάντως στη κατηγορία του το νέο Megane είναι πιο όμορφο...ΜΑΚΡΑΝ πιο όμορφο νομίζω.
Πιό όμορφο από το προηγούμενο Megane, αλλά ως εκεί κατά τη γνώμη μου ...!!! Δεν είναι και Claudia Schiffer ...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
εγω παλι χθες το βραδυ ειδα ενα μαυρο....
δεν ξερω.. αλλα σε μαυρο μ αρεσε αρκετα μπορω να πω!
τελικα δν ειναι κ τοσο ασχημο..σε σχεση με το 5αρι... πρεπει να το συνηθισει και λιγο το ματι μας
Σχεδιαστικά πάντως στη κατηγορία του το νέο Megane είναι πιο όμορφο...ΜΑΚΡΑΝ πιο όμορφο νομίζω.
omg!
Πιό όμορφα είναι τα Bravo + Leon
Αν και όχι πλεόν ιταλόφιλος, το Bravo σχεδιατικά είναι πανέμορφο κατά τη γνώμη μου...!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
εγω παλι χθες το βραδυ ειδα ενα μαυρο....
δεν ξερω.. αλλα σε μαυρο μ αρεσε αρκετα μπορω να πω!
τελικα δν ειναι κ τοσο ασχημο..σε σχεση με το 5αρι... πρεπει να το συνηθισει και λιγο το ματι μας
Σχεδιαστικά πάντως στη κατηγορία του το νέο Megane είναι πιο όμορφο...ΜΑΚΡΑΝ πιο όμορφο νομίζω.
omg!
Πιό όμορφα είναι τα Bravo + Leon
Ωραία είναι κι αυτά...νομίζω πως το Megane είναι πιο φρέσκο...
-
Σημερα ειδα 2 golf ενα trendline κ ενα highline και εκανα τιν εξης παρατιριση(μην γελασετε):τα τασια που ειχε το trendline ειναι πολυ πιο ομορφα (μιαζουν με bbs)σε σχεση με τα ζαντικα του highline !!!
-
Το πιο ωραίο είναι το Bravo period.
To Megane τελικά βγήκε κάπως παράξενο, κάτι δεν πάει καλά σαν να είναι βαρυφορτωμένο με ένα σωρό γραμμέςΤο Golf VI ούτε ζέστη ούτε κρύο... σε 3πορτο GTI όμως νομίζω πως θα δείχνει όμορφο
-
2010 VW Golf GTI VI Production Model Photos
Μονο τα φαντεζι Xenon λειπουν απο το μοντελο παραγωγης αν και πιστευω πως θα τα βγαλουν καπως ετσι. -
Ωχ-ωχ...βλέπω καλά?δεξιά-αριστερέ εξατμίσεις?
Καταδικασμένο το Golf-άκι στο καγκούρεμα και στα wannabe GTi ... -
Ξενέρα που δε γράφει 300 το κοντέρ.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ωχ-ωχ...βλέπω καλά?δεξιά-αριστερέ εξατμίσεις?
Καταδικασμένο το Golf-άκι στο καγκούρεμα και στα wannabe GTi ...Πάει η ωραία διακριτικότητα του Golf V!
Kangaroo - Ready και το Golf ! -
H καρδιά μου λέει mini cooper 120ps. Το μυαλο μου λεει golf VI. Eιναι δυσκολοτερη αποφαση απ'οτι ίσως φαινεται.
Θέλω να είναι ταξιδιάρικο (κανω αρκετα χλμ εθνικη) -αλλά κ να παρκάρει εύκολα (μενω κεντρο κ δεν εχω παρκινγκ).
Θέλω ευελιξία και στυλ ως κοριτσακι που ειμαι
Δε θέλω να δινω ενα σωρό λεφτά για ανταλλακτικα κ σερβις.
Κ τελος, αν κ δε σκαω για τρομερους χωρους, θελω το πορτμπαγκαζ να χωρα παραπανω απο ενα νεσεσαιρ. Οχι βεβαια τα μπαγκαζια 4μελους οικογενειας αλλα...
Σας ρωτω τωρα εσας, ως γνωστες των golf: ειναι αλήθεια οτι το V ειχε βγαλει σοβαρα προβληματα; ΅Ακουσα οτι οι σουπερ τουρμπο κινητηρες βγαζουν συνεχως. Απο καταναλωση πως παει (real τιμες, οχι τι λεει η vw); Το συγκρινω με το μινι κουπερ κ δεν μπορω να αποφασισω τι να παρω κ τι νάφησω. Στυλ κ παρκαρισμα vs ανεσης ταξιδιου κ χωρων;
Τι να παρω δεν ξερω (peugeot 207, renault clio δικαιως δεν τα θεωρω καποιες κλασεις κατωτερα; -αν κ το μεγεθος τους με βολευει). Αny help will be appreciated /thanx -
Ο χρήστης Bouki έγραψε:
H καρδιά μου λέει mini cooper 120ps. Το μυαλο μου λεει golf VI. Eιναι δυσκολοτερη αποφαση απ'οτι ίσως φαινεται.
Θέλω να είναι ταξιδιάρικο (κανω αρκετα χλμ εθνικη) -αλλά κ να παρκάρει εύκολα (μενω κεντρο κ δεν εχω παρκινγκ).
Θέλω ευελιξία και στυλ ως κοριτσακι που ειμαι
Δε θέλω να δινω ενα σωρό λεφτά για ανταλλακτικα κ σερβις.
Κ τελος, αν κ δε σκαω για τρομερους χωρους, θελω το πορτμπαγκαζ να χωρα παραπανω απο ενα νεσεσαιρ. Οχι βεβαια τα μπαγκαζια 4μελους οικογενειας αλλα...
Σας ρωτω τωρα εσας, ως γνωστες των golf: ειναι αλήθεια οτι το V ειχε βγαλει σοβαρα προβληματα; ΅Ακουσα οτι οι σουπερ τουρμπο κινητηρες βγαζουν συνεχως. Απο καταναλωση πως παει (real τιμες, οχι τι λεει η vw); Το συγκρινω με το μινι κουπερ κ δεν μπορω να αποφασισω τι να παρω κ τι νάφησω. Στυλ κ παρκαρισμα vs ανεσης ταξιδιου κ χωρων;
Τι να παρω δεν ξερω (peugeot 207, renault clio δικαιως δεν τα θεωρω καποιες κλασεις κατωτερα; -αν κ το μεγεθος τους με βολευει). Αny help will be appreciated /thanxΜας βαζεις δυσκολα , μια και τα 2 αυτοκινητα ειναι τελειως διαφορετικα απο καθε αποψη
Εμενα η αποψη μου ειναι οτι εφοσον οπως λες κανεις πολλα χλμ στην εθνικη , ειναι να προτιμησεις το γκολφ, οχι οτι το μινι δεν θα ταξιδεψει , αλλα θα εισαι πολυ πιο ανετα με το γκολφ.
Το μινι απεχει παρα πολυ απο τον ορο ταξιδιαρικο που χρησιμοποιεις
Το θεμα με τους κινητηρες τουρμπο που σκανε ειναι ενας αστικος μυθος , αν συντηρεις το αυτοκινητο οπως και οταν πρεπει δεν θα εχεις προβλημα
Στο θεμα της οικονομιας , εγω προσωπικα εχω τον κινητηρα με τα 122 , και το αυτοκινητο αν το κινησεις με ηρεμο γκαζι δεν καιει τιποτα (5.5/7 λτ στα 100χλμ σε εθνικη , αναλογα την κινηση και την θερμοκρασια)
Οταν του πιεις το αιμα και κινεισαι με 150 και βαλε σου το πινει κι αυτο , αλλα αυτο νομιζω συμβαινει με ολα τα αυτοκινητα
Το ουσιαστικο ειναι οτι με μαλακο γκαζι το αυτοκινητο κινειται οντως πολυ οικονομικα.
Τωρα για το στυλ και το παρκαρισμα που λες οσον αφορα το μινι , το πρωτο για εμενα δεν ηταν ποτε κριτηριο για να παρω αυτοκινητο , αλλα βεβαια και το γκολφ δεν το λες και χιουνται , το εχει το στυλ του κατα την ταπεινη που αποψη
Οσον αφορα το παρκαρισμα , το πλεονεκτημα που εχει το μινι εναντι του γκολφ το θεωρω αρκετα σημαντικο και ισως και να ειναι μονοδρομος ενα μικροτερο αυτοκινητο απο το γκολφ εφοσον μενεις κεντρο και δεν εχεις (κι ουτε εισαι διατεθειμενη μαλλον να πληρωσεις) θεση παρκινγκ.
Εσυ ξερεις καλλιτερα τις αναγκες σου , παντως να ξερεις οτι το γκολφ θα το ευχαριστηθεις πολυ περισσοτερο σαν αυτοκινητο , εφοσον κανεις συχνα ταξιδια στην εθνικη
Απο την αλλη αν η καρδια σου οπως λες λεει μινι , θα σου πω αυτο που λεω παντα σε τετοιες περιπτωσεις ... follow your heart -
Ο χρήστης Bouki έγραψε:
H καρδιά μου λέει mini cooper 120ps. Το μυαλο μου λεει golf VI. Eιναι δυσκολοτερη αποφαση απ'οτι ίσως φαινεται.
Θέλω να είναι ταξιδιάρικο (κανω αρκετα χλμ εθνικη) -αλλά κ να παρκάρει εύκολα (μενω κεντρο κ δεν εχω παρκινγκ).
Θέλω ευελιξία και στυλ ως κοριτσακι που ειμαι
Δε θέλω να δινω ενα σωρό λεφτά για ανταλλακτικα κ σερβις.
Κ τελος, αν κ δε σκαω για τρομερους χωρους, θελω το πορτμπαγκαζ να χωρα παραπανω απο ενα νεσεσαιρ. Οχι βεβαια τα μπαγκαζια 4μελους οικογενειας αλλα...
Σας ρωτω τωρα εσας, ως γνωστες των golf: ειναι αλήθεια οτι το V ειχε βγαλει σοβαρα προβληματα; ΅Ακουσα οτι οι σουπερ τουρμπο κινητηρες βγαζουν συνεχως. Απο καταναλωση πως παει (real τιμες, οχι τι λεει η vw); Το συγκρινω με το μινι κουπερ κ δεν μπορω να αποφασισω τι να παρω κ τι νάφησω. Στυλ κ παρκαρισμα vs ανεσης ταξιδιου κ χωρων;
Τι να παρω δεν ξερω (peugeot 207, renault clio δικαιως δεν τα θεωρω καποιες κλασεις κατωτερα; -αν κ το μεγεθος τους με βολευει). Αny help will be appreciated /thanxτα ταξιδια με τι ταχυτητα τα κανεις και σε τι αποστασεις?
το μινι ειναι ερωτας, το γκολφ ειναι ενα αυτοκινητο για ολες τις δουλειες.
-
ta taxidia ta kanw me 120-140 meso oro me to tapeino polo tou 99 pou exw.
kanw arketa syxna diadromes 800+ km se ena s/k -kyriws se e8nikh a8hnwn -8es/nikhs
to 4.19m me provlhmatizei, fovamai oti kala kala de 8a strivei
test drive den exw kanei akomh -einai k auto crucial -
Bouki όντως το δίλημμα που έχεις είναι δύσκολο.
Να ξέρεις ότι με το mini στερείσαι οποιαδήποτε πρακτικότητα μιας και ουσιαστικά είναι διθέσιο (οι πίσω θέσεις είναι μόνο για παιδιά προσχολικής ηλικίας) και έχει ανύπαρκτο χώρο αποσκευών. Αν λοιπόν δε σε ενδιαφέρει καθόλου να φορτώσεις μεγαλύτερη παρέα πέρα του ενός ατόμου κανένα πρόβλημα. Πάρε το mini...μια χαρά θα κάνεις ταξίδια και με αυτό, σίγουρα πιο άνετα με το golf, αλλά δε θα σε πειράξει καθόλου...η ικανοποίηση του να έχεις αυτό που πραγματικά θέλεις και να νιώθεις ευτυχισμένος μ' αυτό δεν συγκρίνεται με τίποτα!...αφού τα σκας που τα σκας για αυτοκίνητο τουλάχιστον να το ευχαριστιέσαι και όχι να το βαρεθείς μετά από ένα χρόνο.
Από την άλλη προσωπικά ποτέ δε θα αγόραζα διθέσιο αμάξι...έστω μια δυο φορές το χρόνο που θα χρειαστεί να μεταφέρω μεγαλύτερη παρέα θέλω να μπορώ να το κάνω.
Μάλλον σε μπέρδεψα περισσότερο τώρα
-
Ο χρήστης Bouki έγραψε:
ta taxidia ta kanw me 120-140 meso oro me to tapeino polo tou 99 pou exw.
kanw arketa syxna diadromes 800+ km se ena s/k -kyriws se e8nikh a8hnwn -8es/nikhs
to 4.19m me provlhmatizei, fovamai oti kala kala de 8a strivei
test drive den exw kanei akomh -einai k auto crucialΜε το tsi 122 με αυτο το μ.ο. θα καις απο 6.5 μεχρι 7.5λιτρα/100χιλιομετρα, δηλαδη μεχρι τη Θεσσαλονικη θα χρειαζεσαι το πολυ 30 Ευρω σε καυσιμα (με 7λιτρα/100 και τιμη 0,85). Με το mini θα εισαι λιγο πιο πανω και φυσικα δεν θα εχεις την ιδια ανεση. Ομως, να βλεπεις γυναικα να οδηγει mini ειναι...
-
Αν και το mini είναι από τις χειρότερες προτάσεις value for money,
(α) επειδή μένεις κέντρο χωρίς να έχεις πάρκινγκ
(β) επειδή καταλαβαίνω ότι δεν χρειάζεσαι χώρους,
(γ) επειδή είσαι γυναίκα και σίγουρα το mini σου ταιριάζει πολύπροτίμησε το mini. Μια χαρά είναι στην Εθνική.
-
http://www.topspeed.com/cars/car-news/v ... 69969.html
Βεντούζα!!!!!
-
Μηπως γνωριζει καποιος ποσο κοστιζει το σπορ πακετο 'Ατλαντα' που τοποθετειται στα trendline & comfortline?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Μηπως γνωριζει καποιος ποσο κοστιζει το σπορ πακετο 'Ατλαντα' που τοποθετειται στα trendline & comfortline?Δες εδώ: http://spreadsheets.google.com/pub?key=pjv-S-ZDqGTEDV0wjVdLUCA
-
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 1ο ΜΟΥ Golfaki (μέχρι πρότινος κάτοχος AUDI A3).ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 122PS DSG7 HIGHLINE.ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΟ ΤΟ TOPIC ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ.ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (αυτά που λεχθήκανε περί 100.000 χλμ και αλλαγή τουρμπίνας 5.000€ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝΕ).ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑ 30.000ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΝΑ 15.000ΧΛΜ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ AUDI ΕΙΧΑ ΣΚΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ (ΑΝΑ 15.000 ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ ΑΝΑ 5.000-7.500ΧΛΜ).
ΣΑΣ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΧΡΩΜΑ.ΕΓΩ ΤΟ ΠΗΡΑ ΣΕ SILVER LEAF ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ BLUE SHARK.ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ CONFIGURATOR ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝhttp://cc5.volkswagen.de/cc5/configurat ... app=ICC-DE
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (>1500€).
VW Golf VΙ