Ο χρήστης S3 έγραψε:
Μηπως γνωριζει καποιος ποσο κοστιζει το σπορ πακετο 'Ατλαντα' που τοποθετειται στα trendline & comfortline?
Δες εδώ: http://spreadsheets.google.com/pub?key=pjv-S-ZDqGTEDV0wjVdLUCA
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Μηπως γνωριζει καποιος ποσο κοστιζει το σπορ πακετο 'Ατλαντα' που τοποθετειται στα trendline & comfortline?
Δες εδώ: http://spreadsheets.google.com/pub?key=pjv-S-ZDqGTEDV0wjVdLUCA
ΟΚ, μετά την σωστή επέμβαση του moderator θα ήταν καλό να επαναφέρουμε την αρχική ερώτηση σχετικά με το κόστος συντήρησης/επισκευής της τουρμπίνας στα TSI.
Άλλωστε οι περισσότεροι εδώ μέσα αναζητούμε πληροφορίες και γνώμες, όχι ανούσιες αντιπαραθέσεις
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δεν χρειαζεται να παρακολουθησεις ΤΙΠΟΤΑ. Αυτο που κανει το αμαξι σου ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ! Εγω το φαινομενο με τις θερμοκρασιες το εχω καθε μερα. Κατεβαινω απο βουνο και οσο κατεβαινω και δεν δεχεται φορτιο ο κινητηρας η θερμοκρασια παραμενει σε χαμηλα επιπεδα. Με το που ξεκινησει η επιπεδη διαδρομη η ανηφορα... ερχεται στα ισα του ο δεικτης. Επισης, οταν ανοιγω το καλοριφερ... επισης πεφτει ο δεικτης. Ολα αυτα παντα με κρυο... και διαδρομη χωρις φορτιο κινητηρα.Αυτα σε Punto...
Να σου κεντρισει το ενδιαφερον, οταν δεις υπο νορμαλ συνθηκες... ο δεικτης να μην φτανει στην θερμοκρασια λειτουργιας αλλα να μενει λιγο παρακατω. Εκει να υποψιαζεσαι...
Επιβεβαιώνω κι εγώ για τον δείκτη. Επίσης σε Punto. Έχω κάνει πολλές χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα έτσι