Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Seat Ibiza Cupra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Seat Ibiza Cupra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 13
    • 14
    • 5 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    270
    576
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      H απλά θα αγνοούν τον περιορισμό και θα κατηγορούν την μαμά όταν θα ακούγεται το κράου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        paulgiot last edited by

        ε οχι τοσο ανεγκεφαλοι δεν μπορει υπαρχουν(μα τι λεω,ε?)

        εκτος κι αν τους παρασυρει ο μαστρο-Κωστας της γειτονιας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lapin last edited by

          Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
          απο την αλλοι το dsg θα αποκλεισει τους 'φαστ εντ φουριους' που αναβαθμιζαν το παλιο,θετοντας περιορισμο στην ροπη

          οσο για τον κινητηρα του ας ερθει πρωτα και μετα βλεπουμε αν χαζοστριβει κι αυτο η οχι

          Στην πυρά (οι 'φαστ εντ φιούριους') ή έστω στην Τασμανία (νοτίως της Αυστραλίας) για να κάνουν παρέα με τους ελάχιστους εναπομείναντες 'διαβόλους'!

          Τι εννοείς 'αν χαζοστρίβει κι αυτό';

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            paulgiot last edited by

            εννοω για το αν ο κινητηρας θα εχει 'ξεσπασματα' προκαλωντας torgue steering

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
              απο την αλλοι το dsg θα αποκλεισει τους 'φαστ εντ φουριους' που αναβαθμιζαν το παλιο,θετοντας περιορισμο στην ροπη

              οσο για τον κινητηρα του ας ερθει πρωτα και μετα βλεπουμε αν χαζοστριβει κι αυτο η οχι

              Έτσι κι αλλιώς τα περιθώρια αύξησης της ιπποδύναμης είναι περιορισμένα καθώς ο κινητήρας αυτός πολύ δύσκολα θα βγάλει αξιόπιστα πάνω από 220 άλογα. Οπότε δεν νομίζω πως θα προβληματίσει το κιβώτιο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitris_14 last edited by

                to scirocco me ta 160hp dinamometrimeno einai sta 176hp
                apo to periodiko ~EVO~

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitris_14 last edited by

                  Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                  Αν εννοείς μηχανολογικά, ο 1.4 TSI με τούρμπο+κομπρέσορα είναι παντού ίδιος. Η πίεση όμως αναμφίβολα μεταβάλλεται και έτσι προκύπτουν οι εξής αποδόσεις και οι αντίστοιχες δυναμομετρήσεις που έχω δει σε διάφορα περιοδικά:

                  1. 140 (157)
                  2. 150 (169)
                  3. 160 (?)
                  4. 170 (185)
                  5. 180 (?)

                  Οπότε του Scirocco το κόβω γύρω στα 175-180 και του ibiza τουλάχιστον 190. Ο 'μονό τούρμπο' 1.4TSI 125 έχει μετρηθεί γύρω στα 132-135 στα Leon/Golf/A3 και 140 στο Passat.

                  Πάντως αυτό το, κατά τα άλλα, άσχημο νέο Cupra αξίζει να το πάρει κανείς μόνο για τον εκπληκτικό κινητήρα και κιβώτιο... αλλά και για τη σίγουρα προσιτή τιμή.

                  TO SCIROCCO me ta 160hp dinamometrimeno apo to periodiko EVO exei 176hp kai pistevo einai engiro giati kai to golf GT me ta 170hp to to exei kanei dinamometrisi kai to egrafe 185hp opos grafis kai esy!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    dimitris_14 καλώς ήρθες, γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες σε παρακαλώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mivec_power last edited by

                      έχουμε καμιά πληροφορία για τιμή και ημερομηνία έναρξης πωλήσεων?
                      στο seat.gr υπάρχουν ήδη φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitris_14 last edited by

                        Ο χρήστης dimitris_14 έγραψε:

                        Αν εννοείς μηχανολογικά, ο 1.4 TSI με τούρμπο+κομπρέσορα είναι παντού ίδιος. Η πίεση όμως αναμφίβολα μεταβάλλεται και έτσι προκύπτουν οι εξής αποδόσεις και οι αντίστοιχες δυναμομετρήσεις που έχω δει σε διάφορα περιοδικά:

                        1. 140 (157)
                        2. 150 (169)
                        3. 160 (?)
                        4. 170 (185)
                        5. 180 (?)

                        Οπότε του Scirocco το κόβω γύρω στα 175-180 και του ibiza τουλάχιστον 190. Ο 'μονό τούρμπο' 1.4TSI 125 έχει μετρηθεί γύρω στα 132-135 στα Leon/Golf/A3 και 140 στο Passat.

                        Πάντως αυτό το, κατά τα άλλα, άσχημο νέο Cupra αξίζει να το πάρει κανείς μόνο για τον εκπληκτικό κινητήρα και κιβώτιο... αλλά και για τη σίγουρα προσιτή τιμή.

                        Καλο ειναι ρε φιλε το cupra αλλα για μενα και για πολλους που εχω μιλισει μαζι τους ειναι πολυ ασχημο ρε συ,και εξωτερικα και πολι αδειο εσωτερικα...ΚΡΙΜΑ!!!

                        TO SCIROCCO me ta 160hp dinamometrimeno apo to periodiko EVO exei 176hp kai pistevo einai engiro giati kai to golf GT me ta 170hp to to exei kanei dinamometrisi kai to egrafe 185hp opos grafis kai esy!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mivec_power last edited by

                          στο seatcupra.net διάβασα για πληροφορία από το intranet της seat ότι μετατίθεται η ημερομηνία έναρξης πωλήσεων από μάρτη σε σεπτέμβρη ένεκα και οικονομικής κρίσης... δεν είναι φυσικά επιβεβαιωμένο επίσημα από τη seat..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sportec last edited by

                            Υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα στο τελωνειο. Τιμη 20350 μετα απο το 10% που κανει η seat τελικη με πινακιδες. Εχω τεστ drive την Τεταρτη. Θα σας πω εντυπωσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dark_side last edited by

                              Το auto bild έχει ένα σύντομο τεστάκι σε σύγκριση με το opc

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Εχοντας διαβάσει μόνο τα περί κινητήρα θα πω το εξής.
                                Συμφωνώ με τον Οσις ότι αδικήται το μοντέλο αυτό από τα κυβικά .Προσωπικα πιστεύω ότι θα έχει την ίδια τύχη με τα πρώτα gt που είχαν προβλήματα λόγο υπερβολικης καταπόνησης του κινητήρα.Αν πάλι με ένα προγραμμα φτάσει οριακά τα 230 άλλογα τότε άιντε και καλά ξεμπερδέματα σε όποιον το κάνει.
                                Κρατήστέ το αυτό αν θέλετε για υπενθύμηση αργότερα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  audipassion last edited by

                                  Πάντως στο opc ρίχνει να είχε και τα καθήσματά του

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mivec_power last edited by

                                    περιέργως το cupra αποστασιοποιείται από τους υπόλοιπους tsi/tfsi αποδίδοντας τροχό μόνο(?) 160.6 άλογα (4Τροχοί Σεπ 2009), τη στιγμή που ο tsi 160 βγάζει τα ίδια άλογα τροχό... τι να συμβαίνει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                                      περιέργως το cupra αποστασιοποιείται από τους υπόλοιπους tsi/tfsi αποδίδοντας τροχό μόνο(?) 160.6 άλογα (4Τροχοί Σεπ 2009), τη στιγμή που ο tsi 160 βγάζει τα ίδια άλογα τροχό... τι να συμβαίνει?

                                      ότι μάλλον κάποια π@π@ριά κάνανε στη μέτρηση...δεν εξηγείται αλλιώς...
                                      Έχω πετύχει καινούριο Cupra στο δρόμο (από τα πρώτα μάλλον που ήρθαν Ελλάδα) και ο τύπος το έλιωνεκαι δεν μπορούσα να τον φτάσω με τίποτα στις επιταχύνσεις.Ήταν αισθητά πιο γρήγορος.
                                      Αν λάβουμε υπόψη ότι το δικό μου το έχουν μετρήσει οι 4Τ 170+ άλογα και δεν μπορούσα με τίποτα να τον φτάσω (πάταγε γκάζι και από κει που τον έφτανα, η απόσταση μεγάλωνε σχεδόν ακαριαία)...ε μάλλον κάτι δε μας λένε καλά.

                                      ΥΓ:Το scirocco (από όσα μου λένε) μάλλον το 'πατάω' ή έστω πάμε μαζί (σύμφωνα με τα επίσημα και μετρημένα νούμερα) που έχει 160 άλογα στον τροχό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mindfresh-kilbreeze last edited by

                                        Aπο προσωπικη πειρα το cupra στην αρχη ειναι λιγο πνιγμενο,αλλα μετα απο καποια χλμ απελευθερωνεται

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                                          Aπο προσωπικη πειρα το cupra στην αρχη ειναι λιγο πνιγμενο,αλλα μετα απο καποια χλμ απελευθερωνεται

                                          +1. Λόγω του DSG7...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                            περιέργως το cupra αποστασιοποιείται από τους υπόλοιπους tsi/tfsi αποδίδοντας τροχό μόνο(?) 160.6 άλογα (4Τροχοί Σεπ 2009), τη στιγμή που ο tsi 160 βγάζει τα ίδια άλογα τροχό... τι να συμβαίνει?

                                            ότι μάλλον κάποια π@π@ριά κάνανε στη μέτρηση...δεν εξηγείται αλλιώς...
                                            Έχω πετύχει καινούριο Cupra στο δρόμο (από τα πρώτα μάλλον που ήρθαν Ελλάδα) και ο τύπος το έλιωνεκαι δεν μπορούσα να τον φτάσω με τίποτα στις επιταχύνσεις.Ήταν αισθητά πιο γρήγορος.
                                            Αν λάβουμε υπόψη ότι το δικό μου το έχουν μετρήσει οι 4Τ 170+ άλογα και δεν μπορούσα με τίποτα να τον φτάσω (πάταγε γκάζι και από κει που τον έφτανα, η απόσταση μεγάλωνε σχεδόν ακαριαία)...ε μάλλον κάτι δε μας λένε καλά.

                                            ΥΓ:Το scirocco (από όσα μου λένε) μάλλον το 'πατάω' ή έστω πάμε μαζί (σύμφωνα με τα επίσημα και μετρημένα νούμερα) που έχει 160 άλογα στον τροχό.

                                            παιδια το δυναμομετρο των 4Τ δε χαριζει καστανα τα 160 στο τροχο ειναι πολυ καλα

                                            ο 2λιτρος tfsi (με τα 200) για να καταλαβετε δινει 179 αλογα τροχο, δηλαδη 20 παραπανω απο το tsi του cupra , αρα η μετρηση ειναι λογικη

                                            δειτε κι αλλα αυτοκινητα ποσο πολυ τα τσεκουρωνουν
                                            (εκτος απο το δικο μου που δειχνει 245 ,αρα ειναι το καλυτερο δυναμομετρο και παλι ομως η διαφορα σε σχεση με το 200αρι ειναι 65 αλογα αλλα ισως θα πρεπε να ειναι μικροτερη λογω 4κινησης )

                                            τεσπα ας καταληξουμε στο συμπερασμα οτι τα vag ειναι 20 αλογα κατω στο τροχο σε σχεση με αυτο που δηλωνουν..
                                            τα υπολοιπα αυτοκινητα (και ειδικα τα ατμοσφαιρικα) συνηθως ειναι ακομα πιο κατω

                                            το δυναμομετρο τους ομως δε λεει βλακειες και ειναι το πιο 'αυστηρο' σε σχεση με κατι αλλα που δειχνουν ο,τι να ναι και χαιρεται τσαμπα ο κοσμος..
                                            και να πουμε επισης οτι η μετρηση στο τροχο ειναι που μετραει
                                            χεστηκα εγω ποσα αλογα δινει το αυτοκινητο πανω σε ενα παγκο ή μεσα σε ενα εργαστηριο..το θεμα ειναι τι φτανει στην ασφαλτο

                                            φταιει η μεταδοση? φταιει ο καιρος? φταιει η θεση των πλανητων? δε μας νοιαζει, σημασια εχει το βγαινει στο δρομο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 5 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr