-
Θα ήθελα την γνώμη σας καθώς και πληροφορίες για να επιλέξω αυτοκίνητο 4Χ4. Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο 4χ4, που θα κινείται, όχι στις εθνικές οδούς αλλά, σε επαρχιακό δίκτυο νησιού (στη Λέσβο) όπου η μεγαλύτερη απόσταση είναι περίπου 100 χιλιόμετρα, έχει αρκετές ανηφόρες, πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται λιγότερο στην πόλη και περισσότερο σε δρόμους μεταξύ χωριών. Επίσης θα κάνει αρκετά ταξιδάκια σε χωματόδρομους, προς απομακρυσμένες παραλίες αλλά και σε ορεινούς όγκους , σε αγροτικούς και δασικούς δρόμους.Θα μεταφέρει 4 επιβάτες αλλά και τις ανάλογες αποσκευές για μια ημερήσια ή διήμερη εκδρομή. Σκέφτομαι σοβαρά αν θα ήταν προτιμότερο ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο ή όχι. Με ενδιαφέρει να πάρω το πιο οικονομικό μοντέλο που να καλύπτει αξιοπρεπώς τις ανάγκες μας. Δηλαδή να καίει φτηνό καύσιμο να χρειάζεται οικονομική συντήρηση και να έχει λίγα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όλα αυτά βεβαίως καλύπτοντας τις χρηστικές μας ανάγκες.
Ανάμεσα σε αυτά που επέλεξα ενδεικτικά είναι τα FIAT PANDA 4X4 (DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI SX4, FIAT SEDICI(DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI JIMNY, DAIHATSU TERIOS. Παρακαλώ βοηθήστε με τόσο στο τί να επιλέξω , όσο και παραθέτοντας στοιχεία και επιχειρήματα (τιμές, επιδόσεις, κριτικές περιοδικών, παρουσιάσεις από τις εταιρείες ή άλλες αξιόπιστες πηγές)... Ευχαριστώ. -
Θα ήθελα την γνώμη σας καθώς και πληροφορίες για να επιλέξω αυτοκίνητο 4Χ4. Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο 4χ4, που θα κινείται, όχι στις εθνικές οδούς αλλά, σε επαρχιακό δίκτυο νησιού (στη Λέσβο) όπου η μεγαλύτερη απόσταση είναι περίπου 100 χιλιόμετρα, έχει αρκετές ανηφόρες, πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται λιγότερο στην πόλη και περισσότερο σε δρόμους μεταξύ χωριών. Επίσης θα κάνει αρκετά ταξιδάκια σε χωματόδρομους, προς απομακρυσμένες παραλίες αλλά και σε ορεινούς όγκους , σε αγροτικούς και δασικούς δρόμους.Θα μεταφέρει 4 επιβάτες αλλά και τις ανάλογες αποσκευές για μια ημερήσια ή διήμερη εκδρομή. Σκέφτομαι σοβαρά αν θα ήταν προτιμότερο ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο ή όχι. Με ενδιαφέρει να πάρω το πιο οικονομικό μοντέλο που να καλύπτει αξιοπρεπώς τις ανάγκες μας. Δηλαδή να καίει φτηνό καύσιμο να χρειάζεται οικονομική συντήρηση και να έχει λίγα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όλα αυτά βεβαίως καλύπτοντας τις χρηστικές μας ανάγκες.
Ανάμεσα σε αυτά που επέλεξα ενδεικτικά είναι τα FIAT PANDA 4X4 (DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI SX4, FIAT SEDICI(DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI JIMNY, DAIHATSU TERIOS. Παρακαλώ βοηθήστε με τόσο στο τί να επιλέξω , όσο και παραθέτοντας στοιχεία και επιχειρήματα (τιμές, επιδόσεις, κριτικές περιοδικών, παρουσιάσεις από τις εταιρείες ή άλλες αξιόπιστες πηγές)... Ευχαριστώ. -
Θα ήθελα την γνώμη σας καθώς και πληροφορίες για να επιλέξω αυτοκίνητο 4Χ4. Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο 4χ4, που θα κινείται, όχι στις εθνικές οδούς αλλά, σε επαρχιακό δίκτυο νησιού (στη Λέσβο) όπου η μεγαλύτερη απόσταση είναι περίπου 100 χιλιόμετρα, έχει αρκετές ανηφόρες, πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται λιγότερο στην πόλη και περισσότερο σε δρόμους μεταξύ χωριών. Επίσης θα κάνει αρκετά ταξιδάκια σε χωματόδρομους, προς απομακρυσμένες παραλίες αλλά και σε ορεινούς όγκους , σε αγροτικούς και δασικούς δρόμους.Θα μεταφέρει 4 επιβάτες αλλά και τις ανάλογες αποσκευές για μια ημερήσια ή διήμερη εκδρομή. Σκέφτομαι σοβαρά αν θα ήταν προτιμότερο ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο ή όχι. Με ενδιαφέρει να πάρω το πιο οικονομικό μοντέλο που να καλύπτει αξιοπρεπώς τις ανάγκες μας. Δηλαδή να καίει φτηνό καύσιμο να χρειάζεται οικονομική συντήρηση και να έχει λίγα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όλα αυτά βεβαίως καλύπτοντας τις χρηστικές μας ανάγκες.
Ανάμεσα σε αυτά που επέλεξα ενδεικτικά είναι τα FIAT PANDA 4X4 (DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI SX4, FIAT SEDICI(DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI JIMNY, DAIHATSU TERIOS. Παρακαλώ βοηθήστε με τόσο στο τί να επιλέξω , όσο και παραθέτοντας στοιχεία και επιχειρήματα (τιμές, επιδόσεις, κριτικές περιοδικών, παρουσιάσεις από τις εταιρείες ή άλλες αξιόπιστες πηγές)... Ευχαριστώ. -
FIAT PANDA 4X4 (DIESEL και βενζινοκίνητο) . το 100άρι
-
Αρχικά θα έλεγα αν μπορείς να πληρώσεις τότε το Terios. Όμως παρόλο που το εκτιμώ θα το θεωρούσα σαν την τελευταία λύση.
Το Fiat Panda 4x4 σε diesel που έχει ροπές (βενζίνη δεν πάει).
Αν θέλεις να πηγαίνεις σε πιο άγριες καταστάσεις τότε το Jimny με τους άκαμπτους και τις κοντές είναι βασιλιάς. Σαν πισωκίνητο κάνεις και κωλιές.... Σε ανοιχτό έχεις και cabrio! Από χώρους όμως ίσως ζοριστείτε.
Αν τα προηγούμενα δεν χωράνε τους επιβάτες και τις αποσκευές τότε και μόνον τότε έχεις λόγο να πας στα επόμενα που λες. Για τη δουλειά που θέλεις όμως καλύτερα να εκμεταλλευτείς χώρο σε σχάρα για αξεσουάρ παρά να δώσεις αρκετά παραπάνω λεφτά για τα πιο μεγάλα. -
Από off road επιδόσεις, αξιοπιστία, δε-μασάω-πουθενά κτλ. Jimny δαγκωτό κι ας είναι βενζινοκίνητο! Όμως από χωρητικότητα παίζουν ή 4 άτομα με μηδαμινές αποσκευές ή δύο με αποσκευές κανονικά. Δεύτερη επιλογή για μένα το Terios που είναι πολύ καλό off road (λίγο υποδυέστερο του Jimny) και με καλύτερους χώρους.
-
Ευχαριστω τους φιλους που μου απαντησαν. Ομως δε μου λυθηκε η απορια για το ποιο 4χ4 να διαλεξω. Θα ηθελα περισσοτερες απαντησεις και περισσοτερες αναλυσεις για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα. Ακομα και αλλες ιστοσελιδες που θα εδιναν αξιοπιστη εικονα για τα μοντελα που αναφερονται θα ηταν πολυ χρησιμες. Ευχαριστω για την υπομονη σας
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Terios αυτόματο.Πόσο κοστίζει? 1.5λτ φαντάζομαι.
-
Δεν βλέπω τον λόγο να επιλέξεις τετρακίνητο, μια χαρά θα πηγαίνεις στους χωματόδρομους με κίνηση στους δύο τροχούς. Μόνο που χρειάζεσαι απόσταση από το έδαφος.
Το νησί είναι μικρό, πόσα χιλιόμετρα υπολογίζεις να κάνεις το χρόνο;
(αν σε συμφέρει να δώσεις μερικά χιλιάρικα παραπάνω για το πετρέλαιο) -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Από off road επιδόσεις, αξιοπιστία, δε-μασάω-πουθενά κτλ. Jimny δαγκωτό κι ας είναι βενζινοκίνητο! Όμως από χωρητικότητα παίζουν ή 4 άτομα με μηδαμινές αποσκευές ή δύο με αποσκευές κανονικά. Δεύτερη επιλογή για μένα το Terios που είναι πολύ καλό off road (λίγο υποδυέστερο του Jimny) και με καλύτερους χώρους.+1
-
Terios. Καλό ον και οφ. Το πετρέλαιο νομίζω είναι περιττό ειδικά αμα κάνεις λιγότερα απο 10000 χλμ το χρόνο.
-
Να κανω το 'συνηγορο του διαβολου'. Το Terios διαβαζω απο το φορουμ οτι ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει, εχει ακριβα ανταλλαχτικα και ειναι μεγαλο σε μεγεθος για να μπει σε στενα δρομακια και μονοπατια. Απο την αλλη το Panta 4x4 diesel, ειναι παμφθηνο, οικονομικο και πιο μαζεμενο και μαλλον δε στερειται χωρων. Υπαρχει προβλημα που ειναι FIAT; Τα Sedici, SX4 σαν 'ενδιαμεση λυση' τι λενε;
-
Panda 4*4 diesel
Ο κινητήρας του ταιριάζει γάντι , έχει ροπές , είναι αρκετά στενό και έχει πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες.
Το terios καλό είναι και αυτό αλλά καίει τα αντερα του για τα κυβικά του...από εμένα panda με κλειστά μάτια
-
το Jimny ειναι μεν πολυ καλο στο off roading αλλα επειδη το εχει φιλος πρεπει να προειδοποιησω για τα υπολοιπα:
- Στον δρομο ειναι τραγικο. Δεν εστριψε ποτε, σε μεγαλες λακουβες νομιζεις οτι το αμαξι θα σπασει και θα μαζευεις τα κομματια σου (εκπλησσεσαι που δεν συμβαινει).
- Ειναι αργο σαν το θανατο.
- Ειναι ασχημο μεσα. Πολυ. Μοιαζει οσο ξεπερασμενο οσο ενα lada niva (το οποιο ειναι επισης καλο εκτος δρομου )
- για τους χωρους του αναφερθηκαν κι αλλοι
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
το Jimny ειναι μεν πολυ καλο στο off roading αλλα επειδη το εχει φιλος πρεπει να προειδοποιησω για τα υπολοιπα:- Στον δρομο ειναι τραγικο. Δεν εστριψε ποτε, σε μεγαλες λακουβες νομιζεις οτι το αμαξι θα σπασει και θα μαζευεις τα κομματια σου (εκπλησσεσαι που δεν συμβαινει).
- Ειναι αργο σαν το θανατο.
- Ειναι ασχημο μεσα. Πολυ. Μοιαζει οσο ξεπερασμενο οσο ενα lada niva (το οποιο ειναι επισης καλο εκτος δρομου )
- για τους χωρους του αναφερθηκαν κι αλλοι
Μια χαρα στριβει το jimny για τζιπάκι. Σε λακουβες οντως εχει προβλημα.... μικρο βαρος σκληρα αμορτισερ και καθαροαιμος offroad προσανατολισμος βλέπεις ....
Δεν ειναι σε καμια περιπτωση αργο αν πιεστει απλα εχει μικρη ροπή και σε αναγκαζει να συκωνεις περισοτερες στροφες στον κινητηρα. Ενδεικτικα να σου αναφερω οτι εχω δει και 180 χλμ στο jimny μου και πολλές περισοτερες 160+. Με πόσα να θελεις να πηγαινεις με ενα jeep σε ενα νησί ?
Οντως με 4 ατομα και αποσκευες .... θα χρειαστεις μπαγκαζιερα οροφης.
Το μοντελο πριν το 2005 ηταν πολύ σπαρτιατικο στο εσωτερικο του, καμια σχεση βεβαια με το niva που αναφερεις ........... Τα vvt μοντελα απο 2005 και μετα εχουν τελειως αλλο εσωτερικο πολύ ομορφο κατα γενικη ομολογια (ειχα το παλιο μοντελο και τωρα εχω το καινουριο και εχω ακουσει και για τα δυο γνωμες απο φιλους) . Η τετρακινηση και η επιλογη των αργων γινεται πλέον απο κουμπια στην κεντρικη κονσόλα και ειναι 85 αλογα απο 82 που ηταν το προηγουμενο. -
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Το μοντελο πριν το 2005 ηταν πολύ σπαρτιατικο στο εσωτερικο του, καμια σχεση βεβαια με το niva που αναφερεις ........... Τα vvt μοντελα απο 2005 και μετα εχουν τελειως αλλο εσωτερικο πολύ ομορφο κατα γενικη ομολογια (ειχα το παλιο μοντελο και τωρα εχω το καινουριο και εχω ακουσει και για τα δυο γνωμες απο φιλους).+1
Έχω οδηγήσει και παλιό και καινούριο Jimny και ενώ στο παλιό το εσωτερικό με 'χάλαγε' (βέβαια το δικαιολογούσα δεδομένης της φιλοσοφίας του) το καινούριο με εξέπληξε ευχάριστα! Πολύ νεανικό και όμορφο - σε καμία περίπτωση δεν απογοητεύει. Βέβαια δεν είναι τόσο ωραίο όσο ενός μικρομεσαίου στα ίδια χρήματα, αλλά νομίζω δεν τίθεται θέμα τέτοιας σύγκρισης, καθώς το Jimny δικαιολογεί τα λεφτά του αλλού.
Τέλοσπάντων, the point is ότι το εσωτερικό του Jimny - για μένα - δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας (το αντίθετο θα έλεγα). Βέβαια μπορείς να κρίνεις και μόνος σου, πηγαίνοντας σε κάποια αντιπροσωπεία...
-
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Μια χαρα στριβει το jimny για τζιπάκι.
απο το site του top gear: Handling: A pogo stick is more satisfactory through a series of curves.
Μια χαρα στριβει το Terios για τζιπακι. Το Jimny στριβει χαλια, ακομη και για τζιπακι κατα την ταπεινη μου αποψη
Aλλα τι ξερω εγω; Τι ξερουν οι συντακτες του Top Gear; Ειναι το τυπικο φαινομενο: ο ιδιοκτητης ξερει καλυτερα απ'ολουςΜε πόσα να θελεις να πηγαινεις με ενα jeep σε ενα νησί ?
Δεν ειναι με ποσα θα πηγαινει, αλλα με ποσα θα μπορει να πηγαινει με 4 ατομα και αποσκευες (στην..... μπαγκαζιερα οροφης )
Εμενα παντως αυτο:
έχει αρκετές ανηφόρες, πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται λιγότερο στην πόλη και περισσότερο σε δρόμους μεταξύ χωριών
μου λεει οχι Jimny. Πολλες ανηφορες και στροφες με jimny, με 4 ατομα και αποσκευες =
-
To fiat το PANDA είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και σκυλί (έχω και ιδία άποψη) και σχετικά ταξιδιάρικο αλλά και λίγο χαμηλό δεν ται΄ριάζει σε ψιλοάγριες συνθήκες με σκαμπανεβάσματα..... δεν έχει βγάλει προβλήματα σχεδόν σε κανέναν και έχει χρόνια στην αγορά... είναι απο τις πιο αξιόπιστες λύσεις... Το SEDICI και το SX4 είναι ουσιαστικά τα ΄΄ιδια αυτοκίνητα και μοιράζονται και πάρα πολλα (σχεδόν όλα) κοινά μέρη.... επίσης πολύ καλές επιλογές αλλα το PANDA υπερτερεί σε πολλά σημεία.... εγω το TERIOS θα το απέκλεια για το λόγο ότι τα λεφτά είναι πολλά για αυτο που είναι.... Τώρα έχεις άλλες 2 επιλογές SUZUKI IGNIS και GRAND VITARA. Και τα 2 τα έχουμε στην οικογένεια και τα έχω ταξιδέψει πολύ και προσωπικά.... Το IGNIS 4Χ4 είναι ένα αυτοκίνητο που όσο και αν δεν του φαίνεται πάει παντού (προσωπικά το έχω πάει και το έχω ανεβάσει παντού) εκτός απο αμμο στην παραλία..... μαζί με το JIMNY είναι τα πιο σκυλιά απο αυτά που είπες και τα 2 δεν θα σου βγάλουν τίποτα σε άλλο ποστ έχω αναφέρει και συμβάν που το IGNIS έβαλε γυαλιά σε GRAND CHEROKEE, X5 και έτριβαν τα μάτια τους.... είναι και τα 2 οικονομικά υπο όλες τις συνθήκες και βολέυουν και γιοα πόλη.... Τώρα το GRAND VITARA με την προσφόρά στα 19.000 EURO είναι πάρα πολύ καλή επιλογή και προσφέρει πολύ ποιότητα.... ειναι πιο JEEP απο τα υπόλοιπα είναι γεμάτο εξτρα (ακόμα και τηλεόραση έχει μέσα) είναι σκυλί και επίσης δεν βγάζει προβλήματα.... η τιμή του είναι σούπερ. Όσο αφορά την κατανάλωση το 2λιτρο που έχουμε εμέις καίει πάρα πολύ μετά τα 150 σε Εθνική οπου πραγματικά είναι γκαζιά και 10ΕΥΡΩ... για το 1,6 της προσφοράς δεν έχω ιδία άποψη αλλα για τιος αποσδτάσεις που το θές δεν θα έχεις τέτοιο πρόβλημα....
Όσο αφορά το πετρέλαιο η βενζίνη πιστέυω οτι για εσένα καλύτερα βενζίνη... το πετρέλαιο συμφέρει όταν κάποιος κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα το χρόνο και σε μεγάλες αποστάσεις όπου κερδίζεις αρκετά χρήματα... πάνε οι εποχές που και οι τιμές μεταξύ ντίζελ και βενζίνης είχαν τεράστιες διαφορές....
Πάντως όλα τα αυτοκίνητα που σκέφτεσαι είναι πολύ καλα (με χαλάει μόνο το TERIOS λίγο). Και όσο αφορά τη σκέψη σου για FIAT η εταιρεία έχει κάνει στροφη 180 μοιρών στην ποιότητα και δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν και το PANDA είναι αρκετά ποιοτικό...
-
Μη γελασετε...lada niva ή Jimny...ειναι πολυ καλα 4χ4.
-
φυσικα και ειναι φοβερα 4Χ4, το προβλημα ειναι στα υπολοιπα...
ειδικα το niva δεν εχει ουτε τα πιο βασικα στον εξοπλισμο ασφαλειας και ανεσης, αν θυμαμαι καλα ουτε a/c και a/b..
το jimny ειναι φυσικα σε πολυ καλυτερη μοιρα, αλλα νομιζω οτι δεν ειναι για τη χρηση που το θελει ο φιλος
ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ 4Χ4 ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ