-
Λοιπόν...
Σήμερα οδήγησα το Insignia 1.8.
Nα πω καταρχάς πως είμαι κάτοχος Vectra GTS 2004 , για όσους το έχουν οδηγήσει.
Για μένα το αυτοκίνητο ήταν , σε σχέση με αυτό που έχω - απογοήτευση.Ναι , είναι πολύ ομορφο και με τρομερό εσωτερικό , εξωτερικά μου αρέσει παρα πολύ , και ήμουν μέχρι σήμερα ψημένος για να το πάρω. Αφού είχα καταλήξει σε εξοπλισμό και είχα βγάλει και τελική τιμή το 2.0 Τurbo 25.100 + 3.170 Extra σύνολο 28.270 (τιμή πολύτεκνου), μετά το τεστ ντραιβ , δεν ξέρω αν αξίζει να τα δώσω , πόσο μάλλον κάποιος που θα δώσει την κανονική τιμή των σχεδόν 35.000 Ευρώ με τα ίδια έξτρα.
Και εξηγούμαι :
Kαταρχήν με τον κινητήρα 1.8 είναι σκέτη απογοήτευση. Αν κρίνω δε από ενα Vectra με τον ιδιο κινητήρα που είχα οδηγήσει και μου φάνηκε επαρκέστατο , δεν φταίει ο κινητήρας αλλά το βάρος του Insignia. Το δικό μου που δεν διεκδικεί δάφνες γρηγοράδας, με τον παλιό κινητήρα των 122 ιππων , είναι πιο σπιρτόζικο , πράγμα που δεν περίμενα με τίποτα. Ο ήχος του δε, είναι εντονος και η λειτουργία του λίγο τραχιά. Το vectra που είχα οδηγήσει με τον ιδιο κινητήρα , κι αυτό αυτοκίνητο test drive ,άρα κι αυτό άστρωτο , ήταν τελείως διαφορετικό. Τι να πώ..Αν πάντως κάποιος το παραγγείλει ας κάνει πρώτα ενα test drive , ενω αν κάποιος σκέφτεται να πάρει το 1.6 να ρίξει καμμιά σφαλιάρα στον εαυτό του να συνέλθει. Βέβαια αν κάποιος προέρχεται από χαμηλότερη κατηγορία , πχ Astra , πιθανόν να τον ικανοποιήσει.
Μετά λοιπόν το πρώτο σοκ ,'εντάξει' , λέω , 'δεν με πειράζει και τόσο εγώ το δίλιτρο θα παραγγείλω...'
Ελα όμως που στο δρόμο είναι απλά ενα πιο σφιχτό Vectra , με επιπτώσεις μάλιστα στο πάτημα στο δρόμο όπου στο βωμό της πιο σφιχτής ανάρτησης έχει χαθεί η άνεση του δικού μου.Και σε όποιον πεί πως δεν μπορείς να πετύχεις σφιχτή ανάρτηση , καλό κράτημα και ανεση και ποιότητα κύλισης , του προτείνω να παει και να οδηγήσει την καινούρια C180 Avantgarde. Oταν την οδήγησα από τα πρώτα μέτρα εντυπωσιάστηκα. Αν και έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που από ανάρτηση αισθάνθηκα ότι έχει να μου πεί κάτι παραπάνω.
Κατά τα άλλα το Insignia ηταν σαν να οδηγούσα το vectra , δεν μου έκανε κάτι κλικ, από τα πρώτα 100-200 μέτρα το είχα συνηθίσει και δεν μου έκανε πια εντύπωση.
Και τώρα φτού κι από την αρχή.... -
Γιατι επελεξα το Opel Insignia;
Περιδιαβαινοντας τις εκθεσεις (πλην Κορεατικων και Φορντ - Σεατ - Τογιοτα λογω μη ενδιαφεροντων εμε μοντελων), πλην της Audi απο τις αλλες κανενα δεν μου τραβηξε το ενδιαφερον. Αρχικα εντυπωσιαστηκα απο το Volvo S60 (Σπυροοο!) αλλα εξεταζοντας το λεπτομερεστερα μερικα σημεια του (πχ το παρωχημενο ταμπλο και η γενικη ατμοσφαιρα ντεμοντε σχδιασης) με αποθαρρυνε (διαφορετικα ειναι ενα πολυ στιβαρο αυτ/το αλλα...φευγει). Απο Χοντα κλπ δεν ενθουσιαστηκα καθολου, παρ΄ολο που ειναι καλοφτιαγμενα αυτ/τα, ομως δεν με 'τραβηξαν'. Στον ομιλο της Φιατ-Λαντσια το Μπραβο μπορει να ειναι καλο (λενε) αλλα με γυριζε πολλα χρονια πισω (στο...Τιπο- μια χαρα ηταν) και δεν μου πολυαρεσε ως ανετο οικογενειακο (για 30αρη νεο οικογενειαρχη μια χαρα ειναι), ενω η Λαντσια Δελτα εντυπωσιακη και με χωρους αλλα μπηκε στη μεση το Insignia αργοτερα!Βεβαια και αυτηνης ο ογκος ειναι αρκετα μεγαλος , οχι βεβαια σαν του Οπελ.Ηταν παντως μια επιλογη. Η Αλφα 159 και στην εκδοση που μου επιτρεπουν τα οικονομικα ορια, δεν 'λεει', οποτε εφυγα απο εκει στεναχωρημενος! Στο γκρουπ της VAG τα Γκολφ δεν μου εκαναν, το Passsat CC εντυπωσιακο για ...τεσσερεις (και προκλητικο) αλλα δεν μου 'εκατσε' ενω το Τιγκουαν θα το επαιρνα ευχαριστως, αλλα σκονταψε η επιλογη σε...αδιευκρινιστους λογους!!! Παντως ηταν η δευτερη επιλογη. Τα Αουντι (πολυ μου αρεσαν) εντυπωσιακα αλλα...ακριβα! Πρεπει να πω οτι το γκρουπ δουλευει με 'τσαμπουκα' και δεν παρακαλαει , με αποτελεσμα να ειναι ψυχρο και απομακρο με τους πελατες ('μπλαζε') κι ετσι χανει φυσικα. Συντομα ομως θα βαλουν κι αυτοι πολυ νερο στο κρασι τους. Επισης τα εξτρα που απαιτουνται για να ισοφαρισουν πχ το Insignia ειναι αρκετα και ανεβαζουν πολυ ψηλα την τιμη (πχ 900€ για μεταλλικο - Οπελ 550€). Κι ετσι...περιμεναμε το Insignia!Αρχικα,απο εξωτερικη εμφανιση πρεπει να πω οτι ειναι ογκωδεστατο, ισως γι΄αυτο εντυπωσιαζει, αλλα δεν μπορεις να πεις οτι εχει την 'λεπτη ομορφια' που θα σε κανει να το ερωτευθεις. Οι διαστασεις και ο ογκος του πιθανον να δημιουργησουν προβλημα για παρκαρισμα, αλλα προσωπικα δεν εχω τετοιο αφου διαθετω ελευθερο χωρο. Αρα το μεγεθος δεν ηταν εμποδιο. Η 'ομορφια' του εξω κατα καποιο τροπο μου δημιουργησε μια αναστολη, αλλα με τη συνηθεια θα την ξεπερασω - οχι βεβαια οτι δεν μου αρεσει αρκετα, αλλα μαλλον συμβιβαστηκα. Εκεινο ομως που μου εκανε το 'κλικ' ηταν το εσωτερικο του, ο χωρος δηλ οπου θα πρεπει να ενδιαφερει τον οδηγο και τους επιβατες. Πληρεστατος, ανετος (ενταξει οχι σαν...Skoda superb) πορτ μπαγκαζ επαρκεστατο για τις αναγκες μας, και πολυ ευχαριστο και πληρες ταμπλω. Ιδιαιτερα με την εκδοση που τελικα επιλεξαμε (Cosmo με μπεζ δερμα και φιλετα απομιμησης ξυλου) ειναι πολυευχαριστο σαν σαλονι!Με την προσθηκη δε της σπορτ ρυθμισης της αναρτησης, νομιζω πως ειναι πληρες. Κατι αντιστοιχο σε Audi θα πηγαινε υπερβολικα ψηλα! Με τον κινητηρα που επιλεχθηκε (1,6 τουρμπο/180 ιπποι/ και ροπη (κυριως!) 23,5) νομιζω πως θα ειναι ασφαλες στο δρομο και οδηγικα ανετο.
Ο stathispap αναφερει οτι δεν ειναι ανετο, εχει σφιχτη αναρτηση κλπ, αλλα ως προερχομενος απο την...σχολη Alfa Romeo, το βρηκα πολυ πιο χαλαρο απο αυτα, οποτε εβαλα ως εξτρα την σπορ αναρτηση για να εχουμε και καμια...συγκινηση σε στροφιλικι! Ειναι ευκολοοδηγητο (αν και ολα τα σημερινα αυτ/τα μαλλον ειναι), ο ογκος του δεν σου φαινεται, οποτε εγινε η επιλογη, και θα ξαναοδηγησω Οπελ μετα απο ...30 χρονια (Καντετ). Ελπιζω να ειμαι τυχερος (απο προβληματα) και...εν αναμονη!
Εδω φαινεται το εσωτερικο του: http://www.opel.gr/content_data/GME/019 ... /insignia/' target='_blank (πατηστε 4θυρο - εσωτερικο και ειναι οπως ακριβω το παραθυρο που βγαινει) -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Και εξωτερικά είναι κουκλί , αν εξαιρέσεις το πίσω μέρος
Κάτι σαν το Superb... από θέμα ομορφιάςΑνάποδα τα είπες και τα 2 .
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Tελικα ολοκληρωθηκε η παραγγελια ως εξης:
Οpel Insignia Cosmo
τιμη : 26500€ (με χρωμα, πινακιδες, τελη κλπ - δηλ +1300€ απο την καθαρη αξια)
Navi pack 4 (CD500 Navi + flexride) :1.100€
αεροσακκοι πισω : 300€
δερμα μπεζ : 1200€
ρεζερβα κανονικη : 50€....συνολον 29150€
Φυσικα ηθελα κι αλλα εξτρα (οπως πχ AFL) αλλα κατοπιν επιθυμιας της κυρας (στο ονομα της θα βγει εξ αλλου ) προτιμηθηκε το μπεζ δερμα. Αντε χαλαλι της!Ευχαριστω οσους βοηθησαν στην επιλογη και ιδιαιτερα τον Soch - τωρα υπομονη μεχρι τον Μαη...
Νασαι καλά και να το χαρείς για πολλά-πολλά χρόνια. Και μακάρι να είναι τόσο απροβλημάτιστο, όσο και το δικό μου Opel. Τώρα, όπως είπαν και άλλοι, αν μπορείς την υπέρβαση για τα AFL κάντο, αν όχι το αμάξι είναι super όπως είναι.
Αντε καλορίζικο , 2 ερωτησούλες αν ξέρεις μόνο.
- Καμια έκδοση δεν εχει standar πίσω αερόσακους?
- Εγω ενδιαφέρομαι για Sport έκδοση πόσο έχει το CD500 Navi μόνο του?
Και πάλι καλοριζικο
- Όλες οι εκδόσεις έχουν 6 αερόσακους μπροστά, και σε όλες οι πίσω είναι έξτρα (300 ευρώ).
- 590 ευρώ
-
Stathispap μηπως πρεπει να συμπληρωσεις τις κρισεις σου για το Ινσινια βαζοντας κι εδω οτι εγραψες στο αλλο σαητ; απλα γιατι ξεκαθαριζει καποια πραγματα καλυτερα
-
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
Λοιπόν...
Σήμερα οδήγησα το Insignia 1.8.
Nα πω καταρχάς πως είμαι κάτοχος Vectra GTS 2004 , για όσους το έχουν οδηγήσει.
Για μένα το αυτοκίνητο ήταν , σε σχέση με αυτό που έχω - απογοήτευση.Ναι , είναι πολύ ομορφο και με τρομερό εσωτερικό , εξωτερικά μου αρέσει παρα πολύ , και ήμουν μέχρι σήμερα ψημένος για να το πάρω. Αφού είχα καταλήξει σε εξοπλισμό και είχα βγάλει και τελική τιμή το 2.0 Τurbo 25.100 + 3.170 Extra σύνολο 28.270 (τιμή πολύτεκνου), μετά το τεστ ντραιβ , δεν ξέρω αν αξίζει να τα δώσω , πόσο μάλλον κάποιος που θα δώσει την κανονική τιμή των σχεδόν 35.000 Ευρώ με τα ίδια έξτρα.
Και εξηγούμαι :
Kαταρχήν με τον κινητήρα 1.8 είναι σκέτη απογοήτευση. Αν κρίνω δε από ενα Vectra με τον ιδιο κινητήρα που είχα οδηγήσει και μου φάνηκε επαρκέστατο , δεν φταίει ο κινητήρας αλλά το βάρος του Insignia. Το δικό μου που δεν διεκδικεί δάφνες γρηγοράδας, με τον παλιό κινητήρα των 122 ιππων , είναι πιο σπιρτόζικο , πράγμα που δεν περίμενα με τίποτα. Ο ήχος του δε, είναι εντονος και η λειτουργία του λίγο τραχιά. Το vectra που είχα οδηγήσει με τον ιδιο κινητήρα , κι αυτό αυτοκίνητο test drive ,άρα κι αυτό άστρωτο , ήταν τελείως διαφορετικό. Τι να πώ..Αν πάντως κάποιος το παραγγείλει ας κάνει πρώτα ενα test drive , ενω αν κάποιος σκέφτεται να πάρει το 1.6 να ρίξει καμμιά σφαλιάρα στον εαυτό του να συνέλθει. Βέβαια αν κάποιος προέρχεται από χαμηλότερη κατηγορία , πχ Astra , πιθανόν να τον ικανοποιήσει.
Μετά λοιπόν το πρώτο σοκ ,'εντάξει' , λέω , 'δεν με πειράζει και τόσο εγώ το δίλιτρο θα παραγγείλω...'
Ελα όμως που στο δρόμο είναι απλά ενα πιο σφιχτό Vectra , με επιπτώσεις μάλιστα στο πάτημα στο δρόμο όπου στο βωμό της πιο σφιχτής ανάρτησης έχει χαθεί η άνεση του δικού μου.Και σε όποιον πεί πως δεν μπορείς να πετύχεις σφιχτή ανάρτηση , καλό κράτημα και ανεση και ποιότητα κύλισης , του προτείνω να παει και να οδηγήσει την καινούρια C180 Avantgarde. Oταν την οδήγησα από τα πρώτα μέτρα εντυπωσιάστηκα. Αν και έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που από ανάρτηση αισθάνθηκα ότι έχει να μου πεί κάτι παραπάνω.
Κατά τα άλλα το Insignia ηταν σαν να οδηγούσα το vectra , δεν μου έκανε κάτι κλικ, από τα πρώτα 100-200 μέτρα το είχα συνηθίσει και δεν μου έκανε πια εντύπωση.
Και τώρα φτού κι από την αρχή....2 ερωτήσεις...
- δεν κατάλαβα αν έκανες test drive το 1.8/140 ή το 2.0/220. Ναναι το ίδιο σπιρτόζικο το 1.8/140 με το vectra, αντε λόγω όγκου/βάρους να το υποψιααστώ. Αν πήγες όμως με το 2λιτρο και σου φάνηκε έτσι, τι να πω...
- η ανάρτηση που είχες ήταν δυναμικά ρυθμιζόμενη? αν ναι, σε ποιά θέση από τις 3 την είχες? αν όχι, το αμάξι αλλάzει αρκετά με το flexride...
p.s. lakiss51, διάβασα τι γράφει ο φίλος και στο άλλο site. Πράγματι, πρέπει να γράφουμε όλες μας τις εντυπώσεις, τόσο τις αρνητικές, όσο και τις θετικές...
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
2 ερωτήσεις...
- δεν κατάλαβα αν έκανες test drive το 1.8/140 ή το 2.0/220. Ναναι το ίδιο σπιρτόζικο το 1.8/140 με το vectra, αντε λόγω όγκου/βάρους να το υποψιααστώ. Αν πήγες όμως με το 2λιτρο και σου φάνηκε έτσι, τι να πω...
- η ανάρτηση που είχες ήταν δυναμικά ρυθμιζόμενη? αν ναι, σε ποιά θέση από τις 3 την είχες? αν όχι, το αμάξι αλλάzει αρκετά με το flexride...
p.s. lakiss51, διάβασα τι γράφει ο φίλος και στο άλλο site. Πράγματι, πρέπει να γράφουμε όλες μας τις εντυπώσεις, τόσο τις αρνητικές, όσο και τις θετικές...
Με το 1800 εκανε τεστ, το λεει καθαρα - δυστυχως εγω το δοκιμασα μονο σε...λακκουβες λογω αγροτικου αποκλεισμου!
-
Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω πλέον...Ψιλοαπογοητεύτηκα με αυτά που διάβασα αλλά θα περιμένω να το οδηγήση Ο ΙΔΙΟΣ σε test-drive.
Το λέω αυτό , γιατί και για το Mazda 6 μου λέγανε ξανα και ξανά ότι είναι σούπερ και όταν το οδήγησα .Βέβαια κάποια στοιχεία είναι ενδεικτικά , αλλά το χέρι και (κυρίως ) το πόδι κάθε οδηγού από εμάς είναι διαφορετικό..
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω πλέον...Ψιλοαπογοητεύτηκα με αυτά που διάβασα αλλά θα περιμένω να το οδηγήσω Ο ΙΔΙΟΣ σε test-drive.
Το λέω αυτό , γιατί και για το Mazda 6 μου λέγανε ξανα και ξανά ότι είναι σούπερ και όταν το οδήγησα .Βέβαια κάποια στοιχεία είναι ενδεικτικά , αλλά το χέρι και (κυρίως ) το πόδι κάθε οδηγού από εμάς είναι διαφορετικό..
-
Στο 1800 δεν μπαίνει flexride. Άρα ο φίλος δεν το δοκίμασε. Να ξέρετε στις εκθέσεις έχουν κυρίως την edition. Άλλα τα φόρεσαν 245 λάστιχα και 18 ζάντες. Σίγουρα θα είναι λιγότερο άνετο από το Vectra σου. Με το Flexride διορθώνονται όλα όσα λες. Την ανάρτηση την ρυθμίζεις όσο σκληρή θέλεις και στην επιλογή spor, γίνεται άλλο αυτοκίνητο όσον αφορά τον κινητήρα.
-
Δεν μας λέτε και εμάς τι έγραψε ο φίλος στο 'αλλο' site? Να έχουμε μια σφαιρική άποψη?
-
Ο χρήστης Amaretos έγραψε:
Δεν μας λέτε και εμάς τι έγραψε ο φίλος στο 'αλλο' site? Να έχουμε μια σφαιρική άποψη?Διαβασε εδω: http://www.opel-club.gr/vbulletin/showt ... post156321
-
Thanks lakis
-
Ο χρήστης stathispap έγραψε:
Λοιπόν...
Σήμερα οδήγησα το Insignia 1.8.
Nα πω καταρχάς πως είμαι κάτοχος Vectra GTS 2004 , για όσους το έχουν οδηγήσει.
Για μένα το αυτοκίνητο ήταν , σε σχέση με αυτό που έχω - απογοήτευση.Ναι , είναι πολύ ομορφο και με τρομερό εσωτερικό , εξωτερικά μου αρέσει παρα πολύ , και ήμουν μέχρι σήμερα ψημένος για να το πάρω. Αφού είχα καταλήξει σε εξοπλισμό και είχα βγάλει και τελική τιμή το 2.0 Τurbo 25.100 + 3.170 Extra σύνολο 28.270 (τιμή πολύτεκνου), μετά το τεστ ντραιβ , δεν ξέρω αν αξίζει να τα δώσω , πόσο μάλλον κάποιος που θα δώσει την κανονική τιμή των σχεδόν 35.000 Ευρώ με τα ίδια έξτρα.
Και εξηγούμαι :
Kαταρχήν με τον κινητήρα 1.8 είναι σκέτη απογοήτευση. Αν κρίνω δε από ενα Vectra με τον ιδιο κινητήρα που είχα οδηγήσει και μου φάνηκε επαρκέστατο , δεν φταίει ο κινητήρας αλλά το βάρος του Insignia. Το δικό μου που δεν διεκδικεί δάφνες γρηγοράδας, με τον παλιό κινητήρα των 122 ιππων , είναι πιο σπιρτόζικο , πράγμα που δεν περίμενα με τίποτα. Ο ήχος του δε, είναι εντονος και η λειτουργία του λίγο τραχιά. Το vectra που είχα οδηγήσει με τον ιδιο κινητήρα , κι αυτό αυτοκίνητο test drive ,άρα κι αυτό άστρωτο , ήταν τελείως διαφορετικό. Τι να πώ..Αν πάντως κάποιος το παραγγείλει ας κάνει πρώτα ενα test drive , ενω αν κάποιος σκέφτεται να πάρει το 1.6 να ρίξει καμμιά σφαλιάρα στον εαυτό του να συνέλθει. Βέβαια αν κάποιος προέρχεται από χαμηλότερη κατηγορία , πχ Astra , πιθανόν να τον ικανοποιήσει.
Μετά λοιπόν το πρώτο σοκ ,'εντάξει' , λέω , 'δεν με πειράζει και τόσο εγώ το δίλιτρο θα παραγγείλω...'
Ελα όμως που στο δρόμο είναι απλά ενα πιο σφιχτό Vectra , με επιπτώσεις μάλιστα στο πάτημα στο δρόμο όπου στο βωμό της πιο σφιχτής ανάρτησης έχει χαθεί η άνεση του δικού μου.Και σε όποιον πεί πως δεν μπορείς να πετύχεις σφιχτή ανάρτηση , καλό κράτημα και ανεση και ποιότητα κύλισης , του προτείνω να παει και να οδηγήσει την καινούρια C180 Avantgarde. Oταν την οδήγησα από τα πρώτα μέτρα εντυπωσιάστηκα. Αν και έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που από ανάρτηση αισθάνθηκα ότι έχει να μου πεί κάτι παραπάνω.
Κατά τα άλλα το Insignia ηταν σαν να οδηγούσα το vectra , δεν μου έκανε κάτι κλικ, από τα πρώτα 100-200 μέτρα το είχα συνηθίσει και δεν μου έκανε πια εντύπωση.
Και τώρα φτού κι από την αρχή....Κάτι δεν μου κολλάει εδώ....
Το Vectra C GTS με 1,8 κινητήρα και 122άλογα αφορά αυτοκίνητο pre face lift του Vectra C. Το pre face lift Vectra C είχε χειρότερη οδική συμπεριφορά από το face lift και το insignia έχει καλλίτερη και από τα δύο , εάν εμπιστευθούμε τα περιοδικά. Υποθέτω πως κάτι έχει καταλάβει λάθος ο φίλος.
Ο κινητήρας 1,6 115 ( δεν υπάρχει πλέον 105 ) είναι απλώς για να κινεί το όχημα ενώ θεωρώ πως ο 1,8 υπάρχει στην γκάμα για να το κινεί αξιοπρεπώς. Το βάρος του , ακόμη και εάν εκμεταλλευθείς την ροπή του κινητήρα , δεν επιτρέπει ταρζανιές σε κανένα από τους δύο κινητήρες. Αλλά ο 1,8 είναι πολύ καλλίτερος από το 1,6. Άλλωστε τα Vectra 1,6 ( 105 ή 115 ) είχαν συγκρίσιμο βάρος με το Insignia ( ακόμη και πολλά μοντέλα Astra είχαν συγκρίσιμο βάρος ) και κινούνται αξιοπρεπώς.
Όλος ο περιοδικός τύπος λέει πως με την οδική συμπεριφορά του το insignia αφήνει πίσω το Vectra ( ακόμη και τις σπορτίφ εκδόσεις Astra και Vectra ). Το αυτό και οι αναρτήσεις του ή τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα.
Το γεγονός ότι νιώθεις οικεία μέσα στο Insignia δεν το βρίσκω ως σφάλμα. Νομίζω ότι σε κάθε γερμανικό αυτοκίνητο , ερχόμενος από Γερμανικό , θα ένιωθες οικεία ( στα Γερμανικά δεν συμπεριλαμβάνω τα Ford τα οποία δεν θεωρώ Γερμανικά ). Αυτό που θα ξένιζε άλλους Γερμανόφιλους στα Opel είναι οι διακόπτες του γύρω από το τιμόνι που είναι τύπου joystic και υιοθέτησε πλέον και η Αudi στο νέο Α4.
Το όχημα συγκρίνεται με ανώτερες , αντικειμενικά ή βάσει αγοράς , φίρμες. Το Vectra δεν κατάφερε ποτέ να ανέβει πάνω από το επίπεδο Passat , Mondeo. Δεν νομίζω ότι το Vectra c έχει καμία σχέση με το Insignia. Καμία όμως.
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω πλέον...Ψιλοαπογοητεύτηκα με αυτά που διάβασα αλλά θα περιμένω να το οδηγήση Ο ΙΔΙΟΣ σε test-drive.
Το λέω αυτό , γιατί και για το Mazda 6 μου λέγανε ξανα και ξανά ότι είναι σούπερ και όταν το οδήγησα .Βέβαια κάποια στοιχεία είναι ενδεικτικά , αλλά το χέρι και (κυρίως ) το πόδι κάθε οδηγού από εμάς είναι διαφορετικό..
Απογοητεύτηκες γιατί ;
-
Πάντα παίζει ρόλο το τελευταίο σου αυτοκίνητο, οπότε και δεν μπορεις να εκφέρεις αντικειμενική άποψη. Εμένα θα μου φανεί αργό, σε άλλον θα φανεί γρήγορο , και κυρίως να ξέρουμε τι αγοράζουμε, δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση σε ένα αμάξι 1.5 τόνο οι 140 ίπποι να το πηγαίνουν σφαίρα!!
-
το 1.6 turbo θα προσφερει την ψευδαισθηση γρηγοραδας λογω μεγαλυτερης ροπης
και του turboκαι τελικα ισως ειναι η καλυτερη value for money επιλογη... -
Ο χρήστης Amaretos έγραψε:
Πάντα παίζει ρόλο το τελευταίο σου αυτοκίνητο, οπότε και δεν μπορεις να εκφέρεις αντικειμενική άποψη. Εμένα θα μου φανεί αργό, σε άλλον θα φανεί γρήγορο , και κυρίως να ξέρουμε τι αγοράζουμε, δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση σε ένα αμάξι 1.5 τόνο οι 140 ίπποι να το πηγαίνουν σφαίρα!!Μα στο Vectra 140 άλογα για τους περισσότερους ήταν υπεραρκετά. Και ο φίλος λέει ότι έχει τον παλαιό με τα 122. Και το Vectra ήταν 1.450 κιλά περίπου. Δεν ήταν σημαντικά ελαφρύτερο.
Επαναλαμβάνω ότι κάτι δεν μου κάθεται καλά...
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Μα στο Vectra 140 άλογα για τους περισσότερους ήταν υπεραρκετά. Και ο φίλος λέει ότι έχει τον παλαιό με τα 122. Και το Vectra ήταν 1.450 κιλά περίπου. Δεν ήταν σημαντικά ελαφρύτερο.
Επαναλαμβάνω ότι κάτι δεν μου κάθεται καλά...
Kαι μένα μου έκανε εντύπωση γιατί όταν είχα οδηγήσει το Vectra με τα 140 άλογα μου είχε φανεί αισθητά πιο γρήγορο από το δικό μου. ειδικά από τις 3000 σαλ άνοιγε απίθανα..Και τότε το είχα πάρει για το 24ωρο test drive που έδινε η Opel , oπότε το ευχαριστήθηκα. Το Insignia όμως τσου. Ειδικά στις χαμηλές στροφές...αστα
Αυτό που μου έκανε δε εντύπωση ήταν που ηταν και η λειτουργία του πιο τραχιά σε σχέση με το Vectra με τους 140. Iσως έχει διαφορετική ρύθμιση λόγω ρύπων..τι να πω... -
Τι εννοείς με το ποιο τραχιά;
Opel Insignia