Jan 22, 2009, 5:05 PM

Η πρωτη αρχη της μηχανολογιας ειναι η παραχωρηση...ποτε τιποτα δεν ειναι τελειο, παντα εξαρταται τι θες να κανεις και αναλογα κανεις παραχωρησεις. Εγω σαν τελικος χρηστης βαση του τροπου χρησης του αυτοκινητου περαν του πιθανου αυξημενου κοστους συντηρησης σε περιπτωση βλαβης του turbo δεν βλεπω κατι αλλο. Lag δεν εχω, καταναλωση αναλογα με την ιπποδυναμη και τα κυβικα τη θεωρω λογικη (πχ μεικτη οδηγηση, εθνικη με cruise στα 160km/h, προσπερασεις σε επαρχιακο δικτυο, και κινηση σε πολεις οπως Θεσσαλονικη-Καστορια-Λαρισα 9,8 l/100) και πτωση αποδοσης δεν μπορω να διακρινω.

Οσο για τα ηλεκτροκινητα δεν νομιζω πως εχουν μελον ως αντικαταστατες τον ΙΧ. Ισως για μεσα στις πολεις αλλα οχι συνολικα. Και μην ξεχναμε απο που προερχετε το ρευμα με το οποιο φορτιζοντε και ποσο επιβλαβης ειναι αποδεδειγμενα η κατασκευη των μπαταριων τους!