-
Υπάρχει ,για λίγο καιρό ακόμα,το Α5 1,8 TFSI 170 PS με 38500!!
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...Ενταξει η Brera ειναι κοροιδια, ειναι για πεταμα, ειναι χοντρη, ειναι ασχημη, εχει σπυρακια και εχει περιοδο 2 φορες το μηνα.
Το αντελιφθην? Αντε τωρα ασχολησου με το ΤΤ και ασε εμας τους ηλιθιους να χαζευουμε την πατσαβουρα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...
Ενταξει η Brera ειναι κοροιδια, ειναι για πεταμα, ειναι χοντρη, ειναι ασχημη, εχει σπυρακια και εχει περιοδο 2 φορες το μηνα.
Το αντελιφθην? Αντε τωρα ασχολησου με το ΤΤ και ασε εμας τους ηλιθιους να χαζευουμε την πατσαβουρα.καλή η brera αλλά το α5 σε αυτά τα λεφτά είναι πειρασμός
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
...
Ενταξει η Brera ειναι κοροιδια, ειναι για πεταμα, ειναι χοντρη, ειναι ασχημη, εχει σπυρακια και εχει περιοδο 2 φορες το μηνα.
Το αντελιφθην? Αντε τωρα ασχολησου με το ΤΤ και ασε εμας τους ηλιθιους να χαζευουμε την πατσαβουρα.καλή η brera αλλά το α5 σε αυτά τα λεφτά είναι πειρασμός
Καλοριζικο σε οποιον το παρει.
Μια 2.2 αν δεν σε νοιαζει το θεμα των πισω θεσεων στερει εναντι του Α5 μονο στον κινητηρα.
Αλλα ακομη και και σε ολα να στερουσε, εμενα στη θεα της και μονο μου σηκωνετε.....η διαθεση. -
Εμένα πάλι μου σηκώνεται κάτι άλλο αλλά θα με κόψει η λογοκρισία άμα το πω!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...
Ενταξει η Brera ειναι κοροιδια, ειναι για πεταμα, ειναι χοντρη, ειναι ασχημη, εχει σπυρακια και εχει περιοδο 2 φορες το μηνα.
Το αντελιφθην? Αντε τωρα ασχολησου με το ΤΤ και ασε εμας τους ηλιθιους να χαζευουμε την πατσαβουρα.καλή η brera αλλά το α5 σε αυτά τα λεφτά είναι πειρασμός
Καλοριζικο σε οποιον το παρει.
Μια 2.2 αν δεν σε νοιαζει το θεμα των πισω θεσεων στερει εναντι του Α5 μονο στον κινητηρα.
Αλλα ακομη και και σε ολα να στερουσε, εμενα στη θεα της και μονο μου σηκωνετε.....η διαθεση.Είμαι ιταλάκιας όσο δν πάει άλλο και ειδικότερα στις μηχανές ( εκεί είναι πιο ακριβοι οι ιταλοί σε σχέσει με τα αυτοκίνητα αλλά δν παίζονται...) στην οικογένεια έχουνε και είχαμε κατα κανόνα μόνο ιταλικά , αλλά αυτό το κόλλημα με τα ιταλικα με ξενερώνει
συγγνώμη αμα θίξω μερικούς αλλά ένας παράγοντας που με απωθεί από τα σύγχρονα alfa romeo είναι οι alfisti , και εγώ έχω alfa και πιστεύω οτι στην κατηγορίας της δν παίζεται (33 1.7 , 156 1. αλλά ρε γαμώτο δν μπορεί ένα αυτοκίνητο να χαρακτηρίζει τον οδηγο του.
it's not the ride, it's the rider -
Το αυτοκινητο ειναι ενα κομματι του εαυτου μας. Η επιλογη του φανερωνει στοιχεια του χαρακτηρας μας. Οπως επισης τα ρουχα, το σπιτι μας, η διασκεδαση μας, η γυναικα μας.
Και πιστεψε με ολα τα παραπανω μας χαρακτηριζουν.Ωστοσο η αγαπητη μας εταιρια ακολουθει μια τακτικη αναζητησης νεας πελατειας.
Μην κρυβομαστε εχουμε το παραδειγμα της Mito. Δημιουργηκε για να προσελκυσει νεους alfisti και σκαρταδουρα θα συμπληρωνα εγω. Αναμενομενο. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...
Ενταξει η Brera ειναι κοροιδια, ειναι για πεταμα, ειναι χοντρη, ειναι ασχημη, εχει σπυρακια και εχει περιοδο 2 φορες το μηνα.
Το αντελιφθην? Αντε τωρα ασχολησου με το ΤΤ και ασε εμας τους ηλιθιους να χαζευουμε την πατσαβουρα.Γιατί απαντάς έτσι? Δική σου είναι η φίρμα??? Μπαίνει κάτι στη τσέπη σου για κάθε μοντέλο που πουλιέται?
-
1.8 ΤJET:
Ο χρήστης carscoop έγραψε:
Alfa Romeo to Debut 159 with new 200HP 1.8-liter Turbo Engine in GenevaAlfa Romeo's stylishly good looking 159 will benefit from the addition of the Fiat Group's all-new 1.8 Di Turbo Jet petrol unit this year. According to Carscoop sources, the first turbocharged (petrol) mid-size Alfa since the demise of the Tempra 155 Q4 back in the late 1990s, will make its world premiere at the Geneva Show this March. The new 1.8-liter gasoline unit that was first announced on the Lancia Delta combines direct injection and turbocharging for a total output of 200HP.
A more powerful version of the same engine delivering around 240HP will be used on the Alfa Romeo MiTo GTA sport hatch, rumored -but not confirmed- to make its debut at the Geneva Show.
In the front-wheel drive Alfa 159 Sedan and Sportwagon, the 1.8 Di Turbo Jet will be hooked up to a 6-speed manual gearbox or to an optional 6-speed, sequential, automatic transmission from Aisin. Alfa's BMW 3-Series rival is currently offered with four petrol engines: 1.8-liter with 140HP (some European markets), 1.9-liter with 160HP, 2.2-liter with 185HP and the range-topping 3.2-liter V6 that delivers 265HP.
http://carscoop.blogspot.com/2009/01/al ... 200hp.html
-
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ
-
Καλό νέο αυτό.Άργησαν πολύ.
-
Specs
Κυβισμός: 1.742cc
Ιπποδύναμη: 200ίπποι/4.750σαλ
Ροπή: 320Nm/1400σαλΣυντήρηση κάθε 35.000χλμ
-
Αμα έχει και μια αξιοπρεπή τιμή
-
Η παραπάνω άκδοση του 1750 αντικαθιστά τον 2.2 JTS 185 ίππων.
Kάπου έκει υπολόγισε τον 200αρη 1750.
Λίγους μήνες αργότερα ο 1750 θα βγει σε έκδοση 170 ίππων αντικαθιστώντας τους 1.8 και 1.9.
Υπήρχε σκεπτικο και πιο detuned έκδοση άλλα τότε θα συνέπιπτε με τον 1.4 multiair. Δηλαδή αυτο που εχει κάνει η Audi σερβίροντας στο Α4 τον 1.8 με 120 ίππους την ωρα που έχει στο Α3 1.4 125 ίππους και στο 1.4 TSI 160 ίππους μάλλον δε θα το δεις από το gruppo.Εκ πρώτης όψεος τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα φανερώνουν τεράστια αποθέματα για αναβάθμιση. 200 ίπποι ήδη απο τις 4.750σαλ ειναι τιποτα. Ο κινητηρας αυτός θα φτάσει τους 265+ ίππους.
Με ανεβασμένη ροπή. Το θέμα ειναι με τι κιβώτιο? Το C635 ειναι της τάξεως των 350Nm. -
GB, μπορείς να αναφέρεις συνοπτικά τα μηχανολογικά του, αν γνωρίζεις;
-
@busso(ή οποιος αλλος ξερει)
να σε ρωτησω μιας και σε πετυχα,θα βγει gta εκδοχη του διαδοχου της 147??
καπου ακουσα οτι gta θα ειναι μονο η ΜΙΤΟ με τα 240...
και γενικα οτι το gruppo θα βγαζει πλεον μονο γρηγορες εκδοσεις μικρων οπως κανει η fiat
(δεν υπαρχει δλδ bravo abarth)αλλα απο την αλλη αν η ΜΙΤΟ θα χει 240 το μικρομεσαιο ποσο θα πρεπε να εχει 330???
σοβαρα τωρα για πες... -
Αφού με πέτυχες τότε εντάξει.
Κοίτα γενικά σε λίγο καιρό θα δεις απο τον ιταλικό ομιλο και δη απο την Alfa Romeo τόσα άλογακια όσα δεν ξανάδες .
Σοβαρά. Το πάρτυ θα αρχίσει όταν μέχρι το τέλος του 2010 θα έχουμε τους νέους originalle V6 made in ItalyΓια το παραπάνω αυτό που είχα ακούσει τελειως φημολογία όμως ηταν για 940 GTA 300 ίππων 1750 biturbo. Ελέω υπερτροφοδότησης τίποτα δεν αποκλείεται. Μένει να δούμε. Το σίγουρο ειναι οτι με απαρχή τη Μito έπεται καυτή διετία, με κινητήρες. κιβώτια, πατώματα, μοντέλα, καινοτομίες, Αμερικανική αγορά.....
-
η Αμερικη ειναι ο διακαης ποθος της αλφα εδω και πολλα χρονια.για να δουμε..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η Αμερικη ειναι ο διακαης ποθος της αλφα εδω και πολλα χρονια.για να δουμε..Μεγάλη κουβέντα Με την chrysler ή θα έχουμε το big deal ή μια big potato
-
η μεγαλη μ@λακια ομως ειναι οτι ενω στην αλφα για αποσυρση σου κοβουν 800 και στη φιατ 1500 στην abarth δε σου κοβουν απολυτως τιποτα
πολυ την εχουν δει εκει περα
(αυτο ηθελα να το ποσταρω σε αλλο τοπικ ...καλυτερα να παω για υπνο,δε τη παλευω )
ΑLFA ROMEO FORUM