-
... μπα .... δεν .
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Απλά νομίζω πως ένα υβριδικό που δε θα άλλαζε σε όψη από τα κλασσικά αυτοκίνητα θα εξαφάνιζε τον ανταγωνισμό (αν οι άλλοι δεν έχουν αντίστοιχο μοντέλο).Προφανώς αυτοί ξέρουν καλύτερα και τα έχουν αναλύσει όλα, απλά κουβέντα να γίνεται...
Θέλει τόσες πολλές τροποποιήσεις το σασί;
Ας δοκιμάζανε κάτι αντίστοιχο σε μικρότερη κλίμακα, πχ λιγότερες μπαταρίες, πιο αδύναμο ηλεκτροκινητήρα. Στο Jazz ή στο Civic... Σε όλα τους τα μοντέλα να έχεις την επιλογή κλασσικού και υβριδικού κινητήρα, τότε θα ήταν μάγκες!
-
Η επιτυχία του Prius δείχνει ότι τουλάχιστον στην μεγαλύτερη για την ώρα αγορά του κόσμου η επίδειξη είναι σημαντικός παράγων. Όπως είπε και ο Leno στο TG 'πρέπει να το δείχνεις ότι ενδιαφέρεσαι για το περιβάλλον'.
-
Η HONDA προσπαθεί με το Civic να πιάσει τον άνω των 35 Αμερικανό και με Insight τους πελάτες του Prius που δεν θέλουν να σκάσουν τόσα πολλά λεφτά.
-
Υποθέτω πως απαιτείται ο πλήρης ανασχεδιασμός του σασί ώστε τα δύο καλώδια υψηλής τάσης να μπορούν να περάσουν με ασφάλεια. Σίγουρα θα απαιτούσε ριζικό ανασχεδιασμό των τμημάτων της πίσω ανάρτησης και από θέμα χώρα θα αφαιρούσε από το 5θύρο τη δυνατότητα ανάκλισης των καθισμάτων καθώς και καμία 50αριά λίτρα χώρου. Από την άλλη ΙΜΗΟ το οικονομικό ήταν και το βασικότερο θέμα.
-
Το Insight είναι πιο αδύναμο και με μικρότερο σετ μπαταριών.
-
Το 2010 θα κυκλοφορήσει και το jazz ως υβριδικό στηριζόμενο στο set-up του Insight. Αυτό τουλάχιστον πριν την κρίση
-
Το CR-Z στρατηγικά το βλέπω να φέρει την 3η γενεά του ΙΜΑ με τον κινητήρα των 120 ίππων (ο υπάρχων 1.5 δηλαδή που δεν έρχεται για την ώρα Ευρώπη) και με τον ηλεκτροκινητήρα των 30 ίππων και με μικρή χωρητικότητα των συσσωρευτών.
-
Στο Accord υπήρχε η επιλογή υβριδικού στην προηγούμενη γενεά στην Αμερική αλλά δεν τράβηξε και στη νέα γενεά απλά δεν εμφανίστηκε.
-
Το CR-V προσωπικά πιστεύω ότι θα μπορούσε να επωφεληθεί από την ύπαρξη υβριδικού power-train αλλά για την ώρα η HONDA είναι διστακτική να προχωρήσει σε οτιδήποτε στα 4x4 της.
-
-
Το πρώτο civic ΙΜΑ είχε τον twin spark κινητήρα του Jazz, στο δεύτερο τοποθέτησαν ένα πιο εξελιγμένο 3stage vtec σύνολο, τώρα στο νέο Insight δεν βάζουν πάλι vtec κινητήρα ενώ ακόμα και στο νέο jazz εγκατέλειψαν τον twin spark. Είναι θέμα ρύπων, κόστους;
-
Άρα, όπως καταλαβαίνω ποντάρουν στην αμερικάνικη αγορά? Στην Ελλάδα δε νομίζω πως ένα τέτοιο σχήμα οχήματος θα έχει επιτυχία... Στην υπόλοιπη Ευρώπη ξέρουμε αν πουλάει το Prius?
-
Πάνω από 1.150.000 Prius έχουν πουληθεί παγκοσμίως. 55% Αμερική και Καναδά, 35% Ιαπωνία και 10% Ευρώπη και Αυστραλία περίπου.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Το πρώτο civic ΙΜΑ είχε τον twin spark κινητήρα του Jazz, στο δεύτερο τοποθέτησαν ένα πιο εξελιγμένο 3stage vtec σύνολο, τώρα στο νέο Insight δεν βάζουν πάλι vtec κινητήρα ενώ ακόμα και στο νέο jazz εγκατέλειψαν τον twin spark. Είναι θέμα ρύπων, κόστους;Στο 1ο και 2ο ΙΜΑ ο κινητήρας είναι ο ίδιος (i-DSi) απλά στην 2η γενεά κλείνουν και οι 4 κύλινδροι όταν δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας**.
Στο Insight από όσο γνωρίζω ο κινητήρας θα αποδίδει 88 έναντι των 95 αλόγων του CIVIC IMA. Ίσως αυτό να είναι το κόστος της κάλυψης των προδιαγραφών για Euro5.
Στο Jazz έχουν μπει οι νέοι κινητήρες i-VTEC στα 1.2 και 1.4(1.3) λίτρα. Ο i-DSi πρακτικά μπαίνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας ή κατά όπως φαίνεται θα μας συνοδεύσει ακόμα για 4~5 έτη στα υβριδικά Insight και Jazz. Με τον νέο 1.2 στα 90 άλογα θα ήταν αναχρονισμός να μην περάσει και ο νέος 1.34 λίτρα.
Αυτό που θεωρώ πάντως απαράδεκτο από πλευράς της HONDA (αν και ψιλο-δικαιολογείται αν κάποιος το δει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) είναι το γεγονός ότι ο 1.5 κινητήρας με τα 120 άλογα δεν μπήκε ούτε στο Ευρωπαϊκό CIVIC ούτε στο JAZZ αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ως την επόμενη γενεά του CIVIC τουλάχιστον για να τον δούμε στην Ευρώπη.
** Όχι ακριβώς. Στη νέα γενεά έχουμε και 3 αντί για 2 stages στις βαλβίδες. Οπότε έχετε δίκαιο!!! (αλλαγή 11/01/2009)
-
Στο 1ο και 2ο ΙΜΑ ο κινητήρας είναι ο ίδιος (i-DSi) απλά στην 2η γενεά κλείνουν και οι 4 κύλινδροι όταν δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας.
Είσαι σίγουρος; γιατί στο european honda site διαφήμιζαν έναν αρκετά πιο σύνθετο κινητήρα τουλάχιστον σε οτι αφορά στην κυλινδροκεφαλή ο οποίος είχε 3 χρονισμούς με τον πρώτο να είναι το ολικό κλείσιμο των βαλβίδων και τους άλλους 2 να αλλάζουν χρονισμό και βύθισμα, αρκετά διαφορετικός δηλαδή από το i-Dsi.
Από 16.500 η τιμή στην Αγγλία που (μάλλον) αντιστοιχεί σε ~20Κ τιμές Σαρακάκη. Όχι άσχημα.
-
-
Και εγώ ήλπιζα σε κάτι το διαφορετικό όμως δεν υπήρχε. Ο κινητήρας είναι αυτός του παλαιού jazz και το off-setting προϋπήρχε από την 1η γενεά αλλά για τους 3 έναντι των 4 κυλίνδρων.
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν κάποιες βελτιώσεις το όλο όμως μηχανικό πακέτο παρέμεινε ίδιο.
-
Το autobloggreen οδήγησε το Insight. Όχι άσχημα τα αποτελέσματα αλλά φαίνονται οι οικονομίες κλίμακας του οχήματος καθώς και οι έξυπνες λύσεις.
Το Insight βασίζεται στο σασί του Jazz οπότε και οι τιμές στην Ευρώπη δεν μπορεί να είναι πολύ περισσότερο διαφορετικές από αυτές της Αμερικής (έστω και αν δυστυχώς θα εκφραστούν σε Ευρώ και όχι σε USD).
Περισσότερα εδώ:
http://www.autobloggreen.com/2009/01/11 ... -63-4-mpg/' target='_blank
Περισσότερα στοιχεία και στο Inside Line
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=139246
Βάσει των στοιχείων του Inside Line. Το ΙΜΑ είναι πρακτικά αυτό της 1ης γενεάς με τον i-DSI με 2 αντί για 3 stages (οπότε ναι υπάρχουν διαφορές στον κινητήρα σε σχέση με το ΙΜΑ ΙΙ) και φυσικά τους 13 ίππους στον ηλεκτροκινητήρα.
Όσον αφορά τις καταναλώσεις ενώ το ABG αναφέρει καταναλώσεις ως και 63 mpg το Inside Line αναφέρει ότι σε μία διαδρομή σχεδόν 200 μιλίων πέτυχε ένα 51 mpg.
Στις επιδόσεις το IL αναφέρει 0-60 σε 11 δεύτερα ενώ το ABG 0-60 σε 15 δεύτερα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο χώρος των αποσκευών που είναι πρακτικά ίσως με 15.4 κυβικά πόδια έναντι των μόλις 11 του IMA II.
Μονάδες μέτρησης.
51 mpg = 21.68 km/lt ή 4,61 lt/100.
63 mpg = 26.78 km/lt ή 2,71 lt/100!!!!15.4 κυβικά πόδια = 436 λίτρα.
-
Από 16.285 μέχρι 19.000 € στην Ιαπωνία, όταν η βασική έκδοση του Prius (II) ξεκινάει από τα 20.000 € ...
-
Λογικες τιμες καπου εκει ελεγα και εγω, με 19.000 η πλουσια που εχει τα παντα ειναι πολυ καλη τιμη,αντε να δουμε.....
-
λέτε να κάνει μόνο 19κ στην ελλάδα ....
-
Άγνωστο αλλά μην σκέφτεσαι πάντως με την λογική ότι το nissan GT-R στην ιαπωνία κάνει 33.000€ και εδώ 120.000€
-
Αν κανει στην Ευρωπη τοσο.τοσο θα κανει και εδω αφου δε εχουν τελωνειο τα υβριδικα.
-
Η τιμή του insight στην αμερική θα είναι ανάμεσα στην τιμή του απλού Civic και του Civic Hybrid. Λογικά το ίδιο και εδώ. Υπάρχει πρόβλημα με το ακριβό γιέν, μην περιμένετε θαύματα δηλαδή 19.000 ευρώ.
Συνοπτική παρουσίαση των δυνατοτήτων του οχήματος.
http://www.nytimes.com/2009/02/15/automobiles/autoreviews/15honda-insight.html?pagewanted=2 -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η τιμή του insight στην αμερική θα είναι ανάμεσα στην τιμή του απλού Civic και του Civic Hybrid. Λογικά το ίδιο και εδώ. Υπάρχει πρόβλημα με το ακριβό γιέν, μην περιμένετε θαύματα δηλαδή 19.000 ευρώ.
Συνοπτική παρουσίαση των δυνατοτήτων του οχήματος.
http://www.nytimes.com/2009/02/15/automobiles/autoreviews/15honda-insight.html?pagewanted=2Λίγο πάνω από τα 24 κοστίζει το Civic, πόσο θα πρέπει να κοστολογηθεί το Insight, για να έχει και κάποιο νόημα ;
-
Nα κάνω μια πρόβλεψη για 21.000 βασική τιμή?
Αλλά έχουν προαναγγελθεί 2 εκδόσεις με τη δεύτερη να έχει σοβαρές διαφορές από την απλή σε εξοπλισμό. -
αν τελικά ξεκινήσει από τα 21Κ για την βασική έκδοση τότε δεν θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό απέναντι στο φοβερό και τρομερό prius. Καλά θα ήταν να έχει κόστος κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20Κ.
-
Aπό 16.100 ευρώ ξεκινάει η λιανική του iNSIGHT στην ιαπωνία.
Honda Insight (Hybrid) 2009