-
Οπως και να εχει, οπωσδηποτε με 5 πορτες.
-
Καλημέρα,
Εγώ θα έπαιρνα το Opel Insignia 1.6 T .....
-
Φίλε μου περίπου στην ίδια φάση είμαι κι εγώ και αγόρασα το Leon 1.8tsi.Αυτό σου προτείνω,μαζί με το Golf 160.Μακριά από 'κούρσες',θα παντρευτείς,δεν θα βγεις στην σύνταξη!!
-
Εγώ πάλι ψηφίζω είτε Civic είτε Mazda6. Καταρχήν και τα δυο από αξιοπιστία δεν έχεις να τα φοβάσαι. Από looks επίσης. Ok το Civic είναι λίγο ιδιαίτερο (προσωπικά μ' αρέσει πολύ), αλλά για να το βάζεις στη λίστα μάλλον δεν το απορρίπτεις. Το Mazda πάλι, αν και οικογενειακό, πιστεύω έχει το πιο 'νεανικό' (αν μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο) look στην κατηγορία του. Από χώρους για το 6άρι δεν το συζητάμε, αλλά και το Civic τα πάει πολύ καλά! Χώρος αποσκευών 450κάτι λίτρα (πολύ μεγάλος!) και εσωτερικό επίσης ευρύχωρο. Μην ξεχνάς επίσης ότι, ακόμα και παιδιά να κάνεις σύντομα, τα προβλήματα με τους χώρους εμφανίζονται αφού μεγαλώσουν λίγο. Μικρά χωράνε παντού Οπότε δε νομίζω να έχεις πρόβλημα για τα επόμενα 6-7 χρόνια. Βέβαια στη θέση σου θα ρώταγα και για κάθισμα ISOFIX για να είσαι καλυμμένος.
Απ' τις επιλογές που δίνεις εγώ αυτές θα ξεχώριζα. Όπως ήδη αναφέρθηκε πάντως, νομίζω ότι το test drive είναι απαραίτητο για όλα τα μοντέλα που σκέφτεσαι και κατά πάσα πιθανότητα θα σε βοηθήσει ν' αποκλείσεις κάποια απ' αυτά χωρίς να κοιτάξεις καν τις λοιπές προδιαγραφές
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλημέρα,Εγώ θα έπαιρνα το Opel Insignia 1.6 T .....
+1
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Μην ξεχνάς επίσης ότι, ακόμα και παιδιά να κάνεις σύντομα, τα προβλήματα με τους χώρους εμφανίζονται αφού μεγαλώσουν λίγο. Μικρά χωράνε παντού Οπότε δε νομίζω να έχεις πρόβλημα για τα επόμενα 6-7 χρόνια.
Μαλλον το αντιθετο ισχυει. Οταν τα παιδια ειναι μικρα, κουβαλας καροτσακι, παρκο, περπατουρα, βραστηρες, πανες, κλπ, κλπ, κλπ. Μετα τα 2-3 ετη, μονο τα ρουχα τους, αντε και κανενα παιχνιδακι. Γι αυτο και πολλοι νεοι γονεις υπερεκτιμουν τους χωρους τα πρωτα χρονια, αγοραζουν μαουνες, για να διαπιστωσουν αργοτερα οτι οι χωροι αυτοι δεν τους ειναι απαραιτητοι. Για μια τετραμελη οικογενεια, οι χωροι που εχουν αυτοκινητα κατηγοριας γκολφ/φοκους/σιβικ/κλπ ειναι μια χαρα.
Το πολυ πολυ, στα πρωτα δυσκολα χρονια να παρεις και μια μπαγκαζιερα αν κανεις πολλα μακρινα ταξιδια στα οποια φορτωνεις ολη την προικα σου. -
φίλε και γω στην ίδια φάση που είμαι προτίμησα το Bravo sport..για πολλούς λόγους
- 5 πόρτες-hatchback, απαραίτητα
- όμορφο εσωτερικό επίσης απαραίτητο (ενας λόγος που απέρριψα το Leon)
- μεγάλο πορτπαγκαζ σε βάρος του πίσω καθίσματος (άλλωστε και 10 χρόνια να το κρατήσεις, τα παιδιά θα χωράνε στο πίσω κάθισμα)
- γκάζια (έχει αρκετά για το 95% των περιπτώσεων.. ειδικά στα προσπεράσματα - ρεπρίζ τέλειο), επιπλέον οι εκδόσεις σπορ έρχονται με πολύ καλά λάστιχα απο την μάνα τους (potenza RE050A ή sportcontact 3)
- καλά χρηματοδοτικά απο την φιατ (με το προγραμμα ecoprofit εδωσα το 106 2.500€, μου κάναν εκπτωση άλλα 500€ + δώρο συναγερμο)
- η έκδοση σπορ έχει υπερπλήρη εξοπλισμο (μόνο usb-bt έβαλα)
- είναι μοντέλο 2007.. σημαίνει πως ο αντικαταστάτης του θ'αργήσει-ΔΕΝ είναι μοντέλο 2008(πχ insignia που δεν εχει περπατήσει καθόλου να δεις τι παίζει)
8 μπορείς να κάνεις επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια με 500€ - δεν κυκλοφορούν πολλά.. σημαντικό για μένα, στην γειτονιά μου όπου και να κοιτάξεις βλέπεις golf+leon..ωστώσο για άλλους αυτό είναι μειονέκτημα
- όμορφο εξωτερικά, ειδικά με το σπορ πακέτο και τα ειδικά του χρώματα(maranello red-maserati blue) είναι κούκλα.. επίσης οι δίχρωμες ζάντες είναι τέλειες
- έχεις πολλές δυνατότητες παραμετροποιήσης.. πχ δε σου φτάνουν τα λεφτά για την έκδοση σπορ? πάρε την έκδοση dynamic 120 (ίδιες ροπές-χαμηλότερη κατανάλωση) με το σπορ πακέτο και είσαι τζέτ
- σχετικά απροβλημάτιστο.. γενικά δεν έχω διαβάσει για σοβαρά προβλήματα μέχρι τώρα.
- δεν συμπαθώ τις γερμανικές αντιπροσωπείες.. σοβαρά τώρα.. σε όποια VW πήγα ηταν λες και σου κάναν χάρη, αντίθετα σε fiat-seat εξυπηρετικότατοι
- οριακά συμμαζεμένες διαστάσεις, θα το προτιμούσα λίγο πιο μικρό.. πχ λόγος που απέρριψα δελτα(+πολύ ακριβη) και insignia (+ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ κουμπιά στο εσωτερικό)
- παρότι turbo είναι τρομερά ευκολοδήγητο, τιμόνι-πετάλια πολύ μαλακά, αν το έτερο ήμισι είναι νεος οδηγός όπως σε μένα μέτρησε και αυτό, επίσης το στάνταρ hill assist είναι άψογο.. έχει κάνει το παρκάρισμα σε ανηφόρες-κατηφόρες παιχνιδάκι.
- στανταρ ESP σε ΟΛΕΣ τις t-jet εκδόσεις, μπράβο στους ιταλούς
- 1400 κυβικά.. χαμηλότερα ασφάλιστρα απο 1600-1800.. ίσως όχι τόσο σε απλή αλλά σε μικτή που του έκανα εγω η ψαλίδα μεγαλώνει
συνολικά ολα αυτά δεν τα βρήκα σε κανένα άλλο αμάξι, τώρα είναι και τι σου κάνει κλικ σε κάθε μοντέλο
αντε..τελείωσα την κατήχηση .. ουφ!! καλή επιλογή να'χεις!
Υ.Γ. για να μην με περάσεις για κολημένο φυσικά έχει και μειονεκτήματα, πχ θα ήθελα μια πιο μακριά 6η για χαμηλότερη κατανάλωση σε ταξίδι.. επιπλέον η ηχομονωσή-άνεση είναι καλή αλλά οχι τπτ εξαιρετικό(έχει και 225/45/17 λάστιχα).. αλλά αυτά θα τα κοιτάξω περισσότερο στα..40 μου!
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Μην ξεχνάς επίσης ότι, ακόμα και παιδιά να κάνεις σύντομα, τα προβλήματα με τους χώρους εμφανίζονται αφού μεγαλώσουν λίγο. Μικρά χωράνε παντού Οπότε δε νομίζω να έχεις πρόβλημα για τα επόμενα 6-7 χρόνια.
Μαλλον το αντιθετο ισχυει. Οταν τα παιδια ειναι μικρα, κουβαλας καροτσακι, παρκο, περπατουρα, βραστηρες, πανες, κλπ, κλπ, κλπ. Μετα τα 2-3 ετη, μονο τα ρουχα τους, αντε και κανενα παιχνιδακι. Γι αυτο και πολλοι νεοι γονεις υπερεκτιμουν τους χωρους τα πρωτα χρονια, αγοραζουν μαουνες, για να διαπιστωσουν αργοτερα οτι οι χωροι αυτοι δεν τους ειναι απαραιτητοι. Για μια τετραμελη οικογενεια, οι χωροι που εχουν αυτοκινητα κατηγοριας γκολφ/φοκους/σιβικ/κλπ ειναι μια χαρα.
Το πολυ πολυ, στα πρωτα δυσκολα χρονια να παρεις και μια μπαγκαζιερα αν κανεις πολλα μακρινα ταξιδια στα οποια φορτωνεις ολη την προικα σου.Μάλλον δεν εκφράστηκα σωστά γι' αυτό κατάλαβες άλλο απ' αυτό που ήθελα να πω: όταν λέω ότι τα μικρά παιδιά δε χρειάζονται χώρους δεν εννοούσα αποθηκευτικούς χώρους (που προφανώς χρειάζονται και περισσότερους ακόμα). Εννοούσα χώρους στα πίσω καθίσματα, δηλαδή χώρους για πόδια, ύψος κτλ. Θέλω να πω δηλαδή ότι το φίλο μας δε θα έπρεπε - κατά τη γνώμη μου - να τον αποτρέψει κάποιο μοντέλο αν δεν έχει ιδιαίτερους χώρους πίσω (κάτι το οποίο θα πρέπει να είναι κριτήριο όταν τα παιδιά μεγαλώσουν αρκετά) γιατί δυο μικρά παιδιά θα χωρέσουν άνετα μέχρι κάποια ηλικία σε όλα τα μοντέλα που αναφέρει. Φυσικά οι αποθηκευτικοί χώροι θα έπρεπε να τον απασχολήσουν, γι' αυτό και αναφέρω πως οι προσωπικές μου προτιμήσεις (Civic και Mazda 6) έχουν απολύτως ικανοποιητικούς.
Κατ' ουσία νομίζω συμφωνούμε (ως προς τους χώρους)...
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
φίλε και γω στην ίδια φάση που είμαι προτίμησα το Bravo sport..για πολλούς λόγουςΥ.Γ. για να μην με περάσεις για κολημένο φυσικά έχει και μειονεκτήματα, πχ θα ήθελα μια πιο μακριά 6η για χαμηλότερη κατανάλωση σε ταξίδι.. επιπλέον η ηχομονωσή-άνεση είναι καλή αλλά οχι τπτ εξαιρετικό(έχει και 225/45/17 λάστιχα).. αλλά αυτά θα τα κοιτάξω περισσότερο στα..40 μου!
απο ηχομονωση υπαρχει κατι καλυτερο στον ανταγωνισμο?
δεν νομιζω σε αυτα χρηματα με αυτο το πακετο!
και η Δ που ειναι πιο ακριβη παλι με αυτα που προσφερει εχει ενα αριστο πακετο που δεν βρισκεις σε αυτα τα χρηματα...
και ας μην θελουν να το καταλαβουν .... -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
φίλε και γω στην ίδια φάση που είμαι προτίμησα το Bravo sport..για πολλούς λόγους
Υ.Γ. για να μην με περάσεις για κολημένο φυσικά έχει και μειονεκτήματα, πχ θα ήθελα μια πιο μακριά 6η για χαμηλότερη κατανάλωση σε ταξίδι.. επιπλέον η ηχομονωσή-άνεση είναι καλή αλλά οχι τπτ εξαιρετικό(έχει και 225/45/17 λάστιχα).. αλλά αυτά θα τα κοιτάξω περισσότερο στα..40 μου!
απο ηχομονωση υπαρχει κατι καλυτερο στον ανταγωνισμο?
δεν νομιζω σε αυτα χρηματα με αυτο το πακετο!
και η Δ που ειναι πιο ακριβη παλι με αυτα που προσφερει εχει ενα αριστο πακετο που δεν βρισκεις σε αυτα τα χρηματα...
και ας μην θελουν να το καταλαβουν ....ΔΕΝ ξέρω γι'αυτό δε κάνω συγκρίσεις.. το κρίνω ως έχει..δλδ οτι είναι απλά ικανοποιητικό, δεν είναι αυτό που λέμε 'μαγικο χαλί¨.. έχω την εντύπωση πως κάποια μοντέλα ιδιαίτερα σε οχι σπορ εκδόσεις θα είναι καλύτερα(και μόνο λόγο διάστασης ελαστικών)..
για την νεα δελτα παρα οτι εχουμε εξαιρετική συμπάθεια στη μάρκα την θεωρώ ακριβή σε σχέση με το bravo sport (βέβαια τα περισσότερα είναι ακριβά αν τα συγκρίνεις μαζί του,ειδικά σε εκδόσεις με παρόμοιες ιπποδυνάμεις - εξαίρεση ίσως το λεον που είναι κοντά )
Δλδ το bravo 150 sport κάνει 19.850€ ενω η Δελτα 1.4 150 Oro κάνει 22.700€ με χειρότερο εξοπλισμό (πχ 16αρες ζάντες και όχι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω)
πληρώνεις το πολυτελές design και τ'οτι είναι ολοκαίνουργιο μοντέλο. -
πληρωνεις Και την ανεση που σου λειπει απο τον bravo και το δερμα και τους επιπλεον 30ποντους !
-
αν θες ποντους, παιρνεις superb
-
sedan γεροντιστικο καταρχην και καθολου πρακτικο σε σχεση με τα 5θυρα!
-
μα 5θυρο ειναι...
-
ξεχασα σορυ
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
sedan γεροντιστικο καταρχην και καθολου πρακτικο σε σχεση με τα 5θυρα!το νεο superb είναι και hatchback.. αλλά είναι μεγάλο.
πληρωνεις Και την ανεση που σου λειπει απο τον bravo και το δερμα και τους επιπλεον 30ποντους !
δεν μου λείπει η άνεση! για τα μέτρα μου είναι άψογο!για σπορ μεσαίο το πήρα άλλωστε, απλα το έγραψα για να ξέρει ο φίλος.
εχει συνδυασμό δερματος με αλκαντάρα.. δλδ τα καθίσματα είναι ακριβως ίδια με το bravo απλά στις άκρες εχει δέρμα.. να ήταν φουλ δέρμα να πω χαλάλι στα παραπάνω εβρόπουλα
όσο για τους 30 πόντους είναι το ίδιο πάτωμα.. οι 30 πόντοι είναι κατα 70% θέμα προφυλακτήρα.. μεταξόνια παρόμοια-μετατρόχια είναι τα ίδια.
το μόνο που πραγματικά αξίζει είναι το συρώμενο πίσω κάθισμα, μεγάλη ευκολία, αλλα εδώ μιλάμε για σχεδόν 3.000€ διαφορά!!! (χώρια τα χρηματοδοτικά ανταλλαγής της φιατ)
αυτά και τέλος απο μένα, μην το κάνουμε και bravo vs δ.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
εχει συνδυασμό δερματος με αλκαντάρα.. δλδ τα καθίσματα είναι ακριβως ίδια με το bravo απλά στις άκρες εχει δέρμα.. να ήταν φουλ δέρμα να πω χαλάλι στα παραπάνω εβρόπουλα
ΟΧΙ
όσο για τους 30 πόντους είναι το ίδιο πάτωμα.. οι 30 πόντοι είναι κατα 70% θέμα προφυλακτήρα.. μεταξόνια παρόμοια-μετατρόχια είναι τα ίδια.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ
το μόνο που πραγματικά αξίζει είναι το συρώμενο πίσω κάθισμα, μεγάλη ευκολία, αλλα εδώ μιλάμε για σχεδόν 3.000€ διαφορά!!! (χώρια τα χρηματοδοτικά ανταλλαγής της φιατ)
αυτά και τέλος απο μένα, μην το κάνουμε και bravo vs δ.
Και οποιος αρεσκετε στα παραπανω χαρισματα της δ απεναντι στο Bravo... τα χρηματα πιανουν τοπο και με το παραπανω. Δεν ειναι υπερχρεωμενη...
-
πόσες δ μέχρι τώρα έχουν πωληθεί ? πιάνει τους στόχους της εταιρίας ?
δεν έχω δει καμιά στο δρόμο .... -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
30 και μελλόνυμφος σημαίνει η τελευταία ευκαιρία για καφρίλα γιατί μετά θα έρθουν -με το καλό- τα πιτσιρίκια και θα αναγκαστείς να κάνεις συμβιβασμούς. Οπότε παίρνεις ένα G Punto Abarth SS ή ένα Rx-8 να χαρείς τις 'τελευταίες' (λέμε τώρα) σου ευκαιρίες να ευχαριστηθείς οδήγησηΜε αυτό περίπου το σκεπτικό αγόρασα κι εγώ το tt
Εδώ όμως ψήφισα το insignia λόγω του ότι είναι το πιο 'φρέσκο'. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πόσες δ μέχρι τώρα έχουν πωληθεί ? πιάνει τους στόχους της εταιρίας ?
δεν έχω δει καμιά στο δρόμο ....1.εγω βλεπω οτι στην ψηφοφορια σε αυτο το thred εχει 2η θεση η Δ αλλα και στο thred πιο εχει πιο ομορφο εσωτερικο εχει την 1η θεση.
αρα μαλλον κατι λεει αυτο,
2.κατα τα αλλα αν η Δ ειχε σημα του ομιλου VW θα ηταν με διαφορα το best seller της επομενης 2ετιας.
3.εμενα προσωπικα λιγο με νοιαζει ποσο θα πουλησει η Δ και ποσο μαλλον ποιος θα την επιλεξει.
αλλα προς θεου μην κατακρινετε ενα αυτοκινητο χωρις να το εχετε οδηγησει.
Αν ήσουν 30 και μελλόνυμφος ...