-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
και εγώ σήμερα που το δοκίμασα το Golfaki δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα αυτό στα πίσω καθίσματα.
Ίσως είναι λίγο κουτό αυτό που θα πω , αλλά στατιστικά πόσες φορές θα βάλω 5 άτομα στο αμάξι μου?
Πάντως το εσωτερικό του μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύΥ.Γ
Έχω ένα Almera 3 πορτο εδώ και 9 χρόνια και 3-4 φορές έχουν μπει μέσα 5 άτομα.
εκτός αν κάνω τριδυμα με την πρώτη γένναΤο προβλημα δεν ειναι τα 2 μωρακια, αλλα τα καθισματακια τους.
Αν εχεις 2 σταθερα καθισματακια και σε ενα ταξιδι ας πουμε ειναι αναγκη να καθισει πισω η μητερα,τοτε τα πραγματα ειναι λιγο σκουρα απο θεματα χωρων! -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πολλα ειναι για golf.με τοσα λεφτα αγοραζεις την delta που ειναι πολυτελες με χωρους ποιοτητα ισαξια και πολυ πιο ομορφη.
Italakias επειδη μας τα εκανες mongolfiere θα σου πω τι μου ελεγαν ιταλοι μηχανικοι 10 χρονια που ζουσα στην Ιταλια
Νοn comprare mai le machine italiane
(ως ιταλακιας θα γνωριζεις και τη μεταφραση φανταζομαι)
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Το προβλημα δεν ειναι τα 2 μωρακια, αλλα τα καθισματακια τους.
Αν εχεις 2 σταθερα καθισματακια και σε ενα ταξιδι ας πουμε ειναι αναγκη να καθισει πισω η μητερα,τοτε τα πραγματα ειναι λιγο σκουρα απο θεματα χωρων!Αυτό θα είναι πρόβλημα σε όλα τα μικρομεσαία. Μπορεί οι Ιταλοί να έχουν παραδοσιακά το προβάδισμα στην υπόθεση πλαϊνοί χώροι για τους πίσω επιβάτες ωστόσο όποιος έχει σκοπό να τοποθετήσει δύο παιδικα καθίσματα στο πίσω μέρος, μάλλον σε λάθος κατηγορία κοιτάζει (από την άποψη πως οι υποχωρήσεις θα είναι μεγαλύτερες με ένα μικρομεσαío hatch σε σχέση με ένα MPV).
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Χρονια πολλα ! Εχω δυο ερωτησουλες, η μια ρητορικη :
1 ) ποσο χρονο παραδοσης εχει η vw για το golf ?
2 ) γιατι η αντιπροσωπεια στην Πατρα που ειμαι εχει την εκθεση ανοιχτη 9-14.30 ?? Επαθα σοκ ! Λες και δε θελουν πελατες . Εγω πως θα το δω το Γκολφακι ?
Βαριεμαι απιστευτα να κοιταω αμαξια. Ποσο μαλλον να κυνηγαω τις αντιπροσωπειες. Προτιμω να κοιτω μποτες και τσαντες !! χαχαχα!! Ξερω οτι δεν κολλαω εδω μεσα γιατι ειστε ολοι αρρωστοι με τα αυτοκινητα αλλα προς το παρον ψαχνω και ενημερωνομαι απο το ιντερνετ. Πανως το 6 μου αρεσει . Και το 5 μου αρεσε. Δεν κοβω φλεβες αλλα ειναι η χρυση τομη νομιζω. Αλλωστε δε θα εκοβα φλεβες για κανενα αυτοκινητο.γενικά αυτή η αντιπροσωπεία δυο φορές που έχω παει μου θυμίζει μαγαζάκι. Ασυνέπεια στα ραντεβού, παραγγελία λάθους κωδικού, φωνές να πάμε άμεσα να περαστεί το ανταλλακτικό, αλλιώ 'τί θα το κάνουμε' , αρχική άρνηση να λύσουν το εσωτερικό των πορτών, όταν τα παραθυρά κάναν θορυβο ήδη από την παράδοση του αυτοκινητου.
Πάντως δε μπορεί η έκθεση να είναι μόνο τότε ανοιχτή! Αν και έχει πολλές γυναίκες η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, μπορεί να βαριούνται και αυτές, να την κάνουν και να πηγαίνουν επίσης για μπότες και τσάντες! -
Η πέτρα του σκανδάλου σε κοντινό :
και ο μπαμπάκας επίσης από κοντά :
Για όποιον θεωρεί ότι και το μπροστινό είναι εξίσου χάλια μπορεί να το κυκλοφορεί στην επόμενη κατάσταση και να τον κοιτάνε όλοι. Σαν Mad Max θα είναι !
Και τέλος μια με τον όμορφο και αλανιάρη του σογιού :
(Πάω να τη βάλω και δίπλα αυτή)
-
Πάντως το μπροστινό μέρος του VI μου αρέσει πιο πολύ από αυτό του V.
Τώρα για το πίσω.. πάω πάσο , επειδή έχω το Almera και ψιλοβαρέθηκα τις στρογγυλές γραμμές (πίσω) , εκαιρία για λίγο ανανέωση -
Ο χρήστης fenderiarhs έγραψε:
πολλα ειναι για golf.με τοσα λεφτα αγοραζεις την delta που ειναι πολυτελες με χωρους ποιοτητα ισαξια και πολυ πιο ομορφη.
Italakias επειδη μας τα εκανες mongolfiere θα σου πω τι μου ελεγαν ιταλοι μηχανικοι 10 χρονια που ζουσα στην Ιταλια
Νοn comprare mai le machine italiane
(ως ιταλακιας θα γνωριζεις και τη μεταφραση φανταζομαι)
10 χρονια στην Ιταλια στο μαθημα της ορθογραφιας μαλλον επαιζες μπαλα ε?
-
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα xenon?
Γιατί δεν υπάρχουν ως επιλογή στον extra εξοπλισμό;Ανυπομονώ να δω πως θα είναι το R20T (270 ps + Haldex?)
Πάντως, σε κάτι που ειπώθηκε σε προηγούμενο post, ε πως να το κάνουμε βρε παιδιά,
η νέα delta νομίζω ότι αντικειμενικά είναι μεγάλη αποτυχία.
Πανάσχημο αυτοκίνητο, προσβολή στη μεγάλη deltona.
Συγνώμη για το off topic. -
Ο χρήστης sonath έγραψε:
ε πως να το κάνουμε βρε παιδιά,
η νέα delta νομίζω ότι αντικειμενικά είναι μεγάλη αποτυχία.
Πανάσχημο αυτοκίνητο, προσβολή στη μεγάλη deltona.
Συγνώμη για το off topic.πάντα γουστάρω να βλεπω ετσι ανόθευτες κ στέρεες απόψεις
το να διαλέξει καποιος το γκολφ σε σχέση με τη Δ δεν ειναι παράξενο, οκ. σε αυτό συμφωνώ κ εγώ. ίσα ίσα ποτέ δεν εχω πει το αντίθετο.
αλλά το να τα συγκρίνεις σε ντιζάιν κ γραμμές, ε τι να πω...
-
Τα φιλαρακια των 4Τ ΠΟΛΥ ενθουσιασμενα ειναι με το Golf (τευχος Γεναρη)...
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα xenon?
Γιατί δεν υπάρχουν ως επιλογή στον extra εξοπλισμό;Ανυπομονώ να δω πως θα είναι το R20T (270 ps + Haldex?)
Πάντως, σε κάτι που ειπώθηκε σε προηγούμενο post, ε πως να το κάνουμε βρε παιδιά,
η νέα delta νομίζω ότι αντικειμενικά είναι μεγάλη αποτυχία.
Πανάσχημο αυτοκίνητο, προσβολή στη μεγάλη deltona.
Συγνώμη για το off topic.ενώ το Golf 5.5 δεν είναι προσβολή για το 2.
-
-
Παιδιά η ομορφιά είναι απολύτως σχετικό πράγμα.Για τα δικά μου γούστα η Delta μοιάζει με μικρή νεκροφόρα , όμως σέβομαι το γούστο του καθενός αρκεί να τον γεμίζει σαν αυτ/το με το που το βλέπει.
περί ορέξεως ....
Εδώ κάποτε εμείς οι Παναθηναικοί πικάραμε τον Karembe του Ο.Σ.Φ.Π λέγοντας τον σαβουρογ^%$&$... -
Γιατί άδικο είχαμε? Μπάζο δεν ήταν η Αντριάνα? Μας την μόστραρε και για όμορφη ο έγχρωμος ...
Να συμπληρώσω και εγώ τη δικιά μου μ@λακία: το γκόλφ είναι για κάποιον που τον φτιάχνει η Μέριλ Στριπ ή η Δήμητρα Παπαδοπούλου. Η Δ είναι για κάποιον που γουστάρει τη Σακίρα ή την Κ. Λέχου. Απλά είναι τα πράγματα !
-
Ευτυχώς που πουλάει η νεκροφόρα...
Στα ίδια κυβικά, ίδια κατηγορία κλπ...
Η λαλακία τα golf δεν πουλάνε.. ευτυχώς.... -
-
καλά κρασά
-
-
Χρόνια πολλά κύριοι ( Ιταλόφιλοι και γερμανόφιλοι)
Σαν κάτοχος Delta να σας πω (τα έχω δεί και τα δύο) πρόκειται για εξαιρετικά αυτοκίνητα ....ΑΛΛΑ?
Κάποιο πρέπει να επιλέξουμε...... Διαβάζω στα επιχειρήματά σας κατι για αξιοπιστία, για πίνακες και για διάφορα... Αφήστε τα γιατί στην πράξη όλα αλλάζουν.
Τον βασικό ρόλο στην μακροζωία ενός αυτοκινήτου παίζει ο κάτοχος και μόνο.Τώρα στο θέμα. Αν πάρεις ένα Golf παίρνεις ένα καλό αυτοκίνητο με τεχνολογία και τέλος. Κάποτε ο Άγγλος έγραψε ..that make your wash clean (για Toyota ήτανε).
Αν πάρεις Lancia παίρνεις ένα πολύ όμορφο καλό αυτοκίνητο! Κάθε μέρα που το βλέπω λέω επιτέλους κάτι άλλο που διαφέρει απο τον σωρό - κατι που έχει τόσο στυλ που προκαλεί ακραία αντιθετικά σχόλια.
Όπως και κάθε τι με προσωπικότητα στην ζωή.Απολαύστε και μια διαφήμιση της Delta ....
http://www.youtube.com/watch?v=n-BZO_XBbhk' target='_blankΚαλή χρονιά σε όλους !
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
To autocar μιλάει για απρόσμενη υποστροφή όταν πιεστεί.
Φταίνε (ΠΟΛΥ) τα λάστιχα. Το 160άρι που έχουμε στα χέρια μας φοράει τα ΠΑΛΙΑ Energy III (ούτε καν Energy Saver). Έλεος.
Πηρα και διαβασα το περιοδικο σημερα,συγνωμη κιολας αλλα για αυτο που αναφερθηκε πριν 15 μερες ,στο αρθρο δεν υπαρχει ουτε μια αναφορα,αντιθετα εκθειαζεται η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου.Αν αυτο ειναι σωστο η οχι δεν ξερω αφου δεν το εχω οδηγησει,μου κανει εντυπωση ομως που δεν αναφερεστε σε αυτο ενω σε αλλες περιπτωσεις εχετε σχολιασει αρνητικα τις επιλογες ελαστικων των κατασκευαστων.Αληθεια η διαφορα των 3.5 μετρων στο φρεναρισμα αναμεσα στο 160αρι και το 122αρι(υπερ του δευτερου)οφειλεται στα λαστιχα η και σε κατι αλλο?Ειδα μαλιστα οτι το 160αρι εχει και μεγαλυτερους δισκους(312χιλ εναντι 288)!Δηλαδη αν το παραγγειλουμε να παρακαλαμε να μην ερθει με τα Energy?Περιμενα παντως μια μεγαλυτερη αναφορα στο 160αρι.
Υ.Γ. Το εξωφυλλο του τευχους ειναι ενα απο τα πιο εμπνευσμενα αρτιστικα εξωφυλλα που εχω δει στο περιοδικο τα 18 χρονια που το συλλεγω Ανεξαρτητα απο το πως βλεπει κανεις το θεμα.Επισης ο καζαμιας του Κουνιτη ηταν απολαυστικος
VW Golf VΙ