-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!!Ο πατέρας αποφάσισε (επιτέλους!!!!) να αλλάξει το excel του '92!!!Είναι 60 χρόνων και τον ενδιαφέρει η άνεση στα ταξίδια (κάνει συχνά μακρινά ταξίδια),η απλότητα, η αξιοπιστία (το excel me 332.000 χλμ δεν τον άφησε ποτέ!!),τα χαμηλά έξοδα συντήρησης και να είναι σεντάν βεβαίως βεβαίως!!!Λοιπόν, οι υποψήφιοι είναι:
Ford Mondeo 1,6
Mazda 6 1,8
Skoda Superb 1,4 TSI ή 1,8 TSI
Toyota Avensis 1,6 ή 1,8
VW Passat 1,4 TSI
Α!Το χρηματικό όριο είναι τα 25-26000 ευρώ και θα θέλαμε το esp στάνταρντ.Έχετε καμιά ιδέα? -
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!!Ο πατέρας αποφάσισε (επιτέλους!!!!) να αλλάξει το excel του '92!!!Είναι 60 χρόνων και τον ενδιαφέρει η άνεση στα ταξίδια (κάνει συχνά μακρινά ταξίδια),η απλότητα, η αξιοπιστία (το excel me 332.000 χλμ δεν τον άφησε ποτέ!!),τα χαμηλά έξοδα συντήρησης και να είναι σεντάν βεβαίως βεβαίως!!!Λοιπόν, οι υποψήφιοι είναι:
Ford Mondeo 1,6
Mazda 6 1,8
Skoda Superb 1,4 TSI ή 1,8 TSI
Toyota Avensis 1,6 ή 1,8
VW Passat 1,4 TSI
Α!Το χρηματικό όριο είναι τα 25-26000 ευρώ και θα θέλαμε το esp στάνταρντ.Έχετε καμιά ιδέα? -
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!!!Ο πατέρας αποφάσισε (επιτέλους!!!!) να αλλάξει το excel του '92!!!Είναι 60 χρόνων και τον ενδιαφέρει η άνεση στα ταξίδια (κάνει συχνά μακρινά ταξίδια),η απλότητα, η αξιοπιστία (το excel me 332.000 χλμ δεν τον άφησε ποτέ!!),τα χαμηλά έξοδα συντήρησης και να είναι σεντάν βεβαίως βεβαίως!!!Λοιπόν, οι υποψήφιοι είναι:
Ford Mondeo 1,6
Mazda 6 1,8
Skoda Superb 1,4 TSI ή 1,8 TSI
Toyota Avensis 1,6 ή 1,8
VW Passat 1,4 TSI
Α!Το χρηματικό όριο είναι τα 25-26000 ευρώ και θα θέλαμε το esp στάνταρντ.Έχετε καμιά ιδέα? -
το πιο αξιοπιστο για μενα ειναι το mazda 6 αλλα με υψηλο κοστος ανταλακτικων,αλλα φθηνα σερβις και μακρινα...
-
Με βαση την αξιοπιστια και το σερβις στα μοντελα που εγραψες θα ελεγα Τογιοτα Αβενσις (το νεο)και ο πατερας σου θα εχει την ησυχια του για αλλα 350 χιλ χιλ/ρα. Και οχι μονο!
-
Έγώ έκανα προχτές test drive το mazda , δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα , μέτριο εσωτερικό μέσα , απλά ικανοποιητική η ροπή του , όμως αρκετά θορυβώδες θεωρώ όταν το πιέσεις.
Αντίστοιχα έκανα και το Golf 1.4 122 , όπως έγραψα στο αντίστοιχο θέμα και όταν το πίεσα δεν άκουσα απολύτως τίποτα. -
φίλε μου και εμείς στην ίδια κατάσταση με εσάς είμαστε περίπου δλδ αναζήτηση οικογενειακού. Βασικά να κάνετε test drive όλα όσα σας ενδιαφέρουν να δει ο άνθρωπος ποιό του κάθεται καλλίτερα. Από όσα αναφέρεις θα σου έλεγα το superb το 1.8tsi ωραίος κινητήρας.
Το esp νομίζω είναι στάνταρ σε όλα για το avensis δεν ξέρω βέβαια. -
Το Avensis 1.6 δεν έχει ESP.
Κατά τα άλλα αράχνη μάλλον υπερκαλύπτει τις ανάγκες του πατέρα σου και με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ. -
Κωνσταντίνε είδα και την δικιά σου περίπτωση..Καταλήξατε κάπου εσείς?Το passat το οδηγήσατε?Αν ναι,τι διαφορές είχε από το superb?Μήπως ξέρετε πότε έρχεται η νέα Octavia?Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!!!
Υ.Γ. Εν τω μεταξύ ούτε να ακούσει δεν θέλει για οτιδήποτε εκτός γερμανο-ιαπωνικής !!!!
-
Η νέα Οκτάβια νομίζω από Ιανουάριο. Το passat οδηγήσαμε στην έκδοση cc το το οποίο είναι πιο σκληρό από την superb, λογικό άλλωστε. Στην έκδοση με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση όμως και στην επιλογή comfort η απόσβεση είναι καλή δεδομένου του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το passat limousine σε 1.8 έχει 27000 (2 χιλιάρικα πάνω από την superb) οπότε προτιμούμε το cc.
Εμείς είμαστε ανάμεσα στα superb και cc τελικά. Θα κάνουν οι γονείς test drive και τα 2 ξανά και θα επιλέξουν. -
Tι να σου πω άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.......
Το Αvensis βγαίνει με εξαιρετικούς κινητήρες αλλά πιστεύω ότι είναι απίστευτα άσχημο, λες και το κάνουν επίτηδες οι σχιστομάτηδες. Είναι το μόνο με αυτόματο κάτω από 2.000, αν σε ενδιαφέρει.
Το Μazda είναι όμορφο (αν και αυτά είναι υποκειμενικά) αλλά δεν έχει στείλει αυτοκίνητο στο euroncap....... και τα κιλά είναι λίγα για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο
To Skoda και τo VW έχουν κινητήρες τούρμπο και μένα αυτοί μου την δίνουν (γενικά η VAG μου την δίνει μ΄αυτήν την ιστορία με τα TSI, που θα πάνε χρόνια αλλά κάθε δυό χρόνια τους αλλάζει).
Το Ford με κάνει λίγο Τζέκυλ και Χάιντ. Άλλες μέρες το βλέπω πανέμορφο, άλλες δεν βλέπεται. Πάντως το 1.6 έχει μικρή ροπή για 1.440 κιλά, τα οικονομικά όμως σε παίρνουν και για δίλιτρο και ώρες ώρες η Ford βγαίνει με κάτι τρελλές προσφορές.
Να δεις το Citroen C5 και το Opel Insignia αμφότερα στα 1.800, κατά την γνώμη μου είναι τα ομορφότερα (κάποιος άλλος πάλι μπορεί να πει ότι είναι τα πιο άσχημα). Το Opel είναι πιο δυνατό (140 ίπποι έναντι 127) και με ένα κιλό παραπάνω ροπή και λίγο φθηνότερο στην τελική τιμή αλλά το Citroen είναι αυτό που λέμε πολύ καλά εξοπλισμένο ειδικά στις δύο εκδόσεις Dynamique. Τώρα κάποιος άλλος μπορεί να πει να περιμένεις τις τούρμπο εκδόσεις και στα δύο στα 1.600, αλλά είπαμε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου................ -
Mε αυτά τα κριτήρια που θέτεις και εφόσον δεν έχει συμπεριληφθεί σε προτεραιότητα το πολύ υψηλο ΄κύρος θα πρότεινα αβλεπεί το Superb . Δεν το γνωρίζω οδηγικά αλλά από τα χαρακτηριστικά του και μόνο φαίνεται ο ιδανικός χιλιμετροφάγος. Επίσης θεωρώ ότι κάνανε ένα παραπάνω βήμα από τα προηγούμενα Σκόντα και είναι και πολύ όμορφο οπτικά. Το εχω επεξεργαστεί από κοντά και μέσα και πραγματικά το θεωρώ μια σχεδόν τέλεια πρόταση στα λεφτά του με πολύ καλή ποιότητα. Διάβαζα πρόσφατα και κάποιο τεστ και οι επιδόσεις του και με το βασικό κινητήρα είναι πάρα πολύ καλές.
Θεωρώ επίσης πολύ δυνατό και με καλό κινητήρα το Αβένσις. Δεν γνωρίζω σε τι τιμές κυμαίνεται το καινούριο. Σαν εμφάνιση θα το έλεγα αποδεκτό χωρίς να με ενθουσιάζει κιόλας αλλά για τα κριτήρια που έθεσες φαίνεται και αυτό πολύ δυνατό.
Τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν δεν με ενθουσιάζουν πρώτα απ' όλα εμφανισιακά οπότε χ από μένα.
Νομίζω με το Superb όμως όλα θα είναι καλά και αρεστά. Τα τούρμπο δεν είναι αυτά τα 'κακά εξαρτηματάκια που δίνουν άλογα, θόρυβο και βλάβες' όπως ήταν πριν 15-20 χρόνια. Δεν θα έχει πρόβλημα και αφού κρατάει το αυτοκίνητο τόσα χρόνια δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία η μεταπωλητική αξία. ΄άλλωστε τα τούρμπο ήρθαν για να μείνουν για πολλά χρόνια από ότι φαίνεται.
Φυσικά κλείνοντας να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι πρέπει να θυσιάσει κάποιες ώρες για να κάνει ένα τεστ ντράιβ για να δει ποιο του έρχεται καλύτερα ...
-
Ο χρήστης araxnis έγραψε:
Ford Mondeo 1,61,5 τόνοι + 1,6lt = τάφος, αν και σε σχέση με το Excel θα του φανεί πύραυλος... Προσωπικά δεν θα το έπαιρνα και για το ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα ζορίζεται πολύ, άρα θα καίει και πάρα πολύ
Mazda 6 1,8
Έχω ακούσει τα καλύτερα, δεν το έχω οδηγήσει
Skoda Superb 1,4 TSI ή 1,8 TSI
Με κλειστά μάτια... ακόμα και ο 1,4 φαίνεται να έχει ροπή, ο 1,8 όμως το κινεί πολύ άνετα. Όσο για την αξιοπιστία, τόσοι ταξιτζήδες σε όλη την Ευρώπη (λογικά) κάτι θα ξέρουν...
Χώροι τεράστιοι σε σημείο που να αναρωτιέσαι για ποιο λόγο να έχει τόσους χώρους... Μόνο μείον η μέτρια απόσβεση της ανάρτησης σε χαμηλές ταχύτητες (σε σχέση με το excel όμως είναι μαγικό χαλί...)
Toyota Avensis 1,6 ή 1,8
Για το τωρινό μοντέλο έχω ακούσει τα χειρότερα από οδηγικής άποψης (βάρκα στο γιαλό και λοιπά συναφή), αλλά τα καλύτερα για άνεση, αξιοπιστία, αντιπροσωπεία... Δεν το έχω οδηγήσει βέβαια...
VW Passat 1,4 TSI
Passat = Superb - κάτι + υψηλότερη τιμή + ακριβότερη συντήρηση + κάποιες (προσωπικές) αμφιβολίες για την ποιότητα. Άρα αν είναι να πάρεις το Passat, καλύτερα να πάρεις την έκδοση της Skoda...
Πάντως το ταμπλό του Superb έχει πλαστικά που εμφανισιακά τα βλέπεις και λες 'ποιο Passat, αυτό εδώ είναι χίλιες φορές καλύτερο'... αλήθεια...
Α!Το χρηματικό όριο είναι τα 25-26000 ευρώ και θα θέλαμε το esp στάνταρντ.Έχετε καμιά ιδέα?
Άρα έκλεισες στο Superb 1.8 Elegance που βγαίνει στα 25Κ και θα πρότεινα με 2,4Κ επιπλέον ένα 7άρι dsg...
Στο ESP μην κολλάς...
Ο μόνος περιορισμός με το Superb είναι το τεράστιο μέγεθός του. Στην οδήγηση δεν το καταλαβαίνεις, αλλά στο παρκάρισμα θα το καταλάβεις... Έχεις την αίσθηση ότι τελειώνει κάπου πολύ μακριά πίσω...
-
Ο χρήστης araxnis έγραψε:
...το excel me 332.000 χλμ δεν τον άφησε ποτέ!!...Αναφέρεσαι στο Ηyundai Εxcel;
332000 χιλιόμετρα;;
Φυσικά αυτά περνούν απαρατήρητα εδώ μέσα ...
Εγώ αν είχα αυτοκίνητο μίας εταιρείας και είχα κάνει 332000 χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα θα ξανάπερνα αυτοκίνητο από την ίδια την εταιρεία... εφόσον είχε κάποιο που με κάλυπτε...
Και αν ήμουν ο πατέρας σου θα έπαιρνα ένα από τα:
Hyundai i30
Hyundai Tuscon
KIA Ceed XL
KIA MagentisEιδικά αν ήθελα Sedan θα κοίταζα το KIA Magentis.
2λιτρο με full extra, 18500euro με μήκος σχεδόν 5 μέτρα. Tεράστιο αυτοκίνητο...Από εκεί και πέρα θα κοίταζα τα Skoda Οctavia ή SuperB...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ αν είχα αυτοκίνητο μίας εταιρείας και είχα κάνει 332000 χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα θα ξανάπερνα αυτοκίνητο από την ίδια την εταιρεία... εφόσον είχε κάποιο που με κάλυπτε...
Σιγά τα χιουντάι κάπου εκεί τελειώνουν το στρώσιμο
Πιστεύω ότι δεν θα πολυθέλει να ασχοληθεί με τούρμπο και ιστορίες περίεργες οπότε τα 6 και αβένσις φαίνονται οι επικρατέστερες λύσεις. Το μοντέο στα 1.6 δεν μου γεμίζει το μάτι από άποψης επιδόσεων πάντως...
Ας δει και το νέο ινσίνια πάντως...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Εγώ αν είχα αυτοκίνητο μίας εταιρείας και είχα κάνει 332000 χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα θα ξανάπερνα αυτοκίνητο από την ίδια την εταιρεία... εφόσον είχε κάποιο που με κάλυπτε...
Σιγά τα χιουντάι κάπου εκεί τελειώνουν το στρώσιμο
σνιφ... Το δικό μου δηλαδή θέλει ακόμα 320000χιλιόμετρα για να στρώσει;;;
Πρέπει να ξεκινήσω τα ταξίδια μου φαίνεται ...
Πάντως όσο αφορά το θέμα θεωρώ ότι οι προτάσεις στην αγορά είναι τόσες πολλές που μάλλον ο πατέρας του παληκαριού μάλλον εύκολα θα κάνει επιλογή...
-
Μιας και ο πατέρας σου είναι ήδη 60,προφανώς θα πάρει ένα όχημα που θα το κρατήσει μέχρι να σταματήσει να οδηγεί.Εφόσον είχε το Excel πριν,δεν νομίζω ότι τον πολυενδιαφέρει(ειδικά σε αυτή την ηλικία) το θέμα της σπορ οδικής συμπεριφοράς.Θέλει κάτι αξιόπιστο όπως αυτό που είχε,με ποιότητα(γιατί θα το είχε καημό από το Excel) και προφανώς να τραβάει κάπως καλύτερα.Αν θες την γνώμη μου,κοίταξε το Αβένσις,το οποίο δεν έχει την σούπερ οδική συμπεριφορα,αλλά είναι άνετο,ποιοτικό,αξιόπιστο και με φθηνή συντήρηση.
-
Έχει λόγο να πάρει αυτοκίνητο μήκους 4,80?? Tί παθαίνουν οι πατεράδες μεγαλώνοντας και εκεί που απαλλάχτηκαν από τα παιδιά τους πάνε και αγοράζουν το μεγαλύτερο αυτοκίνητό τους?? Τώρα είναι που μπορεί να ξαναπάρει διθέσιο!
Το νέο Avensis που έχει και βελτιωμένη εμφάνιση μάλλον θα τον καλύψει ωραιότατα και σε αυτόματο ακόμα καλύτερα. Αλλά και το Corolla ή το Civic sedan ή ένα Jetta θα τον κάλυπταν μια χαρά. -
Καλησπέρα παιδιά!!!Τελικά μάλλον για το superb μας βλεπω...Αφού τα οδηγήσαμε όλα λοιπόν,του άρεσε πιο πολύ στον δρόμο το superb..Πάντως εγώ προτιμώ το 6αρι..Οδηγήσαμε το 1,8 tsi και το αυτοκίνητο δεν πιανόταν...Ειδικά στις ρεπρίζ..Έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής,ακόμα και το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι από μαλακό πλαστικό.Αυτό που με απασχολεί είναι αν καίει λάδια ο tsi..Στα υπόλοιπα τώρα,το mondeo πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά αδικείται από τον συνδυασμό κιβωτίου-κινητήρα..τραγικά αργό...έχει και κάποιες μικροατέλειες στο φινίρισμα..και το avensis πολύ καλό αλλά το εσωτερικό του δείχνει φτηνιάρικο(ενώ δεν είναι)..μα γιατί να έχει τόσα πολλά σκληρά πλαστικά?και δεν είναι και φθηνό!το passat (οδηγήσαμε το 1,4), ίδια πράγματα με το superb αλλά μια αίσθηση ότι ο τσέχος ξάδερφος κερδίζει σε ποιότητα και πολυτέλεια..Σε κάτι εικονικά προσπεράσματα πάντως που κάναμε,οι δυο tsi ήταν άπιαστοι..Αυτά λοιπόν παίδες και σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!!Καλή χρονιά σε όλους!!!
Α!Κοίταξα λίγο το ιστορικό του excel από τον Φεβρουάριο του '92 που αγοράστηκε και η μοναδική βλάβη που έχει βγάλει είναι ένα καμμένο βαντιλαντέρ!!όλα αλλάχτηκαν στα service λόγω φθοράς...φτιάχνονται άραγε τέτοια αυτοκίνητα στις μέρες μας?
-
Aν μπορεις να περιμενεις λιγο,
μεχρι το 1ο τριμηνο του 09
θα ερθει το Insignia 1.6 Turbo
με 180 αλογα και τιμη γυρω
στα 24.000ευρω. Νομιζω
αξιζει λιγη αναμονη...
Καμιά πρόταση?