-
Αυτοί που φοβούνται τη δύναμη του κινητήρα, δηλαδή να ανεβάσουν στροφές, δεν θα πατάνε πολύ το γκάζι ΚΑΙ στους τούρμπο.
Υπάρχουν και άλλοι που φοβούνται να ανεβάσουν στροφές για 'άγνωστους' λόγους (πχ να μη χαλάσει ο κινητήρας)
Αυτοί θα ωφεληθούν με ένα κινητήρα που βγάζει τη δύναμη χαμηλά, αλλά θα ωφεληθούν περισσότερο με ένα ΑΥΤΟΜΑΤΟ κιβώτιο γιατί το βασικό πρόβλημά τους είναι ότι δεν ξέρουν να οδηγούν. -
από Professeur την 28/12/08 1:09
@dstou, η συνέντευξη που λες είναι κάπου ονλαιν? Δεν θυμάμαι να την έχω διαβάσει.H συνέντευξη κάποιου γερμανού υπεύθυνου του τωρινού M3 project δημοσιεύτηκε σε ελληνικό περιοδικό πριν από 1 χρόνο και κάτι, περίπου. Συνήθως αγοράζω από καιρού εις καιρόν τους 4Τ. Τώρα που το ρωτάς επιφυλάσσομαι και για το Drive?
Τρία πράγματα θυμάμαι που μου είχαν κάνει εντύπωση.α. Ξεκίνησαν βασισμένοι πάνω στο μοτέρ V1O της γνωστής Μ5 με το σκεπτικό να ...κόψουν 2 κυλίνδρους και να το κάνουν V8, επιλέξει στην συνέντευξη ''πράγμα που αποδείχτηκε τελικά πιο δύσκολο απ' ότι ακούγεται''!
β. Οι ατμόσφαιρες υπερτερούν έναντι των τούρμπο σε κινητήρες τέτοιας φιλοσοφίας στην αμεσότερη παροχή ισχύος.
γ. Εκτίμησή του ήταν ότι η τωρινή σειρά Μ3 θα είναι η ισχυρότερη που θα έχει παρουσιαστεί ποτέ, εκτιμώντας ότι οι περιβαλλοντολογικοί σκεπτικισμοί θα ''ηρεμήσουν'' το επόμενο μοντέλο. (Φοβερό αυτό, την ημέρα που παρουσίαζαν το τωρινό τους μοντέλο, είχαν ήδη κάνει κάποιες σκέψεις για το επόμενο. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά.)
-
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
1.4t??????????? σε bmw??????? παει χαλασε και η bmw.............κριμα..........Εγώ θα ήθελα παράλληλα με τους 1.4Τ να βγαίνουν και οι 1600, 1800 και 2000 ατμοσφαιρικά να δω αν υπήρχε έστω και ένας που θα τους επέλεγε
-
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
1.4t??????????? σε bmw??????? παει χαλασε και η bmw.............κριμα..........Μα δεν είπαμε ότι θα προσφέρει ΜΟΝΟ αυτό το μοτέρ!!! Μη μένεις μόνο σε ένα μοτέρ. Το συγκεκριμένο μοτέρ θα προσφέρεται (ΑΝ βγει, εγώ κάπως αμφιβάλω...θα δούμε) στην entry level 1 και ΟΧΙ στην 3άρα.
Η 3άρα θα έχει από 2λτ turbo και πάνω.
αυτο να το πεις σε οσους δαπανουν περι τα 28000 με 30000 για να παρουν 116 3αρα!!!!!!!!!!! οχι δεν το κανουν για το σημα και καλα οτι ειναι bmw ...αλλα επειδη τους αρεσει .........η σπορ οδηγηση........χαχαχαχαχαχαχ( προσωπικα δεν εχω τιποτα με την 3αρα και με αυτο που ειπα 8α πεσουν πολλοι να με φανε το ξερω............... αλλα ειναι η αληθεια!!!!!!!!!)
Ή σε αυτούς που δίνουν 25Κ για να πάρουν ένα Grande Punto με σήμα το νερόφιδο
Μη τα βλέπεις τα πράγματα από τη μια πλευρά. Από τη μία σχεδόν οι μισές 316i (όχι 116i 3άρα by the way) είναι εταιρικές (άρα τις δίνουν τις θέλουν ή όχι) και οι άλλες μισές είναι επιλογή τους. Τώρα να δεις τι θα γίνει που με τα ίδια χρήματα θα παίρνεις 2λτ turbo 3άρα
ενταξει παραδεχομαι οτι δεν τοποθετιθηκα σωστα επι του θεματος γιαυτο και παρεξηγηθικα αλλα αυτο που εννοουσα ειναι οτι στο μυαλο μου οπως και στην καρδια μου την bmw την εχω μαθει ολα αυτα τα χρονια με τα τρελα τις ατμοσφερικα μοτερ πολλων cc αυτα που στο περασμα τους σου σηκωνοταν η τριχα... πιο πολλη δηλ. απογοητευτικα συναισθηματικα.....πως αλλαζουν οι εποχες......
Μισό λεπτό, γιατί δεν έχουμε πει τα πράγματα σωστά και έχεις βγάλει λάθος συμπεράσματα!
1ον. ΔΕΝ θα σταματήσουν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ
2ον. ΔΕΝ θα υπάρχουν ΜΟΝΟ 1.4Τ
3ον. ΔΕΝ θα φοράνε όλα τα μοντέλα τον 1.4Τ, αλλά μόνο η 1
4ον. Ετοιμάζεται 2λτ turbo για την 1, 3 κλπ
5ον. ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ το 3λτ ατμοσφαιρικό και πολύστροφο 6κυλ μοτέρ από την 1 και πάνω για όποιον το θέλει και ΔΕ το σταματάει.Άρα επιλέγεις και παίρνεις τι σε βολεύει.
Πάντως πολλά ακούγονται για τα turbo και τη BMW και μάλιστα λένε ότι ο 2λτ θα είναι twin-turbo όπως στη *35i (Ν54 νομίζω λέγεται το μοτέρ) και θα βγάζει από 220 ως και 240 και ίσως παραπάνω.
Τα ίδια μοτέρ θα 'φορεθούν' και στην πολλά υποσχόμενη Ζ2...αυτά διαβάζω, αυτά μεταδίδω...τώρα τι θα γίνει στο τέλος, κρατάω μια πισινή...θα το δούμε στα τέλη του 2009 προς το 2010 I guess.
-
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
αυτο να το πεις σε οσους δαπανουν περι τα 28000 με 30000 για να παρουν 116 3αρα!!!!!!!!!!! οχι δεν το κανουν για το σημα και καλα οτι ειναι bmw ...αλλα επειδη τους αρεσει .........η σπορ οδηγηση........χαχαχαχαχαχαχ( προσωπικα δεν εχω τιποτα με την 3αρα και με αυτο που ειπα 8α πεσουν πολλοι να με φανε το ξερω............... αλλα ειναι η αληθεια!!!!!!!!!)Ή σε αυτούς που δίνουν 25Κ για να πάρουν ένα Grande Punto με σήμα το νερόφιδο
Η ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ 40Κ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ BMW SERIES ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΕΝΑ GRANDE PUNDO ME ΣΗΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟΦΙΔΟ.......(ασχετο το καθισμα το εφτιαξες????????)
υ.γ' απο οταν αρχισα να διαβαζω τα ποστ σου ο ορος εμπαθεια απεκτισε νεα εννοια!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης spartalord έγραψε:
αυτο να το πεις σε οσους δαπανουν περι τα 28000 με 30000 για να παρουν 116 3αρα!!!!!!!!!!! οχι δεν το κανουν για το σημα και καλα οτι ειναι bmw ...αλλα επειδη τους αρεσει .........η σπορ οδηγηση........χαχαχαχαχαχαχ( προσωπικα δεν εχω τιποτα με την 3αρα και με αυτο που ειπα 8α πεσουν πολλοι να με φανε το ξερω............... αλλα ειναι η αληθεια!!!!!!!!!)
Ή σε αυτούς που δίνουν 25Κ για να πάρουν ένα Grande Punto με σήμα το νερόφιδο
Η ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ 40Κ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ BMW SERIES ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΕΝΑ GRANDE PUNDO ME ΣΗΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟΦΙΔΟ.......(ασχετο το καθισμα το εφτιαξες????????)
υ.γ' απο οταν αρχισα να διαβαζω τα ποστ σου ο ορος εμπαθεια απεκτισε νεα εννοια!!!!!!!!!!!!!!
Τι είναι το BMW SERIES? Νέο μοντέλο? Προφανώς 1 Series εννοείς.
Επίσης, τι είναι το GRANDE PUNDO? Προφανώς το Grande PunTo εννοείς.Ας υποθέσουμε ότι το Μίτο είναι πιο γρήγορο από την 120i...αν και δε μετράει μόνο η επιτάχυνση σε ευθεία...το Μίτο έχει ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ διαφορές από τη BMW στα ακόλουθα:
- Αξιοπιστία (να το γράψω με κεφαλαία μήπως????)
- Εξυπηρέτηση/δίκτυο
- Τιμόνι
- Στιβαρότητα
- Ποιότητα κατασκευής (μήπως ΚΑΙ αυτό με κεφαλαία?)
- Ποιότητα συναρμολόγησης (ΚΑΙ αυτό?)
- Ποιότητα υλικών (ΚΑΙ αυτό?)
- Που είναι η μετάδοσης κίνησης (οεο?)
- Χώροι εμπρός/πίσω και πλαγίως
- Fun-to-drive(ness) (αυτό κι αν θέλει κεφαλαία )
Αν και περισσότερα άλογα το 2λτ μοτέρ (20 συγκεκριμένα), δεν έχει πάντα ουσία αυτό...αυτό έλειπε τώρα να δούμε και συγκριτικό 120i vs Μίτο
Αφού λοιπόν το ζητούμενο είναι η ταχύτητα, επιδόσεις κλπ...γιατί δε πήρες ένα Octavia ας πούμε με 200 άλογα?
Το κάθισμα θα το κοιτάξω αύριο...εσύ πρόσεχε τα φρένα σου, αρκετά προβληματάκια διαβάζω
Ενώ εσύ από εμπάθεια... (κοίτα λίγο τα ποστ σου σε αυτό το τόπικ, είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα... )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ας υποθέσουμε ότι το Μίτο είναι πιο γρήγορο από την 120i...
Καλές γιορτές σε όλους και χρόνια πολλά με υγεία.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ας υποθέσουμε ότι το Μίτο είναι πιο γρήγορο από την 120i...
Καλές γιορτές σε όλους και χρόνια πολλά με υγεία.
το Μιτο και η 120
οσο για το υστερόγραφο του σπαρτιάτη λόρδου παραπάνω....
-
Ας επιστρέψουμε σε κανονικούς ρυθμούς
Το σαλονι της Ε30 είνα μπέζ(μπλιάααααχχχ)
Λέω να το αλλάξω σε μαύρο....ή να το αφήσω όπως είναι;; (σε σχετικά καλή κατάσταση για εικοσιτριών ετών αυτοκίνητο) -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εγω το εχω ξαναπει και θα το ξαναπω..Ταξιδευα πριν μερικα χρονια Λονδινο Αθηνα.. Μου καθεται λοιπον διπλα ενας Αγγλος ψιλοντιρλα και κοιμαται αμεσως... Με το που ξυπναει πιανουμε την κουβεντα.. Μου λεει πως εργαζεται στην cosworth.
Με τα πολλα μου ειπε πως οι Γκαγιαρντο που φορανε καποια τμηματα της cosworth εχει αποδοση 400 αλογων και οχι 500 που ειναι η ονομαστικη της ιπποδυναμη.. Κι αυτο γιατι δεν μπορουσαν να την κανουν εκεινη την εποχη να αποδιδει τοσο με ασφαλεια.. Τωρα δεν ξερω τι εχουν κανει.αν αναφερεσαι στη δυναμη που βγαζουν στο δρομο μη το αποκλειεις,μιλαμε για 4κινητο οχημα και ως γνωστον τα 4κινητα μπορουν ανετα να εχουν τετοιες απωλειες
Μετα φιλος ελληνας στο γκρουπ audi μου ειπε οτι το μοτερ του RS4 και του S5 ειναι ακριβως τα ιδια και ας ανακοινωνεται οτι εχει το ενα 70 αλογα παραπανω..
δε ξερω τι ιδιο εχουν, παντως σε ανοιγματα δεν ειναι καθολου μα καθολου ιδια!!
και αυτα τα δυο λογω 4κινησης εχουν μεγαλες απωλειεςτελος μιας και μιλαμε για μπεμπες αυτο που ξερω ειναι οτι στο τροχο η καινουρια Μ3 βγαζει 'μολις' 60 αλογα περισσοτερα απο την προηγουμενη(360 εναντι 300 που εβγαζε η παλια).
βεβαια αυτα ειναι απο δυναμομετρησεις περιοδικων, οπου πραγματικα δε ξερω τι παιζει και πλεον τι να πιστεψω..
στο drive συγκεκριμενα τον κινητηρα μου τον ειχαν μετρησει γυρω στα 240 και στο ΤΤ-S 220
ελεγαν μετα οτι δεν εχει 'ανοιξει' ακομα το μοτερ(παρολα αυτα 0-100 5,3 το κανε...)... -
Να το αφήσεις ως έχει... λέω εγώ! ... ή να κάνεις ό,τι σου αρέσει εσένα!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Να το αφήσεις ως έχει... λέω εγώ! ... ή να κάνεις ό,τι σου αρέσει εσένα!Απλά με προβληματίζει....μήπως δεν ταιριάζει στον χαραχτήρα του αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Να το αφήσεις ως έχει... λέω εγώ! ... ή να κάνεις ό,τι σου αρέσει εσένα!
Απλά με προβληματίζει....μήπως δεν ταιριάζει στον χαραχτήρα του αυτοκινήτου;
(είναι τα τελευταια έξοδα που μπορώ να κάνω.....ή γλιτώνω το 500αρικο.... το τρώει η μαρμάγκα και τέλος)
-
Εμενα μου ειχε πει οτι χρησιμοποιουσε τοτε η Λαμπο εξαρτηματα απο εκει. Δεν μπορουσαν να φτιαξουν οτι ζητουσε η Λαμπο για καποιους λογους και οτι το μοτερ σε αυτοκινητα πουλημενα,δεν ξεπερνουσε τα 400 αλογα.. ΤΟΤΕ !
Δεν μιλησαμε ουτε για δρομο ουτε για τιποτα !Εγω εχω δει SLK 280 να πηγαινει ακριβως το ιδιο σε ανοιγματα με την 350 μου σε ανοιγματα..
Εχω δει πολλα απιστευτα και με αλλα αμαξια.. Εχω δει το 350 μου να ριχνει σε S3 σε ευθεια..
Σε ατμοσφαιρα μιλαμε παντα..
Θεωρω οτι τα ατμοσφαιρικα αλογα ειναι παρα παρα πολυ υποδεεστερα σε σχεση με τα τουρμπατα.
Ελεος μεχρι και τα 2 Χ5 που εχουμε το ενα ειναι πιο γρηγορο απο το αλλο !Το 0-100 ειναι 'ααααλλο φρουτο' καμενο και πονεμενο.. Ας ειμαστε καλα εμεις τα κοροιδα που αγοραζουμε αμαξια συμφωνα με τα δεκατα του ανακοινωθεντος 0-100...
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Να το αφήσεις ως έχει... λέω εγώ! ... ή να κάνεις ό,τι σου αρέσει εσένα!
Απλά με προβληματίζει....μήπως δεν ταιριάζει στον χαραχτήρα του αυτοκινήτου;
Έχεις δει την Μ5 του TheoM5?
Μπλε με γκρι! Τα σπάει!
Μη το πειράξεις...είναι τέλειος συνδυασμός. Το μαύρο σε μαύρο είναι ΠΟΛΥ μαυρίλα. Να ήταν μπλε, θα έλεγα ΟΚ...παίζει. Αλλά το μπεζ σε μαύρο τα σπάει!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
H συνέντευξη κάποιου γερμανού υπεύθυνου του τωρινού M3 project δημοσιεύτηκε σε ελληνικό περιοδικό πριν από 1 χρόνο και κάτι, περίπου. Συνήθως αγοράζω από καιρού εις καιρόν τους 4Τ. Τώρα που το ρωτάς επιφυλάσσομαι και για το Drive?
Τρία πράγματα θυμάμαι που μου είχαν κάνει εντύπωση.α. Ξεκίνησαν βασισμένοι πάνω στο μοτέρ V1O της γνωστής Μ5 με το σκεπτικό να ...κόψουν 2 κυλίνδρους και να το κάνουν V8, επιλέξει στην συνέντευξη ''πράγμα που αποδείχτηκε τελικά πιο δύσκολο απ' ότι ακούγεται''!
β. Οι ατμόσφαιρες υπερτερούν έναντι των τούρμπο σε κινητήρες τέτοιας φιλοσοφίας στην αμεσότερη παροχή ισχύος.
γ. Εκτίμησή του ήταν ότι η τωρινή σειρά Μ3 θα είναι η ισχυρότερη που θα έχει παρουσιαστεί ποτέ, εκτιμώντας ότι οι περιβαλλοντολογικοί σκεπτικισμοί θα ''ηρεμήσουν'' το επόμενο μοντέλο. (Φοβερό αυτό, την ημέρα που παρουσίαζαν το τωρινό τους μοντέλο, είχαν ήδη κάνει κάποιες σκέψεις για το επόμενο. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά.)
Eννοείς μάλλον αυτή από την παρουσίαση του Εβο στην Ισπανία με τις κόκκινες Μ3?
Έλεγα μήπως είχες βρει κάποια πιο αναλυτική γιατί αυτή είναι στα 'πεταχτά'. Ότι είναι 'μπροστά' είναι σίγουρο. Με τις μαλακίες των Χ5Μ-Χ6Μ να δεις όμως πόσο 'πίσω' θα πάνε από το ωραίο 'μεράκι' που πουλάνε (δικαιολογημένα μέχρι τούδε) όλα αυτά τα χρόνια !
@pad, έγω στη θέση σου θα το άφηνα προς το παρόν έτσι, να έκανα για μερικούς μήνες την 'γνωριμία' στη μορφή που το αγόραζα και μετά από 3-4-5 μήνες θα έκανα μια ανανέωση για να άρχιζα να βάζω σταδιακά τη δικιά μου πινελιά. Ήρθε τελικά ή περιμένεις ?
-
Οι ιδιοι το παραδεχεστε οτι ειναι 'μπροστα'
Για αυτο διαλεξαν το εξελιγμενο υπερ-προτζεκτ Χ6 για να σημανουν την εναρξη της νεας γενιας Μ...
Το χουμε ξαναπει... το μοντελο τυγχανει καθολικης αποδοχης...
-
Kαι η Rover είχε αλλάξει 'εποχή' με το 'πολυτελές' 75. Χλιδή και πολυτέλεια στη μεσαία κατηγορία και πράσσειν άλογα . Και όλοι βλέπουμε που κατέληξε. Σε κάποια κινέζικα συρτάρια να περιμένει την ανάσταση.
Δεν είναι το ίδιο μεν αλλά θα δεις τι ντομάτα σάπια θα πέσει και σε αυτά τα ψαροκάικα που ετοιμάζουν ! Και ειδικά από αυτούς της 'καθολικής αποδοχής' που λες !
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
αυτο να το πεις σε οσους δαπανουν περι τα 28000 με 30000 για να παρουν 116 3αρα!!!!!!!!!!! οχι δεν το κανουν για το σημα και καλα οτι ειναι bmw ...αλλα επειδη τους αρεσει .........η σπορ οδηγηση........χαχαχαχαχαχαχ( προσωπικα δεν εχω τιποτα με την 3αρα και με αυτο που ειπα 8α πεσουν πολλοι να με φανε το ξερω............... αλλα ειναι η αληθεια!!!!!!!!!)
Ή σε αυτούς που δίνουν 25Κ για να πάρουν ένα Grande Punto με σήμα το νερόφιδο
Η ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ 40Κ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ BMW SERIES ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΕΝΑ GRANDE PUNDO ME ΣΗΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟΦΙΔΟ.......(ασχετο το καθισμα το εφτιαξες????????)
υ.γ' απο οταν αρχισα να διαβαζω τα ποστ σου ο ορος εμπαθεια απεκτισε νεα εννοια!!!!!!!!!!!!!!
Ας υποθέσουμε ότι το Μίτο είναι πιο γρήγορο από την 120i...αν και δε μετράει μόνο η επιτάχυνση σε ευθεία...το Μίτο έχει ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ διαφορές από τη BMW στα ακόλουθα:
- Αξιοπιστία (να το γράψω με κεφαλαία μήπως????)
- Εξυπηρέτηση/δίκτυο
- Τιμόνι
- Στιβαρότητα
- Ποιότητα κατασκευής (μήπως ΚΑΙ αυτό με κεφαλαία?)
- Ποιότητα συναρμολόγησης (ΚΑΙ αυτό?)
- Ποιότητα υλικών (ΚΑΙ αυτό?)
- Που είναι η μετάδοσης κίνησης (οεο?)
- Χώροι εμπρός/πίσω και πλαγίως
- Fun-to-drive(ness) (αυτό κι αν θέλει κεφαλαία )
Αν και περισσότερα άλογα το 2λτ μοτέρ (20 συγκεκριμένα), δεν έχει πάντα ουσία αυτό...αυτό έλειπε τώρα να δούμε και συγκριτικό 120i vs Μίτο
ολα αυτα που περιγραφεις ειναι οντως χαρακτηριστικα γνωρισματα της bmw και η διαφορα μας ειναι οτι εγω το παραδεχομαι με το χερι στην καρδια!!! αλλα η συγκριση που κανεις ειναι μεταξυ αλφα σημερινης εποχης η εποχης 33????????
καλα ολα αλλα τα 20 αλογα παραπανω αλογα που τα βρηκες???????????? εχεις παρει ενα αμαξι που το πληρωσες για 170 αλογα και εχει 163!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχ και γω (με -17000κκ) πηρα ενα αμαξι που εχει 155 αλογα και βγαζει 163 επισης!!!!!!!!!!! εχω χαρηκα απο το δυναμομετρο εσυ οχι.....
και για να μην ξεχνιομαστε και βεβαια δεν μπορουμε να συγκρινουμε τη μιτο με τιν 120ι καθοτι η τελευταια ειναι χαρακτηριστικα πιο αργη παντου!!!!!!!!!!!! ειτε σε φρενα (οταν αυτα δουλευουν) ειτε σε στριψιμο ειτε σε γκαζι...........καλα ασε αυτο το fun to drive ειναι για bmw οχι ομως την δικια σου που ειναι κλαψ to drive
(ναι ναι ειμαι εμπαθης......... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!)
-
ρε σπαρτα, θελεις να τα ακουσεις τωρα ?
Συμφωνεις τουλαχιστον οτι το Χ6 Μ ειναι το απολυτο μοντελο ?
BMW FORUM