-
Ακριβώς
Υ.Γ Ανταποδίδω την εικόνα στον IKE -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μετά από 2 σελίδες πάλι κάποιος θα προβλέψει πως 'με τέτοιες τιμές θα πάει άκλαφτο' και πάλι κάποιος θα του πει για τα smart
Με τέτοιες τιμές θα πάει άκλαφτο....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ακριβώς
Υ.Γ Ανταποδίδω την εικόνα στον IKE -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
-
-
Πολύ χαλασε πίσω. Μεγάλωσε η πίσω πόρτα, πιο μεγάλη κι από aygo και δεν κυρίως τα πίσω φώτα. Χάθηκε η μαγεία.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Yπάρχει ένδειξη για τιμές... γιατί κάπου άκουσα για 14Κ... και το βλέπω να πάει άκλαφτο σε αυτή την τιμή...
Αν αναλογιστεί κανείς ότι το νέο τρίκυκλο της Piaggio στα 400 κυβικά έχει 7.500 ευρώ τότε τα 13.000-14.000 που θα έχει το iQ με τέσσερις θέσεις, A/C ,εννέα αερόσακους κ.τ.λ. μάλλον ευκαιρία το βλέπω......
βρήκαμε τον πρώτο που ψάχνει δικαιολογία να το πάρει
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αν αναλογιστεί κανείς ότι το νέο τρίκυκλο της Piaggio στα 400 κυβικά έχει 7.500 ευρώ τότε τα 13.000-14.000 που θα έχει το iQ με τέσσερις θέσεις, A/C ,εννέα αερόσακους κ.τ.λ. μάλλον ευκαιρία το βλέπω......
δηλ με παπάκι 150 cc με 2.000 ευρώ δεν κάνεις την δουλειά σου στο κέντρο της πόλης; Πρέπει να πάρεις το συγκεκριμένο παράλογα ακριβό σκούτερ;
-
Ρε παιδια, η απαντηση εχει δοθει παραπανω απο καποιον αλλο φιλο....θα παει οσο απατο πηγε και το smart.
Ειτε το θελουμε ειτε οχι, εχει το αγοραστικο του κοινο το IQ. Μπορει να φαινετια πανακριβο για αυτα που προσφερει αλλα δεν εχουν ολοι τις ιδιες αναγκες ουτε ζυγιζουν το ιδιο τις διαφορες παραμετρους. Πχ παρε τον Α ανθρωπο που θελει εν ααυτοκινητο με πολυ ευκολο παρκαρισμα επειδη μενει πχ στην Κυψελη, δε θελει να παει σε δικυκλο γιατι φοβαται την ασφαλεια, θελει να βαζει μεσα τη γυναικα του και πισω το παιδι του χωρις προβλημα και δε θελει να τον βαραει το κρυο και η βροχη. Επισης δε θελει να παρει το smart γιατι υπαρχει παιδι στην οικογενεια. Υπαρχει αυτοκινητο που να τον καλυπτει καλυτερα απο το IQ? δεν υπαρχει...σε αυτην την περιπτωση και 15 χιλιαρικα να εκανε, με βαρια καρδια ισως αλλα θα τα εδινε, εκτος αν πια δεν ειχε τελικα τοσο αναγκη ολα τα παραπανω και συμβιβαζοταν αλλου...
Οι περισσοτεροι σε αυτο το forum κανουν το λαθος να νομιζουν οτι ολος ο κοσμος σκεφτεται σαν αυτους, οτι ειναι οδηγαρες, οτι θελουν απολαυση, οτι τους νοιαζει αν θα εχει τον καινουριο κινητηρα της εταιρειας, οτι τους νοιαζει αν θα εχει δισκοφρενα πισω ή ταμπουρα, ή αν εχει πολλαπλους συνδεσμους... Guess what? το 80% δε τους νοιαζει τιποτα απο τα παραπανω, αλλα κριτηρια εχουν...
Εγω αν κανει 13 χιλιαρικα η πιο απλη εκδοση δε προκειται να το επαιρνα, αλλα δε θα μου φανει και παραλογο με βαση τα παραπανω. Για να το σκεφτω πιο πολυ θα πρεπει να ειναι σε τιμες C1/107/aygo δηλαδη να ξεκιναει περιπου απο τα 9χιλιαρικα.
Κατι τετοιο αποκλειεται βεβαια...αλλα και παλι θα πουλησει αυτα που περιμενουν να πουλησει, απλα δε θα πηξει ο κοσμος απο τετοια...
-
Το IQ θα έρθει σε 2 εκδόσεις,
IQ: στα 12500 και θα έχει σχεδόν full εξοπλισμό για αυτήν την κατηγορία και στην IQ^2 που θα έχει αυτόματο κλιματισμό,άλλες ζάντες κλπα. Στις εκθέσεις θα έρθει γύρω στις 15 του μήνα και παίζουν ήδη προπαραγγελίες για τα πρώτα που θα έρθουν τον Γενάρη.
-
12500 είναι καλά αλλά εγώ πάλι κάποιο τρίδυμο θα έπαιρνα.
-
Την Παρασκευή πήγα στο κατάστημα στην Πατριάρχου Ιωακείμ που κάνει το promotion του IQ.Οπότε,πήγα και το εξέτασα προσεκτικά.
Πρωτες παρατηρήσεις:
-Όντως είναι ευρύχωρο για τους μπροστά,δεν δίνει καμιά εντύπωση για το πόσο μικρό είναι απο μέσα.
-Καλοκατασκευασμένο με κάπως σκληρά πλαστικά,αλλά δείχνει γενικά καλή συναρμογή.Ο ήχος στο κλείσιμο της πόρτας θυμίζει νέο Yaris.
-To τιμονάκι του είναι όπως στις φωτό,πολύ ωραίο σε άισθηση.Το ίδιο και ο λεβιές
-Ο χώρος για τον πίσω του οδηγού,είναι περιορισμένος.Για να κάτσει,πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις απο τον οδηγό(δεν το συνιστώ.
-Ο πίσω απο τον συνοδηγό κάθεται μια χαρούλα και με περισσότερο χώρο απο ότι το Fiat 500 για το κεφάλι του.
-Τελικά έχει ένα πολύ μικρό χώρο αποσκευών,κάτω απο τα καθίσματα πίσωΗ τιμή του είναι στα 12850 η πρώτη έκδοση αλλα έχει τα πάντα:
-Όλα τα ηλεκτρικά + A/C
-ESP
-hi-fi+mp3 (+aux in)
-ζάντες αλουμινίου
-δέρμα σε λεβιέ και τιμόνι
-9 αερόσακουςΘέλω να το κάνω και test drive και μετά βλέπουμε.
-
αν ανοιξουν και οι 9 αεροσακοι, θα σηκωθει στον αερα?
-
Μεταφερθήκαμε
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν ανοιξουν και οι 9 αεροσακοι, θα σηκωθει στον αερα? -
Kαλα για ποιο λογο δεν εκαναν την θεση πισω απο τον οδηγο το ιδιο ευρηχωρη με αυτην πισω απο τον συνοδηγο?Για μεγαλυτερο χωρο αποσκευων?
-
γιατι ο οδηγος δεν μπορει να κανει παραχωρησεις για το πισω!
ο συνοδηγος ομως μπορει να στριμωχτει λιγο... -
Ακριβώς. Είναι ασύμμετρο.
Ο συνοδηγός έχει αρκετό χώρο μπροστά του για να μετακινηθεί και να κάτσει ενήλικος από πίσω.
Ο οδηγός έχει και το τιμόνι!
-
Α μαλιστα τωρα καταλαβα...Παντως ειναι φοβερο αυτοκινητο.Παιρνεις ενα τετοιο για την πολη και ξενοιαζεις.Ουτε το παρκινγκ σε αγχωνει ουτε οι χωροι και εχεις και ασφαλεια(5 αστερια λενε οτι θα χτυπησει!), καλη οδικη συμπεριφορα και καλη καταναλωση.Τι αλλο θες?
-
τι αλλο θελω?
μα .. να ηταν φθηνοτερο!
Toyota IQ