-
Δεν έχουν τέτοια θέματα τα -02. Ιδιο διαφορικό φοράνε όλες οι εκδόσεις από 1600 ως 2002 turbo και από 315 ως 323.
Το διαφορικό σαν μπορεί να ήταν 'αρπαγμένο' και γι αυτό να μην άντεξε...και στα bmw αρπάζανε αν δεν είχαν βαλβολίνες μέσα, όσο το προσέχεις τόσο αντέχει. -
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Δεν έχουν τέτοια θέματα τα -02. Ιδιο διαφορικό φοράνε όλες οι εκδόσεις από 1600 ως 2002 turbo και από 315 ως 323.
Το διαφορικό σαν μπορεί να ήταν 'αρπαγμένο' και γι αυτό να μην άντεξε...και στα bmw αρπάζανε αν δεν είχαν βαλβολίνες μέσα, όσο το προσέχεις τόσο αντέχει.Ξέρω ότι είναι ασχετο με το θέμα αλλά δεν άντεξα. Και το ίδιο βήμα??
-
Τωρα που το θυμαμαι καλυτερα,δεν ειχε ελεγθει καθολου το παλιο διαφορικο..Ο μαστορας ηταν κατηγορηματικος απο την πρωτη στιγμη,οτι αφου αλλαξαμε μοτερ πρεπει να αλλαχθει οπωσδηποτε και το διαφορικο γιατι αποκλειεται να αντεξει..και επιβεβαιωθηκε μεσα σε 15 μερες! Και μαλιστα μετα που μπηκε απο 131 αντεξε παρα πολλα χρονια σιγουρα με χειροτερη συντηρηση απ'οτι το παλιο.. Προφανως τα διαφορικα στα fiat ειχανε μεγαλες διαφορες και δε φορουσανε τα ιδια οπως οι BMW που λες..
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Ξέρω ότι είναι ασχετο με το θέμα αλλά δεν άντεξα. Και το ίδιο βήμα??
Nαι και το ίδιο βήμα...οι επιλογές σε βήμα δεν ήταν και πολλές
10-41, 11-40, 11-38 , 11-36
και οι πιο extreme φορούσαν 8-38...το συγκεκριμένο 2300 μιας και από αυτό ξεκίνησε η κουβέντα φορούσε 10-41 επί 20 χρόνια το ίδιο διαφορικό και με καθημερινό σκίσιμο. Και συνεχίζει ν αντέχει.
Μπορεί να σας φαίνεται παράξενο, αλλά αντέχουν τα διαφορικά στις 02 αρκεί να μην τ αφήνεις χωρίς βαλβολίνη.
Για το φίατ που δεν άντεξε , δεν ξέρω καθόλου , άλλωστε τα διαφορικά τους δεν έχουν καμία σχέση. -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Ναι αυτην λεμε!!!Ναι η γνωστη ροζ ειχα καταφερει να την ριξω απο 7000 σε 5000ευρω αλλα πολυ χαλια ρε παιδια...
εχει γεμισει αρουραιους μεσα στο ντουλαπακι εχουν κανει φωλια.
Ετσι κανουν ολοι αυτοι οι μακακες δεν τα δινουν σε μια προσιτη τιμη να το παρει κανεις να το σουλουπωσει
και μετα τα δινουν στους παλιατζιδες 100 ευρω.Σαν την μονοφαναρη ds στου ρεντη.... -
Ο χρήστης 124 abarth stradale έγραψε:
Τωρα που το θυμαμαι καλυτερα,δεν ειχε ελεγθει καθολου το παλιο διαφορικο..Ο μαστορας ηταν κατηγορηματικος απο την πρωτη στιγμη,οτι αφου αλλαξαμε μοτερ πρεπει να αλλαχθει οπωσδηποτε και το διαφορικο γιατι αποκλειεται να αντεξει..και επιβεβαιωθηκε μεσα σε 15 μερες! Και μαλιστα μετα που μπηκε απο 131 αντεξε παρα πολλα χρονια σιγουρα με χειροτερη συντηρηση απ'οτι το παλιο.. Προφανως τα διαφορικα στα fiat ειχανε μεγαλες διαφορες και δε φορουσανε τα ιδια οπως οι BMW που λες..Στα 124 που φαντάζομαι ότι λες, το πρόβλημα το έβγαζε το γκρουπάκι, αλλά προήρχετο από τα χωνιά που στράβωναν με τα παντιλίκια (με στοπ στο πεζοδρόμια).Αν δεν άλλαζες χωνί, άλλαζες συνέχεις γκρούπ.
Τότε τα fiat φορούσαν πολλών ειδών γκρουπάκια 10-41, 10-43, 9-41...Το 9-41 το είχα συναντήσει σε spinter 2000 Αμερικάνικο...μόλις του βλαλαμε το 10-41 πέταγε... -
Για την SM οντως τσιμπημενη η τιμη ..
Ακουσα κατι για Τραξιον ;
ΥΓ. Τζεοκυ πλιζ
-
http://images.google.gr/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Del
-
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/140688' target='_blankεντάξει είναι συζητήσιμη η τιμή.....
-
Αυτο το χω δει και το χω φωτογραφησει στο Περιστερι!
Πρεπει να το χω ποσταρει και στο σαφαρι!
Περαν του οτι νομιζει οτι εχει ferrari για να ζηταει τοσα, να πω οι δεν ειναι και σε αψογη κατασταση!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/140688' target='_blank
εντάξει είναι συζητήσιμη η τιμή.....
Με πολύ παζάρι μπορεί να πέσει και στα 49Κ
Ο πανύβλακας είδε αυτό το Muenchen 22 (ταχυδρομικός τομέας?? αρ. νομού? κάτι τέτοιο) και νόμιζε ότι ήταν ο αρ. πλαισίου, αρα και το 22ο σε σειρά κατασκευής όπως περήφανα ανακοινώνει... -
μας αρωστησαν!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
μας αρωστησαν!!!!!!!!!!!!!!!http://www.car.gr/classifieds/cars/view/142568' target='_blank
H 'ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΙΟΤΗΤΑΣ' τι να είναι άραγε;
-
Πάντως, εάν ο πωλητής ζητά απαραίτητα γνώση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο,τότε μάλλον μόνο η Alba μπορεί να το αγοράσει.
-
Aυτο θα αρεσει σε μερικους!
Και ο Geoky ειναι αρκετα κοντα για να το ελεγξει!
Ή γυρησε στην Κρητη?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/132131
Ισχυουν αυτα που γραφει?
Και ποσο αξιζει να δωσεις για δαυτο? -
Τι λετε, αυτο αξιζει?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/141573
και αυτο νομιζ απο τον ιδιο!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/141570
Πρεπει να ειναι στο σνεργειο που ειχε βαλει ο kp νομιζω στο Ηρακλειο Κρητης που εφτιαχνε κυριως 'παλια'!
Και μια ευκαιρια!!!
Πραγματικα ναρωτιεμαι ποσα θαζηταει για αυτο!http://www.car.gr/classifieds/cars/view/149408
Και ενα τετοιο ραγματικα θα θελα να χω!!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/148653
ΒΑΣΙΛΗ αν και μαλλον θα το χεις δει, ριξε μια ματια!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/148616
Λανσιστι
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/147292
Και ενα πολυ 'συλλεκτικο' σκαθαρι απο Κοζανη!1800cc!
-
Αν έχω καταλάβει καλά, και παρακαλώ για τις απόψεις σας, δημιουργείται σταδιακά (τα τρια-τέσσερα τελευταία χρόνια) μια αγορά αντικών 'νορμάλ' αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Το λέω αυτό κρίνοντας ότι όλο και περισσότερα μαγαζιά διαφημίζουν και πουλάνε αντίκες, ιδιώτες προμοτάρουν το όχημά τους ως αντίκα και την ορίτζιναλ κατάστασή του, εικάζω δεν είμαι καθόλου βέβαιος. -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/148616' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Τι το βαλες αυτό, για να με στεναχωρήσεις. Απωθημένο μου από μικρό παιδί, καθώς θυμάμαι τις επιστροφές από τον τόπο καταγωγής του πατέρα μου. Ο θείος μου είχε τη giulietta, o πατέρας μου ένα mazda 1500. πάντα τρώγαμε σκόνη, πόσο μάλλον που ο θειός, έχοντας συνεργείο alfa romeo, το χε και πειραγμένο. Είναι το μόνο αμάξι από ευγενικές μάρκες που σκέφτηκα σοβαρά πριν δυο τρια χρόνια να αγοράσω.
-
Το βαλα γιατι αρεσει σε συμφορουμιστα μας!
Ποσο να μπορει να συζητηθει η συγκεκριμενη ευκαιρια?
Βρηκατε κατι?