Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,Ζώα,Ζώα.............
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,Ζώα,Ζώα.............
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 191
    • 192
    • 98 / 192
    Περί αυτοκίνησης
    248
    3832
    19772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      boofy last edited by

      Του χει σκάσει το πίσω λάστιχο και το αφησε όπου βρήκε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zorz last edited by

        Ο χρήστης boofy έγραψε:
        Του χει σκάσει το πίσω λάστιχο και το αφησε όπου βρήκε

        Μπορεί το αίτιο και αιτιατό να είναι ανάποδα. Του έχουν σκάσει το λάστιχο επειδή το άφησε όπου βρήκε...

        Σημερινή σκηνή από το πεζόδρομο της Μελενίκου:

        Περπατάω στο πεζόδρομο και βλέπω ένα ξεκληρισμένο παπί αφημένο ακριβώς στη μέση. Από πίσω είναι σταματημένο ένα αυτοκίνητο που θέλει να περάσει. Ο ~50άρης οδηγός του έχει ένα ύφος, σαν το βοσκό που σκότωσε τους 5 κυνηγούς στην Αιτωλοακαρνανία και κορνάρει συνεχώς. Προσπερνώ και πάω στη δουλειά μου.
        ~ 1 λεπτό μετά που επιστρέφω, έχει βγει από το αυτοκίνητο και κάνει το αναμενόμενο, σπρώχνει το παπί στην άκρη για να περάσει. Κοιτάζω προσεκτικά αν του έχει κάνει ζημιά (για να αφήσω χαρτάκι με τη πινακίδα του πάνω στο παπί). Καθώς πάει να μπει στο αμάξι, διασταυρώνονται τα βλέμματα μας και με ρωτάει:
        'Δικό σας είναι;'
        Μου έκανε εντύπωση ότι μου μίλησε στο πληθυντικό γιατί όμολογώ ότι τον είχα 'κόψει' για το συγκεκριμένο είδος 'ανθρώπου' (ξέρετε). Του απάντησα κοφτά όχι και συνέχισα.

        Δεν ξέρω ποιός από τους 2 είναι περισσότερο ζώο -αυτός ή ο πάπιας- αφού τυπικά κανείς από τους δύο δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί. Όμως θα προτιμούσα να είχαν εκλείψει από προσώπου γης και οι 2 τους....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          festonero last edited by

          Απ'οτι βλέπω η Μελενίκου είναι μεγάλος πεζόδρομος με πολυκατοικίες (ωραίος φαίνεται!), μήπως κάποια από αυτές έχει πάρκινγκ; Γιατί τότε δεν θα είναι ζώο ο οδηγός του αυτοκινήτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pierce21 last edited by

            κωλογερε που εβγαλες την θεια σου βολτα με ενα μπλε σιβικ χατσμπακ προπροηγουμενης γενιας ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΝΑ ΦΑΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΡΕ.
            Καποδηστριου στο υψος του τενις κλαμπ στη φιλοθεη εγω στην αριστερη και ο εν λογω παππους στη δεξια και μπροστα του μηχανακι και ο χαρος χωρις να δωσει σημασια αν ειναι καποιος διπλα του χωρις φλας κανει ελιγμο για να περασει το μηχανακι προς τα απανω μου, και μετα γκαζωσε κιολας ο $#%#%@$# για να μην τον προλαβω αλλαζοντας 2 φορες λωριδα πιο μπροστα . Εχε χαρη που ηταν η καημενη η μανα μου μεσα στο αμαξι αλλιως θα διαδραματιζονταν στιγμες απειρου καλους

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wagner669 last edited by

              Ο χρήστης dpolal έγραψε:
              Ναί, δίκιο έχει ο Wagner, για να περάσεις το πεζοφάναρο μπροστά στην πλατεία Ν. Σμύρνης (στη στάση του τράμ) πρέπει να έχεις πολύ γερά νεύρα.
              (και άπειρη προσοχή ΑΚΟΜΑ και αν έχεις εσύ πράσινο)

              ...Και αυτο το φαναρι ειναι τζοκερ
              Εγω ομως ανεφερθηκα στα δυο που ειναι πισω απο την πλατεια Ν.Σμυρνης.
              Εστεια και Ζαρα αντιστοιχα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zorz last edited by

                Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                Απ'οτι βλέπω η Μελενίκου είναι μεγάλος πεζόδρομος με πολυκατοικίες (ωραίος φαίνεται!), μήπως κάποια από αυτές έχει πάρκινγκ; Γιατί τότε δεν θα είναι ζώο ο οδηγός του αυτοκινήτου.

                Όχι, καμία δεν έχει υπόγειο πάρκινγκ. Βασικά το ωφέλιμο τμήμα είναι ένα στενάκι. Το υπόλοιπο που φαίνεται είναι αρχαία και δεν είναι προσβάσιμα από πεζούς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  after last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                  Η σήμανση στο δρομο-άσφαλτος έχει άσπρο βέλος και ευθεία και δεξιά!
                  Βγαίνοντας από το προηγούμενο στενό στην Κηφισίας δεν προλαβαίνεις να μπεις στην μεσαία που συνήθως έχει σταματημένα λόγω του φαναριού, ενώ η δεξιά τσουλάει λόγω του παλλόμενου. Βγαίνοντας λοιπόν από το στενό στην δεξιά λωρίδα σταματάς πρώτος στο φανάρι για να πας ευθεία και τρώς κόρνα.
                  Επίσης πολλοί (είναι απόλυτα λογικό) δεν ξέρουν ότι το παλλόμενο συνεχίζει και στο κόκκινο και βρίσκονται δικαίως στην δεξιά λωρίδα. Γιατί πρέπει να φάει τις κόρνες? Δεν το κατάλαβα?

                  Αν το θέλουν αλλιώς ας αλλάξουν την σήμανση και η δεξιά λωρίδα να έχει υποχρεωτική πορεία δεξιά.
                  Παράνομος είναι αυτός που κορνάρει και αυτοί που παρκάρουν στην δεξιά λωρίδα της Κηφισίας δυο στροφές πιο πίσω.

                  Kαι εγω σου ξαναλεω(φιλικα)
                  Πρεπει να μπει μια ζωγραφια στην ασφαλτο για να πουμε αν ειναι σωστο ή οχι?
                  Ειναι γνωστο οτι την περισσοτερη οωρα ειναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανοιχτο για δεξια, λογω του οτι δεν ερχονται πια απο απεναντι(μονο για τους πεζους αναβει κοκκινο για δεξια)
                  Τα αμαξια που στριβουν δεξια, ειναι αναλογα αυτων που ανεβαινουν προς τα πανω, δηλαδη ΠΑΡΑ πολλα
                  Η οδος Πεντελης(οχι Λ.Πεντελης) συνδεει πολλα προαστια με την Κηφησιας, κριμα δεν ειναι να καταστρεψουμε αυτην την ροη?
                  Εαν υπηρχε παντου ροη, και 10 μυρια αμαξια να ηταν στην Αθηνα, κινηση δεν θα ειχαμε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kotetsi last edited by

                    Ο χρήστης After έγραψε:

                    Η σήμανση στο δρομο-άσφαλτος έχει άσπρο βέλος και ευθεία και δεξιά!
                    Βγαίνοντας από το προηγούμενο στενό στην Κηφισίας δεν προλαβαίνεις να μπεις στην μεσαία που συνήθως έχει σταματημένα λόγω του φαναριού, ενώ η δεξιά τσουλάει λόγω του παλλόμενου. Βγαίνοντας λοιπόν από το στενό στην δεξιά λωρίδα σταματάς πρώτος στο φανάρι για να πας ευθεία και τρώς κόρνα.
                    Επίσης πολλοί (είναι απόλυτα λογικό) δεν ξέρουν ότι το παλλόμενο συνεχίζει και στο κόκκινο και βρίσκονται δικαίως στην δεξιά λωρίδα. Γιατί πρέπει να φάει τις κόρνες? Δεν το κατάλαβα?

                    Αν το θέλουν αλλιώς ας αλλάξουν την σήμανση και η δεξιά λωρίδα να έχει υποχρεωτική πορεία δεξιά.
                    Παράνομος είναι αυτός που κορνάρει και αυτοί που παρκάρουν στην δεξιά λωρίδα της Κηφισίας δυο στροφές πιο πίσω.

                    Kαι εγω σου ξαναλεω(φιλικα)
                    Πρεπει να μπει μια ζωγραφια στην ασφαλτο για να πουμε αν ειναι σωστο ή οχι?
                    Ειναι γνωστο οτι την περισσοτερη οωρα ειναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανοιχτο για δεξια, λογω του οτι δεν ερχονται πια απο απεναντι(μονο για τους πεζους αναβει κοκκινο για δεξια)
                    Τα αμαξια που στριβουν δεξια, ειναι αναλογα αυτων που ανεβαινουν προς τα πανω, δηλαδη ΠΑΡΑ πολλα
                    Η οδος Πεντελης(οχι Λ.Πεντελης) συνδεει πολλα προαστια με την Κηφησιας, κριμα δεν ειναι να καταστρεψουμε αυτην την ροη?
                    Εαν υπηρχε παντου ροη, και 10 μυρια αμαξια να ηταν στην Αθηνα, κινηση δεν θα ειχαμε

                    Το σημείο αυτό είναι προβληματικό. ΟΜΩΣ, σε όσες φορές το έχω τύχει εγώ, όταν ήταν κάποιος που είχε βγει από το προηγούμενο στενό και δεν μπορούσε να ανοίξει στη μεσαία με αποτέλεσμα να κλείνει τη λωρίδα για δεξιά, στα πρώτα κορναρίσματα έκανε λίγο μπροστά για να διευκολύνει όλους που έστριβαν. Τα ΖΩΑ που το έκαναν επίτηδες για να κερδίσουν τα 6-7 αυτοκίνητα στην ουρά ΠΟΤΕ δεν τσούλαγαν λίγο μπροστά για να στρίβουν οι υπόλοιποι. Και να αλλάξει η σήμανση στο δρόμο πάλι τα ίδια θα γίνονται γι' αυτό ή κάνουμε υπομονή, ή κορνάρουμε μανιασμένα ή προτιμάμε να στρίψουμε δεξιά από το προηγούμενο φανάρι και να χάσουμε 30 δευτερόλεπτα στα στενά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dmitspan last edited by

                      Ο χρήστης After έγραψε:

                      Η σήμανση στο δρομο-άσφαλτος έχει άσπρο βέλος και ευθεία και δεξιά!
                      Βγαίνοντας από το προηγούμενο στενό στην Κηφισίας δεν προλαβαίνεις να μπεις στην μεσαία που συνήθως έχει σταματημένα λόγω του φαναριού, ενώ η δεξιά τσουλάει λόγω του παλλόμενου. Βγαίνοντας λοιπόν από το στενό στην δεξιά λωρίδα σταματάς πρώτος στο φανάρι για να πας ευθεία και τρώς κόρνα.
                      Επίσης πολλοί (είναι απόλυτα λογικό) δεν ξέρουν ότι το παλλόμενο συνεχίζει και στο κόκκινο και βρίσκονται δικαίως στην δεξιά λωρίδα. Γιατί πρέπει να φάει τις κόρνες? Δεν το κατάλαβα?

                      Αν το θέλουν αλλιώς ας αλλάξουν την σήμανση και η δεξιά λωρίδα να έχει υποχρεωτική πορεία δεξιά.
                      Παράνομος είναι αυτός που κορνάρει και αυτοί που παρκάρουν στην δεξιά λωρίδα της Κηφισίας δυο στροφές πιο πίσω.

                      Kαι εγω σου ξαναλεω(φιλικα)
                      Πρεπει να μπει μια ζωγραφια στην ασφαλτο για να πουμε αν ειναι σωστο ή οχι?
                      Ειναι γνωστο οτι την περισσοτερη οωρα ειναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανοιχτο για δεξια, λογω του οτι δεν ερχονται πια απο απεναντι(μονο για τους πεζους αναβει κοκκινο για δεξια)
                      Τα αμαξια που στριβουν δεξια, ειναι αναλογα αυτων που ανεβαινουν προς τα πανω, δηλαδη ΠΑΡΑ πολλα
                      Η οδος Πεντελης(οχι Λ.Πεντελης) συνδεει πολλα προαστια με την Κηφησιας, κριμα δεν ειναι να καταστρεψουμε αυτην την ροη?
                      Εαν υπηρχε παντου ροη, και 10 μυρια αμαξια να ηταν στην Αθηνα, κινηση δεν θα ειχαμε

                      όπως λέει εμποδίζει η κίνηση της μεσαίας να μπει εκεί, άρα αναγκαστικα θα μπει δεξιά.
                      Αυτό συμβαίνει καμιά φορά και στο φανάρι που βγάζει στην Αμφιθέας στο ρεύμα προς παραλιακή το προηγούμενο ακριβώς απ'της Αγίας Βαρβάρας. 'Εχει πήξει η αριστερή μέχρι πίσω κι εγώ ερχόμενος απ'το κάθετο φανάρι και μετά θέλω να στρίψω αριστερά στην Αγ.Β. και μερικές φορές δεν αφήνουν οπότε αναγκαστικά 'χώνομαι' απ'την δεξιά. Ευτυχώς μια-δυο φορές έχει τύχει μόνο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                        Η σήμανση στο δρομο-άσφαλτος έχει άσπρο βέλος και ευθεία και δεξιά!
                        Βγαίνοντας από το προηγούμενο στενό στην Κηφισίας δεν προλαβαίνεις να μπεις στην μεσαία που συνήθως έχει σταματημένα λόγω του φαναριού, ενώ η δεξιά τσουλάει λόγω του παλλόμενου. Βγαίνοντας λοιπόν από το στενό στην δεξιά λωρίδα σταματάς πρώτος στο φανάρι για να πας ευθεία και τρώς κόρνα.
                        Επίσης πολλοί (είναι απόλυτα λογικό) δεν ξέρουν ότι το παλλόμενο συνεχίζει και στο κόκκινο και βρίσκονται δικαίως στην δεξιά λωρίδα. Γιατί πρέπει να φάει τις κόρνες? Δεν το κατάλαβα?

                        Αν το θέλουν αλλιώς ας αλλάξουν την σήμανση και η δεξιά λωρίδα να έχει υποχρεωτική πορεία δεξιά.
                        Παράνομος είναι αυτός που κορνάρει και αυτοί που παρκάρουν στην δεξιά λωρίδα της Κηφισίας δυο στροφές πιο πίσω.

                        Kαι εγω σου ξαναλεω(φιλικα)
                        Πρεπει να μπει μια ζωγραφια στην ασφαλτο για να πουμε αν ειναι σωστο ή οχι?
                        Ειναι γνωστο οτι την περισσοτερη οωρα ειναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ ανοιχτο για δεξια, λογω του οτι δεν ερχονται πια απο απεναντι(μονο για τους πεζους αναβει κοκκινο για δεξια)
                        Τα αμαξια που στριβουν δεξια, ειναι αναλογα αυτων που ανεβαινουν προς τα πανω, δηλαδη ΠΑΡΑ πολλα
                        Η οδος Πεντελης(οχι Λ.Πεντελης) συνδεει πολλα προαστια με την Κηφησιας, κριμα δεν ειναι να καταστρεψουμε αυτην την ροη?
                        Εαν υπηρχε παντου ροη, και 10 μυρια αμαξια να ηταν στην Αθηνα, κινηση δεν θα ειχαμε

                        όπως λέει εμποδίζει η κίνηση της μεσαίας να μπει εκεί, άρα αναγκαστικα θα μπει δεξιά.
                        Αυτό συμβαίνει καμιά φορά και στο φανάρι που βγάζει στην Αμφιθέας στο ρεύμα προς παραλιακή το προηγούμενο ακριβώς απ'της Αγίας Βαρβάρας. 'Εχει πήξει η αριστερή μέχρι πίσω κι εγώ ερχόμενος απ'το κάθετο φανάρι και μετά θέλω να στρίψω αριστερά στην Αγ.Β. και μερικές φορές δεν αφήνουν οπότε αναγκαστικά 'χώνομαι' απ'την δεξιά. Ευτυχώς μια-δυο φορές έχει τύχει μόνο.

                        Πρέπει να δείχουμε ανοχή........... στο κομμάτι αυτό κινούνται αρκετοι και από επαρχία που ψάχνουν το ΚΑΤ λόγω κάποιου τραυματία και δεν ξέρουν τι γίνεται σε αυτό το φανάρι. Μου έχει τύχει πρώτος με πινακίδες Σπάρτης, να του κορνάρουν εν χορώ και να απορεί για το τι γίνεται? Όπου δίνεις παλλόμενο πρέπει να έχεις λωρίδα εξόδου όπως στην Κατεχάκη και Κιφησίας ή όπως στην Κατεχάκη και Μεσογείων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dpolal last edited by

                          Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                          Ναί, δίκιο έχει ο Wagner, για να περάσεις το πεζοφάναρο μπροστά στην πλατεία Ν. Σμύρνης (στη στάση του τράμ) πρέπει να έχεις πολύ γερά νεύρα.
                          (και άπειρη προσοχή ΑΚΟΜΑ και αν έχεις εσύ πράσινο)

                          ...Και αυτο το φαναρι ειναι τζοκερ
                          Εγω ομως ανεφερθηκα στα δυο που ειναι πισω απο την πλατεια Ν.Σμυρνης.
                          Εστεια και Ζαρα αντιστοιχα.

                          My bad γείτονα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lokatzis last edited by

                            Κλασικό ζωώδες παρκάρισμα στη γειτονιά μου:

                            Ιδού το αποτέλεσμα κακορυθμισμένων μεσαίων φωτών + προβολακίων ομίχλης. Την ίδια εικόνα έβλεπα και από τον κεντρικό καθρέφτη:

                            Ανοιχτό (;) το πίσω φως ομίχλης:

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_army7 last edited by

                              Nα κανω μια ερωτηση? Οποιος βγαζει φλας δεν κοιταει καθρεπτες και αλλαζει λωριδα αφοβα?

                              Εδω και 5 χρονια που εχω διπλωμα, εχω συναντησει αμετρητους στοκους να βγαζουν φλας και να αλλαζουν λωριδα αμεσως χωρις να κοιτουν καθρεπτες,νεκρη γωνια. Οταν τους αρχιζω στα μπινελικια οι απαντησεις ειναι παντα ιδιες και με εντονο υφος ''ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΦΛΑΣ.ΤΙ ΘΕΣ ΤΩΡΑ?''

                              Αν παρω καμια παλιατζουρα αμαξι και δεν φρεναρω οταν αλλαζουν λωριδα ή δεν στριβω το τιμονι να τους αποφυγω θα φταιω εγω μετα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stavrosg last edited by

                                Ωχουυυυυυυυυυυυμωρεμετιασχολείσαικιεσύτώρα;

                                ...

                                Θα χαρώ πολύ να ακούσω για κάποιον που όντως θα κάνει αυτό που λές. Και όσο πιο καινούριο το αμάξι του 'θύματος' τόσο καλύτερα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Αν χτυπήσεις, είναι θέμα προτεραιότητας και σε ποιο σημείο ακούμπησαν τα αυτοκίνητα.
                                  Αν το δικό σου μπροστινό φτερό ακουμπήσει το πίσω φτερό του άλλου, δεν είναι καλό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stavrosg last edited by

                                    • Προτεραιότητα δεν έχει αυτός που ήδη κινείται στη λωρίδα;
                                    • Αν ο άλλος έβγαλε φλας περιμένοντας να κόψει ο δίπλα του για να χωθεί, και ο άλλος απλώς δεν το κάνει και χτυπήσουν εκεί που λες, θα φταίει αυτός που κινούνταν στη λωρίδα του; :sealed:
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Προτεραιοτητα εχει αυτος που κινειται ηδη στην λωριδα, και αυτος που αλλαζει λωριδα μπορει να το κανει μονο οταν δεν δημιουργει κινδυνο για αυτον που ακολουθει, συνυπολογιζοντας ΚΑΙ την ταχυτητα του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wagner669 last edited by

                                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                        Προτεραιοτητα εχει αυτος που κινειται ηδη στην λωριδα, και αυτος που αλλαζει λωριδα μπορει να το κανει μονο οταν δεν δημιουργει κινδυνο για αυτον που ακολουθει, συνυπολογιζοντας ΚΑΙ την ταχυτητα του.

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-lappas last edited by

                                          Το πρόβλημα είναι στο πως θα αποδείξεις ότι εσύ εξακολούθησες να κινείσαι την λωρίδα σου και ότι ήταν ο άλλος που άλλαξε κατεύθυνση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            www2000 last edited by

                                            Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

                                            Ανοιχτό (;) το πίσω φως ομίχλης:

                                            Φταιει και ο σχεδιασμός της vw που είναι ηλίθιος και ανάβεις πολλές φορές καταλάθως το πίσω φως ομίχλης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 98 / 192
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr