-
εγω ομως εχω συνιθησει ετσι απο αλλα αυτοκινητα και μου φαινετε περιεργο...
-
Αν είναι να είναι αυτά τα μειονεκτήματα... τότε έχεις κάνει την σουπερ αγορά...
Για μενα αυτά (ακόμα και εάν σε ενοχλούν) είναι πταίσματα...
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Αν είναι να είναι αυτά τα μειονεκτήματα... τότε έχεις κάνει την σουπερ αγορά...Για μενα αυτά (ακόμα και εάν σε ενοχλούν) είναι πταίσματα...
και για μενα πταισματα ειναι!αλλα δεν εχω βρει κατι αλλο ακομη.(ευχομαι να μην βρω!)
-
Πάντως χθες βράδυ με συνεχή βροχή στην Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας και με άδειο το δρόμο (1:30 - 2:00 μετά τα μεσάνυχτα) ήταν άψογο ακόμα και με ταχύτητες 180 - 200 χλμ/ώρα.
Απόλυτα σταθερό και ήσυχο.
Για μειονέκτημα θα επισημάνω τις κλίσεις στις στροφές σε στενούς δρόμους, όταν θες να κινηθείς γρήγορα σε συνδυασμό με το μέγεθος του οχήματος (π.χ. ανάβαση Ριτσώνας).
Σε μεγάλους δρόμους δεν υπάρχει πρόβλημα.
Πάντως πιστεύω ότι είναι συνειδητή επιλογή για λόγους άνεσης, αλλά με τέτοιο κινητήρα θες να πηγαίνεις γρήγορα παντού. -
Ξέρετε τι χρόνους παράδοσης έχει μια 120 HP, Oro? Εξαρτάται βεβαια από το χρώμα (αλλά θα ήθελα μια ένδειξη- καταλήγω στο μαύρο μονοχρωμο )
-
Πάνo,τις κλίσεις στις στροφές τις επισήμανα και εγώ.Ο κινητήρας τραβάει πολύ καλά και σε παρασέρνει.Αυτό λύνεται με το RSS.Μάλλον με αυτό το σύστημα πρέπει να αλλάζουν και τα αμορτισέρ (με διπλό ελατήριο).Πάντως εκτός από τις ενεργές (contractive)αναρτήσεις που είναι έξτρα θα έπρεπε στο βασικό εξοπλισμό να βάλουνε τουλάχιστον τις παθητικές (coilover).Στην Ιταλία νομίζω ότι είναι στο βασικό εξοπλισμό γιατί δεν υπάρχει πουθενά κωδικός για το RSS.
Έχει βάλει κανένας G.P.S. aftermarket;O αναπτήρας βγαίνει εύκολα για να φορτιστεί; -
Οι χρόνοι παράδοσης είναι περίπου 2 μήνες. Τόσο μου είχαν πει και όντως τόσο έκανε.
Το GPS το χρησιμοποίησα, αλλά χωρίς βάση στήριξης στο παρμπρίζ καθώς δεν ταίριαζε καλά η υπάρχουσα. Δεν είχα πρόβλημα με τη φόρτισή του. Τι ακριβώς εννοείς με τον αναπτήρα? Πάντως το κοντέρ δεν χάνει ιδιαίτερα, περίπου 4-5 χλμ/ώρα.
Για τις αναρτήσεις μου φαίνεται δύσκολο να υπάρχει ξεχωριστή γραμμή παραγωγής για τις παραγγελίες από Ελλάδα και να βάζουν άλλες στα Ιταλικά μοντέλα. Εξ' άλλου από ένα εργοστάσιο βγαίνουν οι Delta.
Ίσως η Alba μπορεί να μάθει κάτι παραπάνω από τα Ιταλικά forums, αλλιώς να γραφτώ και να ρωτήσω (όχι στα Αγγλικά βέβαια,δεν σκαμπάζουν τπτ). Θα βοηθήσει η Ιταλοσπουδαγμένη γυναίκα. -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
.
Για τις αναρτήσεις μου φαίνεται δύσκολο να υπάρχει ξεχωριστή γραμμή παραγωγής για τις παραγγελίες από Ελλάδα και να βάζουν άλλες στα Ιταλικά μοντέλα. Εξ' άλλου από ένα εργοστάσιο βγαίνουν οι Delta.
.συμφωνω απολυτα!
εμενα ηταν ετοιμοπαραδοτο στο τελωνιο και ηταν ροδο σε 4 εργασιμες μερες -
Δεν ξέρω είμαι περίεργος να διαβάσω σε κανένα manual για το είδος των αμορτισέρ.
Στον Ιταλικό κατάλογο η ακριβής μετάφραση κάνει λόγο για αυτορυθμιζόμενες. -
θα μαθουμε που θα παει....
-
Δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στις εκδόσεις της ιταλικής και των λοιπών ευρωπαϊκών αγορών.
Καταρχήν μην μπλέκουμε αυτοκίνητα προπαραγωγής, με αυτά της γραμμής παραγωγής.
Προς το παρόν,σύμφωνα με τη Lancia (αν και δεν έχω πεισθεί γι'αυτό), η delta διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις της με ενεργά αμορτισέρ,που μεταβάλουν απλά τον τρόπο απόσβεσης,αναλόγως των κραδασμών και ανωμαλιών που συναντούν.
Το σύστημα RSS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που επεμβαίνει απευθείας όχι μόνο στον έλεγχο της απόσβεσης των ανωμαλιών,αλλά και σε όλες τις παραμέτρους ελαστικότητας της ανάρτησης,αλλάζοντας και τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου... κάτι αναλόγο με την skyhook των Thesis/Quattroporte)προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο σε καμία έκδοση και σε καμία αγορά.Θα διατίθεται από τον καινούργιο χρόνο, το πιθανότερο ως standard στις εκδόσεις 1,8TJet και 1,9TST,με δυνατότητα μάλιστα χειροκίνητης επιλογής comfort - sport..... και ίσως ως optional στις λοιπές εκδόσεις. -
Oύτε και εγώ Αlba έχω πειστεί γι'αυτό.
Από το Μάρτιο του 2008 θα είναι διαθέσιμες οι RSS και σε άλλες εκδόσεις (π.χ. Οro με 150hp) με κόστος 800Ε.Απλά στον Ελληνικό κατάλογο υπήρχε από το καλοκαίρι με τη διαφορά ότι δεν μπορούσες να το παραγγείλεις ενώ στον Ιταλικό δεν υπήρχε.
Είχε πέσει πολύ διαφήμιση για αυτό το συστηματάκι , εξού και το αντίστοιχο βιντεάκι στο επίσημο site .Για μένα είναι απαράδεκτο να διαφημίζεις ένα σύστημα που θα παράγεις ,μετά από ένα χρόνο, στο αρχικό λανσάρισμα.
Alba υπάρχει κανένας βελιωτικός οίκος για τη Lancia όπως π.χ η Autodelta με Αlfa Romeo ή Αbarth για τη Fiat.Στην παλιά τη Δ νομίζω ότι υπήρχε μια πρόταση της Abarth. -
το συστημα που κανει αυτοματη διορθωση στο τιμονι ειναι στανταρ η ειναι με την RSS?
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
το συστημα που κανει αυτοματη διορθωση στο τιμονι ειναι στανταρ η ειναι με την RSS?Aν εννοείς το Absolute Handling System....είναι ήδη διαθέσιμο.
Alba υπάρχει κανένας βελιωτικός οίκος για τη Lancia όπως π.χ η Autodelta με Αlfa Romeo ή Αbarth για τη Fiat.Στην παλιά τη Δ νομίζω ότι υπήρχε μια πρόταση της Abarth.
Ιστορικά το binomio Lancia-Abarth... περιορίζεται μόνο στις αγωνιστικές 037,038 και Delta integrali,που κατασκεύαζε και συντηρούσε το αγωνιστικό τμήμα της Fiat στην Corso Marche.Άρα επανάληψη του θα υπάρξει μόνο σε περίπτωση επανεμπλοκής της Lancia στους αγώνες ή παραγωγής του φημολογόμενου κεντρομήχανου με τα σήματα της Lancia.Εξάλλου μετά την επαναδραστηριοποίηση και αναδιοργάνωση της Abarth,προτάσεις από αυτήν, θα περιλαμβάνουν σύντομα και αποκλειστική γραμμή παραγωγής (στα πρότυπα της ανεξάρτητης Abarth της δεκαετίας του 60)....... και όχι απλά και μόνο κιτ αναβαθμίσεων και λογότυπα με το σκορπιό,σε μοντέλα της Fiat.
Υποθέτω ότι με τον όρο βελτιωτές βέβαια.... δεν αναφέρεσαι στην αγωνιστική ομάδα της AR, Αutodelta των Chiti και Chizzola,αλλά στην ομώνυμη εταιρεία του γνωστού αρμενοκύπριου.
Βελτιωτικός λοιπόν οίκος τέτοιου είδους,αποκλειστικά για Lancia, δεν υπήρξε και ούτε θα υπάρξει. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ιστορικά το binomio Lancia-Abarth... περιορίζεται μόνο στις αγωνιστικές 037,038 και Delta integrali,που κατασκεύαζε και συντηρούσε το αγωνιστικό τμήμα της Fiat στην Corso Marche.Άρα επανάληψη του θα υπάρξει μόνο σε περίπτωση επανεμπλοκής της Lancia στους αγώνες ή παραγωγής του φημολογόμενου κεντρομήχανου με τα σήματα της Lancia..
Tα καινούργια Abarth, είναι μόνο Abarth και όχι FIAT-ABARTH.
Δεν θα μου φανεί καθόλου περίεργο ακόμα και χωρίς αγωνιστική εμπλοκή, μερικές πιο hard-core εκδόσεις της Lancia, να έχουν 'μονο' το όνομα της Abarth
Abarth Deltina κτλ
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
το συστημα που κανει αυτοματη διορθωση στο τιμονι ειναι στανταρ η ειναι με την RSS?
Aν εννοείς το Absolute Handling System....είναι ήδη διαθέσιμο.
.
αρα δεν ειναι στανταρ...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν θα μου φανεί καθόλου περίεργο ακόμα και χωρίς αγωνιστική εμπλοκή, μερικές πιο hard-core εκδόσεις της Lancia, να έχουν 'μονο' το όνομα της AbarthAbarth Deltina κτλ
Νομίζω ότι για τα επόμενα 5-6 χρόνια τουλάχιστον, βάσει της φιλοσοφίας που θέλει να περάσει το grouppo για την lancia (δηλ. του πολυτελούς τμήματός του), δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο....
-
Μιληστε μου για πετρελαιο! Γιατι το περιφρονειτε αφου δεν εχει μεγαλη διαφορα τιμης; 190 ιπποι και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ροπη ! Εχετε διαβασει σχετικα τεστ ;
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Μιληστε μου για πετρελαιο! Γιατι το περιφρονειτε αφου δεν εχει μεγαλη διαφορα τιμης; 190 ιπποι και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ροπη ! Εχετε διαβασει σχετικα τεστ ;Βomba ο 1,9ΤST.
H επιλογή μου όμως είναι ο νέος 2,0 ΜJet.Oλοκαίνουργιο moteur,Εuro 5 ready,( σε αντίθεση με τον 1,9TST που αποτελεί εξέλιξη του παλιού ένδοξου 1900άρη),με την υψηλότερη ροπή από όλους τους δίλιτρους της αγοράς και με μια εξαιρετική καμπύλη,πολύ καλές επιδόσεις,πιο πρόθυμος στις ψηλές στροφές από τον μικρότερο... και βέβαια καλύτερες τιμές κατανάλωσης από τον 1,9TST.
Λάβε υπόψη σου ότι θα συνδυάζεται από Σεπτέμβρη και με το νέο αυτόματο κιβώτιο C635 DDC,κάτι που δεν θα γίνει με τον 1,9.
Όταν σε ένα- ενάμιση χρόνο παρουσιαστεί το stage two της εξέλιξής του (οπότε θα αυξήσει ιπποδύναμη κοντά σους 210 ίππους και αντίστοιχα ροπή)θα αποτελεί μακράν την καλύτερη επιλογή της γκάμας (του 1,8ΤJet συμπεριλαμβανομένου).
Αν τα καταφέρνεις στα ιταλικά ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.automobilismo.it/edisport/au ... enDocument' target='_blank' target='_blankΌπως και να έχει είναι εξαιρετικές επιλογές και οι δύο κινητήρες,ενώ δεν τα καταφέρνει άσχημα και ο 1,6Mjet,ο οποίος θα τα καταφέρει καλύτερα στο μέλλον όταν θα παρουσιαστεί η εξέλιξη του,που θα εκτοξεύσει την ιπποδύναμη από τους 120 οριακούς για το βάρος σημερινούς ίππους..... στους 150.
-
Εννοεις φυσικα Αlba τον Σεπτεμβρη του 2009 - εγω ομως το θελω εντος του Γεναρη! Υπαρχει τεστ με τον υπαρχοντα 1.9 ντιζελ;
Lancia Delta 2008