Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 114
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 406
    • 407
    • 116 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris918 last edited by

      Μείωσε ? 178 άλογα είναι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sandouras last edited by

        Ο χρήστης dimitris918 έγραψε:
        Μείωσε ? 178 άλογα είναι

        Μα 160 δεν βγαζει στο Σιροκο? Η τα μπερδεψα?

        Επισης, γνωριζει κανεις αν το Σιροκο θα κυκλοφορησει σε καμπριο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          morpheus last edited by

          Εννοεί οτι μετριέται παραπάνω, ως είθισται στα περισσότερα μοτόρια του γκρούπ...
          Όπως και να'χει, ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει ήδη σχεδόν 3 χρόνια στην πλάτη του και το λογικό είναι να έχει εξελιχθεί όσον αφορά στα (όποια) προβλήματα...
          Άλλωστε μια εταιρία κάνει συνεχώς αλλαγές σε hardware, χωρίς απαραίτητα να μας το γνωστοποιεί...
          Θέλω να πιστεύω ότι ο κομπρεσοροτουρμπάτος έχει ωριμάσει πλέον αρκετά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mezzanine last edited by

            Ο χρήστης jntaras έγραψε:

            Ξέχασα να σας πώ πως το δικό μου τεχνολογικό θαύμα (TSi 170) πάλι στάζει λάδια.
            Είναι πιθανόν απο μια μεταλλική φλάτζα απο κάτω, που έχει αλλαχτεί ήδη μια φορά (η μήπως δύο; δεν θυμάμαι γιατί τον τελευταίο χρόνο έχει βγάλει περίπου 4 μήνες στο συνεργείο).

            Απο ότι φαίνεται θα το αποχωριστώ πάλι καμια 15αρία μέρες μέχρι να το φτιάξουν (για μερικούς μήνες) και να κάνουν επιστημονικές ερεύνες πάνω στο πρόβλημα. Το πόρισμα βέβαια είναι πάντα το ίδιο: 'Αστοχία υλικού'.

            βαρέθηκα

            Αυτο μου ακουγεται απλο...το ειχα παθει στο πολο μου και απλα μονος μου αλλαξα αυτη τη ροδελιτσα που βιδωνει μαζι με το παξιμαδι στο καρτερ απο εκει που πεφτουν τα λαδια και τελειωσε...ειχε φαγωθει και δεν το ειχα προσεξει μιας και μονος μου αλλαζω τα λαδια μου...ειναι πολυ απλο αν ειναι αυτο το προβλημα που μαλλον αυτο ειναι...απλα ανεβασε το σε εναν γρυλο και κοιτα το..

            Μακάρι να είναι τόσο απλά τα πράγματα, θα το πάω συνεργείο την επόμενη εβδομάδα να το δούνε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mezzanine last edited by

              Ο χρήστης dimitris918 έγραψε:
              Μείωσε ? 178 άλογα είναι

              Το GT στις δυναμομετρήσεις έβγαζε γύρω στα 190 αν θυμάμαι καλά. Ο λόγος που ρίξανε την ιπποδύναμη δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία αλλα με τα καυσαέρια.
              Αν δεν κάνω λάθος το GT έχει και ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις απο το Scirocco 160.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                Εννοεί οτι μετριέται παραπάνω, ως είθισται στα περισσότερα μοτόρια του γκρούπ...
                Όπως και να'χει, ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει ήδη σχεδόν 3 χρόνια στην πλάτη του και το λογικό είναι να έχει εξελιχθεί όσον αφορά στα (όποια) προβλήματα...
                Άλλωστε μια εταιρία κάνει συνεχώς αλλαγές σε hardware, χωρίς απαραίτητα να μας το γνωστοποιεί...
                Θέλω να πιστεύω ότι ο κομπρεσοροτουρμπάτος έχει ωριμάσει πλέον αρκετά...

                Ισχυει...
                Εχει βελτιωθει η λειτουργια του και εμφανιζεται ακομα πιο γραμμικος, χωρις καποια
                μικρα κενα που εμφανιζε το Golf GT. Παρολα αυτα μεχρι τις 3,000σ.α.λ παρα κατι
                δεν ειναι αυτο που περιμενεις απο ενα κινητηρα 160ιππων.
                Ισως βεβαια να αφαιρει και λιγο την αμεσοτερη αισθηση που θα ηθελεςτο ηλεκτρονικο γκαζι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  olympian2 last edited by

                  Ο χρήστης Sandouras έγραψε:

                  Μείωσε ? 178 άλογα είναι

                  Μα 160 δεν βγαζει στο Σιροκο? Η τα μπερδεψα?

                  Επισης, γνωριζει κανεις αν το Σιροκο θα κυκλοφορησει σε καμπριο?

                  Μην κολλάτε στις μέγιστες τιμές ιπποδύναμης (αλλά και ροπής). Η καμπύλες είναι αυτές που έχουν σημασία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fadomas313 last edited by

                    παιδια αυτο που με χαλασε ηταν το τιμονι πολυ μαλακο και δεν το καταλαβα να σκληραινει και σε μεγαλες ταχυτητες ισως να κανω λαθος πιο πολυ μου πηρε προπαθεια να συνηθισω το χωρο και τις διαστασεις επισης η αναρτηση λιγο πιο σκληρη απο οτι επρεπε για αμαξι εντος πολης θα επρεπε να ηταν λιγο πιο μαλακη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης olympian2 έγραψε:

                      Μείωσε ? 178 άλογα είναι

                      Μα 160 δεν βγαζει στο Σιροκο? Η τα μπερδεψα?

                      Επισης, γνωριζει κανεις αν το Σιροκο θα κυκλοφορησει σε καμπριο?

                      Μην κολλάτε στις μέγιστες τιμές ιπποδύναμης (αλλά και ροπής). Η καμπύλες είναι αυτές έχουν σημασία.

                      Ετσι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • august
                        august last edited by

                        Ο χρήστης fadomas313 έγραψε:
                        παιδια αυτο που με χαλασε ηταν το τιμονι πολυ μαλακο και δεν το καταλαβα να σκληραινει και σε μεγαλες ταχυτητες ισως να κανω λαθος πιο πολυ μου πηρε προπαθεια να συνηθισω το χωρο και τις διαστασεις επισης η αναρτηση λιγο πιο σκληρη απο οτι επρεπε για αμαξι εντος πολης θα επρεπε να ηταν λιγο πιο μαλακη

                        Καλησπέρα το τιμόνι είναι ελαφρυ με χαμηλη ταχυτητα για εύκολία στην πόλη αλλα οσο ανεβαίνουν τα χλμ γίνεται πολυ μα πολύ βαρύ, την Κυριακή ανέβαινα το Μπράλο και ένιωθα στις ανοιχτές στροφές όλο το βάρος του αυτοκινήτου στο τιμόνι, πάρα πολύ καλή αίσθηση όσο αφορά τις αναρτήσεις είναι όπως θα έπρεπε για ένα σπορ αυτοκίνητο αλλά ταυτόχρονα είναι και άνετο χωρίς να κοπανάει στις ανωμαλίες, το scirocco δεν ειναι αμάξι για εντός πόλης!!!.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          olympian2 last edited by

                          Ο χρήστης galimanis έγραψε:

                          παιδια αυτο που με χαλασε ηταν το τιμονι πολυ μαλακο και δεν το καταλαβα να σκληραινει και σε μεγαλες ταχυτητες ισως να κανω λαθος πιο πολυ μου πηρε προπαθεια να συνηθισω το χωρο και τις διαστασεις επισης η αναρτηση λιγο πιο σκληρη απο οτι επρεπε για αμαξι εντος πολης θα επρεπε να ηταν λιγο πιο μαλακη

                          Καλησπέρα το τιμόνι είναι ελαφρυ με χαμηλη ταχυτητα για εύκολία στην πόλη αλλα οσο ανεβαίνουν τα χλμ γίνεται πολυ μα πολύ βαρύ, την Κυριακή ανέβαινα το Μπράλο και ένιωθα στις ανοιχτές στροφές όλο το βάρος του αυτοκινήτου στο τιμόνι, πάρα πολύ καλή αίσθηση όσο αφορά τις αναρτήσεις είναι όπως θα έπρεπε για ένα σπορ αυτοκίνητο αλλά ταυτόχρονα είναι και άνετο χωρίς να κοπανάει στις ανωμαλίες, το scirocco δεν ειναι αμάξι για εντός πόλης!!!.

                          Λες να βοηθούσε το DCC σε αυτόν τον τομέα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            ddl449 last edited by

                            Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
                            Επισης, γνωριζει κανεις αν το Σιροκο θα κυκλοφορησει σε καμπριο?

                            Κάπου είχε πάρει το μάτι μου μία φωτό του σιρόκο με υφασμάτινη. Άγνωστο αν θα βγει στην παραγωγή... Αλλά θα χάσει σε ομορφιά... Πάντα μου άρεσαν τα coupe και όχι τα roadster βέβαια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mezzanine last edited by

                              Ο χρήστης olympian2 έγραψε:

                              παιδια αυτο που με χαλασε ηταν το τιμονι πολυ μαλακο και δεν το καταλαβα να σκληραινει και σε μεγαλες ταχυτητες ισως να κανω λαθος πιο πολυ μου πηρε προπαθεια να συνηθισω το χωρο και τις διαστασεις επισης η αναρτηση λιγο πιο σκληρη απο οτι επρεπε για αμαξι εντος πολης θα επρεπε να ηταν λιγο πιο μαλακη

                              Καλησπέρα το τιμόνι είναι ελαφρυ με χαμηλη ταχυτητα για εύκολία στην πόλη αλλα οσο ανεβαίνουν τα χλμ γίνεται πολυ μα πολύ βαρύ, την Κυριακή ανέβαινα το Μπράλο και ένιωθα στις ανοιχτές στροφές όλο το βάρος του αυτοκινήτου στο τιμόνι, πάρα πολύ καλή αίσθηση όσο αφορά τις αναρτήσεις είναι όπως θα έπρεπε για ένα σπορ αυτοκίνητο αλλά ταυτόχρονα είναι και άνετο χωρίς να κοπανάει στις ανωμαλίες, το scirocco δεν ειναι αμάξι για εντός πόλης!!!.

                              Λες να βοηθούσε το DCC σε αυτόν τον τομέα;

                              Αν θέλεις να είναι άνετο πάρτο με 16άρες και DCC.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                k0k05 last edited by

                                Ο χρήστης fadomas313 έγραψε:
                                παιδια αυτο που με χαλασε ηταν το τιμονι πολυ μαλακο και δεν το καταλαβα να σκληραινει και σε μεγαλες ταχυτητες ισως να κανω λαθος πιο πολυ μου πηρε προπαθεια να συνηθισω το χωρο και τις διαστασεις επισης η αναρτηση λιγο πιο σκληρη απο οτι επρεπε για αμαξι εντος πολης θα επρεπε να ηταν λιγο πιο μαλακη

                                Μιλας για αυτοκινητο σε τεστ ντραιβ η για το δικο σου; Αν ειναι η 2η περιπτωση μετρα λιγο τις πιεσεις σου γιατι ολα τα καινουρια τα φερνουν με 40+ για τη μεταφορα και καμια φορα ξεχνουν να τα ξεφουσκωσουν πριν την παραδοση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tassos_th last edited by

                                  Καλημέρα σε όλους!
                                  Μόλις διάβασα αυτό : http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=19148 στο Πρώτο θέμα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας επειδή μου έκανε εντύπωση το ότι το συγκεκριμένο 1.4 έχει απόδοση 210 hp.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lapin last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Μείωσε ? 178 άλογα είναι

                                    Μα 160 δεν βγαζει στο Σιροκο? Η τα μπερδεψα?

                                    Επισης, γνωριζει κανεις αν το Σιροκο θα κυκλοφορησει σε καμπριο?

                                    Μην κολλάτε στις μέγιστες τιμές ιπποδύναμης (αλλά και ροπής). Η καμπύλες είναι αυτές έχουν σημασία.

                                    Ετσι...

                                    Οι γυναικείες καμπύλες βέβαια.
                                    Γιατί όποιος ασχολείται με τις καμπύλες των δυναμομετρήσεων ενός κινητήρα ενός αυτοκινήτου είναι απλώς καμένος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης Lapin έγραψε:

                                      Μείωσε ? 178 άλογα είναι

                                      Μα 160 δεν βγαζει στο Σιροκο? Η τα μπερδεψα?

                                      Επισης, γνωριζει κανεις αν το Σιροκο θα κυκλοφορησει σε καμπριο?

                                      Μην κολλάτε στις μέγιστες τιμές ιπποδύναμης (αλλά και ροπής). Η καμπύλες είναι αυτές έχουν σημασία.

                                      Ετσι...

                                      Οι γυναικείες καμπύλες βέβαια.
                                      Γιατί όποιος ασχολείται με τις καμπύλες των δυναμομετρήσεων ενός κινητήρα ενός αυτοκινήτου είναι απλώς καμένος...

                                      γιατι σου φαινομαστε για αψητοι?

                                      εκτος αν νομιζεις οτι εδω ειναι το φορουμ του cosmopolitan

                                      αλλωστε, το ενα δεν αποκλειει το αλλο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d1ff last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        αλλωστε, το ενα δεν αποκλειει το αλλο..

                                        Κάθε άλλο η πραγματικότητα και όχι οι στατιστικές έχουν δείξει ότι :

                                        Καμπύλες ιπποδύναμης-ροπής που συναντώνται σε υψηλόστροφα ιταλικά και γερμανικά πολυκύλινδρα μοτέρ συνοδεύονται στην θέση του συνοδηγού από αντίστοιχες καμπύλες!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                                          Οι γυναικείες καμπύλες βέβαια.
                                          Γιατί όποιος ασχολείται με τις καμπύλες των δυναμομετρήσεων ενός κινητήρα ενός αυτοκινήτου είναι απλώς καμένος...

                                          Κάψιμο ε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            morpheus last edited by

                                            Sciroccisti...

                                            VW Scirocco Study R
                                            2.0TFSI 270hp
                                            http://www.worldcarfans.com/9081203.006 ... in-bologna

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 116 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr