-
το εχω οδηγησει και εγω
το 160αρι με dsg!
το εσωτερικο οντως πολυ ωραιο και μαλλον καλυτερο του Α3, το μοτερ ισως ενα ελαχιστο κολλημα στις χαμηλες στροφες σε αποτομο πατημα γκαζιου , αλλα κατα τα αλλα αεροθουμενο... Για το τιμονι σε σχεση με το 5 δεν μπορω να εκφερω αποψη γιατι δεν το εχω οδηγησει εμενα μου φανηκε αρκουντως ικανοποιητικο , δεν πρεπει να ειχε την DCC αλλα και παλι απορροφούσε πολυ καλα τις ανωμαλιες του αεροδιαδρομου που ηταν σε αθλια κατασταση. -
Στα μέσα της άλλης εβδομάδας θα έχουν τιμές/εξοπλισμούς οι VW.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Οι αντιπροσωπείες πότε δέχονται παραγγελίες για το VI???
ΟΧΙΙΙΙ!!!!! ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!:
Εταιρικό ρε ...το Bravo δε το θέλω
Το θέμα είναι να προλαβαίνω για το VI, γιατί παίζει να μου 'τύχει' το V GTSport. Θα δω από βδομάδα τι παίζει...πάω μια βόλτα σε VW τώρα.
ετοιμασου αν παρεις Γκολφ να ξεχασεις την μπεμπα σου...
αν ειχες τριαρα οκ αλλα με την σειρα 1...ετοιμασου!!!!!Δρομεα οδηγησα αυτο με το DCC 160HP με μηχανικο κιβωτιο και 17αρες ζαντες.
για τα 10 με 15 λεπτα που κρατησε να πω οτι
1.το εσωτερικο ειναι πολυ καλυτερο σε ποιοτητα...εχει διαφορα απο το δικο μου και ειδικα σε πορτες χερουλια και επενδυση ειναι πολυ καλυτερο...μου αρεσε ο πινακας οργανων θυμιζει Αλφα...
επισης να σημειωθει το χρωμιο σε αεραγωγους και καποιες αλλες νικελ λεπτομερειες που στο μαυρο χρωμα με δερμα που οδηγησα κανουν διαφορα
2.χωροι ομοιοι αλλα καλυτερη στηριξη στα καθισματα
3.καταπληκτικο τιμονακι σε αισθηση και ειναι και αισθητικα ομορφο...ειναι τρενο το αυτοκινητο και εκανα 2 rotonde(κυκλοι για να μπεις σε δρομο ) και 7 χιλιομετρα autostrada πηγαινε φουσεκι ο κινητηρας καθολου τραχυς πολυ ησυχο...
4.πολυ καλα φρενα το δικο μου εχει μια αισθηση on/off ενω σε αυτο ειναι πιο προοδευτικα αλλα εξισου δυνατα...απλα πιο φιλικα οχι αποτομα...
5.ανεση ηταν λιγο πιο σκληρο απο το δικο μου αλλα σε 17αρες με το DCC λογικο ειναι...δεν με κουρασε αλλα εχει διαφορα σε σχεση με το παλιο 16αρι...βεβαια οι δρομοι που το πηγα ηταν χαλια εκτος απο την autostrada...αλλα απο ηχομονωση σκιζει..
6.ειναι ελαχιστα πιο σφηκτο και αυτο μου αρεσε ιδιαιτερα ειναι πιο μαζεμενο οχι που το αλλο ειναι ασχημο αλλα αυτο ειναι ακομα πιο σταθεροαυτο που κραταω ειναι η ευθυβολια με τα φρενα γιατι το κρατημα οκ ηταν πιο μαζεμενο αλλα σε 15 λεπτα δεν ειχα πολυ χρονο να το καταλαβω/μελετησω..ευτυχως ειχα μετρο συγκρισης το Golf V
εντυπωση το εσωτερικο...
οσον αφορα το εξωτερικο(το αφησα για το τελος )εμενα μου αφησε αναμεικτα συναισθηματα...
ειχαν δυο στην αντιπροσωπεια ενα γκρι με μαυρο εσωτερικο(αυτο που οδηγησα βενζινη) και ενα diesel μπλε...
απο μπροστα πιο ομορφο απο το δικο μου αλλα απο πισω οχι.
συνολικα ομως ειναι πιο ομορφο...θα μου αρεσε σε ενα μπορντω η μαυρακι...γενικα καλες εντυπωσεις...αλλα και παλι δεν νομιζω να αλλαξω το V... τουλαχιστον οχι ακομα...
αν εχετε ερωτησεις πολυ ευχαριστως.
-
Προς τον φίλο pik.:
Χτες στο δρόμο είχα μπροστά μου ένα 5άρι. Μετά από λίγο εμφανίστηκε νταλίκα φορτωμένη με αυτοκίνητα της VW. Είχε και ένα 6άρι επάνω. Επειδή ο δρόμος είχε κίνηση και πηγαίναμε 1η-2α κατάφερα και τα περιεργάστηκα. Τελικά το καινούριο , όσο και να σου φανεί παράξενο, μου φάνηκε πιο αρμονικό σε αυτή την απευθείας αντιπαράθεση. Τελικά βλέπω ότι σου αρέσει . Μήπως να το ξανασκεφτείς;
-
εχει καθολου αεροδυναμικους θορυβους?σε τραχυ οδοστρομα εχει πολυ θορυβο στην καμπινα?
-
@ pik: Αυτό που οδήγησες ήταν με την δυνατότητα να επιλέξεις στις αναρτήσεις ανάμεσα σε sport normal k comfort?Αν ναι τα περιεργάστηκες αυτά κ πώς ήταν?Αξίζουν τα 800 €?
-
@ grig82 φιλε μου το σκεφτομαι αλλα ειναι δυσκολη επιλογη.
αν επιανα ενα 15αρι χιλιαρικα για το παλιο μου στα 22χιλ χλμ Αυγουστου 2006 τοτε ισως να εκανα
την κινηση αλλα και παλι θελει σκεψη.Το αυτοκινητο το χρησιμοποιω ελαχιστα εγω(δυο ωρες την μερα το βραδυ κυριως αν βαριεμαι να παρω το αλλο) πιο πολυ ο πατερας μου και ειναι 2ο αυτοκινητο.Θα δειξει.εμενα οντως μου αρεσε.limited one
δεν καταλαβα να εχει αεροδυναμικους θορυβους αλλα μεχρι 100 το πηγα για μια στιγμη και γενικα δεν τρεξαμε....στεφανε αυτο που λες δεν το περιεργαστηκα αλλα σε μια βδομαδα θα παω στο Moror Show Bologna και εκει θα κλεισω full test drive...
εμενα μου αρεσε που δεχτηκα κληση γιατι συνδεθηκε με το κινητο μου αμεσως με ΒΤ και μιλησα ελληνικα στην κοπελα μου με τον ιταλο διπλα να γελαει...
γενικα ειναι πιο χλιδατο και πιο μαζεμενο...
ειναι καινουριο οπως και να το κανουμε αλλα 7 με 8 χιλιαρικα δεν ειναι λιγα...
large δεν ειμαι... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Οι αντιπροσωπείες πότε δέχονται παραγγελίες για το VI???
ΟΧΙΙΙΙ!!!!! ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!:
Εταιρικό ρε ...το Bravo δε το θέλω
Το θέμα είναι να προλαβαίνω για το VI, γιατί παίζει να μου 'τύχει' το V GTSport. Θα δω από βδομάδα τι παίζει...πάω μια βόλτα σε VW τώρα.
ετοιμασου αν παρεις Γκολφ να ξεχασεις την μπεμπα σου...
αν ειχες τριαρα οκ αλλα με την σειρα 1...ετοιμασου!!!!!...έχω το Golf V (εταιρικό) και είναι μακράν πιο άνετο από την 120i, ούτε συζήτηση...αλλά η BMW κερδίζει αλλού.
Πάντως ρε σεις, το VI μόνο μπροστά μου αρέσει. Μέσα, πίσω και από το πλάι μου αρέσει το V. Το V GT Sport βέβαια με τη μαύρη μάσκα είναι βασικά πιο άγριο και πιο όμορφο από το VI.
Τέσπα...έτσι όπως καθυστερούν να μου πούνε το final OK...παίζει να πάρω το VI.
-
οντως το V GT sport ειναι πιο ψαρωτικο...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
οντως το V GT sport ειναι πιο ψαρωτικο...Άρα...εδώ έρχεται η μεγάλη ερώτηση, εσύ που έχεις και τα δύο. Αυτή τη στιγμή έχω δύο επιλογές.
Επιλογή 1
Πιέζω άμεσα τους 'από πάνω' μου και παίρνω σε μια εβδομάδα ετοιμοπαράδοτο το Golf V GT Sport TSI 122hp (5dr).Επιλογή 2
Χαλαρώνω...και παίρνω όοοοταν πάρουν μπροστά κι αυτοί το Γενάρη το VI, πάλι με το TSI με τα 122, αλλά όχι το GT Sport.Έχω ψιλο-μπερδευτεί ρε γαμώτο...
Από την άλλη δε θέλω να πιέσω και πάαααρα πολύ τις καταστάσεις.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
limited one
δεν καταλαβα να εχει αεροδυναμικους θορυβους αλλα μεχρι 100 το πηγα για μια στιγμη και γενικα δεν τρεξαμε....ευχαριστω!
-
pik. σε ευχαριστώ και εννοείται ότι περιμένουμε πλήρη αναφορά μετά το full test drive στο motor show Bologna.
Niko120i απορώ πως σου αρέσει περισσότερο το εσωτερικό του 5
Εξωτερικά να το δεχτώ αν και πιστεύω πως αν το δούμε από κοντά αρκετή ώρα το κοιτάξουμε από όλες τις γωνίες και το περιεργαστούμε θα καταλάβουμε ότι είναι αρκετά κομψό.Σε πολλά αυτοκίνητα δεν αρκεί μια φευγαλέα ματία αλλά το σχέδιό τους ωριμάζει στο μυαλό σου μετά από αρκετή ώρα παρατήρησης.
Εμένα αυτό είναι κάτι που μου αρέσει γιατί αυτό το σχέδιο αργείς να το βαρεθείς.Θα με ρωτήσει τώρα κάποιος πως ξέρεις ότι αυτό θα συμβεί αφου δεν το'χεις δει από κοντά;
Η vw τον τελευταίο καιρό δείχνει ότι έχει αρχίσει να σχεδιάζει ωραία αυτοκίνητα (βλέπε scirocco, passat cc) αίσθησή μου είναι ότι αυτό θα συνεχιστεί και με το golf...για να δούμε είμαι περίεργος -
Βασικά έχεις δίκιο τώρα που το είδα καλύτερα. Το εσωτερικό του 6 είναι όντως πιο ωραίο.
-
να σαι καλα Δρομεα...!
τιποτα limited...εγω νομιζω Νικο οτι καλυτερα να περιμενεις να δεις και ο,τι κατσει...
εννοειται οτι θα πηγαινα για το νεο...εστω και σαν εταιρικο.
πολυ πιο ομορφο....πιο premium... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
οντως το V GT sport ειναι πιο ψαρωτικο...
Άρα...εδώ έρχεται η μεγάλη ερώτηση, εσύ που έχεις και τα δύο. Αυτή τη στιγμή έχω δύο επιλογές.
Επιλογή 1
Πιέζω άμεσα τους 'από πάνω' μου και παίρνω σε μια εβδομάδα ετοιμοπαράδοτο το Golf V GT Sport TSI 122hp (5dr).Επιλογή 2
Χαλαρώνω...και παίρνω όοοοταν πάρουν μπροστά κι αυτοί το Γενάρη το VI, πάλι με το TSI με τα 122, αλλά όχι το GT Sport.Έχω ψιλο-μπερδευτεί ρε γαμώτο...
Από την άλλη δε θέλω να πιέσω και πάαααρα πολύ τις καταστάσεις.
Περίμενε το VI Δεν συγκρίνεται η ποιοτική διαφορά του νέου με μια παραπάνω έκδοση του προηγούμενου μοντέλου
-
Thx...αλλά μάλλον πάω για το 5, εκτός αν δεν έχει στοκ η leasing εταιρία.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μου αρέσει που το βλέπετε αντικειμενικά το θέμα...
Όταν τα αντι-golf βγάζουν προβλήματα, τα κάνουμε γαργάρα όμως και 'εντάξει, έτυχε'...Εκείνοι που τα αγόρασαν δεν είναι κορόιδα που τους υποσχέθηκαν και αμάξι 'γ@μ@ουα' που δεν χαλάει ποτέ.
Δε θέλω να αρχίσω αντιπαραθέσεις με το ποίο είναι το καλύτερο αμάξι ή επειδή είναι ακριβό, σημαίνει ότι δεν πρέπει να χαλάει και ποτέ...
Απλά λίγη περισυλλογή πριν γράφουμε ορισμένα πράγματα και μάλιστα 'πετώντας' τέτοιες εκφράσεις.ΥΓ:Γράψτα τουλάχιστον στο 'Toyota forum' (που δε χαλάνε ποτέ ) να μην τα βλέπουν τα 'κορόιδα'.Μην τους τα γράφεις και μέσα στη μούρη τους.Είναι και αγένεια.
Οταν δινεις 21.000 ευρο και σου χαλανε τα ηλεκτρικα παραθυρα,ακους τριγμους απο το ταμπλο,η τουρμπινα χαλαει στα πρωτα χμ,καιει λαδια κ.τ.λ,τοτε ναι εισαι μεγαλο κοροιδο. Δεν εχω καμια ορεξη να κανω πολεμο οπως λετε. Πηγαιντε και δειτε τι προβληματα και ποσα παραπονα υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο
-
Λοιπόοον...πάω για το VI, αλλά τον Ιούνιο-Ιούλιο όταν λήξει το lease.
-
Εθεάθη φορτηγό με φορτωμένα κάμποσα Golf VI (και μερικα Tiguan) στη Βαρης-Κορωπίου.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Πηγαιντε και δειτε τι προβληματα και ποσα παραπονα υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητοΤα ίδια που υπάρχουν για όλα τα αυτοκίνητα.
VW Golf VΙ