-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Όρια ταχύτητας δεν κοιτάζω ποτέ, τα ρυθμίζω εγώ ανάλογα με τις συνθήκες.
Σου εύχομαι να μη σε σταματήσουν ποτέ...
-
Η αρχική ερώτηση στο θέμα είναι λάθος. Η σωστή θα έπρεπε να ήταν 'Επιτρέπεται στους δρόμους που έχουμε να κινούνται σύγχρονα αυτοκίνητα?' Και εξηγούμαι. Πόσο άραγε μπορεί η σύγχρονη τεχνολιγία να βοηθήσει στην αποφυγή ατυχήματος επάνω σε Ελληνικό οδόστρωμα? Η προσωπική μου άποψη είναι ότι μόνο απο καθαρή τύχη μπορείς να τη βγάλεις καθαρή. Και δε μιλάω μόνο για υψηλές ταχύτητες αλλά για τους δρόμους παγίδες, σύν όλες τις κατασκευαστικές κακοτεχνίες και παρατυπίες που μπορούν να σε στείλουν απο τη μιά στιγμή στην άλλη στας αιωνίους μονάς. Τι να τις κάνω λοιπόν τις υψηλές ταχύτητες όταν δεν μπορώ να κινηθώ με ασφάλεια. Και κάτι ακόμη. Η υψηλές ταχύτητες θέλουν και οδηγούς με σωστή κρίση, και όχι κάθε λογής τουρλουμπούκη που παίρνει ένα αυτοκίνητο και βγαίνει στο δρόμο να δείξει το πόσο μεγάλα τα έχει. Και μη μου λέτε τίποτα πάνω σε αυτό. Είδα την οριμότητά μας την περασμένη Κυριακή το βράδυ στον αλατισμένο δρόμο στη Μαλακάσα!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Η αρχική ερώτηση στο θέμα είναι λάθος. Η σωστή θα έπρεπε να ήταν 'Επιτρέπεται στους δρόμους που έχουμε να κινούνται σύγχρονα αυτοκίνητα?' Και εξηγούμαι. Πόσο άραγε μπορεί η σύγχρονη τεχνολιγία να βοηθήσει στην αποφυγή ατυχήματος επάνω σε Ελληνικό οδόστρωμα? Η προσωπική μου άποψη είναι ότι μόνο απο καθαρή τύχη μπορείς να τη βγάλεις καθαρή. Και δε μιλάω μόνο για υψηλές ταχύτητες αλλά για τους δρόμους παγίδες, σύν όλες τις κατασκευαστικές κακοτεχνίες και παρατυπίες που μπορούν να σε στείλουν απο τη μιά στιγμή στην άλλη στας αιωνίους μονάς. **Τι να τις κάνω λοιπόν τις υψηλές ταχύτητες όταν δεν μπορώ να κινηθώ με ασφάλεια. Και κάτι ακόμη. Η υψηλές ταχύτητες θέλουν και οδηγούς με σωστή κρίση, και όχι κάθε λογής τουρλουμπούκη που παίρνει ένα αυτοκίνητο και βγαίνει στο δρόμο να δείξει το πόσο μεγάλα τα έχει. **Και μη μου λέτε τίποτα πάνω σε αυτό. Είδα την οριμότητά μας την περασμένη Κυριακή το βράδυ στον αλατισμένο δρόμο στη Μαλακάσα!Συμφωνώ
Με την ποιότητα των δρόμων και των οδηγών στην Ελλάδα αν αύριο είχαμε και αύξηση των ορίων ταχύτητας θα είχαμε και ανάλογη αύξηση στα τροχαία.
Δυστυχώς έτσι είναι (αν εξαιρέσουμε την τεχνική πλευρά , ξεχασμένες πινακίδες - συντήρηση κλπ ) και θα έπρεπε πρώτα να ''πιέσουμε'' γιά σωστή διαδικασία έκδοσης διπλωμάτων και εκπαίδευσης - ενημέρωσης των τωρινών οδηγών και μετά η επαναξιολόγηση των ορίων ταχύτητας θα ήταν φυσικό επακόλουθο.Αυτά.
-
(Μου το έστειλε μια φίλη...)
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
(Μου το έστειλε μια φίλη...)
Ωραίο...!!!
Οπως και η υπογραφή σου..
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Τι να τις κάνω λοιπόν τις υψηλές ταχύτητες όταν δεν μπορώ να κινηθώ με ασφάλεια. Και κάτι ακόμη. Η υψηλές ταχύτητες θέλουν και οδηγούς με σωστή κρίση, και όχι κάθε λογής τουρλουμπούκη που παίρνει ένα αυτοκίνητο και βγαίνει στο δρόμο να δείξει το πόσο μεγάλα τα έχει.ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ .ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΩΣΤΟΣΟ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕ 50ΧΛΜ/Η ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΥΑΝΥΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 300-600 ΧΛΜ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΘΑΝΑΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
-
Το σημαντικότερο για μένα είναι ότι έχουν αλλάξει τα αυτοκίνητα και η βελτίωση αυτή έχει κάνει τα όρια ταχύτητας να φαίνονται συχνά γελοία. Τον καιρό που πρώτο οδήγησε ο πατέρας μου τα εκατό χιλιόμετρα ήταν εξωφρενική ταχύτητα. Σκεφτείτε ότι οδηγούσε αμάξι 1,5 τόνου με ταμπούρα σε όλους τους τροχούς διαστάσεως 13 ιντσών. Και ήταν και από τα καλά της εποχής του κι ας ήθελε 200 μέτρα για να σταματήσει από ταχύτητα 100 χιλιομέτρων. Η ενεργητική ασφάλεια που προσφέρουν τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση με αυτή των αυτοκινήτων πριν 20 ή τριάντα χρόνια. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι οι οδηγοί δεν έχουν βελτιωθεί αρκετά σε πολλούς τομείς το αυτοκίνητο τους υποκαθιστά επάξια. Πέρα από τα γελοία όρια υπάρχουν και ανόητες διακυμάνσεις των ορίων μέσα σε ελάχιστα μέτρα λες και δεν είχαν αρκετές πινακίδες και έβαλαν ότι τους βρισκόταν.
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
ΟΛΗ Η ''ΕΘΝΙΚΗ'' ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΣΟΛΟΓΓΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΗΜΑΤΑ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 50 ΧΛΜ.
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ 30!:evil:
ΑΠΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΙΝΗΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ -ΘΑΝΑΤΟΣ , ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΗ.Ο παραπάνω δρόμος είναι από τους χειρότερους δρόμους στην Ελλάδα γιατί έχει άπειρες παράπλευρες εισόδους (από χωράφια, από χωριά κτλ), ακόμα και κράσπεδο είσοδου βενζινάδικου έχει εντός του δρόμου!!!
Άπειρα ατυχήματα και πάρα πολλά θύματα.
Τα όρια μάλλον ασφαλείας είναι παρά ταχύτητας!Επειδή κάνω συχνά τη συγκεκριμένη διαδρομή οφείλω να συμφωνήσω ότι είναι από τις πιο επικίνδυνες, αλλά τα όρια ταχύτητας, όπως άλλωστε σε όλους τους ελληνικούς δρόμους, είναι εντελώς γελοία από κάθε άποψη!
Τί να πει κανείς όταν σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους με τέσσερις λωρίδες έχει ανώτατο όριο ταχύτητας τα 120 χλμ. τη στιγμή που μπορείς,με το κατάλληλο πάντα αυτοκίνητο, να κινηθείς με 180+...
Παρεμπιπτόντως, στη Κέρκυρα πριν από κάποια χρόνια είδα πραγματικά ...ανώτατα όρια ταχύτητας αφού το πλάτος του συγκεκριμένου δρόμου δεν επέτρεπε να κινηθείς με πάνω από 50 χλμ.Υ.Γ. nidosan ξέρεις από που είναι η φωτογραφία;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Πέρα από τα γελοία όρια υπάρχουν και ανόητες διακυμάνσεις των ορίων μέσα σε ελάχιστα μέτρα λες και δεν είχαν αρκετές πινακίδες και έβαλαν ότι τους βρισκόταν.Se ena shmeio tou dromou apo Bolo pros notio Pilio uparxei ena ktirio ths ELEPAP kai uparxei diavash pezwn. Yparxei omws kai mia pinakida pou exei orio 30. Swsto 8a mou peite. Ela omws pou to pragmatiko orio ths pinakidas einai 80!!!
Ti egine? Aplws epeidh den eixan pinakides me orio 30 phran mia me orio 80 kolhsan kai asprh monotikh tainia sto miso 8 kai etoimh h pinakida
Fantasteite twra an paei kapoios kai thn 3ekolhsei.
P.S O dromos exei orio 50-60 pou einai swsto stis wres me kanonikh roh kuloforias h' an pas prwth fora sthn perioxh. Idiws sthn perioxh apo Bolo mexri Agria pou o dromos einai olo strofilikia alla kai eu8eies. Mporeis omws na anaptu3eis taxuthta kai diplasia tou oriou kata ths 3-4 to bradi pou o dromos einai adios
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Το σημαντικότερο για μένα είναι ότι έχουν αλλάξει τα αυτοκίνητα και η βελτίωση αυτή έχει κάνει τα όρια ταχύτητας να φαίνονται συχνά γελοία.Τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει, αλλά στους δρόμους (της Ελλάδας τουλάχιστον) κυκλοφορούν ακόμα αυτοκίνητα 20ετίας, οπότε τα όρια γι' αυτά είναι πιο κοντά στα φυσικά τους όρια. Όταν βάλεις το όριο στην Εθνική 150 λοιπόν και ο παππούς με το Simca πάει με 150 και το αυτοκίνητο στο πρώτο φρενάρισμα ή την πρώτη στροφή γίνει μπίλιες, εσύ που ανέβασες το όριο θα πας στην πυρά.
Εκτός αν καθιερωθούν όρια ανάλογα με την παλαιότητα ή την ικανότητα του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα.......αχλαχλουχλαχλαχλα
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει, αλλά στους δρόμους (της Ελλάδας τουλάχιστον) κυκλοφορούν ακόμα αυτοκίνητα 20ετίας, οπότε τα όρια γι' αυτά είναι πιο κοντά στα φυσικά τους όρια.Αυτά είναι σαχλαμάρες. Ο ΟΔΗΓΟΣ έχει υποχρέωση να πηγαίνει το αυτοκίνητο μέσα στα όριά του. Και η πλειοψηφία των οδηγών κινούνται με τη σωστή ταχύτητα για έναν δρόμο, ανεξάρτητα από το όριο ταχύτητας. Go with the flow όπως λένε και οι αμερικάνοι.
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Όρια ταχύτητας δεν κοιτάζω ποτέ, τα ρυθμίζω εγώ ανάλογα με τις συνθήκες.
Σου εύχομαι να μη σε σταματήσουν ποτέ...
Δέκα χροννάκια δεν με έχουν σταματήσει ποτέ, όυτε φώτο έχει έρθει. όπότε μια με δυο κλήσεις τις αντέχω αν με σταματήσουν.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Όρια ταχύτητας δεν κοιτάζω ποτέ, τα ρυθμίζω εγώ ανάλογα με τις συνθήκες.
Σου εύχομαι να μη σε σταματήσουν ποτέ...
Δέκα χροννάκια δεν με έχουν σταματήσει ποτέ, όυτε φώτο έχει έρθει. όπότε μια με δυο κλήσεις τις αντέχω αν με σταματήσουν.
Εγώ, από την άλλη (θα μου επιτρέψετε την παρέμβαση) εύχομαι να μη σκέφτονται οι περισσότεροι όπως εσύ και να μην είσαι περίφανος που δε σε έχουν σταματήσει ποτέ, αλλά προβληματισμένος. Άλλο δρόμος κι άλλο πίστα, όπου η παραπάνω λογική είναι όχι μόνο αποδεκτή αλλά επιβάλεται. Διότι με το σκεπτικό αυτό δεν έχει νόημα να υπάρχουν όρια, όποια και να είναι αυτά, αφού εσύ πάντοτε θα τα κρίνεις και θα αποφασίζεις αν θα τα τηρήσεις ή όχι άσχετα τι λέει ο νόμος. Μη με παρεξηγήσεις, αλλά είναι που είναι ζούγκλα η Ελληνική άσφαλτος - ας αφήσουμε τέτοιου είδους λογικές στο συρτάρι κι ας μην τις διαφημίζουμε.
φιλικά,
Μ. -
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Όρια ταχύτητας δεν κοιτάζω ποτέ, τα ρυθμίζω εγώ ανάλογα με τις συνθήκες.
Σου εύχομαι να μη σε σταματήσουν ποτέ...
Δέκα χροννάκια δεν με έχουν σταματήσει ποτέ, όυτε φώτο έχει έρθει. όπότε μια με δυο κλήσεις τις αντέχω αν με σταματήσουν.
Εγώ, από την άλλη (θα μου επιτρέψετε την παρέμβαση) εύχομαι να μη σκέφτονται οι περισσότεροι όπως εσύ και να μην είσαι περίφανος που δε σε έχουν σταματήσει ποτέ, αλλά προβληματισμένος. Άλλο δρόμος κι άλλο πίστα, όπου η παραπάνω λογική είναι όχι μόνο αποδεκτή αλλά επιβάλεται. Διότι με το σκεπτικό αυτό δεν έχει νόημα να υπάρχουν όρια, όποια και να είναι αυτά, αφού εσύ πάντοτε θα τα κρίνεις και θα αποφασίζεις αν θα τα τηρήσεις ή όχι άσχετα τι λέει ο νόμος. Μη με παρεξηγήσεις, αλλά είναι που είναι ζούγκλα η Ελληνική άσφαλτος - ας αφήσουμε τέτοιου είδους λογικές στο συρτάρι κι ας μην τις διαφημίζουμε.
φιλικά,
Μ.Το ότι δεν κοιτάζω τα όρια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τρέχω κιόλας ή ότι κάνω πίστα τον δρόμο.
Ρυθμίζω και θα ρυθμίζω την ταχύτητα μου όπως κρίνω εγώ.Η ταχύητα εξαρτάται από το αυτοκίνητο που οδηγώ αλλιώς πας στην Πάτρα με Audi Quattro και αλλιώς πας με Yaris 1.0. Τα 120 χλμ του ορίου για το audi μπορεί να μην λένε τίποτα, για το Yaris μπορεί να έχουν σημασία.
Το όριο ταχύτητας εξαρτάται από την κατάσταση του αυτοκινήτου, λάστιχα αμορτισερ κλπ.
Το όριο ταχύτητας εάρτάται από την υγεία σωματική και ψυχική του οδηγού.
Το όριο ταχύτητας εξαρτάται αν έχεις συνεπιβάτες ή όχι και κυρίως αν έχεις μωρό ή παιδί στο αυτοκίνητο.
Το όριο ταχύτητας εξαρτάται από το αν έχει ήλιο, βροχή, χιόνι, κλπ.
Το όριο ταχύηττας εξαρτάται από το αν είναι Κυριακή, Τρίτη ή Παρασκευή και από το πόσα και ποια αυτοκίνητα κινούνται στο δρόμο. Αν πηγαίνεις με 130 στην Πάτρα πχ Παρασκευή αόγευμα με κίνηση δεν κρατάς αποστάσεις και χώνεσαι να φας εννιά κλήσεις, αν πηγαίνεις Τρίτη απόγευμα δεν είναι κακό αλλά και πάλι πρέπει να έχεις το νου σου γιατί μπορεί και πάλι να την πάθεις (σε επιφυλακή μην σου πεταχτεί κανά σκυλι πχ)
-
Ναι... Ωραία και καλά όλα αυτά, αλλά εγώ τουλάχιστον καταλαβαίνω από τα όσα γράφεις ότι θα προτιμούσες να καταργηθούν εντελώς τα όρια ταχύτητας και ο καθένας να πηγαίνει όπως γουστάρει. Ισχύει κάτι τέτοιο ή μήπως αποτελείς ειδική περίπτωση που 'δεν κοιτάζεις ποτέ τα όρια'; Πιστέυεις ότι αν λειτουργούσαν όλοι με το σκεπτικό που λέει ότι 'οι πινακίδες είναι για διακόσμηση και για τους αρχάριους και εγώ που ξέρω καλύτερα βάζω μόνος μου τα όρια' θα ήταν λιγότερο ή περισσότερο αιματοβαμένοι οι δρόμοι μας;
Ελπίζω να καταλάβω πως το εννοείς...
φιλικά,
Μ. -
Θα έρθει και η εποχή πάντως που κανείς μας δε θα κοιτάει τις πινακίδες διότι απλά τα όρια θα μας τα λέει - κατά προσέγγιση έστω - το αυτοκίνητο μας ανάλογα με το πού κινούμαστε (GPS) και το τι συνθήκες επικρατούν στο δρόμο (βροχή, λιακάδα κλπ). Με αυτό το σκεπτικό, είσαι πολύ μπροστά φίλε cpp!
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
τα όρια θα μας τα λέει - κατά προσέγγιση έστω - το αυτοκίνητο μας ανάλογα με το πού κινούμαστε (GPS) και το τι συνθήκες επικρατούν στο δρόμο (βροχή, λιακάδα κλπ).Θα μας τα επιβάλλει καλύτερα...
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
τα όρια θα μας τα λέει - κατά προσέγγιση έστω - το αυτοκίνητο μας ανάλογα με το πού κινούμαστε (GPS) και το τι συνθήκες επικρατούν στο δρόμο (βροχή, λιακάδα κλπ).
Θα μας τα επιβάλλει καλύτερα...
Ακριβώς εκεί πάει και εμένα το μυαλό μου ακούγοντας για μαύρα κουτιά κλπ!
Σημείωση: να κρατήσουμε κανένα παλιό αυτοκίνητο για να μπορούμε να κυκλοφορούμε χωρίς μεγάλο αδελφό! -
Στην Ευθεία της Τρίποληςή στις ςυθείες της Λάρισας ο ΚΟΚ λέει 120 ή 130 φαντάζομαι δεν το έχω προσέξει,
Με δυνατό αυτοκίνητο με σωστό στήσιμο
Καθημερινή χωρίς κίνηση πας εύκολα με 200χλμ
με βροχή πας με 110 - 120, με ομίχλη πας με 50χλμ.
Τι χρησιμεύει η πινακίδα?
Στο επαρχιακό δίκτυο τώρα όλες οι στροφές είναι επικινδυνες καθώς έχουν την γνωστή τριγωνική ταμπελίτσα. Ποιά είναι όμως πραγματικά η πιο επικίνδυνη?
Πίστεψε με από την εμπειρεία μου οι πραγματικά επικίνδυνες στροφές έχουν εικονοστάσι.Εικονοστάσια τσαλακωμένες μπαριέρες και ίχνη από φρεναρίσματα στο δρόμο είναι ίσως πιο χρήσιμα μερικές φορές από τις ταμπέλες του ΚΟΚ.
Τα όρια που υπάρχουν αυτή την στιγμή εξυπηρετούν το Υπ. Οικονομικών.που είναι η άσπρη γραμμή που υποδικνείει το τέλος του δρόμου σε όλους τους δρόμους?
Τέλος, συμφωνώ για τα GPS
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εικονοστάσια τσαλακωμένες μπαριέρες και ίχνη από φρεναρίσματα στο δρόμο είναι ίσως πιο χρήσιμα μερικές φορές από τις ταμπέλες του ΚΟΚ.Ναι αλλά αυτά τα βλέπεις συνήθως κατόπιν εορτής. Εγώ προτιμώ να παρατηρώ σε τι επίπεδα κυμαίνονται τα όρια στην περιοχή και αν δω ένα όριο ασηνύθιστα χαμηλό σε σχέση με τα υπόλοιπα πονηρεύομαι. Σπάνια με προδίδει αυτή η τακτική.
Και ναι, υπάρχουν και σημεία στα οποία τα όρια είναι ρεαλιστικά, για να μην πω αισιόδοξα! Κάποιες φορές έχει τύχει να δω όριο π.χ. 60 και να πω: 'Καλά, όποιος πάει εδώ με πάνω από 60 πρέπει να είναι πολύ μαλ@κας'.
ΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΥΤΑ????