-
Χαιρετω & παλι! Στο Leon 1.4 που οδηγω, ο κατασκευαστης αλλα και το συνεργειο μου λενε οτι ο ιμαντας εκκεντροφόρου πρεπει να αντικαθισταται καθε 60.000χλμ. Ομως,επειδη οδηγω κι ενα Fabia 1.4 16V,που εχει ουσιαστικα τον ιδιο κινητηρα με το Leon, η Skoda λεει η παραπανω αλλαγη να γινεται στις 90.000 χλμ η 120.000 χλμ (δε θυμάμαι ακριβως ποιο απο τα 2). Εχει κανεις ιδεα τι γινεται, γενικα, με τους κινητηρες αυτους της VAG, στο θεμα αυτο; Τα 60.000 χλμ μου φαινονται λιγα για την αλλαγη αυτη σ'εναν αρκετα συγχρονο και αξιοπιστο κινητηρα,οπως αυτος που περιγραφω. Το αυτοκινητο το οδηγω πολυ στρωτα,δεν κανω υπερβολες, ενω τα μισα ή και παραπανω χιλιομετρα τα κανει καθημερινα στην Αττικη Οδο.
Βεβαια,προχθες που ημουν σε συνεργειο της Σεατ για κατι ασχετο,μου εδειξαν ενα Ibiza 1.4 8v του 2001, το οποιο στα 35.000 χλμ εκοψε τον ιμάντα και γ@#^...κε ολος ο κινητηρας. Τι να πει κανεις.... -
Χαιρετω & παλι! Στο Leon 1.4 που οδηγω, ο κατασκευαστης αλλα και το συνεργειο μου λενε οτι ο ιμαντας εκκεντροφόρου πρεπει να αντικαθισταται καθε 60.000χλμ. Ομως,επειδη οδηγω κι ενα Fabia 1.4 16V,που εχει ουσιαστικα τον ιδιο κινητηρα με το Leon, η Skoda λεει η παραπανω αλλαγη να γινεται στις 90.000 χλμ η 120.000 χλμ (δε θυμάμαι ακριβως ποιο απο τα 2). Εχει κανεις ιδεα τι γινεται, γενικα, με τους κινητηρες αυτους της VAG, στο θεμα αυτο; Τα 60.000 χλμ μου φαινονται λιγα για την αλλαγη αυτη σ'εναν αρκετα συγχρονο και αξιοπιστο κινητηρα,οπως αυτος που περιγραφω. Το αυτοκινητο το οδηγω πολυ στρωτα,δεν κανω υπερβολες, ενω τα μισα ή και παραπανω χιλιομετρα τα κανει καθημερινα στην Αττικη Οδο.
Βεβαια,προχθες που ημουν σε συνεργειο της Σεατ για κατι ασχετο,μου εδειξαν ενα Ibiza 1.4 8v του 2001, το οποιο στα 35.000 χλμ εκοψε τον ιμάντα και γ@#^...κε ολος ο κινητηρας. Τι να πει κανεις.... -
Χαιρετω & παλι! Στο Leon 1.4 που οδηγω, ο κατασκευαστης αλλα και το συνεργειο μου λενε οτι ο ιμαντας εκκεντροφόρου πρεπει να αντικαθισταται καθε 60.000χλμ. Ομως,επειδη οδηγω κι ενα Fabia 1.4 16V,που εχει ουσιαστικα τον ιδιο κινητηρα με το Leon, η Skoda λεει η παραπανω αλλαγη να γινεται στις 90.000 χλμ η 120.000 χλμ (δε θυμάμαι ακριβως ποιο απο τα 2). Εχει κανεις ιδεα τι γινεται, γενικα, με τους κινητηρες αυτους της VAG, στο θεμα αυτο; Τα 60.000 χλμ μου φαινονται λιγα για την αλλαγη αυτη σ'εναν αρκετα συγχρονο και αξιοπιστο κινητηρα,οπως αυτος που περιγραφω. Το αυτοκινητο το οδηγω πολυ στρωτα,δεν κανω υπερβολες, ενω τα μισα ή και παραπανω χιλιομετρα τα κανει καθημερινα στην Αττικη Οδο.
Βεβαια,προχθες που ημουν σε συνεργειο της Σεατ για κατι ασχετο,μου εδειξαν ενα Ibiza 1.4 8v του 2001, το οποιο στα 35.000 χλμ εκοψε τον ιμάντα και γ@#^...κε ολος ο κινητηρας. Τι να πει κανεις.... -
κοιτα ειναι απο τα πιο νευραλγικα εξαρτηματα ο ιμαντας...
στα 90.000χλμ ειναι ΟΚ.
η ροβερ εδινε για αλλαγη ιμαντα 180.000χλμ αλλα επειδη ολα εσπαγαν εδω τον αλλαζαν καθε 90.000 να ειναι ησυχοι...
η αλλαγη πρεπει να συνοδευεται και απο αλλαγη ρουλεμαν
το ιπμιζα που περιγραφεις ειναι κουφο να εκοψε ιμαντα αλλα στη σεατ ειναι ολα πιθανα...Εξαλλου δε ξερουμε το ιστορικο του αμαξιου για να κρινουμε...
θα προτεινα να τον αλλαξεις οταν σου πουν στο συνεργειο...
αφηνουν ενα περιθωριο60.000 ή 90.000χλμ γιατι ειναι ευκολο οπτικα να κρινουν αν ηρθε η ωρα της αλλαγης....
αλλα καλυτερα μην περιμενεις να φαινεται με το ματι η φθορα και αλλαξε τον -
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
Τα 60.000 χλμ μου φαινονται λιγα για την αλλαγη αυτη σ'εναν αρκετα συγχρονο και αξιοπιστο κινητηρα,οπως αυτος που περιγραφωΑκριβώς για να μείνει αξιόπιστος ο κινητήρας καλό είναι να του αλλάξεις τον ιμάντα στα 60Κ!
Άλλωστε είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας είναι ίδιος σε μέταλλα, ανοχές, έλεγχο ποιότητας μεταξύ των αυτοκινήτων του γκρούπ της VW? >... ο κατασκευαστης αλλα και το συνεργειο μου λενε οτι ο ιμαντας εκκεντροφόρου πρεπει να αντικαθισταται καθε 60.000χλμ.Ό,τι και να πούμε εμείς δεν πρόκειται να αναλάβουμε καμιά ευθύνη αν σου σπάσει!
Φαντάζομαι πιάνεις τους υπαινιγμούς μου! -
Δεν είναι να παίζεις με τέτοια εξαρτήματα όπως ο ιμάντας χρονισμού. Είναι πολλαπλάσια η ζημιά αν σπάσει από να τον αλλάξεις κι ας είναι και πρόωρα. Συνήθως οι κατασκευαστές δίνουν 60.000 χιλιόμετρα ή 4 χρόνια αλλά τελικά δεν υπάρχει κανόνας. Ακολούθα ευλαβικά ότι επιβάλει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου. Δεν είναι εξάλλου μεγάλο το κόστος αντικατάστασης ακόμα και αν χρειαστεί να αλλάξεις ρουλεμάν και τεντωτήρες μαζί με τον ιμάντα. Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδορουγύρευε.
-
Κοίτα στο δικό μου Cordoba (1,4 16v) 2000 μοντ η αλλαγή έγινε στα 75k... Σε γενικές γραμμές να ξέρεις ότι συγκεκριμένα περιφερικά σε πανομοιότυπα μοτέρ είναι από διαφορετικούς προμηθευτές... Επίσης άπλα τα δεδομένα που λαμβάνουν από τα δίκτυο συνεργατών τους δίνουν την δυνατότητα να αυξάνουν τους χρόνους για την αλλαγή κάποιων αναλώσιμων που δεν είναι και ιδιαίτερα φτηνά... Έτσι δικαιολογείτε άλλοτε και η αύξηση στους χρόνους εγγύησης σε ίδια μοντέλα...
-
εμενα στο φαμπια που εχω θελει στις 90.000 μου το πε και η βιαμαρ.οταν πηγα στο πετσα στην αγια αννης λιγο πιο κατω απο τη βιαμαρ μου ειπε πρεπει να τον αλαξουμε στα 60 και μου πε μαλιστα να το φερω και αμεσα στο συνεργειο του για να τσακωσει τα 350 ευρω που κανει η αλλαγη.τι γυφτιες...
-
Eγω στο πολο 16ν '98, αλλαξα ιμαντα στα 85000 αν και η vw προτεινει σε ολα τα μοντελα 8ν και 16ν στα 60000 χλμ.
Ο ιμαντας ηταν σαν καινουριος αλλα καποιο απο τα ρουλεμαν,η κατι αντιστοιχο,ειχε φθορα.
Οπως με διαβεβαιωσε ο μαστορας μου,πιο πιθανο ειναι να παθεις ζημια απο τα ρουλεμαν παρα απο τον ιμαντα,και αυτο το ειδα και με τα ματια μου.Παντως με νορμαλ σχετικη χρηση πας ανετα 75000 χλμ.
Μετα καλο ειναι να τα αλλαξεις ολα.
Προσοχη στο χρονισμο των εκκεντροφορων! -
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
εμενα στο φαμπια που εχω θελει στις 90.000 μου το πε και η βιαμαρ.οταν πηγα στο πετσα στην αγια αννης λιγο πιο κατω απο τη βιαμαρ μου ειπε πρεπει να τον αλαξουμε στα 60 και μου πε μαλιστα να το φερω και αμεσα στο συνεργειο του για να τσακωσει τα 350 ευρω που κανει η αλλαγη.τι γυφτιες...Ε οχι και 350!
Τι κλεφτες θεε μου.
Εμενα κοστισε 150 ευρω στο εξουσιοδοτημενο Καλαματας, ενω και στην Πατρα που ειχα ρωτησει, 150 μου ειπαν.
Ανταλλακτικα περιπου 100 ευρω, εργασια 50 ευρω. -
Φτηνό αυτοκίνητο = ακριβό service στις περισσότερες των περιπτώσεων από κάπου πρέπει να βγάλουνε και αυτοί
-
Καλό είναι οπουδήποτε αναθέσετε την αλλαγή του ιμάντα να το κάνουνε με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στα σημάδια του χρονισμού. Πολλές φορές οι μάστορες από υπερβολική εμπιστοσύνη στον εαυτό τους κάνουν χοντροειδή λάθη με μοιραία αποτελέσματα. Πχ το ρελαντί γίνεται ασταθές, το αμάξι δεν τραβάει και αυτοί να λένε ότι δεν είναι από ιμάντα γιατί έτσι και αποκλείεται αυτοί με τόσα χρόνια εμπειρίας να βάλαν λάθος τον ιμάντα. Δεν φαντάζεστε τι μπέρδεμα παθαίνει το σύστημα διαχείρισης της μηχανής έστω και με 1 μικρό ταπεινό τιποτένιο δοντάκι εκτός.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
. Δεν φαντάζεστε τι μπέρδεμα παθαίνει το σύστημα διαχείρισης της μηχανής έστω και με 1 μικρό ταπεινό τιποτένιο δοντάκι εκτός.και με ενα ακομη δοντακι παθαινει το οικονομικο συστημα διαχειρησης
και ψαχνεις για τροπετο -
όπως έγραψα και σ άλλο θέμα, σε φίλη μου το συνεργείο της VW τηςέίπαν να τον αλλάξει στα 75.000 και στα 72.000 έσπασε (πολο 1.4 16ν '00). Κοστος ζημιας 800 ευρώ (και λίγα μου φάνηκαν).
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Άλλωστε είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας είναι ίδιος σε μέταλλα, ανοχές, έλεγχο ποιότητας μεταξύ των αυτοκινήτων του γκρούπ της VW?
Ακριβώς ο ίδιος,αν πηγαιναν να φτιάξουν ένα 'κατώτερο' θα κόστιζε πολύ παραπανω τελικά,ενω βάζοντας παντου τον ίδιο εχουν μεγάλη οικονομία.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Φτηνό αυτοκίνητο = ακριβό service στις περισσότερες των περιπτώσεων από κάπου πρέπει να βγάλουνε και αυτοίΦθηνό αυτοκίνητο = κατά κανόνα φθηνό service (μάλλον εξαιρούνται οι σχετιζόμενοι με VW). Τα λεφτά τα βγάζουν από τις πολλές πωλήσεις, όχι από το service, γιατί αν έκαναν τέτοια δεν θα είχαν τις πωλήσεις που επιθυμούν. Όχι δηλαδή ότι δεν βγάζουν από τα service, αλλά όχι τόσα όσα οι αντιπροσωπείες ακριβών αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Φτηνό αυτοκίνητο = ακριβό service στις περισσότερες των περιπτώσεων από κάπου πρέπει να βγάλουνε και αυτοί
Φθηνό αυτοκίνητο = κατά κανόνα φθηνό service (μάλλον εξαιρούνται οι σχετιζόμενοι με VW). Τα λεφτά τα βγάζουν από τις πολλές πωλήσεις, όχι από το service, γιατί αν έκαναν τέτοια δεν θα είχαν τις πωλήσεις που επιθυμούν. Όχι δηλαδή ότι δεν βγάζουν από τα service, αλλά όχι τόσα όσα οι αντιπροσωπείες ακριβών αυτοκινήτων.
Θα συμφωνήσω (και πάλι!) με τον manosk. Τα πιο ακριβά service μόνο από VW τα έχω ακούσει.
Και τόσο μεγάλη απόκλιση από το βιβλίο του κατασκευαστή, πάλι μόνο από τη VW! Μα είναι δυνατόν το κάθε (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο να δίνει διαφορετικές πληροφορίες για το ίδιο service? Βιβλίο της VW δεν υπάρχει κύριοι? Πόσα χλμ λέει το βιβλίο?
Αν είναι δυνατόν δηλαδή! Η μόνη εξουσιοδότηση που φαίνεται να έχουν, είναι αυτή της παραπληροφόρησης... -
Ολο το group κανει τις μαλακιούλες του στα σέρβις,
η audi σου λεει ελα καθε 15χιλ.χμ αλλα στον βαζει τόσο βαθιά που μετά δεν μπορείς να κατσεις
Η seat σε φωνάζει καθε 7500,και η σκοντα εχει ανεβασει πολυ τις τιμές στα σερβις. -
Το βιβλιαράκι στο Skoda μου λέει 180.000 αλλαγή ιμάντα. Από τα 90.000 όμως, λέει έλεγχος κάθε 30.000. Τώρα έχω 67.000, στα 90.000 που θα ξαναπάω για σέρβις θα τους ρωτήσω τι γίνεται (πολλά ακούγονται τα 180.000).
Στα εξουσιοδοτημένα Skoda απ' ότι έχω καταλάβει ακολουθούν το διάστημα σέρβις και αλλαγής λαδιών του κατασκευαστή, που είναι μεταβλητό ανάλογα με την χρήση. Στο δικό μου (με ήπια χρήση) φτάνει το μέγιστο, που είναι 30.000χλμ.
Τώρα γιατί στην Seat, σε ίδιους κινητήρες, τους λένε αλλαγή λαδιών κάθε 7500, δεν ξέρω. Κάποιος με Seat να δει τι λέει στο βιβλιαράκι του? Επίσης ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε τι λένε στο εξωτερικό.
-
Στη Σεατ λενε αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ. Βαζουν ημι-συνθετικα.
-
Εμενα με το 20VT μου βαζουν full συνθετικά.
ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΣΕ Seat-Skoda - VW