-
'Ενας φίλος αγόρασε ενα μεταχειρισμένο POLO 1.2 (μοντ.2006) απο αντιπροσωπεία Renault . Όλα τα POLO που εισάγονται από το 2001 και μετά, φοράνε τον τρικύλινδρο κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και απόδοση 64 ιππων. Με τις ίδιες προυποθέσεις αγοράστηκε και αυτό (σαν 64ΗΡ, 12V) και μάλιστα υπήρξε και ανάλογη συζήτηση με τον πωλητή. Όταν είδε οτι το αυτοκίνητο δεν 'τραβαγε πολύ' τον ζώσανε τα φίδια. Ψαχνοντας, ανακάλυψε κατω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών, στο αυτοκόλλητο με τα στοιχεία του αυτοκινήτου ότι αναγραφονταν οι ενδείξεις GP40, 2V που συμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή αντιστοιχουν σε 40KW, με δύο βαλβίδες ανα κύλινδρο, αφορούν δηλαδή τον 6βάλβιδο κινητηρα των 55ιππων (που ποτέ δεν έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα!). Ρωτόντας σε διάφορες αντιπροσωπίες VW (μεταξύ των οποίων και η Karenta) και αφού όλοι τον διαβεβαίωναν ότι είναι η έκδοση με τα 64 άλογα (ψάχνοντας στο σύστημα με τον κωδικό πλαισίου!), έφτασε στα κεντρικά της Karenta όπου έμαθε αφενός μεν ότι το αυτοκίνητό του είναι 55ΗΡ (στο κεντρικό service), αφετέρου ότι έχουν εισαχθεί πάρα πολλά POLO 1.2 55HP (πληροφόρηση απο τον υπεύθυνο μεταχειρισμένων της Karenta) τα οποία δωθηκαν σε εταιρίες leasing και αυτή τη στιγμή πωλούνται (μαντέψτε!) σαν 64ΗΡ. Επιπροσθέτως, η συγκεκριμένη Renault έχει πουλήσει μέχρι στιγμής άλλα 9 τέτοια οχήματα σαν 64HP.
Εχοντας ανακαλύψει αυτό το 'λάθος', πήγε στη Renault και ζήτησε να το επιστρέψει. Η Renault απο την πλευρά της δεν θεωρεί οτι είναι δικό της λάθος, εφόσον έχουν εισαχθεί απο την VW. Το θέμα οτι οτι νοιώθει 'ριγμένος' και θέλει να βρει το δίκιο του. Σε αυτήν την περίπτωση τι μπορεί να κάνει? Πως μπορεί να πιέσει καταστάσεις? -
'Ενας φίλος αγόρασε ενα μεταχειρισμένο POLO 1.2 (μοντ.2006) απο αντιπροσωπεία Renault . Όλα τα POLO που εισάγονται από το 2001 και μετά, φοράνε τον τρικύλινδρο κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και απόδοση 64 ιππων. Με τις ίδιες προυποθέσεις αγοράστηκε και αυτό (σαν 64ΗΡ, 12V) και μάλιστα υπήρξε και ανάλογη συζήτηση με τον πωλητή. Όταν είδε οτι το αυτοκίνητο δεν 'τραβαγε πολύ' τον ζώσανε τα φίδια. Ψαχνοντας, ανακάλυψε κατω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών, στο αυτοκόλλητο με τα στοιχεία του αυτοκινήτου ότι αναγραφονταν οι ενδείξεις GP40, 2V που συμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή αντιστοιχουν σε 40KW, με δύο βαλβίδες ανα κύλινδρο, αφορούν δηλαδή τον 6βάλβιδο κινητηρα των 55ιππων (που ποτέ δεν έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα!). Ρωτόντας σε διάφορες αντιπροσωπίες VW (μεταξύ των οποίων και η Karenta) και αφού όλοι τον διαβεβαίωναν ότι είναι η έκδοση με τα 64 άλογα (ψάχνοντας στο σύστημα με τον κωδικό πλαισίου!), έφτασε στα κεντρικά της Karenta όπου έμαθε αφενός μεν ότι το αυτοκίνητό του είναι 55ΗΡ (στο κεντρικό service), αφετέρου ότι έχουν εισαχθεί πάρα πολλά POLO 1.2 55HP (πληροφόρηση απο τον υπεύθυνο μεταχειρισμένων της Karenta) τα οποία δωθηκαν σε εταιρίες leasing και αυτή τη στιγμή πωλούνται (μαντέψτε!) σαν 64ΗΡ. Επιπροσθέτως, η συγκεκριμένη Renault έχει πουλήσει μέχρι στιγμής άλλα 9 τέτοια οχήματα σαν 64HP.
Εχοντας ανακαλύψει αυτό το 'λάθος', πήγε στη Renault και ζήτησε να το επιστρέψει. Η Renault απο την πλευρά της δεν θεωρεί οτι είναι δικό της λάθος, εφόσον έχουν εισαχθεί απο την VW. Το θέμα οτι οτι νοιώθει 'ριγμένος' και θέλει να βρει το δίκιο του. Σε αυτήν την περίπτωση τι μπορεί να κάνει? Πως μπορεί να πιέσει καταστάσεις? -
'Ενας φίλος αγόρασε ενα μεταχειρισμένο POLO 1.2 (μοντ.2006) απο αντιπροσωπεία Renault . Όλα τα POLO που εισάγονται από το 2001 και μετά, φοράνε τον τρικύλινδρο κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και απόδοση 64 ιππων. Με τις ίδιες προυποθέσεις αγοράστηκε και αυτό (σαν 64ΗΡ, 12V) και μάλιστα υπήρξε και ανάλογη συζήτηση με τον πωλητή. Όταν είδε οτι το αυτοκίνητο δεν 'τραβαγε πολύ' τον ζώσανε τα φίδια. Ψαχνοντας, ανακάλυψε κατω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών, στο αυτοκόλλητο με τα στοιχεία του αυτοκινήτου ότι αναγραφονταν οι ενδείξεις GP40, 2V που συμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή αντιστοιχουν σε 40KW, με δύο βαλβίδες ανα κύλινδρο, αφορούν δηλαδή τον 6βάλβιδο κινητηρα των 55ιππων (που ποτέ δεν έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα!). Ρωτόντας σε διάφορες αντιπροσωπίες VW (μεταξύ των οποίων και η Karenta) και αφού όλοι τον διαβεβαίωναν ότι είναι η έκδοση με τα 64 άλογα (ψάχνοντας στο σύστημα με τον κωδικό πλαισίου!), έφτασε στα κεντρικά της Karenta όπου έμαθε αφενός μεν ότι το αυτοκίνητό του είναι 55ΗΡ (στο κεντρικό service), αφετέρου ότι έχουν εισαχθεί πάρα πολλά POLO 1.2 55HP (πληροφόρηση απο τον υπεύθυνο μεταχειρισμένων της Karenta) τα οποία δωθηκαν σε εταιρίες leasing και αυτή τη στιγμή πωλούνται (μαντέψτε!) σαν 64ΗΡ. Επιπροσθέτως, η συγκεκριμένη Renault έχει πουλήσει μέχρι στιγμής άλλα 9 τέτοια οχήματα σαν 64HP.
Εχοντας ανακαλύψει αυτό το 'λάθος', πήγε στη Renault και ζήτησε να το επιστρέψει. Η Renault απο την πλευρά της δεν θεωρεί οτι είναι δικό της λάθος, εφόσον έχουν εισαχθεί απο την VW. Το θέμα οτι οτι νοιώθει 'ριγμένος' και θέλει να βρει το δίκιο του. Σε αυτήν την περίπτωση τι μπορεί να κάνει? Πως μπορεί να πιέσει καταστάσεις? -
Το θέμα δεν είναι αν η Renault παραδεχτεί το σφάλμα της ΕΠΕΙΔΗ η VW εισήγαγε αυτό το μοντέλο ή όχι ΑΛΛΑ ως τί το πούλησε....
Αν δηλαδή υπάρχει ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ του αγοραστή ως προς το είδος του προιόντος.
Υπάρχουν χαρτιά (τιμολόγια/συμφωνητικά κτλ) της Renault που να δηλώνουν ότι πρόκειται για Polo 1.2 64hp?Δυστυχώς με τις προφορικές συνομιλίες προφανώς δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτε... -
Όταν μέχρι εκείνη τη στιγμή ξέρεις ότι το μόνο POLO 1.2 που κυκλοφορεί είναι το 64ΗΡ δε ζητάς διαβεβαιώσεις... Δεν είναι σαν το 1.4 που κυκλοφορεί σε 75, 80 και 100ΗΡ. Εκεί το ψάχνεις πριν το πάρεις!
Ο υπάλληλος της Renault αναγνωρίζει ότι το αυτοκίνητο όταν του το πούλησε το πούλησε σαν 64άρι, όπως και αναγνωρίζει ότι τελικά είναι το 55άρι (πάντα προφορικά φυσικά!), αλλά θεωρεί αυτόν και την εταιρία του παραπλανημένους από την VW...
Ως συνήθως σε αυτή τη χώρα είναι να μη μπλέξεις. Άν μπλέξεις...
-
Επίσκεψη του φίλου σου ξανά με συσκευή ηχογράφισης. Καλό θα ήταν να είναι το κίνητό του ώστε να μην κινήσει καμιά υποψία....
Αν καταφερει να τον ηχογραφήσει, ας ξεκινήσει μια εξώδικη διαδικασία.Αν δεν δει αποτέλεσαμ ΚΑΙ έχει υπομονή ας ακολουθήσει τη δικαστική οδο.
Δίκιο σαφώς και έχει. Που θα το βρει είναι το θέμα... -
Noμιζω πως για να γινει ηχογραφηση πρεπει να παρθει αδεια αλλιως δεν ισχυει.
Οαο για το αυτοκινητο ο φιλος σου πηγε για αυτο με τα 64 αλογα.Οταν η Renault το αγορασε σαν μεταχειρισμενο σαν τι το πηρε????Σιγουρα θα υπαρχουν χαρτια και σαν τι το πηρε και σαν τι το πουλησε ψαξτε πρωτα αυτα και αν οντως γνωριζαν οτι ηταν 55αρι και υπηρξε παραπλανιση ας κινηθει δικαστικα. -
55 άλογα σε 1.000+ κιλα... ουάου! αυτά ειναι!
-
hthanso που να δεις και μένα που ήμουν 11 χρόνια με το πολο με 45 άλογα και είχε ανέβει σχεδόν όλα τα χιονοδρομικά της χώρας, σε ορισμένες ανηφόρες βέβαια μόνο με πρώτη στο κιβώτιο
Φίλε μου αν του παρέδωσαν άλλο αμάξι από αυτό που συμφώνησε είναι απλά τα πράγματα. Να μαζέψει στοιχεία από αντιπροσωπείες, πραγματογμωμοσύνη κλπ που θα του πει ένας δικηγόρος και βουρ στα δικαστήρια αστικά και ποινικά ή πρώτα ένα εξώδικο μπορεί να φοβηθούν και να τελειώσει εξωδικαστικά το θέμα.
-
Αμάξι με κινητήρα 1.2 του πούλησαν. Πόσα άλογα έχει δεν το γράφουν πουθενά.
-
Μιάς και το POLO που αναφέρει πιο πάνω ο φίλος Sidis (thank you!) είναι δικό μου, σκόπιμο είναι να αναφέρω τα σημαντικότερα 'κελεπούρια' που προέκυψαν από αυτή την ιστορία!
Πιο σημαντικό και από το δικό μου περιστατικό είναι ότι κυκλοφόρησαν και εξακολουθούν να πωλούνται δεκάδες αυτοκίνητα στην αγορά με παραπλανητικά στοιχεία! Κάνοντας έναν δειγματοληπτικό έλεγχο στους μαντράδες (μικρούς και μεγάλους, εξουσιοδοτημένους και μη), όλοι ορκίζονταν ότι πουλάνε 64ΗΡ! Σε μερικούς μάλιστα τα άλογα 'αυγάτισαν' τόσο ώστε να πουλάνε POLO 1.2 με 70 αλόγατα! (είναι η ιπποδύναμη που αφορά τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τους τελευταίους μήνες και σε καμμιά περίπτωση μοντέλα 05 ή 06) Φυσικά σε κάθε περίπτωση διαπιστώθηκε από τα στοιχεία του κατασκευαστή ότι τα εν λόγω αυτοκίνητα είχαν τον κινητήρα των 55 ίππων (είναι ο κινητήρας που 'φοράεί' το FOX και με τον οποίο εξοπλίζεται και το POLO στην υπόλοιπη Ευρώπη). Είναι προφανώς αυτό που λένε : 'Ευρώπη γίναμε!' -
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
hthanso που να δεις και μένα που ήμουν 11 χρόνια με το πολο με 45 άλογα και είχε ανέβει σχεδόν όλα τα χιονοδρομικά της χώρας, σε ορισμένες ανηφόρες βέβαια μόνο με πρώτη στο κιβώτιοΒρε συ και εγώ είχα αμάξι με 24 άλογα (ούτε καν 25 ) Αλλά το θέμα είναι πχ, οτι άλλο το βάρος του δικού σου polo και άλλο του σημερινου.
Όπως και το ΑΧάκι που είχα, 60 άλογα (ονομαστικά γιατί 70 ήταν ) αλλά με 600 κιλά βάρος, δεν είχα κανένα πρόβλημα...Τώρα στο θέμα με τον φίλο μας, λίγο δύσκολα τα πράγματα...
Δεν μπορεί να αποδείξει και πολλά πράγματα... να το πάρουν πίσω; με την καμία. -
Φανταστείτε ότι υπάρχουν δεκάδες κάτοχοι μεταχειρισμένων POLO που είναι χαρούμενοι θεωρώντας ότι το αυτοκίνητο που αγόρασαν είναι το 64άρι (το οποίο παρεπιπτόντως σύμφωνα με τις μετρήσεις των 4Τ είναι πιο αργό από το 1.4 των 75 ίππων μόνο στο 0-100 και την τελική και όχι στις ρεπρίζ!) ενώ έχουν πάρει τελικά το 55άρι!
Επίσης, με μια πρόχειρη έρευνα θα βρείτε σε αγγελίες δεκάδες POLO 1.2 που πωλούνται ως 12V (64HP), τη στιγμή που πάνω από 10 αυτοκίνητα που έλεγξα προσωπικά (εκ των υστέρων δυστυχώς!) είναι 55ΗΡ...
Μάλιστα στις ίδιες τις αντιπροσωπείες της VW δεν ξέρουν ότι τα μτχ που έχουν είναι 55άρια! Ακόμα και με την άδεια του αυτοκινήτου που πάω και ελέγχουν τον αριθμό πλαισίου στο σύστημα, οι πωλητές με διαβεβαίωναν ότι το αυτοκίνητο είναι 64άρι!
Μόνο στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία φαίνεται η πραγματικότητα, και αυτό προφανώς γιατί τα part number των εξαρτημάτων των δύο κινητήρων θα πρέπει να διαχωρίζονται στο σύστημα...
-
Αυτό που σκέφτομαι αρχίκα είναι η δημοσίευση του θέματος μπας και ευαισθητοποιηθεί κάποιος ή αποφύγει κάποιος άλλος το ίδιο λάθος. Γιατί στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι ένα θέμα μεμονομένο. Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν δυο μήνες που βγήκαν προς πώληση. Με την αντικατάσταση στόλου που κάνουν οι εταιρίες leasing προβλέπεται να 'βρομίσει' η αγορά μέσα στους επόμενους μήνες. Εγώ δυστυχώς ήμουν από τους πρώτους 'τυχερούς'!
-
Είναι φυσικό να νιώθει κάποιος 'ριγμένος' μετά από τέτοια αγορά.
Αλλά μου κάνει εντύπωση:
Πώς είναι δυνατόν να μην γνωρίζει μια αντιπροσωπεία της VW ποιο κινητήρα έχει το τάδε πλαίσιο και να απαιτείται 'πραγματογνωμοσύνη' συνεργείου για να εξακριβωθεί η αλήθεια;Δεν έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα τα αυτοκίνητα αυτά;
-
Που φτάσαμε!!!
Για να πάρουμε αυτοκίνητο πρέπει να βάζουμε πωλητές και αντιπροσωπείες να ορκίζονται στο ευαγγέλιο... και πάλι δεν είμαστε σίγουροι!!!
Στο θέμα πρέπει να δοθεί διάσταση πιστεύω έτσι ώστε αφενός να προφυλαχθούν οι επόμενοι υποψήφιοι πελάτες/θύματα, αφεταίρου να προσπαθήσεις να δικαιωθείς (πιστεύω μπορείς με καλό δικηγόρο).
Καλά ξεμπερδέματα φίλος.
-
τηλεφωνο κατευθειαν στο 1520, γενικη γραμματεια καταναλωτη για καταγγελια και συμβουλες για περαιτερω δραση...
-
Ο χρήστης papadim_Jim έγραψε:
Είναι φυσικό να νιώθει κάποιος 'ριγμένος' μετά από τέτοια αγορά.
Αλλά μου κάνει εντύπωση:
Πώς είναι δυνατόν να μην γνωρίζει μια αντιπροσωπεία της VW ποιο κινητήρα έχει το τάδε πλαίσιο και να απαιτείται 'πραγματογνωμοσύνη' συνεργείου για να εξακριβωθεί η αλήθεια;Δεν έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα τα αυτοκίνητα αυτά;
Ναι, έχουν άλλο κωδικό κινητήρα, αλλά πιστεύεις ότι ο κάθε άσχετος πωλητής, ακόμα και της Volkswagen, μπορεί να ξεχωρίσει ότι ο κωδικός πχ.: BZT αντιστοιχεί σε 40KW(55HP) ενώ ο κωδικός BZX στον κινητήρα των 47KW(64HP)?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τηλεφωνο κατευθειαν στο 1520, γενικη γραμματεια καταναλωτη για καταγγελια και συμβουλες για περαιτερω δραση...http://www.efpolis.gr/' target='_blank' target='_blank
Ευχαριστώ πολύ spiros, είναι μια καλή αρχή..!
-
Ο χρήστης Burst έγραψε:
Ναι, έχουν άλλο κωδικό κινητήρα, αλλά πιστεύεις ότι ο κάθε άσχετος πωλητής, ακόμα και της Volkswagen, μπορεί να ξεχωρίσει ότι ο κωδικός πχ.: BZT αντιστοιχεί σε 40KW(55HP) ενώ ο κωδικός BZX στον κινητήρα των 47KW(64HP)?Δίκιο έχεις. Είναι να μην σου τύχει.
Από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή που ανέφερε ο spiros, κατέβασε αν θέλεις και τον Ν2251/1994 περί προστασίας καταναλωτών. Μπορεί να σου φανεί χρήσιμος.
Μαιμου POLO ?