Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    sidis

    @sidis

    wi-fi

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Egaleo

    sidis Unfollow Follow

    Latest posts made by sidis

    • RE: Μαιμου POLO ?

      Όταν μέχρι εκείνη τη στιγμή ξέρεις ότι το μόνο POLO 1.2 που κυκλοφορεί είναι το 64ΗΡ δε ζητάς διαβεβαιώσεις... Δεν είναι σαν το 1.4 που κυκλοφορεί σε 75, 80 και 100ΗΡ. Εκεί το ψάχνεις πριν το πάρεις!

      Ο υπάλληλος της Renault αναγνωρίζει ότι το αυτοκίνητο όταν του το πούλησε το πούλησε σαν 64άρι, όπως και αναγνωρίζει ότι τελικά είναι το 55άρι (πάντα προφορικά φυσικά!), αλλά θεωρεί αυτόν και την εταιρία του παραπλανημένους από την VW...

      Ως συνήθως σε αυτή τη χώρα είναι να μη μπλέξεις. Άν μπλέξεις...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sidis
    • Μαιμου POLO ?

      'Ενας φίλος αγόρασε ενα μεταχειρισμένο POLO 1.2 (μοντ.2006) απο αντιπροσωπεία Renault . Όλα τα POLO που εισάγονται από το 2001 και μετά, φοράνε τον τρικύλινδρο κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και απόδοση 64 ιππων. Με τις ίδιες προυποθέσεις αγοράστηκε και αυτό (σαν 64ΗΡ, 12V) και μάλιστα υπήρξε και ανάλογη συζήτηση με τον πωλητή. Όταν είδε οτι το αυτοκίνητο δεν 'τραβαγε πολύ' τον ζώσανε τα φίδια. Ψαχνοντας, ανακάλυψε κατω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών, στο αυτοκόλλητο με τα στοιχεία του αυτοκινήτου ότι αναγραφονταν οι ενδείξεις GP40, 2V που συμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή αντιστοιχουν σε 40KW, με δύο βαλβίδες ανα κύλινδρο, αφορούν δηλαδή τον 6βάλβιδο κινητηρα των 55ιππων (που ποτέ δεν έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα!). Ρωτόντας σε διάφορες αντιπροσωπίες VW (μεταξύ των οποίων και η Karenta) και αφού όλοι τον διαβεβαίωναν ότι είναι η έκδοση με τα 64 άλογα (ψάχνοντας στο σύστημα με τον κωδικό πλαισίου!), έφτασε στα κεντρικά της Karenta όπου έμαθε αφενός μεν ότι το αυτοκίνητό του είναι 55ΗΡ (στο κεντρικό service), αφετέρου ότι έχουν εισαχθεί πάρα πολλά POLO 1.2 55HP (πληροφόρηση απο τον υπεύθυνο μεταχειρισμένων της Karenta) τα οποία δωθηκαν σε εταιρίες leasing και αυτή τη στιγμή πωλούνται (μαντέψτε!) σαν 64ΗΡ. Επιπροσθέτως, η συγκεκριμένη Renault έχει πουλήσει μέχρι στιγμής άλλα 9 τέτοια οχήματα σαν 64HP.
      Εχοντας ανακαλύψει αυτό το 'λάθος', πήγε στη Renault και ζήτησε να το επιστρέψει. Η Renault απο την πλευρά της δεν θεωρεί οτι είναι δικό της λάθος, εφόσον έχουν εισαχθεί απο την VW. Το θέμα οτι οτι νοιώθει 'ριγμένος' και θέλει να βρει το δίκιο του. Σε αυτήν την περίπτωση τι μπορεί να κάνει? Πως μπορεί να πιέσει καταστάσεις?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sidis
    • RE: Μαιμου POLO ?

      'Ενας φίλος αγόρασε ενα μεταχειρισμένο POLO 1.2 (μοντ.2006) απο αντιπροσωπεία Renault . Όλα τα POLO που εισάγονται από το 2001 και μετά, φοράνε τον τρικύλινδρο κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και απόδοση 64 ιππων. Με τις ίδιες προυποθέσεις αγοράστηκε και αυτό (σαν 64ΗΡ, 12V) και μάλιστα υπήρξε και ανάλογη συζήτηση με τον πωλητή. Όταν είδε οτι το αυτοκίνητο δεν 'τραβαγε πολύ' τον ζώσανε τα φίδια. Ψαχνοντας, ανακάλυψε κατω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών, στο αυτοκόλλητο με τα στοιχεία του αυτοκινήτου ότι αναγραφονταν οι ενδείξεις GP40, 2V που συμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή αντιστοιχουν σε 40KW, με δύο βαλβίδες ανα κύλινδρο, αφορούν δηλαδή τον 6βάλβιδο κινητηρα των 55ιππων (που ποτέ δεν έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα!). Ρωτόντας σε διάφορες αντιπροσωπίες VW (μεταξύ των οποίων και η Karenta) και αφού όλοι τον διαβεβαίωναν ότι είναι η έκδοση με τα 64 άλογα (ψάχνοντας στο σύστημα με τον κωδικό πλαισίου!), έφτασε στα κεντρικά της Karenta όπου έμαθε αφενός μεν ότι το αυτοκίνητό του είναι 55ΗΡ (στο κεντρικό service), αφετέρου ότι έχουν εισαχθεί πάρα πολλά POLO 1.2 55HP (πληροφόρηση απο τον υπεύθυνο μεταχειρισμένων της Karenta) τα οποία δωθηκαν σε εταιρίες leasing και αυτή τη στιγμή πωλούνται (μαντέψτε!) σαν 64ΗΡ. Επιπροσθέτως, η συγκεκριμένη Renault έχει πουλήσει μέχρι στιγμής άλλα 9 τέτοια οχήματα σαν 64HP.
      Εχοντας ανακαλύψει αυτό το 'λάθος', πήγε στη Renault και ζήτησε να το επιστρέψει. Η Renault απο την πλευρά της δεν θεωρεί οτι είναι δικό της λάθος, εφόσον έχουν εισαχθεί απο την VW. Το θέμα οτι οτι νοιώθει 'ριγμένος' και θέλει να βρει το δίκιο του. Σε αυτήν την περίπτωση τι μπορεί να κάνει? Πως μπορεί να πιέσει καταστάσεις?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sidis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr