'Ενας φίλος αγόρασε ενα μεταχειρισμένο POLO 1.2 (μοντ.2006) απο αντιπροσωπεία Renault . Όλα τα POLO που εισάγονται από το 2001 και μετά, φοράνε τον τρικύλινδρο κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και απόδοση 64 ιππων. Με τις ίδιες προυποθέσεις αγοράστηκε και αυτό (σαν 64ΗΡ, 12V) και μάλιστα υπήρξε και ανάλογη συζήτηση με τον πωλητή. Όταν είδε οτι το αυτοκίνητο δεν 'τραβαγε πολύ' τον ζώσανε τα φίδια. Ψαχνοντας, ανακάλυψε κατω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών, στο αυτοκόλλητο με τα στοιχεία του αυτοκινήτου ότι αναγραφονταν οι ενδείξεις GP40, 2V που συμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή αντιστοιχουν σε 40KW, με δύο βαλβίδες ανα κύλινδρο, αφορούν δηλαδή τον 6βάλβιδο κινητηρα των 55ιππων (που ποτέ δεν έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα!). Ρωτόντας σε διάφορες αντιπροσωπίες VW (μεταξύ των οποίων και η Karenta) και αφού όλοι τον διαβεβαίωναν ότι είναι η έκδοση με τα 64 άλογα (ψάχνοντας στο σύστημα με τον κωδικό πλαισίου!), έφτασε στα κεντρικά της Karenta όπου έμαθε αφενός μεν ότι το αυτοκίνητό του είναι 55ΗΡ (στο κεντρικό service), αφετέρου ότι έχουν εισαχθεί πάρα πολλά POLO 1.2 55HP (πληροφόρηση απο τον υπεύθυνο μεταχειρισμένων της Karenta) τα οποία δωθηκαν σε εταιρίες leasing και αυτή τη στιγμή πωλούνται (μαντέψτε!) σαν 64ΗΡ. Επιπροσθέτως, η συγκεκριμένη Renault έχει πουλήσει μέχρι στιγμής άλλα 9 τέτοια οχήματα σαν 64HP.
Εχοντας ανακαλύψει αυτό το 'λάθος', πήγε στη Renault και ζήτησε να το επιστρέψει. Η Renault απο την πλευρά της δεν θεωρεί οτι είναι δικό της λάθος, εφόσον έχουν εισαχθεί απο την VW. Το θέμα οτι οτι νοιώθει 'ριγμένος' και θέλει να βρει το δίκιο του. Σε αυτήν την περίπτωση τι μπορεί να κάνει? Πως μπορεί να πιέσει καταστάσεις?