-
Scirocco δαγκωτό!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η GT με έναν νέο κινητήρα 1.8Τ με 200, θα την έπαιρνα με κλειστά μάτια, ανεξάρτητα αν είναι παλιά ή όχι. Σήμερα όμως η ζυγαριά γέρνει στο VW.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Θα αναθεωρουσα αμεσως την πρωτη μου δημοσιευση αν της εβαζαν τον 1.8Τ με 200 η και παραπανω ιππους...
...στα ίδια χρήματα όμως, όχι κάτι V6 ακούω....
...με την ιδια λογικη, αν το σιροκο ηταν πισωκινητο θα ηταν ακομη καλυτερη επιλογη...
Για τους μη συναναισθηματικούς τύπους υπάρχει και το ρχ-8 που είναι αρκετά φτηνότερο (με τη διαφορά αγοράζεις βενζίνες και ...τσιμούχες για τους ρότορες ), με μοναδικό μηχανολογικό εξλουσίβιτι, μοτέρ άροπο μεν πολύστροφο δε που παρεπιπτόντως είναι και πισωκίνητο
-
Έχει πρόβλημα με το κιβώτιο το RX-8, τα έχουμε πει αυτά.
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχει πρόβλημα με το κιβώτιο το RX-8, τα έχουμε πει αυτά.ΓΤΦ? Έχω χάσει επεισόδια φορουμίτικών μαχών ή όντως ισχύει?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο άμμεσος ηλεκτρονικός ψεκασμός με την μορφή που τον ξέρουμε σήμερα εφαρμόστηκε πρώτα από την Mitsubishi στους κινητήρες GDi του 1996 που κινούσαν αρχικά το Galant και αργότερα και άλλα μοντέλα της εταιρίας με γνωστότερα στην Ελλάδα τα Pajero Pinin 18.GDI &2.0GDi. Προβλήματα με την έννοια της βλάβης κλπ δεν είχαν, απλώς δεν είχαν και ιδιαίτερα ωφέλη σε κατανάλωση ή ρύπους.Πρίν από την Mitsubishi η τεχνολογία αυτή είχε δοκιμαστεί αρχικά σε αεροπορικούς κινητήρες του Β'ΠΠ και σε κάποια μεμονωμένα μοντέλα (300SL με ψεκασμό της Bosch ή σε κάποια αμερικάνικα Ford) και σε μοτοσυκλέτες (πχ στη δίχρονη Biomta V-Due, στην Vespa ET2).
Ως συνήθως μετεξεταστέος για το Σεπτέμβρη.
Το πρώτο αυτοκίνητο με άμεσο ηλεκτρονικό ψεκασμό όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, είναι το Fiat Croma TDi του 1986.Με αυτό γεννήθηκε η εποχή unijet,που οδήγησε τη Fiat στην τεχνολογία common rail (την πατέντα της οποίας πούλησε στη Bosch)και τον Oκτώβρη του 1997 με την Alfa 156 JTD (με κινητήρα κατά 12% ισχυρότερο και 15% οικονομικότερο)άνοιγε την περίοδο multijet.
Tα εύσημα στο Centro Ricerche Fiat λοιπόν μκρέ,γιατί χάρη σε αυτό.... οι πετρελαιοκινητήρες δεν καίνε ακόμα μαζούτ. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ως συνήθως μετεξεταστέος για το Σεπτέμβρη.
Το πρώτο αυτοκίνητο με άμεσο ηλεκτρονικό ψεκασμό όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, είναι το Fiat Croma TDi του 1986.Λάθος, το ΑΖΑΧ του 1975 ήταν το πρώτο μοντέλο με άμμεσο ψεκασμό (και διπλάσιο αμμωνιαζόλ.)
ΥΓ. travelman νομίζω απαντήθηκε η απορία σου
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μα τι λες αγαπητε μου?
Οδηγησες ενα αυτοκινητο με ενα απο τα πιο αρτια μπροστινα συστηματα διευθυνσης/αναρτησης και δεν ικανοποιηθηκες? Σιγουρα οδηγησες ή το πηγες βολτα σπιτι περιπτερο? Ο κινητηρας δεν ειναι παρακαταθηκη για οδηγικη ευχαριστηση. Συμφωνω οτι ο 1.8 ισως, ισως λεω, να ειναι λιγος για μια GT αλλα ο διλιτρος αμεσου ψεκασμου ειναι μια χαρα και απο επιδοσεις και απο ροπη και απο ηχητικη απολαυση.
Φιλε μου η Γκολφω 6ης γενιας δεν μοιαζει με το Σιροκο?
Η GT με την 147 που μοιαζει? Περαν του παρομοιου εσωτερικου αφου οντως ειναι μια 147 Coupe.Tα οδήγησα φίλε μου και μάλιστα αρκετά σβέλτα. Την 1.8 ειδικά που ήταν test drive και όχι αυτοκίνητο φίλου, την πίεσα πάρα πολύ. Όσο τουλάχιστον μου επέτρεπαν τα ηλεκτρονικά. Καμία μα καμία σχέση με 156 που μόνο σε αυτή μπορεί μπορείς να αποδώσεις τους χαρακτηρισμούς που αναφέρεις.
Φυσικά και μοιάζει το golf 6 με το scirocco. Mε τα κριτήρια που βρίσκεις όμως ομοιότητα καταλήγουμε να θεωρούμε ότι όλα τα αυτοκίνητα της AlfaRomeo μοιάζουν μεταξύ τους.
Δηλαδή για να καταλάβω. το εσωτερικό του scirocco που είναι από το EOS δεν είναι ok, αλλά το εσωτερικό της GT που είναι από την 147 είναι ok?? Δεν ξέρω τώρα. Σου φαίνεται λογική η παραπάνω προταση? -
Διάβασα πολλές απόψεις, πιστεύω τουλάχιστον κατά 90% σωστές αν και αντικρουόμενες μερικές φορές, όμως λείπει μία.
Αυτή του ερωτώντος technik ο οποίος δεν έχει πει ακόμη τι περιμένει από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ποιές είναι οι ανάγκες και προτεραιότητές του.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μπορεις να επιλεξεις ενα σιροκο 1,4 160 με 24K (δε θυμαμαι ποσο εχει) και εχεις γλυτωσει 8Κ χωρις να εισαι πιο αργος απο GT.τωρα πιο εχει πιο παλιο μοτερ ή ποιας εταιριας ο μηχανικος κατουραει πιο μακρια, προσωπικα μου ειναι αδιαφορο
+1.
Ξερει καποιος ποση η διαφορα σε € μεταξυ 1.4 - 2.0 ?
Ως συνήθως μετεξεταστέος για το Σεπτέμβρη.
Το πρώτο αυτοκίνητο με άμεσο ηλεκτρονικό ψεκασμό όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, είναι το Fiat Croma TDi του 1986.Λάθος, το ΑΖΑΧ του 1975 ήταν το πρώτο μοντέλο με άμμεσο ψεκασμό (και διπλάσιο αμμωνιαζόλ.)
Αφου εχεις αντιθετη αποψη, γιατι ειρωνευεσαι και δεν δινεις καποιο εγκυρο λινκ να ξεστραβωθουμε και εμεις, η εστω καποια τεκμηριωμενη πληροφορια?
Η εστω να γραψεις ποιο ειναι το λαθος της Αlba, γιατι δεν καταλαβα...
-
O IKE αναφέρεται σε μπετζίνα μπροφανώς.
-
saxon_747 εγώ μίλησα για κινητήρες otto (..βενζίνης) άμμεσου ψεκασμού όπως αυτοί που αναφέρονται στο τόπικ αυτό. Το Croma TDi είναι diesel.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
saxon_747 εγώ μίλησα για κινητήρες otto (..βενζίνης) άμμεσου ψεκασμού όπως αυτοί που αναφέρονται στο τόπικ αυτό. Το Croma TDi είναι diesel.Οκ, περα απο αυτο (σωστα καταλαβα εξ'αρχης τελικα).
Το συστημα αμεσου ψεκασμου εχει διαφορετικη λειτουργεια σε βενζινοκινητητρες, απ'οτι σε κινητηρες diesel ?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η GT με έναν νέο κινητήρα 1.8Τ με 200, θα την έπαιρνα με κλειστά μάτια, ανεξάρτητα αν είναι παλιά ή όχι. Σήμερα όμως η ζυγαριά γέρνει στο VW.
Συμφωνω μαζι σου. Αλλα ο 3.2 V6 Busso ειναι ερωτας.
Ειναι συγχορδια 6 κυλινδρων. Ειναι λες και μπηκε κατω απο το καπο ο Παβαροτι.
Ειλικρινα αν εχεις βολταρει ποτε μια GT 3.2 θα με καταλαβαινεις τι εννοω.
Οπως λεει και ο Εντυ λοιπονKαι η μπρέρα την φαραντούρη.
Μην παρεξηγηθείς πλάκα κάνουμε.Όντως, άκρως ερωτεύσιμος ο busso, ενώ αν μπει και ένα σετάκι πιο ελεύθερων εξατμίσεων τότε γίνεται μεγάλο γλέντι. Αλλά και πάλι, ένα ελαφρύτερο 2λιτρο μοτέρ μπροστά θα είναι καλύτερο από άποψη δυναμικής μάλλον.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα τι λες αγαπητε μου?
Οδηγησες ενα αυτοκινητο με ενα απο τα πιο αρτια μπροστινα συστηματα διευθυνσης/αναρτησης και δεν ικανοποιηθηκες? Σιγουρα οδηγησες ή το πηγες βολτα σπιτι περιπτερο? Ο κινητηρας δεν ειναι παρακαταθηκη για οδηγικη ευχαριστηση. Συμφωνω οτι ο 1.8 ισως, ισως λεω, να ειναι λιγος για μια GT αλλα ο διλιτρος αμεσου ψεκασμου ειναι μια χαρα και απο επιδοσεις και απο ροπη και απο ηχητικη απολαυση.
Φιλε μου η Γκολφω 6ης γενιας δεν μοιαζει με το Σιροκο?
Η GT με την 147 που μοιαζει? Περαν του παρομοιου εσωτερικου αφου οντως ειναι μια 147 Coupe.Tα οδήγησα φίλε μου και μάλιστα αρκετά σβέλτα. Την 1.8 ειδικά που ήταν test drive και όχι αυτοκίνητο φίλου, την πίεσα πάρα πολύ. Όσο τουλάχιστον μου επέτρεπαν τα ηλεκτρονικά. Καμία μα καμία σχέση με 156 που μόνο σε αυτή μπορεί μπορείς να αποδώσεις τους χαρακτηρισμούς που αναφέρεις.
Φυσικά και μοιάζει το golf 6 με το scirocco. Mε τα κριτήρια που βρίσκεις όμως ομοιότητα καταλήγουμε να θεωρούμε ότι όλα τα αυτοκίνητα της AlfaRomeo μοιάζουν μεταξύ τους.
Δηλαδή για να καταλάβω. το εσωτερικό του scirocco που είναι από το EOS δεν είναι ok, αλλά το εσωτερικό της GT που είναι από την 147 είναι ok?? Δεν ξέρω τώρα. Σου φαίνεται λογική η παραπάνω προταση?Είχα οδηγήσει και εγώ την 2.0 GT αλλά μάλλον πρέπει να ήταν χαλασμένη ή να είχε κάποιο πρόβλημα.
Δεν μου μίλησε καθόλου σε όλη την διαδρομή. Ούτε ένα γεια δεν μου είπε. Καμία σχέση με αυτά που άκουγα και διάβαζα κατά διαστήματα πως η Alfa GT είναι αυτοκίνητο που όχι μόνο έχει ψυχή, αλλά που σου μιλάει κιόλας!
-
Όχι, ο technik δεν έχει μιλήσει καθόλου σε όλη αυτή τη διαδρομή των 5 σελίδων.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μα τι λες αγαπητε μου?
Οδηγησες ενα αυτοκινητο με ενα απο τα πιο αρτια μπροστινα συστηματα διευθυνσης/αναρτησης και δεν ικανοποιηθηκες? Σιγουρα οδηγησες ή το πηγες βολτα σπιτι περιπτερο? Ο κινητηρας δεν ειναι παρακαταθηκη για οδηγικη ευχαριστηση. Συμφωνω οτι ο 1.8 ισως, ισως λεω, να ειναι λιγος για μια GT αλλα ο διλιτρος αμεσου ψεκασμου ειναι μια χαρα και απο επιδοσεις και απο ροπη και απο ηχητικη απολαυση.
Φιλε μου η Γκολφω 6ης γενιας δεν μοιαζει με το Σιροκο?
Η GT με την 147 που μοιαζει? Περαν του παρομοιου εσωτερικου αφου οντως ειναι μια 147 Coupe.Tα οδήγησα φίλε μου και μάλιστα αρκετά σβέλτα. Την 1.8 ειδικά που ήταν test drive και όχι αυτοκίνητο φίλου, την πίεσα πάρα πολύ. Όσο τουλάχιστον μου επέτρεπαν τα ηλεκτρονικά. Καμία μα καμία σχέση με 156 που μόνο σε αυτή μπορεί μπορείς να αποδώσεις τους χαρακτηρισμούς που αναφέρεις.
Φυσικά και μοιάζει το golf 6 με το scirocco. Mε τα κριτήρια που βρίσκεις όμως ομοιότητα καταλήγουμε να θεωρούμε ότι όλα τα αυτοκίνητα της AlfaRomeo μοιάζουν μεταξύ τους.
Δηλαδή για να καταλάβω. το εσωτερικό του scirocco που είναι από το EOS δεν είναι ok, αλλά το εσωτερικό της GT που είναι από την 147 είναι ok?? Δεν ξέρω τώρα. Σου φαίνεται λογική η παραπάνω προταση?Είχα οδηγήσει και εγώ την 2.0 GT αλλά μάλλον πρέπει να ήταν χαλασμένη ή να είχε κάποιο πρόβλημα.
Δεν μου μίλησε καθόλου σε όλη την διαδρομή. Ούτε ένα γεια δεν μου είπε. Καμία σχέση με αυτά που άκουγα και διάβαζα κατά διαστήματα πως η Alfa GT είναι αυτοκίνητο που όχι μόνο έχει ψυχή, αλλά που σου μιλάει κιόλας!
Μπορει να διαβαζε το φορουμ και να σου κραταγε μουτρα!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όχι, ο technik δεν έχει μιλήσει καθόλου σε όλη αυτή τη διαδρομή των 5 σελίδων.o technik να πάρει Α GT ή Volvo...?
Είναι σαν να λέμε ο Alba Parietti ή ο Giuseppe Busso θα αγοράσει VW
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Το συστημα αμεσου ψεκασμου εχει διαφορετικη λειτουργεια σε βενζινοκινητητρες, απ'οτι σε κινητηρες diesel ?Υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις από σύστημα άμεσου ψεκασμού σε otto απ'ότι σε diesel. Το πιο βασικό είναι η ταχύτητα που περιστρέφεται ένας otto (οι ντίζελ συνήθως δεν ξεπερνούν τις 4-5.000 σαλ) αλλά και άλλα (πχ λίπανση). Η λειτουργία δεν είναι και τόσο διαφορετική, όπως δεν είναι ιδιαίτερα διαφορετική (σαν αρχή λειτουργίας, όχι στις λεπτομέρειες) από τα συστήματα έμμεσου ψεκασμού. Ειδικά για την σύγκριση άμεσου ψεκασμού σε diesel και otto είναι άλλες οι δυσκολίες (σαφώς περισσότερες στον otto) και άλλα τα οφέλη. Δεν είναι δηλαδή εύκολο ή εφικτό να πάρεις ένα σύστημα άμμεσου ψεκασμού από diesel και να το εγκαταστήσεις σε otto, όπως δεν είναι εφικτό να βάλεις ένα απλό μπεκ (έμμεοσυ ψεκασμού) μέσα στον θάλαμο καύσης και να περιμένεις να αντέξει ή να αποδώσει σωστά.
Σκέψου πόσα χρόνια μεσολάβησαν από το πρώτο Fiat με ντίζελ άμμεσου ψεκασμού και το πρώτο Fiat με otto άμμεσου ψεκασμού (νομίζω 156 jts το 2002, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς).
Εν πάσει περιπτώση η πρώτη εταιρία που εφάρμοσε ηλεκτρονικό άμμεσο ψεκασμό σε βενζινοκινητήρα ήταν η mitsubishi και οι συγκεκριμένοι κινητήρες είχαν σχεδιαστεί εξ'ολοκλήρου γύρω από το σύστημα αυτό, πχ είχαν κατακόρυφους αυλούς εισαγωγής ανάμεσα στους εκκεντροφόρους, ειδικά σχεδιασμένο θάλαμο καύσης κλπ.
ΥΓ.Νομίζω όμως είμαστε εκτός θέματος, ελπίζω η μικρή αυτή παρέκβαση να ήταν ενδιαφέρουσα.
ΥΓ2. Προσέξτε τι ποστάρετε, αύριο θα γράψει κάποιος πχ πως o Hillary ανέβηκε πρώτος στο Έβερεστ και θα τον διορθώσει (μαλώνωντάς τον φυσικά) ο Άλμπα λέγοντας πως κάνει λάθος επειδή ο Τζιουζέπε Τραπατόνι ανέβηκε πρώτος στον Υμηττό το 1968. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΓ2. Προσέξτε τι ποστάρετε, αύριο θα γράψει κάποιος πχ πως o Hillary ανέβηκε πρώτος στο Έβερεστ και θα τον διορθώσει (μαλώνωντάς τον φυσικά) ο Άλμπα λέγοντας πως κάνει λάθος επειδή ο Τζιουζέπε Τραπατόνι ανέβηκε πρώτος στον Υμηττό το 1968.
"C": Scirocco 2.0TFSI, Volvo C30 T5, Alfa Romeo GT 2.0