Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Το Scirocco έχει εσωτερικό EOS (2005) και μοτέρ Golf GTI (2004) σε ένα αυτοκίνητο με φρέσκο design (2008) και λανσάρισμα.
Οι διαφορές με τη GT στις χρονολογίες (μοτέρ και πάτωμα 156 vs Golf GTI, λανσάρισμα κλπ) είναι πολύ πιο σημαντικές νομίζω.
Που ομως βασιζεται το εσωτερικο του ΕΟS?
Που βασιζεται το μοτερ του GTi?
Aπο πατωματα τι γινεται?
Το πάτωμα είναι του Golf ΜΚV στο οποίο στηρίζονται (ανάσα) το Α3, το Λεόν, το Οκτάβια, το Τουράν, το νέο Golf, το Σιρόκο και το νέο Α3 του χρόνου (εκπνοή) και το οποίο θα το φάμε στη μάπα μάλλον για αρκετά χρόνια ακόμη καθώς βγήκε ψιλοκάλο και η οικονομική στενότητα δεν επιτρέπει και πολλά πολλά με τα σασί καθώς είναι υπερβολικά αυξημένο το κόστος εξέλιξης ενός σασί από λευκό χαρτί. Μικροβελτιώσεις σίγουρα γίνονται σε κάθε μοντέλο αλλά αυτό που διαφοροποιεί το κάθε μοντέλο είναι οι ρυθμίσεις ανάρτησης και άλλων περιφερειακών (τιμόνι, φρένα, κινητήρας, κιβώτιο κλπ). Προσωπικά είμαι οπαδός της γνωστής φράσης των κομπιουτεράδων 'If it works dont fix it'. Αφού είναι 'καλό' δεν βρίσκω κακό να επαναλαμβάνεται (Άσχετο μεν αλλά βρίσκω όμως 'κακό' να πουλιούνται σχεδόν ίδια αυτοκίνητα απλά με άλλο σήμα) η εφαρμογή του.
Το μοτέρ του GTI MKV βασίστηκε στο 'απλό' δίλιτρο FSI και είναι ο πρώτος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με υπερτροφοδότηση ( ο πρώτος κινητήρας άμεσου ψεκασμού χωρίς υπερτροφοδότηση βγήκε πριν αρκετές δεκαετίες ή από Αλφα Ρομέο ή από Μερσεντες (δεν θυμάμαι σίγουρα γμτ) και εγκαταλείφθηκε για πολλά χρόνια γιατι υπήρχαν πολλά προβλήματα που δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει η τεχνολογία της εποχής. Τώρα αντιμετωπίστηκαν και για αυτό βλέπεις σχεδόν από όλους τους κατασκευαστές αρκτικόλεξα για τον άμεσο ψεκασμό) οπότε δεν βασίστηκε πουθενά αλλά ήταν από λευκό χαρτί. Στην ουσία άνοιξε το δρόμο για 'πολλά' άλογα σε σχετικά χαμηλές τιμές. Στην πρώτη του έκδοση είχε 200 άλογα με το 'μικρό' τούρμπο Κ03 (σύντομα θα βγεί και detuned έκδοση στα 170 άλογα) αλλά στην ενισχυμένη έκδοση με Κ04 τούρμπο και αλλάγμενα κάποια εσωτερικά παίζει στην περιοχή των 230-272 (300 σε λίγο) άλογα αφήνοντας την περιοχή των 120-200 αλόγων στους 1.4 , 1.8 TSI. Και σε αυτή την περίπτωση είμαι την άποψης ότι δεν τίθεται θέμα 'παλαιότητας' κινητήρα (ΤΟ θέμα είναι για μένα ότι πια βρέθηκε δύναμη αλλά τώρα που βρέθηκε η δύναμη έχουν γίνει ελέφαντες όλα τα αυτοκίνητα. Εκεί πρέπει να εστιάσουν πιστεύω. Στη διαιτα!) για το Σιρόκο. Και άλλωστε όπως έχω ξαναγράψει οι άνθρωποι στο Group είναι μαέστροι στο να μας πουλάνε το 'ίδιο' σχεδόν προιόν με άλλον περιτύλιγμα. Το νέο GTI MKVI θα έχει το 'νέο' δίλιτρο TSI με τα 211 άλογα και τα 35 κιλά ροπή ( ο οποίος από ότι λε΄γεται δεν είναι ο ίδιος δίλιτρος που κυκλοφορεί τώρα αλλά στηρίζεται στο μπλόκ του 1.8 TSI με ότι θετικά ή αρνητικά συνεπάγεται αυτό) οπότε μόλις βγεί αυτό του χρόνου θα έχει κάτι 'παραπάνω' να προσφέρει για αυτό και το Σιρόκο πήρε τον απλό 200άρη (φυσικά θα πάρει και άλλους ισχυρότερους και 1.8 αλλά αργότερα). Όμως δεν σημαίνει ότι κάθε καινούριο είναι και απαραίτητα καλύτερο ειδικά στην εποχή μας όπου υπάρχει οργασμός εξέλιξης τα τελευταία 10 χρόνια . Δείτε μια δυναμομέτρηση από αμερικάνικο σαιτ που συγκρίνει τον 211 (CCTA) με τον 200 (BPY) όπου φαίνεται ότι η εποχή που η Γερμανοί δήλωναν για φορολογικούς λόγους λιγότερα άλογα μάλλον αρχίζει να τελειώνει και είναι και λογικό και οι καμπύλες είναι σχεδόν ίδιες (για να μη πω ότι ο νέοπας ψοφάει ελαφρώς νωρίτερα!) :

ΠΗΓΗ
Οπότε μιλάω για ταμπλό και εσωτερικό μου έρχεται στο νου μια φράση που λεει : Για την ομορφότερη γυναίκα του κόσμου υπάρχει ένας άντρας που την έχει βαρεθεί και άλλος ένας που την απορρίπτει!
Πιο απλά είτε συντηρητικό, είτε μοντέρνο, είτε συβαριτικό, είτε μίνιμαλ το ταμπλό για μένα πρέπει να είναι πρώτα από όλα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ και ποιοτικό. Μετά από εκεί ας είναι και 10 χρονών. Αν δεν τρίζει και όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει για μένα είναι οκ.
Για την ουσία τώρα μάλλον δεν θα πω κάτι πρωτότυπο. Η Αλφα είναι γκομενάρα αλλά είναι κάπως αδύναμη για τα σημερινά δεδομένα. Αν δεν σε γαργαλάει το δεξί σου πόδι μάλλον δεν θα φανεί αυτό οπότε μπορείς να γίνεις και αγόρι της.
Η Political correct όμως πρόταση είναι το Σιρόκο. Είναι αυτό που λέμε **'πουθενά τέλειο αλλά πολύ καλό σε όλα'. **Το μόνο που του λείπει είναι η κίνηση στον πίσω άξονα (τι ψάχνω και εγώ τώρα? ) ! Αααα όποιος το πάρει ΜΗΝ το πάρει σε γκρι ή μαύρο.Το είδα στο δρόμο και ΧΑΝΕΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ. Θέλει φωτεινό χρώμα για να δείξει.
Το Βόλβο? ΠΟΙΟ Βόλβο? Είπαμε να συζητάμε για αυτοκίνητα όχι για αποτυχημένα πειράματα επιμειξίας. Να κλείσει γρήγορα ο κύκλος του, θεός σχωρέστο και καλά ύστερα να' χει. Μάλλον δεν θα λείψει από κανέναν ιδιαίτερα ...