-
Φίλοι, ίσως εχει 'ξαναπαίξει' το θέμα, αλλά δεν το εχω δεί.
Τι γνώμη έχετε για το Honda Jazz;. Θα ήθελα απόψεις, βασικά όσων το έχετε οδηγήσει PLS...
Ευχαριστώ και περιμένω -
Φίλοι, ίσως εχει 'ξαναπαίξει' το θέμα, αλλά δεν το εχω δεί.
Τι γνώμη έχετε για το Honda Jazz;. Θα ήθελα απόψεις, βασικά όσων το έχετε οδηγήσει PLS...
Ευχαριστώ και περιμένω -
Φίλοι, ίσως εχει 'ξαναπαίξει' το θέμα, αλλά δεν το εχω δεί.
Τι γνώμη έχετε για το Honda Jazz;. Θα ήθελα απόψεις, βασικά όσων το έχετε οδηγήσει PLS...
Ευχαριστώ και περιμένω -
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Φίλοι, ίσως εχει 'ξαναπαίξει' το θέμα, αλλά δεν το εχω δεί.
Τι γνώμη έχετε για το Honda Jazz;. Θα ήθελα απόψεις, βασικά όσων το έχετε οδηγήσει PLS...
Ευχαριστώ και περιμένωΑν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι πέρσι πωλήθηκαν γύρω στα 500 Jazz, θεωρώ ότι είναι δύσκολο να βρεις στο Forum κάποιον που να το έχει οδηγήσει.
Μια και δεν το έχω οδηγήσει θα περιοριστώ σε ένα σχόλιο. Το Jazz 1.3 κοστίζει 13880 ευρώ. Το Fiesta 1.6 κοστίζει 14080 ευρώ. Μήπως η αντιπροσωπεία της Honda έχει καβαλήσει τελείως το καλάμι; Να σημειώσω ότι η συγκεκριμένη πανάκριβη (και μοναδική) έκδοση του Jazz δεν έχει έστω πλήρη εξοπλισμό. Στην τιμή αυτή πιστεύω ότι έπρεπε να αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού του το ράδιο-CD (αντί για ραδιοκασετόφωνο), οι ζάντες αλουμινίου και οι πλευρικοί αερόσακοι.
-
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Φίλοι, ίσως εχει 'ξαναπαίξει' το θέμα, αλλά δεν το εχω δεί.
Τι γνώμη έχετε για το Honda Jazz;. Θα ήθελα απόψεις, βασικά όσων το έχετε οδηγήσει PLS...
Ευχαριστώ και περιμένωDen to exw odigisei alla to eida sto metro toy syntagmatos kai den mou arese. Akribo kai oxi tipote to idiaitero (ftwxo eswterika) me mikro kinitira.
O symplektis barys, aparadekto gia aytokinito polis.Malista, malwsa me ton 'pwliti' o opoios de eixe oyte prospektous na dwsei.
Den blepw giati kapoios na parei ayto to aytokinito. Epeidei einai Honda kai olo prosonta??
Ena Polo mou arese poly perissotero gia aytokinito polis.
-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ:
+
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΒΑΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΕ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΚΑΛΟ 'ΤΡΑΒΗΓΜΑ'ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΛΙΜΑ, ΠΛΕΥΡΙΚΟΥΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΚΑΙ CD ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ
ΕΓΩ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΝΕΟ 4ΘΥΡΟ CIVIC ΑΛΛΑ ΤΟ JAZZ MOY ΑΦΗΣΕ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
-
Περιμένω να παραλάβω εντός των ημερών το αυτόματο. Με το που το οδηγήσω για καμιά βδομάδα, θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Φίλοι, ίσως εχει 'ξαναπαίξει' το θέμα, αλλά δεν το εχω δεί.
Τι γνώμη έχετε για το Honda Jazz;. Θα ήθελα απόψεις, βασικά όσων το έχετε οδηγήσει PLS...
Ευχαριστώ και περιμένωDen to exw odigisei alla to eida sto metro toy syntagmatos kai den mou arese. Akribo kai oxi tipote to idiaitero (ftwxo eswterika) me mikro kinitira.
O symplektis barys, aparadekto gia aytokinito polis.Apofasise re aderfe. To odigises h den to odigises?
Gia to palikarh pou psaxnh plhrofries. Uparxoun arketa Jazzakia ama pas sto http://www.redliners.gr Rwtise ekei kai 8a sou poun oi katoxoi ton Jazz ths entiposhs tous.
Ego pantos gia thn polh kai gia ka8hmerino autokinito. 8a to eperna me klista ta matia.
-
Καλοτάξιδο ...
Εχω οδηγήσει το αυτόματο ...!!!!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ κιβώτιο , τρομερό γιά μέσα στη πόλη
Με τα κουμπάκια στο τιμόνι αλλάζεις και τις 7 ταχύτητες νομίζεις (με λίγη φαντασία .. ) ότι οδηγάς την BAR !!!! -
το αυτοματο νομιζω εχει καλυτερες ρεπριζ...
-
Εγώ από ότι έχω καταλάβει και από ότι έχω ακούσει (γνώμες ιδιοκτητών και περιστασιακών επιβατών) το Jazz έχει ένα μόνο μειονέκτημα.
Είναι ακριβό...
Οπότε, αν δεν μας νοιάζουν τα λεφτά... -
αξιολόγησε τις ανάγκες σου..
εγώ το είδα σαν ένα ποιοτικό (το αισθάνθηκα), αξιόπιστο (το συμπεραίνω αφού ως τώρα δεν έχω ακούσει για προβλήματα), με χαμηλή κατανάλωση (το είδα στο ταξίδι), έχει καταπληκτική εκμετάλλευση χώρων (30 λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από το Civic και πολλαπλές ρυθμίσεις των καθισμάτων), ο φίλος που το έχει είναι πολύ ευχαριστημένος και από το εξουσιοδοτημένο (στον Πειραιά), το κόστος συντήρησης το βρίσκει πολύ λογικό (και δεν ειναι Ωνάσης, ένα Ibiza χρησιμοποιούσε για την πόλη πριν και είχε φτύσει αίμα ο άνθρωπος)..αν η προτεραιότητά σου είναι η χρηστικότητα οι χαμηλή κατανάλωση και οι χώροι σε ένα όμορφο μικρό αυτοκίνητο..τότε εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον αντίπαλο..εκτός αν δεις στα μπαουλο-πολυμορφικά (Atos, Wagon-R, Agila κλπ κλπ)
αν θέλεις μόστρα και γκάζια βέβαια μάλλον να κοιτάξεις αλλού
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Καλοτάξιδο ...Εχω οδηγήσει το αυτόματο ...!!!!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ κιβώτιο , τρομερό γιά μέσα στη πόλη
Με τα κουμπάκια στο τιμόνι αλλάζεις και τις 7 ταχύτητες νομίζεις (με λίγη φαντασία .. ) ότι οδηγάς την BAR !!!!Κι εγώ αυτό έχω οδηγήσει. Αν θες οπωσδήποτε Jazz, αυτόματο! Ιδανικό για την πόλη. Το κιβώτιο είναι όντως φοβερό και αξίζει τα επιπλέον ευρώ.
Κατά τ άλλα, χώροι, χώροι χώροι, επαρκής-οικονομικός κινητήρας, σφιχτή ανάρτηση και ικανοποιητικό τιμόνι.
Το μεγαλύτερο μείον; φυσικά Σαρακάκης
-
OK με τα λεγόμενά σας ανυπομονώ να το παραλάβω!!!!!!! Κι εγώ πιστεύω οτι θα είναι πολύ ξεκούραστο ειδικά στη πόλη. Χαμηλή κατανάλωση, ρεπριζ, ταχύτητες στο τιμόνι... όλα καλά μου ακούγονται!!! Επιτέλους χώρος!!!!!!!! (Οδηγώ MR2 μέχρι σήμερα).
-
το αυτοκινητάκι είναι καταπληκτικό. Οδήγησα μιας φίλης μου για αρκετά χιλιόμετρα, το manual όμως. Ο συμπλέκτης σε καμία περίπτωση δεν είναι βαρύς. Το κιβώτιο σαφέστατο και σωστά κλιμακωμένο (λίγο μακριά 5η για τα γούστα μου...). Είναι πολύ σβέλτο (για πλάκα τα 160 στην ανηφόρα της Συγγρού) και ρεπριζάτο (δεν κολώνει στις χαμηλές), για μένα πανέμορφο και το εσωτερικό πολύ ευχάριστο, τεράστιο και με έξυπνες λύσεις. Επίσης, φαίνεται αρκετά στιβαρό. Πραγματικά τίποτα αρνητικό δεν του βρίσκω, εκτός βέβαια από την τιμή. Αξίζει.
(δυστυχώς το αμάξι πήγε Total Loss σε μετωπική με μαλάκα που ερχόταν στο αντίθετο πριν λίγες μέρες...κρίμα.)
Σπύρος
-
Κρίμα και ενδιαφέρον συνάμα! Πως συμπεριφέρθηκε το αμάξι στη μετωπική; Δούλεψαν τα συστήματα ασφαλείας; Η οδηγός είναι οκ; Γενικά εντυπώσεις;
-
βασικά δεν ήταν ακριβώς μετωπική. Ο τύπος της ήρθε από το απέναντι ρεύμα πάνω σε τυφλή στροφή και για να τον αποφύγει το πήρε όλο δεξιά και καρφώθηκε αφρενάριστη (με καμιά 50αριά) πάνω σε κολώνα, ακριβώς στη μέση του καπώ, στο σήμα της Honda... Το καπό παραμορφώθηκε μέχρι το ύψος του παρμπρίζ σχεδόν, από κάτω έσπασαν όλα (προηγήθηκε άνοδος στο πεζοδρόμιο), αλλά οι αερόσακοι δεν άνοιξαν, δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή δεν χρειάστηκε, δεν ξέρω....Η αλήθεια είναι πάντως ότι η κοπέλα το μόνο που έπαθε είναι ότι πονάει λίγο στο στήθος από τη ζώνη και τίποτα άλλο. Άρα καλή δουλειά και στην παθητική ασφάλεια (το θέμα των αερόσακων θα το δει ειδικός απ'ότι μου είπε).
Σπύρος
-
Ναι, σε τέτοιες μικρές ταχύτητες οι αερόσακοι μόνο κακό μπορούν να προκαλέσουν αν ανοίξουν. Έχουν ένα συγκεκριμένο φορτίο και πάνω που ανοίγουν.
Αν ακούσεις νεότερα απο τον ειδικό θα ήθελα να μου πείς.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης xdesign έγραψε:
Ναι, σε τέτοιες μικρές ταχύτητες οι αερόσακοι μόνο κακό μπορούν να προκαλέσουν αν ανοίξουν. Έχουν ένα συγκεκριμένο φορτίο και πάνω που ανοίγουν.Αν ακούσεις νεότερα απο τον ειδικό θα ήθελα να μου πείς.
Ευχαριστώ.μα ΔΕΝ είναι μικρή η ταχύτητα!!! Σου είπα 50 αφρενάριστα, μετωπική κιόλας!!! Σκέψου ότι τα crash test γίνονται με ~60
γεγονός πάντως ότι η κοπέλα δεν έπαθε τίποτα, και αυτό είναι που μετράει
Σπύρος
-
Ναι αλλά η κολώνα έπεσε ακριβώς στην μέση, οπότε δεν κινδύνευσαν οι επιβάτες. Στο κάτω-κάτω αφού δεν τραυματίστηκε, μάλλον καλώς δεν άνοιξαν!
Χθες είδα μια τρακαρισμένη-τουμπαρισμένη BMW. Απ' ότι κατάλαβα πρέπει να ήταν πλαγιομετωπική από την πλευρά του οδηγού και μετά το αυτοκίνητο κατέληξε κάπου ανάποδα. Το αμάξι δεν σώζεται με τίποτα. Κι όμως είχαν ανοίξει ο εμπρός, ο πλαϊνός και ο επάνω αερόσακος του οδηγού, αλλά μόνο ο επάνω του συνοδηγού.
Honda Jazz