Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 279
    • 280
    • 281
    • 282
    • 283
    • 1332
    • 1333
    • 281 / 1333
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    26649
    211852
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης Nozomi έγραψε:

      Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα...τι σημασία έχει πόσο έχει στην Αμερική η 135i? Η Μ3 έχει 40Κ ευρώ...αλλά στην Ελλάδα μένουμε δυστυχώς και αυτό το κόστος/τίμημα που πληρώνουμε.

      Νομίζω κάπου σε κάποια Σκανδιναβική χώρα τα αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα! Ναι, υπάρχει τέτοια χώρα στην Ευρώπη! ...νομίζω είναι η Φιλανδία.

      No offence, φίλε μου.
      Απλά λέω πόσο κοστολογεί το ίδιο προϊόν η ίδια εταιρία σε κάποια άλλη αγορά (τεράστιου μεγέθους είναι η αλήθεια), για να έχουμε μια εικόνα του πόσο της κοστίζει το προϊόν, και τι περιθώριο κέρδους (και το κράτος φυσικά) έχει για να προκύπτουν τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα στις τιμές ...

      Όχι ΚΑΙ το κράτος...ΤΟ κράτος. Δε φταίει η εταιρία σε τίποτα που το κράτος έχει προβληματάκι.

      Η 120i στη Γερμανία κάνει 25.750 ευρώ καινούρια (δες το http://www.bmw.de' target='_blank) και εδώ 35Κ! ...τόσο τη κοστολογεί η ίδια η εταιρία.

      Αυτό τα λέει όλα.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanix last edited by

        Ο χρήστης wantone έγραψε:
        Τι να σου απαντησω σε αυτο που γραφεις; Εχεις βγει καθολου απο την Ελλαδα;

        Oχι σε ενα χωριο ζω γιαυτο τα λεω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geko last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

          Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα...τι σημασία έχει πόσο έχει στην Αμερική η 135i? Η Μ3 έχει 40Κ ευρώ...αλλά στην Ελλάδα μένουμε δυστυχώς και αυτό το κόστος/τίμημα που πληρώνουμε.

          No offence, φίλε μου.
          Απλά λέω πόσο κοστολογεί το ίδιο προϊόν η ίδια εταιρία σε κάποια άλλη αγορά (τεράστιου μεγέθους είναι η αλήθεια), για να έχουμε μια εικόνα του πόσο της κοστίζει το προϊόν, και τι περιθώριο κέρδους (και το κράτος φυσικά) έχει για να προκύπτουν τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα στις τιμές ...

          Όχι ΚΑΙ το κράτος...ΤΟ κράτος. Δε φταίει η εταιρία σε τίποτα που το κράτος έχει προβληματάκι.
          Η 120i στη Γερμανία κάνει 25.750 ευρώ καινούρια (δες το http://www.bmw.de' target='_blank' target='_blank) και εδώ 35Κ! ...τόσο τη κοστολογεί η ίδια η εταιρία.Αυτό τα λέει όλα.

          Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί, εφόσον πουλάει τόσο και κάποιοι αγοράζουν, πολύ καλά κάνει τόσο η BMW όσο και οποιαδήποτε άλλη εταιρία. Πιστεύω οτι η ελληνική αγορά σηκώνει και μία γεννάια αύξηση ακόμη κα πάνω απο 1000 ευρώ για την 120, αρκεί να λέγανε ότι 120 οδηγεί και ο Σουμαχερ... Πως να το κάνουμε, είμαστε φοβεροί άνθρωποι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dromeas last edited by

              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

              Δεν αναφέρομαι στους χώρους-δεν είναι το ζητούμενο για τέτοιου είδους αυτοκίνητα...
              Ας τα πάρουμε απ'την αρχή. Κινητήρας, δεν ακολουθεί την τάση της εποχής downsizing και χρήση turbo, δεν λέω είναι αρκετά καλός για ατμοσφαιρικός (υπάρχουν και καλύτεροι βέβαια) αλλά πλέον μπορείς να πετύχεις καλύτερες επιδόσεις πιο οικονομικά, από λιγότερα κυβικά και με λιγότερη κατανάλωση.
              Επιπλέον έχει αργό τιμόνι, δεν ξέρω αν είναι ακριβές, και από ότι έχω διαβάσει η οδηγική της συμπεριφορά δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο, χωρίς να είναι κακή δεν έχει κάποια ιδιαίτερη αξία. Μάλιστα κάπου διάβασα ότι στην έκδοση με κινητήρα diesel είναι υποστροφική (και οι ίδιοι που το γράφαν το θεωρούσαν πολύ περίεργο για πισωκίνητο αυτοκίνητο).
              Τέλος κάτι που για μένα είναι πολύ σημαντικό είναι ο σχεδιασμός. Εντάξει η αντίληψη του καθενός είναι διαφορετική αλλά όλοι συμφωνούμε ότι πρόκειται για πολύ άσχημο και ατσούμπαλο αμάξι. Κατά τη γνώμη μου από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχουν παραχθεί ποτέ. Μπανάνα, τσαρούχι, τρακαρισμένο όπως και να το πεις θα'χεις δίκιο.
              Τεσπα με 10000€ λιγότερο ίσως να είχε κάποιο ενδιαφέρον...για 40000€ ούτε για αστείο.

              Το ότι ο κινητήρας δεν είναι turbo δε νομίζω ότι είναι κακό. Αντιθέτως. Βγάζει από 2λτ 170 άλογα...μη το συγκρίνεις με turbo.

              Από επιδόσεις, 0-100 έχει 7.7 (8.2 μετρημένο) και από κατανάλωση ΚΑΜΙΑ σχέση ούτε με τα 1.8Τ Α3. Αυτή τη στιγμή έχω 10.2λτ/100κμ με 'γρήγορη' οδήγηση στη πόλη (και κλιματισμό), τη στιγμή που το Α3 (το έχω οδηγήσει 2 φορές) στην ίδια χρήση είναι στο 11-12.

              Από τιμόνι, είναι βαρύ, γεμάτο αίσθηση και 2.9 στροφές απ'άκρη σ'άκρη. Μη ξεχνάς ότι είναι πισωκίνητο και ΠΡΕΠΕΙ να έχει 'αργό' τιμόνι, αλλιώς για να το διορθώσεις πρέπει να είσαι Schumacher.

              Υποστροφικό το 2λτ ατμοσφαιρικό δεν είναι...το diesel δε ξέρω, δε το έχω οδηγήσει. Το δικό μου μάλλον υπερστροφικό θα το έλεγα. Τώρα αν πας να μπεις με ΟΛΑ, ε θα φύγεις εκτός με τα μούτρα...νόμος της φυσικής είναι αυτός βασικά.

              Αυτή την αίσθηση που σου δίνει πάντως το αυτοκίνητο στον δρόμο και στις στροφές απλά δε συγκρίνεται. Πλαίσιο βράχος και κορυφαία all-round αίσθηση.

              Προσωπικά το θεωρώ πολύ fun-to-drive. Σίγουρα υπάρχουν και πολύ καλύτερα αυτοκίνητα...αλλά δεν είναι πισωκίνητα και δεν έχουν πίσω θέσεις και πορτ-μπαγκάζ για ταξίδια. Αν θέλεις ικανοποιητικούς χώρους, πίσω κίνηση και fun-to-drive(ness)...τότε είναι μονόδρομος (υπάρχει και το RX8 βέβαια, αλλά δε παίζει καν σα σύγκριση).

              Τώρα σχετικά με το σχήμα...θα συμφωνούσα εν μέρη στη 5θυρη, η 3θυρη είναι πολύ πιο ωραία. Αλλά δε νομίζω ότι έχει σημασία...είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό η ομορφιά.

              Το 0-100 έχει ελάχιστη ως καθόλου σημασία αυτό που έχει αξία είναι οι ρεπρίζ και ένας σύγχρονος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας υπερέχει σε αυτό το κομμάτι αφού σου προσφέρει πολύ υψηλή ροπή από πολύ χαμηλά.

              Όπως και να'χει δεν ισχυρίστηκα ότι ο κινητήρας της 120i δεν είναι καλός απλά υπάρχουν καλύτεροι 2λιτροι ατμοσφαιρικοί, αν και στο κάτω-κάτω οι τετρακίλυνδροι ατμοσφαιρικοί δεν έχουν κανένα μέλλον οπότε μάλλον παρωχημένο θα τον χαρακτήριζα.

              Το τιμόνι σε ένα σπορ αμάξι πρέπει να είναι γρήγορο για να κάνεις γρήγορους ελιγμούς. Δεν ξέρω τι αίσθηση έχει αλλά αφού λες ότι είναι μια χαρά δεν έχω κανένα λόγω να μη συμφωνήσω μαζί σου.
              Τέλος πάντων για να μην το κουράζουμε όλα τα παραπάνω λεπτομέρειες είναι που ίσως έχουν λίγη σημασία, θα ήταν κορυφαία επιλογή αν η τιμή της κυμαινόταν 30-35Κ. Αλλά 40-45Κ με τίποτα, μα με τίποτα! Ένα 2λιτρο hatchback είναι που σε κανένα σημείο δεν υπερέχει αισθητά από τον κατά πολύ φθηνότερο ανταγωνισμό ( σε πολλά σημεία μάλιστα είναι πίσω).

              υ.γ. Εμφανισιακά όπως είπα και παραπάνω δεν μου αρέσει καθόλου, αλλά για να είμαι δίκαιος θα πω ότι μου άρεσε η προσπάθεια της BMW να ξεφύγει από τα γνωστά βαρετά γερμανικά σχεδιαστικά πρότυπα και να φτιάξει κάτι εκκεντρικό. Δεν τα κατάφερε την επόμενη φορά θα τα καταφέρει καλύτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jingler last edited by

                Πραγματικά δεν ξέρω σε ποιο θέμα να πρωτοαναφερθώ.
                Σχετικά με το πόσο κοστίζει στην Αμερική ή στην κάθε Αμερική. Αν σου πω ότι στη Βενεζουέλα η βενζίνη κοστίζει σχεδόν το 1/20 απ'οτι εδώ πως θα αισθανόσουν? Δε θα ξαναχρησιμοποιούσες βενζίνη? Αν σου έλεγα πως με τα λεφτά που παίρνεις ένα τριάρι εδώ παίρνεις μια βίλα στη Φλόριντα θα έμενες σε τσαντίρι ή σε καλύβα? Ενημερωτικά πάντως πολλά αυτοκίνητα είναι πιο φθηνά εδώ παρά έξω. Τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού έχουν τεράστιες διαφορές λόγω φόρου πολυτελείας και λοιπών δασμών. Και ενημερωτικά επίσης στην Αμερική ο μέσος μισθός για το 2007 ήταν 40,405.48$ και εντελώς τυχαία στην Αμερική η BMW και η Mercedes θεωρούνται τα καλύτερα αυτοκίνητα (σιχαίνομαι τη Mercedes), πράγμα που σημαίνει ότι άνετα θα μπορούσαν να είναι υπερκοστολογημένες εκεί, αλλά δεν είναι λόγω οργάνωσης και τιμιότητας Αμερικανικού Δημοσίου. Δεν θέλω να γίνομαι εριστικός αλλά δεν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Είναι τοις πάσι γνωστό ότι στην Ελλάδα όλα είναι υπερκοστολογημένα και αναγκαζόμαστε να ζούμε με αυτό. Διαφορετικά να γίνουμε όλοι μετανάστες.
                Η ουσία είναι πως το μοναδικό αυτοκίνητο που μπορούμε να συγκρίνουμε τη σειρά 1 είναι το Α3. Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με κανένα άλλο (ανεξάρτητα από το πόσο κοστίζει και τι αυτοκίνητο θα μπορούσα να αγοράσω με τα ίδια λεφτά).
                Τέλος πάντων ευχαριστώ όλους που καταθέσατε την άποψη σας σχετικά με το ερωτημά μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
                  Το 0-100 έχει ελάχιστη ως καθόλου σημασία αυτό που έχει αξία είναι οι ρεπρίζ και ένας σύγχρονος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας υπερέχει σε αυτό το κομμάτι αφού σου προσφέρει πολύ υψηλή ροπή από πολύ χαμηλά.

                  Όπως και να'χει δεν ισχυρίστηκα ότι ο κινητήρας της 120i δεν είναι καλός απλά υπάρχουν καλύτεροι 2λιτροι ατμοσφαιρικοί, αν και στο κάτω-κάτω οι τετρακίλυνδροι ατμοσφαιρικοί δεν έχουν κανένα μέλλον οπότε μάλλον παρωχημένο θα τον χαρακτήριζα.

                  Συμφωνώ. Μακάρι γενικότερα η 120i και ειδικότερα η BMW, να είχε 2λτ turbo μοτέρ (αν και 1-2 χρόνια τώρα φημολογείται ότι κάτι ετοιμάζουν, ίσως με την έλευση της νέας 1 το 2011), αλλά δυστυχώς δεν έχει. Μακάρι, επίσης, να είχε το ατμοσφαιρικό 2λτ μοτέρ του S2000 πχ...αλλά δεν έχει. Έχει όμως ένα εξαιρετικό μοτέρ για τη κατηγορία της που σε αυτό το σασί/βάρος συμπεριφέρεται καλύτερα από τη 320i νομίζω. Είναι πιο ελαφρύ βασικά και είναι πιο ευκίνητο.

                  Το τιμόνι σε ένα σπορ αμάξι πρέπει να είναι γρήγορο για να κάνεις γρήγορους ελιγμούς. Δεν ξέρω τι αίσθηση έχει αλλά αφού λες ότι είναι μια χαρά δεν έχω κανένα λόγω να μη συμφωνήσω μαζί σου.

                  Γρήγορο είναι, κοντό δεν είναι.

                  Τέλος πάντων για να μην το κουράζουμε όλα τα παραπάνω λεπτομέρειες είναι που ίσως έχουν λίγη σημασία, θα ήταν κορυφαία επιλογή αν η τιμή της κυμαινόταν 30-35Κ. Αλλά 40-45Κ με τίποτα, μα με τίποτα! Ένα 2λιτρο hatchback είναι που σε κανένα σημείο δεν υπερέχει αισθητά από τον κατά πολύ φθηνότερο ανταγωνισμό ( σε πολλά σημεία μάλιστα είναι πίσω).

                  Βασικά η τιμή της είναι 35Κ ευρώ...40-45 το πας με τα έξτρα που ισχύει για οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Άρα νομίζω ότι είναι πιο δίκαιο (για οποιοδήποτε αυτοκίνητο) να κοιτάμε τη βασική της τιμή με τον αντίστοιχο εξοπλισμό. Πιο πάνω έχω παραθέσει ένα Excel με κόστος και λεπτομερή εξοπλισμό.

                  Τώρα σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό, το Α3 δηλαδή...σόρυ, αλλά η αίσθηση που μου έδωσε το Α3 1.8Τ ήταν πολύ μα ΠΟΛΥ αποκομμένη. Εξαιρετικό μοτέρ δε...όλα τα υπόλοιπα όμως είναι κάπως χάλια. Αυτή την άποψη σχημάτισα.

                  Τέσπα...όπως είπα και πριν, είναι όλα θέμα προτεραιοτήτων.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                    Νομίζω κάπου σε κάποια Σκανδιναβική χώρα τα αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα! Ναι, υπάρχει τέτοια χώρα στην Ευρώπη! ...νομίζω είναι η Φιλανδία.

                    Η Δανία είναι...πιο ακριβή χώρα στην Ευρώπη, και από τις πιο ακριβές του κόσμου (μαζί με την Σιγκαπούρη). Πάρτε ενδεικτικές τιμές για Δανία, για τις βασικές εκδόσεις:

                    120i 3d: €57.000
                    135i Coupe: €98.000
                    335i Coupe: €109.000
                    Μ3 Coupe: €190.000

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αυτή την εντύπωση έχω κι εγώ από τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα σε σχέση με την BMW, αποκομμένη αίσθηση. Για μένα έχει πολύ μεγάλη σημασία, για άλλους όχι. Έτσι για μένα αξίζει να προτιμήσω την 1 και όχι το ομορφότερο, ανετότερο, ευκολότερο και δυνατότερο Α3!

                      Σχετικά με την υποστροφή υπερστροφή δεν είναι απλά τα πράματα. Ναι μεν οι BMW (και τα περισσότερα μπροστομήχανα πισωκίνητα) έχουν ένα πολύ καλό ζύγισμα γύρω στο 50-50 αλλά δεν εξαρτώνται από αυτό όλα. Αντίθετα σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να είσαι είτε υποστροφικός είτε υπερστροφικός ανάλογα με τις συνθήκες. Έχει σημασία αν στη στροφή πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα ή επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας. Με σταθερή ταχύτητα και όχι πολύ στριμένο το τιμόνι αν φύγει θα φύγει μάλλον με τα 4 λόγω του καλού ζυγίσματος. Στις άλλες περιπτώσεις ανάλογα με την άσφαλτο και τα λάστιχα, ανάλογα με τη γωνία των τροχών και ανάλογα με το γκάζι-φρένο και τις εναλλαγές αυτού μπορούν να γίνουν διάφορα πράματα.
                      Καθώς ο καθένας οδηγάει λίγο διαφορετικά είναι λογικό το ίδιο αυτοκίνητο κάποιος να το βρίσκει κάπως υποστροφικό ενώ άλλος το αντίθετο.
                      Εμένα η 5άρα μου εμφανίζει ελαφρά αρχική υποστροφή (όπως κάθε μπροστομήχανο) και μετά τείνει στην ουδετερότητα. Ανάλογα όμως με το πότε και πόσο γρήγορα και πόσο θα στρίψω και τί κάνω με το γκάζι και φρένο μπορεί να έχω υποστροφή (συνήθως αν αργήσω να στρίψω οπότε στρίβω πιο πολύ και απότομα αφήνοντας το γκάζι ή αν μπω ζωηρά αλλά χωρίς αρκετό γκάζι σε γλυστερή στροφή). Αν έχω γκάζι από την αρχή είναι από ουδέτερο ως υπερστροφικό ανάλογα με το γκάζι (και το τιμόνι). Το πιο ωραίο βέβαια είναι να δίνεις μια αρχική ροπή με το τιμόνι και να ολοκληρώνεις τη στροφή με το γκάζι (και το τιμόνι στριμένο λιγότερο από όσο αντιστοιχεί στη στροφή)... αυτό θέλει πολλά άλογα ή πολύ γλυστερό οδόστρωμα...

                      Σχετικά με το diesel. Συνήθως οι κινητήρες πετρελαίου είναι βαρύτεροι οπότε και η εμπρός ανάρτηση θα είναι πιο σκληρή και αυτό ευνοεί την υποστροφή. Η μεγάλη ροπή ίσως οδήγησε τον κατασκευαστή σε μια πιο υποστροφική ρύθμιση γενικότερα. Έτσι εκτός από την αρχική υποστροφή λόγω βαριού κινητήρα μπορεί να έχει αυξημένη υποστροφή χωρίς γκάζι.
                      Το θέμα είναι ότι κάποιος συνηθισμένος σε προσθιοκίνητο μάλλον αφήνει το γκάζι στην είσοδο της στροφής για να μειώσει την υποστροφή, εδώ όμως η ίδια κίνηση μπορεί να έχει αντίθετο αποτέλεσμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mango last edited by

                        Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                        Νομίζω κάπου σε κάποια Σκανδιναβική χώρα τα αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα! Ναι, υπάρχει τέτοια χώρα στην Ευρώπη! ...νομίζω είναι η Φιλανδία.

                        Η Δανία είναι...πιο ακριβή χώρα στην Ευρώπη, και από τις πιο ακριβές του κόσμου (μαζί με την Σιγκαπούρη). Πάρτε ενδεικτικές τιμές για Δανία, για τις βασικές εκδόσεις:

                        120i 3d: €57.000
                        135i Coupe: €98.000
                        335i Coupe: €109.000
                        Μ3 Coupe: €190.000

                        Φαντασου γκρινια που θα κανει ο Hans120i, για το ποσο φτηνες ειναι οι τιμες των μπεμπων στην ελλαδα, και ποσο θα ευχοταν να ζει εδω για να μπορει να παρει μια 120 με μονο 35Κ..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pad last edited by

                          Φαντάσου να πάρεις τον Hans120i να τον μετονομάσεις σε Gehard120i,και να τον στείλεις Γερμανία....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mango last edited by

                            Ο χρήστης pad έγραψε:
                            Φαντάσου να πάρεις τον Hans120i να τον μετονομάσεις σε Gehard120i,και να τον στείλεις Γερμανία....

                            Ωρε να τον μετονομασεις καλυτερα και σε Nick120i-the greek και να τον στειλεις στο LA ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης MANGO έγραψε:

                              Φαντάσου να πάρεις τον Hans120i να τον μετονομάσεις σε Gehard120i,και να τον στείλεις Γερμανία....

                              Ωρε να τον μετονομασεις καλυτερα και σε Nick120i-the greek και να τον στειλεις στο LA ...

                              Μπα...εκεί θα λεγόταν NickM3-the greek

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mango last edited by

                                Θα ειχε και MANGOM6CABRIO για υποστηριξη στον NickM3-the greek...

                                Ελα παμε, θα πουλαω το κορμι μου εγω και εσυ θα κανεις τα κονε (ξερεις ατζεντα,τηλεφωνα κινητα κλπ)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • eddie_147
                                  eddie_147 last edited by

                                  @jingler
                                  Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα αλλά το R32 το έχεις σκεφτεί;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Με συγχωρείτε που θα σας ξενερώσω λίγο, αλλά φίλος με τρίλιτρη Ζ4 θέλει να βάλει πίσω σιδερένιες ζάντες (καταλαβαίνετε για ποιο σκοπό... ).
                                    Είχατε πει ότι δύσκολα μπαίνουν, όμως σε κάποιο site ελαστικών, υπήρχε σαν επιλογή για την **τρίλιτρη **οι 16άρες ζάντες. Παντελή, μπορείς να δώσεις τα φώτα σου;

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      navouxodonosoras last edited by

                                      Ποια z4 έχει?Τα Μ54 παίρνουν 16άρες.
                                      Πίσω χωράνε σε όλα. Φαντάζομαι αλουμινίου οι ζάντες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Έχει την τρίλιτρη του 2004, με τα 231 αλόγατα. Μ54 λέγεται αυτή; Οι ζάντες θα είναι σιδερένιες, όσο φτηνότερες γίνεται.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Δύο videάκια με Μ3 στα Μέγαρα!!!

                                          http://www.youtube.com/watch?v=WVwqByWRn_A' target='_blank

                                          http://www.youtube.com/watch?v=Fwy1BjwR ... re=related' target='_blank

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης MANGO έγραψε:
                                            Θα ειχε και MANGOM6CABRIO για υποστηριξη στον NickM3-the greek...

                                            Ελα παμε, θα πουλαω το κορμι μου εγω και εσυ θα κανεις τα κονε (ξερεις ατζεντα,τηλεφωνα κινητα κλπ)

                                            ...άστα γιατί η σκέψη μόνο ότι πουλάω την 120i αύριο και σε ένα μήνα στην Αμερική αγοράζω από 135i έως και Μ3 με τρελαίνει   
                                            

                                            @jingler
                                            Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα αλλά το R32 το έχεις σκεφτεί;

                                            Έχει πει όχι σε 3λτ και το R32 είναι και ακριβό νομίζω. 1000 φορές 130i στα λεφτά αυτά και αν δε θες 3λτ, τότε S3.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 1332
                                            • 1333
                                            • 281 / 1333
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr