-
επειδη δεν εχω ακουσει αλλα νεα,mazda 2 mps θα βγει τελικα και ποτε????
ειχα ακουσει να μιλανε για 175 ιππους.... -
Ο χρήστης AXL-ROSE έγραψε:
Μου έρχεται σε 27 μέρες το 1300/86hp Touring Alloy, Metropolitan Gray 2 μου!!!
Καλά της κοπέλας μου ειναι, αλλα ποιός θα το οδηγεί???Το αμαξάκι γ@μ@ειιιιι!! (εχω κανει 3 τεστ ντραιβ!)
thn idia akribws ekdosh exw egw se mayro omws.sta prwta 2000 xlm pou einai kai to strwsimo 8a sou fanei polu briki!!!egw eixa xenerwsei asxhma.meta omws 8a anoixei arketa.me 3500(5h) ftaneis ta 130 nomizw.telikh grafoun 172 alla egw to exw ftasei kai 185,mia fora malista eixa 3 atoma mesa kai aposkeyes.arketa kala gia ta 86 moularia tou!me thn katanalwsh paizei polu rolo pws odhgeis.boreis na kais 5 litra alla borei kai 8.5(ana 100 xlm).ayta apo mena,exw kanei ws twra 7500 xlm kai twra arxizw ousiastika na to gnwrizw.
Nομίζω ότι δεν τπ θυμάσαι σωστά. στα 130 κοντεύεις τις 4.000 στροφές.
Συνειδητοποίησα ότι το κοντέρ έχει μεγάλο σφάλμα. Στα 120 το GPS λέει 105!!! Και εγώ το touring alloy.
-
Kι εγώ έβριζα τους Ιταλούς, που στο Υ μου, έχουν σφάλμα 8-9 χλμ (που φτάνει τα 10 πλησιάζοντας την τελική...).
Αναρωτιέμαι επίσης, τέτοια σφάλματα περνάνε και στους χιλιομετρητές ή όχι;
Γιατί ένα κοντέρ με σφάλμα 10% στα 100Κ χλμ, θα σου έχει γράψει 15Κ χλμ παραπάνω!Δεν είναι καθόλου λίγο!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Kι εγώ έβριζα τους Ιταλούς, που στο Υ μου, έχουν σφάλμα 8-9 χλμ (που φτάνει τα 10 πλησιάζοντας την τελική...).
Αναρωτιέμαι επίσης, τέτοια σφάλματα περνάνε και στους χιλιομετρητές ή όχι;
Γιατί ένα κοντέρ με σφάλμα 10% στα 100Κ χλμ, θα σου έχει γράψει 15Κ χλμ παραπάνω!Δεν είναι καθόλου λίγο!
τι σκεφτηκες τωρα????με προβληματισες
αρα ολοι αυτοι που γυρνανε τα χιλιομετρα στα μεταχειρισμενα ξερουν πολυ τι κανουν -
Μπα, δεν περνάνε. Το σφάλμα είναι ηθελημένο στο κοντέρ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπα, δεν περνάνε. Το σφάλμα είναι ηθελημένο στο κοντέρ.Α τους παλιο$%@$ !
Ευτυχώς εγώ κάνω τους υπολογισμούς μου με το GPS... -
Aνοίγει σιγά σιγά το μοτέρ και βλέπω πολύ καλύτερες καταναλώσεις. Το τελευταίο γέμισμα, κίνηση 100% προάστεια Αθήνας, 30κμ Εθνική, έβγαλε με οδήγηση σε χαμηλές στροφές (αλλά όχι πολύ αργά), έβγαλα από το δικτυακό calculator 6.8lt/100km.
Μιλάω πάντα με απλή βενζίνη.
Έβγαζε και άλλα, είχε υπόλοιπο το ρεζερβουάρ 10 λίτρα περίπου. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Μου έρχεται σε 27 μέρες το 1300/86hp Touring Alloy, Metropolitan Gray 2 μου!!!
Καλά της κοπέλας μου ειναι, αλλα ποιός θα το οδηγεί???Το αμαξάκι γ@μ@ειιιιι!! (εχω κανει 3 τεστ ντραιβ!)
thn idia akribws ekdosh exw egw se mayro omws.sta prwta 2000 xlm pou einai kai to strwsimo 8a sou fanei polu briki!!!egw eixa xenerwsei asxhma.meta omws 8a anoixei arketa.me 3500(5h) ftaneis ta 130 nomizw.telikh grafoun 172 alla egw to exw ftasei kai 185,mia fora malista eixa 3 atoma mesa kai aposkeyes.arketa kala gia ta 86 moularia tou!me thn katanalwsh paizei polu rolo pws odhgeis.boreis na kais 5 litra alla borei kai 8.5(ana 100 xlm).ayta apo mena,exw kanei ws twra 7500 xlm kai twra arxizw ousiastika na to gnwrizw.
Nομίζω ότι δεν τπ θυμάσαι σωστά. στα 130 κοντεύεις τις 4.000 στροφές.
Συνειδητοποίησα ότι το κοντέρ έχει μεγάλο σφάλμα. Στα 120 το GPS λέει 105!!! Και εγώ το touring alloy.
Me αμάξι στρωμένο, ίδια έκδοση:
Παρεμπιπτόντως, έχει λάβει κανείς ειδοποίηση για 'ανάκληση' για διόρθωση - στεγανοποίηση στο πίσω μέρος;
-
Θα ορκιζόμουν ότι στο δικό μου έχω άλλες τιμές σε αυτές τις στροφές...
Από κατανάλωση τι λές; Πόσα κμ κάνεις σε συνθήκες αστικές ημιαστικές με ένα τεπόζιτο; -
Μιλάς για μεγάλες διαφορές; Προς το χειρότερο;
Με 35 λτ. (εκεί που αρχίζει να αναβοσβήνει)
κάνω 380-390 χλμ αστικά και 440-450 ημιαστικά, έχω κάνει και 480 αλλά μόνο εθνική και επαρχία. -
Ο χρήστης DOM έγραψε:
Μιλάς για μεγάλες διαφορές; Προς το χειρότερο;Με 35 λτ. (εκεί που αρχίζει να αναβοσβήνει)
κάνω 380-390 χλμ αστικά και 440-450 ημιαστικά, έχω κάνει και 480 αλλά μόνο εθνική και επαρχία.πΌΣΑ χιλιομετρα εχεις; Λογικά θα πέσει και άλλο. Σε εθνική δεν εχω βγει.
-
Εχω 9.000 χλμ
-
Την προηγούμενη εβδομάδα παραλάβαμε το 2 1.3(86hp) Touring Alloy. Με την ευκαιρία του καλού καιρού το ΣΚ, κάναμε ενα ταξίδι στη Μάνη, συμπεριλαμβανομένου του δρόμου Καλαμάτας-Σπάρτης απο Ταύγετο.
Το αυτοκίνητο μου φάνηκε εξαιρετικό για μικρό. Το χαμηλό του βάρος, (~990κιλά) το κάνει πραγματικά παιχνίδι. Επιταχύνει πολύ καλά για την δύναμη/ροπή του, και απο στρίψιμο μπορώ να πώ οτι τα πήγε άριστα (με γνώμονα πάντα τον χαρακτήρα του - μικρό πόλης). Το πίεσα απο τα του πρώτα του χιλιόμετρα, στις γνωστές για μένα 'πιστοδιαδρομές' της Μάνης. Το turnin είναι σίγουρο, στο άφημα γυρίζει προβλέψιμα και τα Toyo που φοράει ειναι αξιοπρεπέστατα.
Τα φρένα του ειναι πολυ δυνατά, αλλα δεν έχουν την αίσθηση που θα ήθελα (να μπορείς να κάνεις modulation ακριβες δλδ) και ακόμα και με μέτριο πάτημα, πιάνουν κάπως απότομα και δυνατά. Θέλουν συνήθεια.
Τα πετάλια ειναι σωστά τοποθετημένα για heel&toe, και μόνο αυτό το θεματάκι με το φρένο, με έκανε στα πρώτα, να τσαρουχώσω λίγο απότομα
Η θέση οδήγησης ειναι γαμάτη Το κάθισμα πάει ως πολύ χαμηλά, και το τιμόνι ρυθμίζεται, και προσωπικά βρήκα αμέσως την θέση μου με το τιμόνι αρκετά ψηλά όπως μου αρέσει, και το κάθισμα τέρμα κάτω.
Επίσης έκπληξη για μένα ειναι η σαφήνεια και η αίσθηση στις αλλαγές ταχυτήτων. Γονίδιο MX-5 σε αυτόν τον τομέα Είναι απλά φοβερό κιβώτιο για την κατηγορία του αυτοκινήτου.Κατα τα άλλα το χάρηκα πολύ, το οδήγησα για 700+ χιλιόμετρα. Έκαψε 6.6 λίτρα/100χλμ.
Δεν βρήκα ειλικρινά κάτι αρνητικό στο αυτοκίνητο, εκτός ίσως απο την απλότητα του πίνακα οργάνων που στερείται πάσης φύσεως μπλιμπλίκι (προσωπικά δεν με χαλάει, αλλα καταλαβαίνω οτι γενικά η κατιγορία αυτή έχει διάφορα πχ trip computer)
To sum up, πιστέυω οτι πρόκειται για ενα πραγματικά καλό αυτοκίνητο, σε καλή τιμή, βολικό για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση, και την φιλοσοφία της mazda εμφανή.
-
Καταρχάς πρέπει να πω οτι θεωρώ το Mazdaki ένα από τα κορυφαία στην κατηγορία του και το ότι γενικά η εταιρεία ειναι σταθερά σε ανοδική πορεία έχει και αυτό τη σημασία του. Μου έχει κάνει όμως μεγάλη εντύπωση που δεν προσφέρουν το esp (dsc στην mazda) ούτε καν σαν έχτρα!
Το αν χρειάζεται στα 'μικρά' ειναι μεγάλη συζήτηση αλλά ειναι απορίας άξιον το να μην έχεις τη δυνατότητα να το βάλεις αν θέλεις, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός σου το προσφέρει. Το ωραίο είναι όμως ότι απο το 2012 το esp θα είναι υποχρεωτικό, άρα δεν θα επηρεαστεί η μεταπωλητική αξία ενός αμαξιού άνευ?
Περιμένω με ενδιαφέρον τις γνώμες σας.
-
Σε άλλες αγορές (πχ Αγγλία) έρχεται και με ESP. Ενδεικτικό είναι ότι η λυχνία υπάρχει και στο ταμπλό των ελληνικών αυτοκινήτων. Είναι χρήσιμο για ένα μέσο οδηγό, αλλά πόσο θα ανέβαζε το κόστος (που είναι ήδη ψηλο για την κατηγορία του; )
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Nομίζω ότι δεν τπ θυμάσαι σωστά. στα 130 κοντεύεις τις 4.000 στροφές.
Συνειδητοποίησα ότι το κοντέρ έχει μεγάλο σφάλμα. Στα 120 το GPS λέει 105!!! Και εγώ το touring alloy.
Μια απλή απορία.
Γιατί να κάνει λάθος το κοντέρ σου και όχι το gps σου?
Γιατί εμένα στα 120 το Asus A686 με το destinator7 πάνω λέει: ~115-118
Mazda2 1.5 Exclusive Sap.
Επίσης το 15άρι έχει πιο κοντό κορωνοπήνιο(4,11 αντί για 3,82 που έχουν τα 1300) και στις 4000σαλ έχουμε κατι τις λιγότερο από 140.
-
Να ρωτήσω και εγώ κάτι.
Στα Αγγλικά περιοδικά αναφέρουν παντού για πολύ θόρυβο από μοτέρ και από δρόμο (στο ταξίδι, έστω και κοντινό).
Από μικρά δεν έχω και πολύ εμπειρία εκτός από Σέατ Ίμπιζα 1.4 16V το προπερασμένο (2001) το οποίο μου φαίνεται θορυβώδες και Φιάτ Πούντο 1.4 (2005) που είναι κάπως καλύτερο.
Το ένα λοιπόν αφορά το θόρυβο.Το άλλο αφορά τη γενική σύγκριση με το Σουίφτ (πάντα σε 1.3 έκδοση και πάντα σε 5θυρα). Υπάρχει κανείς που να έχει εμπειρία και από τα δύο?
Και τέλος, σε χώρους πως τα πάει το 5θυρο? Είναι περίπου σαν το Κόλτ (που είναι σχεδόν απίστευτο) ή σαν το Πούντο (μέτριο). Με απλά λόγια, χωράει πίσω καθισματάκια (δύο) για παιδάκια? Επίσης, αν το καθισματάκι το παιδικό έλθει σε θέση ύπνου, ο μπροστινός βολεύεται ή πρέπει να κολλήσει στο ταμπλώ?
Ένας χαρούμενος χαζομπαμπάς -
Σε ότι έχει να κάνει με τον θόρυβο.Μέχρι τις 4000σαλ είναι φυσιολογικό.
Μετά τις 4000σαλ ξεπερνάει κάποια όρια.
Βέβαια το 1300 με 4000σαλ είδαμε παραπάνω πόσα χλμ έχει οπότε δεν νομίζω να τίθεται θέμα σε ταξίδι.Όσο για τον χώρο πίσω.
Έχω κάνει ταξίδι με 4 μαντράχαλους και δεν είχαμε απολύτως κανένα πρόβλημα χώρου.
Το colt 5θ λογικά όμως έχει περισσότερο χώρο αλλά σαν design δεν το συγκρίνεις για κανένα λόγο πιστεύω.Στα πίσω καθίσματα έχει και κάτι πιστοποιήσεις isofix(έτσι λέγονται???) για καθίσματα παιδιών
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι.
Στα Αγγλικά περιοδικά αναφέρουν παντού για πολύ θόρυβο από μοτέρ και από δρόμο (στο ταξίδι, έστω και κοντινό).
Από μικρά δεν έχω και πολύ εμπειρία εκτός από Σέατ Ίμπιζα 1.4 16V το προπερασμένο (2001) το οποίο μου φαίνεται θορυβώδες και Φιάτ Πούντο 1.4 (2005) που είναι κάπως καλύτερο.
Το ένα λοιπόν αφορά το θόρυβο.Πιο θορυβώδες το Mazda κι απ' τα δυο. Αν υπάρχουν αμφιβολίες, θα επανέλθω με νούμερα.
Το άλλο αφορά τη γενική σύγκριση με το Σουίφτ (πάντα σε 1.3 έκδοση και πάντα σε 5θυρα). Υπάρχει κανείς που να έχει εμπειρία και από τα δύο?
Το Swift αδικείται από το κακό (σε κλιμάκωση) σασμάν του και το απρόσωπο εσωτερικό του. Κατά τα άλλα είναι ένα εξαιρετικό αυτοκινητάκι. Σε χώρους πάνω-κάτω ίδιο με το Mazda είναι, ως κλασικά σουπερμίνι, αλλά δε συγκρίνονται με τα ευρωπαϊκά 'γομάρια' των 4 μ.
Και τέλος, σε χώρους πως τα πάει το 5θυρο? Είναι περίπου σαν το Κόλτ (που είναι σχεδόν απίστευτο) ή σαν το Πούντο (μέτριο). Με απλά λόγια, χωράει πίσω καθισματάκια (δύο) για παιδάκια? Επίσης, αν το καθισματάκι το παιδικό έλθει σε θέση ύπνου, ο μπροστινός βολεύεται ή πρέπει να κολλήσει στο ταμπλώ?
Ένας χαρούμενος χαζομπαμπάςΣε χώρους, όπως σου είπα, υστερεί σχεδόν απέναντι στο σύνολο του ανταγωνισμού, με το Colt να είναι το φωτεινό παράδειγμα, αν σκεφτείς το μαζεμένο μέγεθός του. Το Mitsubishi πάντως οδηγικά (και αισθητικά ΙΜΗΟ) είναι σημαντικά υποδεέστερο. Παιδικό κάθισμα δεν έχω βάλει σε κανένα (βρε λες; ), αλλά είμαι 99% σίγουρος ότι πιο εύκολα θα βολευτείς σε ένα Fiesta ή ακόμα περισσότερο σε ένα Ibiza, παρά στο 2. Το Fiesta δε, είναι ό,τι πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία αυτή τη στιγμή, κι ας μοιράζεται το πάτωμα με το Mazda. Καμία σχέση, καλύτερο παντού.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε χώρους, όπως σου είπα, υστερεί σχεδόν απέναντι στο σύνολο του ανταγωνισμού, με το Colt να είναι το φωτεινό παράδειγμα, αν σκεφτείς το μαζεμένο μέγεθός του. Το Mitsubishi πάντως οδηγικά (και αισθητικά ΙΜΗΟ) είναι σημαντικά υποδεέστερο. Παιδικό κάθισμα δεν έχω βάλει σε κανένα (βρε λες; ), αλλά είμαι 99% σίγουρος ότι πιο εύκολα θα βολευτείς σε ένα Fiesta ή ακόμα περισσότερο σε ένα Ibiza, παρά στο 2. Το Fiesta δε, είναι ό,τι πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία αυτή τη στιγμή, κι ας μοιράζεται το πάτωμα με το Mazda. Καμία σχέση, καλύτερο παντού.
Διαφωνώ κάθετα και οριζόντια.
Το swift έχει πολύ μικρότερους χώρους απ το mazda2 και το ibiza μόλις ~8 εκατοστά επιπλέον για τα πόδια των πίσω.Το Φιέστα δε, έχει το πάτωμα ΑΠΑΡΑΛΑΧΤΟ(=ίδιοι χώροι).Το mz2 είναι καλύτερα στημμένο λόγο της λίγο πιο σφιχτής ανάρτησης.
Σε εξοπλισμό το Φιέστα σίγουρα είναι ανώτερο.Σαν εσωτερικό όμως,όλα είναι υποκειμενικά όπως και η εξωτερική εμφάνιση που το mz2 εμένα μου αρέσει περισσότερο
Mazda 2 2007