Ο χρήστης elteo έγραψε:
μα δεν νομίζω να έγινε σύγκριση πουθενά
Πάντως το 2άρι πέρα απ την έκδοση comfort plus αρχίζει και ακριβαίνει πολύ,σε σημείο που να υπάρχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερα και φθηνότερα,λέγε με C3 πχ.
Δεν είναι φθηνό το 2άρι.Δεν είναι για όλους.Μην παίρνετε Mazda 2
To C3 όμως είναι τραγικό οδηγικά! Μη το συγκρίνουμε με το κορυφαίο Δυάρι! Το 2 είναι για όσους θέλουν ένα αυτοκινητάκι πολης που οι Άγγλοι περιγράφουν ως 'nippy and fun'! Δεν είναι για όλους και καλά κάνει!
Με βλέπεις να το συγκρίνω ΕΓΩ κάπου?
Αναφορά σε alternative επιλογή έκανα.Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς.
(...)
Πηγή : Περιοδικό 'Drive'
Τα σχόλια δικά σας.
Μήπως λέω μήπως μας τα λένε λίιιιιιγοοοο χοντρά τα καλόπαιδα;
Τώρα αν κάποιος διαβάζοντας το παραπάνω, νιώθει...δικαιωμένος με την επιλογή του, εμένα μου περισσεύει, αλλά σαν...εξωτερικός παρατηρητής, μου φαίνεται λίγο αστείο...
Σαν εξωτερικός παρατηρητής το έχεις οδηγήσει ή απλά μιλάμε στον αέρα?
Δηλαδή για σένα η έκδοση touring alloy, την οποία και έχω, με τα 86 άλογα είναι σπόρ; Όχι ρε παιδιά, δεν είναι σπορ αυτό. Δηλαδή το 1.5 με τα 103 τι είναι; Gran Turismo?
Αυτό ακριβώς που λέει ο elteo λέω και εγώ. Δεν είναι εξειδικευμένο αμάξι, ούτε η μάζντα θέλει να το πλασσάρει έτσι. Το έβαλε στην παγκόσμια αγορά σαν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Όσο για τα 16άρια, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Σε Σουηδία, Δανία και Γερμανία υπάρχουν οι 16άρες είτε στάνταρ είτε σαν έξτρα εξοπλισμός. Αυτό το ξέρω γιατί έχω πάει και έχω δει το αυτοκίνητο στις εκεί εκθέσεις.
Anyhow, συμφωνώ με τον high fidelity. Αυτό το λίγο που έχω μάθει είναι να μην δέχομαι με κλειστά τα μάτια 'δημοσιογραφικές' παραθέσεις, ειδικά όταν έχω άμεση επαφή με το προϊόν και έχω βγάλει τα δικά μου, προσωπικά συμπεράσματα.
Kαι κάτι τελευταίο. Το προηγούμενο Yaris TS το έχει φίλος. Με 16άρια after market και το αυτοκίνητο είναι πιο μαλακό και εξίσου καλό (ίσως και καλύτερο στα σημεία) σε κράτημα. Και το βασικό; ΔΕΝ έχει κάνει εκτπώσεις στην άνεση των επιβατών στο βωμό της οδηγικής συμπεριφοράς.
Για να το κλείσουμε εδώ, καθώς διαβάζει κόσμος που μπορεί να πάρει λάθος εντυπώσεις, το αυτοκίνητο στην τιμή που πωλείται στις εκθέσεις, δεν είναι bargain. Είναι ακριβό, και για τον λόγο αυτό περιμένει κανείς να είναι και στα σημεία άνω του μέσου όρου.- Αυτό που περιμένω εγώ σαν πελάτης είναι καλή αξιοπιστία (καθώς κάνω πολλά χλμ) και ασφάλεια που έχει 5 αστέρια. Τώρα για τον φτωχό εξοπλισμό του, θα ζήσω χωρίς πολλούς αυτοματισμούς, το ήξερα και ήταν επιλογή μου. Από τη mazda δεν είμαι απογοητευμένος γιατί ήξερα από την αρχή τι έπαιρνα
Αυτό όμως δεν με κάνει λιγότερο αντικειμενικό.
Και στη Μάζντα είναι πολύ μάγκες. Έφεραν αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά με το εξωτερικό αλλά με πολύ φτωχότερο εξοπλισμό..
Αντε καλά κούλουμα.
Να τα πάρουμε με την σειρά.
Σε όλον τον κόσμο η έκδοση με τα 16άρια ονομάζεται Sport και αφού το είχες ψάξει θα το ξέρεις.
Επίσης στην Ελλάδα έρχονται όλα με δέσιμο των θόλων όπου στις άλλες χώρες δεν ισχύει στις μικρές εκδόσεις.Οπότε μεγαλύτερη ακαμψία,πιο σκληρό δε.
Επέτρεψε μου να σου ξανα πώ ότι δεν το έχεις οδηγήσει πραγματικά το αυτοκίνητο ή δεν σε ενδιαφέρει η αίσθηση που σου δινει ή απλά το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να πηγαίνεις από το Α σημείο στο Β.
Εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο που να με κάνει να γουστάρω να ΤΟ οδηγάω,να πηγαίνω από το Α σημείο στο Β όσο πιο διασκεδαστικά γίνεται και να μου χαρίζει συγκινήσεις.Δεν με νοιάζει αν θα κοπανήσει λιγο περισσότερο, δεν με νοιάζει αν θα χωράνε πισω οι άλλοι το μόνο που με νοιάζει είναι εγώ να περνάω καλά μέσα στο αυτοκίνητο.
Όπως έχω ξανα πεί, μια φίλη μου έχει το 1300 με 15άρια αλουμινίου 185/55 15,το έχω οδηγήσει αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη,ακόμα και στο όριο.Το αυτοκίνητο πραγματικά είναι τελείως διαφορετικό.
ΠΟΛΥ πιο μαλακό αλλά έχει χάσει σε πληροφόρηση.
Όποτε μπαίνει στο δικό μου, μου λέει ότι έτσι σφίγκεις κ@λο και η μόνη διαφορά είναι τα ζαντολάστιχα(195/45 16)
Επίσης τα Toyo αυτά είναι αρκετά σκληρά, μέλος του φόρουμ έβαλε exalto PE2 και είδε μεγάλη διαφορά σε θέμα άνεσης.
Ναι το 1300 ειδικά δεν μαζεύει χιλιόμετρα,δεν σημαίνει ότι δεν έχει σπορ γονίδια.Κατεβα προς καμιά Επίδαυρο και θα καταλάβεις που βρίσκεσαι.
Όσο για το Yaris TS άσε με να διαφωνήσω και έτσι μου επιβαιβεώνεις ότι έχεις άλλες ανάγκες,για αυτό και δεν έχεις γνωρίσει το τι μπορεί να σου προσφέρει το 2άρι.
Πραγματικά πιστεύω ότι με το C3 ή κάτι αντίστοιχο θα ήσουν πολύ πιο ευχαριστημένος.
Καλά θα κάνει να διαβάσει ο κόσμος αυτά που γράφουμε.
Σπορ αυτοκίνητα δεν είναι μόνο τα ακριβά.Είναι πολύ λάθος η πλευρά που το βλέπεις και συνεχίζεις να επιμένεις.
Όσο για αυτά που είπε ο φίλος Βαγγέλης(vdsracing) να έχετε στο νου σας ότι έχει οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα,Ειδικά rallye(1300 + 1600) οπότε δεν λέει λόγια του αέρα