Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
VW Scirocco
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. VW Scirocco
  • 1
  • 2
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 406
  • 407
  • 72 / 407
Κατασκευαστές και Μοντέλα
1
8.1k
98.5k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • M
    mamias last edited by Nov 9, 2008, 5:34 PM

    Επίσης το περιοδικό φαίνεται σαν να παίρνει θέση ότι τα 7000 ευρώ που χωριζουν τις δύο εκδόσεις μάλλον δεν αξίζουν για να πάρει κανείς το δίλιτρο, βέβαια αν δει κανείς αντίστοιχες μετρήσεις για abarth punto ss και 5oo abarth που δημοσίευσα στο αντίστοιχο thread (σίγουρα δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα λόγω διαφορετικού βάρους, κλιμάκωσης κιβωτίου κτλ) διαπιστώνει μια αδυναμία του 1.4 tsi στις ρεπρίζ γεγονός που ίσως να οφείλεται στις μακριές σχέσεις του κιβωτίου κάτι που υπαινίχθηκε και ο συμφορουμίτης lapin κάποιες σελίδες πιο πίσω. Αυτές οι μετρήσεις για να πω την αλήθεια με απογοήτευσαν λίγο αλλά πάλι αξίζει να δώσει κανείς τόσα ευρώ παραπάνω και να φορτωθεί και δίλιτρο στις μέρες μας?

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • L
      lord_rutherford last edited by Nov 9, 2008, 5:58 PM

      Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mamias last edited by Nov 9, 2008, 6:08 PM

        Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
        Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...

        Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mezzanine last edited by Nov 9, 2008, 7:36 PM

          Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
          Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...

          Πάντως για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα, η διαφορά στα 0-160 του δίλιτρου απο τον 1.4 είναι χαοτική. Βέβαια το κόστος απόκτησης και συντήρησης του δίλιτρου είναι αρκετά ανεβασμένο και δεν δικαιολογείται για αυτοκίνητο ποιότητας VW.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mezzanine last edited by Nov 9, 2008, 7:41 PM

            Ο χρήστης mamias έγραψε:
            Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...

            Οσο καλός και αν είναι, ο χαμηλός κυβισμός δεν κρύβεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by Nov 9, 2008, 7:42 PM

              Ο χρήστης mamias έγραψε:

              Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...

              Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...

              Ακριβως την ιδια διαπιστωση ειχα κανει και εγω για τον 160 οτι εδινε την αισθηση μεχρι τις
              2500 σ.α.λ περιπου οτι ειναι 'κουφιος', ενω υποτιθεται οτι το compressor ακριβως σε αυτη την περιοχη στροφων θα επρεπε να καλυπτει το κενο στην αδυναμια, και λογω της μικρης χωρητικοτητας του κινητηρα, κατι το οποιο δεν συμβαινει, μαλλον και λογω του ηλεκτρικου γκαζιου που δειχνει να αφαιρει την αμεσοτητα που θα περιμενε κανεις να υπαρχει, οπως σωστα διαπιστωσε και ο olympian σε προηγουμενη αναφορα του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by Nov 9, 2008, 7:44 PM

                Ποσο ωραια και απλα θα ηταν τα πραγματα αν εβαζαν τον 1.8 tfsi 160/170...
                Κριμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  professeur last edited by Nov 9, 2008, 7:56 PM

                  Ο χρήστης mamias έγραψε:
                  ...
                  0-160 19.6 15.9
                  50-80 με 3η 3.96 2.88
                  80-110 με 4η 5.87 4.2
                  80-110 με 5η 7.43 5.51
                  100-140 με 4η 8.94 5.83
                  το ίδιο με 5η 11.8 8.31
                  το ίδιο με 6η 13.75 10.91

                  ισχύς στο στρόφαλο 180.6/5581 218.7/5777
                  ροπή 25.4/4573 31.1/4545
                  100-0 σε 37.86m 37.76m

                  Θεωρώ ότι οι διαφορές στα τονισμένα ειναι ΠΟΛΥ μεγάλες για να είναι αμελητέες. Εκτός από τα ψυχρά νούμερα μεταφράζονται και σε πολύ πιο 'άνετο' ταξίδι στην εθνική όπου συνήθως κάνεις τις προσπεράσεις χωρίς κατέβασμα από 3η σε 2α ή ακόμη πιο πολύ από 4η σε 3η.

                  Γενικά όπως λένε και οι φίλοι μας οι φονιάδες τα κυβικά δεν αντικαθίσταται εύκολα! Αν κάποιος μπορεί να σηκώσει την ελαφρώς υψηλότερη τιμή και τα υψηλότερα κόστη σε ασφάλεια, τέλη, κατανάλωση τότε ο δίλιτρος φυσάει !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by Nov 9, 2008, 7:59 PM

                    Βγαζουν 20 αλογα επιπλεον απο αυτα που λεει το εργοστασιο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      professeur last edited by Nov 9, 2008, 8:03 PM

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Βγαζουν 20 αλογα επιπλεον απο αυτα που λεει το εργοστασιο;

                      Ο δίλιτρος από την αρχή έβγαζε 210-212δυναμομετρημένα και γύρω στα 30 κιλά ροπή. Αυτά τα καινούρια νούμερα είναι ελαφρώς ανεβασμένα και ίσως να 'κρύβουν' κάποιον εργοστασιακό επαναπρογραμματισμο. Μην ξεχνάμε επίσης ότι η 100αρα βενζίνη που χρησιμοποιούν τα περιοδικά βγάζει και μερικά επιπλέον 'κρυμμένα' άλογα όπως έχει φανεί και σε διάφορα τεστ.

                      Και ο μικρός όμως πάντοτε έβγαζε παραπάνω. Του GT ο 170αρης ήταν στα 180 συνήθως μετρημένα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        professeur last edited by Nov 9, 2008, 8:19 PM

                        Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                        Πάντως για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα, η διαφορά στα 0-160 του δίλιτρου απο τον 1.4 είναι χαοτική. Βέβαια το κόστος απόκτησης και συντήρησης του δίλιτρου είναι αρκετά ανεβασμένο και δεν δικαιολογείται για αυτοκίνητο ποιότητας VW.

                        Με τα τονισμένα εννοείς ότι ο δίλιτρος της VW είναι μηχανολογικά υποδεέστερος από το δίλιτρο π.χ. της BMW ή ότι είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα τα vw γενικά και έτσι δεν πρέπει να ρίχνεις πολλά λεφτά σε αυτά?

                        Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή δεν κυκλοφορεί καλύτερος δίλιτρος στην αγορά (είτε ατμόσφαιρα είτε πολύστροφος). Τον χρεώνει ακριβά μεν (γενικά) αλλά από την αλλη ούτε τα άλογα είναι φθηνά ούτε η εξέλιξη και η δημιουργία ενός 'καλού' κινητήρα (ως γνωστόν).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          olympian2 last edited by Nov 9, 2008, 8:32 PM

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...

                          Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...

                          Ακριβως την ιδια διαπιστωση ειχα κανει και εγω για τον 160 οτι εδινε την αισθηση μεχρι τις
                          2500 σ.α.λ περιπου οτι ειναι 'κουφιος', ενω υποτιθεται οτι το compressor ακριβως σε αυτη την περιοχη στροφων θα επρεπε να καλυπτει το κενο στην αδυναμια, και λογω της μικρης χωρητικοτητας του κινητηρα, κατι το οποιο δεν συμβαινει, μαλλον και λογω του ηλεκτρικου γκαζιου που δειχνει να αφαιρει την αμεσοτητα που θα περιμενε κανεις να υπαρχει, οπως σωστα διαπιστωσε και ο olympian σε προηγουμενη αναφορα του.

                          Έτσι είναι. Υπάρχει μία καθυστέρηση και ίσως να οφείλεται στο ηλεκτρονικό γκάζι. Βέβαια ηλεκτρονικό γκάζι έχω και στο Golf (1.6FSI) και τόση καθυστέρηση δεν έχω. Οπότε μπορεί να είναι και θέμα του TSI.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by Nov 9, 2008, 8:51 PM

                            Παντως σαν τιμωρια το νιωθω να υπαρχει αυτος ο καταπληκτικος 1.8 Tfsi
                            να τον 'πετανε' σε Seat ,Skoda, παντου και ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ SCIROCCO?
                            Μηπως τους εχουν μεινει πολλα twincharger και θελουν να τα ξεφορτωθουν?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mezzanine last edited by Nov 9, 2008, 9:50 PM

                              Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                              Πάντως για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα, η διαφορά στα 0-160 του δίλιτρου απο τον 1.4 είναι χαοτική. Βέβαια το κόστος απόκτησης και συντήρησης του δίλιτρου είναι αρκετά ανεβασμένο και δεν δικαιολογείται για αυτοκίνητο ποιότητας VW.

                              Με τα τονισμένα εννοείς ότι ο δίλιτρος της VW είναι μηχανολογικά υποδεέστερος από το δίλιτρο π.χ. της BMW ή ότι είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα τα vw γενικά και έτσι δεν πρέπει να ρίχνεις πολλά λεφτά σε αυτά?

                              Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή δεν κυκλοφορεί καλύτερος δίλιτρος στην αγορά (είτε ατμόσφαιρα είτε πολύστροφος). Τον χρεώνει ακριβά μεν (γενικά) αλλά από την αλλη ούτε τα άλογα είναι φθηνά ούτε η εξέλιξη και η δημιουργία ενός 'καλού' κινητήρα (ως γνωστόν).

                              Εννοώ πως η ποιότητα και η αξιοπιστία της VW δύσκολα δικαιολογούν 31 χιλιάρικα. Μην ξεχνάμε πως το ίδιο εσωτερικό φοράνε τα Golf V σχεδόν 4 χρόνια. Το 1.4 160 DSG είναι σίγουρα η καλύτερη επιλογή και ας του λείπει λίγη δύναμη και σπιρτάδα.

                              Οσον αφορά τώρα τον δίλιτρο, μιλάω για τον εξαιρετικό δίλιτρο της Audi που έχει ~36 κιλά ροπής από τις 1500στρ, χαμηλότερη κατανάλωση, λιγότερα καυσαέρια και επιταχύνει το A4 2.0T (αυτοκίνητο 1500 κιλών) απο τα 0 στα 100 σε 6.9.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by Nov 9, 2008, 9:57 PM

                                Ο 1.8 TFSI είναι ακόμα καλύτερος από τον 2.0 TFSI, όντας ουσιαστικά μια υποκυβισμένη και πιο 'τετράγωνη' εκδοχή του

                                Και βέβαια, μακάρι να έμπαινε σε Golf-Scirocco-Tiguan. Ίσως είχε ΛΙΓΟ αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τους 170-160-150 δίτουρμπους αντίστοιχα (μικρό ερωτηματικό για το βαρύ Tiguan), αλλά σαν ποιότητα λειτουργίας και εύρος καλής απόδοσης (από τις 1.400 ως τις 6.800 σαν λυσσασμένος) είναι πολύ πιο ευχάριστος αυτός ο κινητήρας. A, το αυτό ισχύει και για τον ήχο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mezzanine last edited by Nov 9, 2008, 9:59 PM

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                  Ο 1.8 TFSI είναι ακόμα καλύτερος από τον 2.0 TFSI

                                  Και βέβαια, μακάρι να έμπαινε σε Golf-Scirocco-Tiguan. Ίσως είχε ΛΙΓΟ αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τους 170-160-150 δίτουρμπους αντίστοιχα (μικρό ερωτηματικό για το βαρύ Tiguan), αλλά σαν ποιότητα λειτουργίας και εύρος καλής απόδοσης (από τις 1.400 ως τις 6.800 σαν λυσσασμένος) είναι πολύ πιο ευχάριστος αυτός ο κινητήρας. A, το αυτό ισχύει και για τον ήχο.

                                  Εχει ίδια κατανάλωση με τον 1.4 170, τον έχει φίλος σε Α3. Ιδανικό μοτέρ για την Ελλάδα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by Nov 9, 2008, 10:07 PM

                                    Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                                    Ο 1.8 TFSI είναι ακόμα καλύτερος από τον 2.0 TFSI

                                    Και βέβαια, μακάρι να έμπαινε σε Golf-Scirocco-Tiguan. Ίσως είχε ΛΙΓΟ αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τους 170-160-150 δίτουρμπους αντίστοιχα (μικρό ερωτηματικό για το βαρύ Tiguan), αλλά σαν ποιότητα λειτουργίας και εύρος καλής απόδοσης (από τις 1.400 ως τις 6.800 σαν λυσσασμένος) είναι πολύ πιο ευχάριστος αυτός ο κινητήρας. A, το αυτό ισχύει και για τον ήχο.

                                    Εχει ίδια κατανάλωση με τον 1.4 170, τον έχει φίλος σε Α3. Ιδανικό μοτέρ για την Ελλάδα.

                                    Ιδανικό μοτέρ γενικώς. Στα Passat και Passat CC σταμάτησε τα Datron μας στα ~7,5 δλ. για το 0-100 (που δεν έχει και τόσο σημασία), και οι ρεπρίζ ήταν από άλλο πλανήτη. Την ίδια μέρα, κυνηγώντας με το Passat για 200 χλμ. ένα... STi (τόσο βγάζει το ρεζερβουάρ ) με ταχύτητες για ισόβια κάθειρξη, η κατανάλωση δεν πέρασε τα 11,5-12,0. Σοκ και δέος.

                                    Στο νέο Α4, το ίδιο μοτέρ βγάζει καλύτερες ρεπρίζ από το 3,2 quattro ( ), και σκέψου τι γίνεται στο πανάλαφρο ΤΤ. Μοτέρ-πασπαρτού πραγματικά, κι ας θέλουν οι της VW να περνάει ο 1.4 για τέτοιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fanhs76 last edited by Nov 9, 2008, 10:27 PM

                                      Τα xenon στο scirocco ειναι σιγουρα adaptive?Τι λειτουργειες εχουν?Εχετε καποιο site
                                      που να λεει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chrismk2 last edited by Nov 9, 2008, 10:36 PM

                                        Παιδια , σκεφτειται λιγο και τον 'εσωτερικο' ανταγωνισμο που θα υπηρχε αναμεσα στο ΤΤ 1.8 των περιπου 36.000€ και σε ενα αντιστοιχου κυβισμου Scirocco του οποιου η τιμη θα ηταν γυρω στα 27-28 χιλιαρικα!
                                        Οσον αφορα τις επιδοσεις εν κινησει του 160αρη , σκεφτειται και την δυνατοτητα του 7ταχυτου DSG που στην ουσια ειναι ενα 6ταχυτο , με περιπου ιδια τελικη σχεση μεταδοσης αλλα +1 σχεση και ολες πιο πυκνα κατανεμημενες. Ελπιζω οτι κατι τετοιο θα 'ξυπναει' τον κινητηρα και θα 'αναπτερωνει' τις επιδοσεις του αυτοκινητου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by Nov 10, 2008, 12:00 AM

                                          Εχω ηδη στειλει μια επιστολη στη VAG.com με εντονο προβληματισμο για την επιλογη της να μην βαζει τον 1.8 Tfsi στο Scirocco.
                                          Μηπως αν το κανουν και αλλοι, υπαρχει εστω μια μικρη ελπιδα ωστε να εισακουστει αυτη η αποψη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          1424 out of 8134
                                          • First post
                                            1424/8134
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 70
                                          • 71
                                          • 72
                                          • 73
                                          • 74
                                          • 406
                                          • 407
                                          • 72 / 407
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr