-
Επίσης το περιοδικό φαίνεται σαν να παίρνει θέση ότι τα 7000 ευρώ που χωριζουν τις δύο εκδόσεις μάλλον δεν αξίζουν για να πάρει κανείς το δίλιτρο, βέβαια αν δει κανείς αντίστοιχες μετρήσεις για abarth punto ss και 5oo abarth που δημοσίευσα στο αντίστοιχο thread (σίγουρα δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα λόγω διαφορετικού βάρους, κλιμάκωσης κιβωτίου κτλ) διαπιστώνει μια αδυναμία του 1.4 tsi στις ρεπρίζ γεγονός που ίσως να οφείλεται στις μακριές σχέσεις του κιβωτίου κάτι που υπαινίχθηκε και ο συμφορουμίτης lapin κάποιες σελίδες πιο πίσω. Αυτές οι μετρήσεις για να πω την αλήθεια με απογοήτευσαν λίγο αλλά πάλι αξίζει να δώσει κανείς τόσα ευρώ παραπάνω και να φορτωθεί και δίλιτρο στις μέρες μας?
-
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...Πάντως για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα, η διαφορά στα 0-160 του δίλιτρου απο τον 1.4 είναι χαοτική. Βέβαια το κόστος απόκτησης και συντήρησης του δίλιτρου είναι αρκετά ανεβασμένο και δεν δικαιολογείται για αυτοκίνητο ποιότητας VW.
-
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...Οσο καλός και αν είναι, ο χαμηλός κυβισμός δεν κρύβεται.
-
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...
Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...
Ακριβως την ιδια διαπιστωση ειχα κανει και εγω για τον 160 οτι εδινε την αισθηση μεχρι τις
2500 σ.α.λ περιπου οτι ειναι 'κουφιος', ενω υποτιθεται οτι το compressor ακριβως σε αυτη την περιοχη στροφων θα επρεπε να καλυπτει το κενο στην αδυναμια, και λογω της μικρης χωρητικοτητας του κινητηρα, κατι το οποιο δεν συμβαινει, μαλλον και λογω του ηλεκτρικου γκαζιου που δειχνει να αφαιρει την αμεσοτητα που θα περιμενε κανεις να υπαρχει, οπως σωστα διαπιστωσε και ο olympian σε προηγουμενη αναφορα του. -
Ποσο ωραια και απλα θα ηταν τα πραγματα αν εβαζαν τον 1.8 tfsi 160/170...
Κριμα -
Ο χρήστης mamias έγραψε:
...
0-160 19.6 15.9
50-80 με 3η 3.96 2.88
80-110 με 4η 5.87 4.2
80-110 με 5η 7.43 5.51
100-140 με 4η 8.94 5.83
το ίδιο με 5η 11.8 8.31
το ίδιο με 6η 13.75 10.91
ισχύς στο στρόφαλο 180.6/5581 218.7/5777
ροπή 25.4/4573 31.1/4545
100-0 σε 37.86m 37.76mΘεωρώ ότι οι διαφορές στα τονισμένα ειναι ΠΟΛΥ μεγάλες για να είναι αμελητέες. Εκτός από τα ψυχρά νούμερα μεταφράζονται και σε πολύ πιο 'άνετο' ταξίδι στην εθνική όπου συνήθως κάνεις τις προσπεράσεις χωρίς κατέβασμα από 3η σε 2α ή ακόμη πιο πολύ από 4η σε 3η.
Γενικά όπως λένε και οι φίλοι μας οι φονιάδες τα κυβικά δεν αντικαθίσταται εύκολα! Αν κάποιος μπορεί να σηκώσει την ελαφρώς υψηλότερη τιμή και τα υψηλότερα κόστη σε ασφάλεια, τέλη, κατανάλωση τότε ο δίλιτρος φυσάει !
-
Βγαζουν 20 αλογα επιπλεον απο αυτα που λεει το εργοστασιο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βγαζουν 20 αλογα επιπλεον απο αυτα που λεει το εργοστασιο;Ο δίλιτρος από την αρχή έβγαζε 210-212δυναμομετρημένα και γύρω στα 30 κιλά ροπή. Αυτά τα καινούρια νούμερα είναι ελαφρώς ανεβασμένα και ίσως να 'κρύβουν' κάποιον εργοστασιακό επαναπρογραμματισμο. Μην ξεχνάμε επίσης ότι η 100αρα βενζίνη που χρησιμοποιούν τα περιοδικά βγάζει και μερικά επιπλέον 'κρυμμένα' άλογα όπως έχει φανεί και σε διάφορα τεστ.
Και ο μικρός όμως πάντοτε έβγαζε παραπάνω. Του GT ο 170αρης ήταν στα 180 συνήθως μετρημένα.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Πάντως για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα, η διαφορά στα 0-160 του δίλιτρου απο τον 1.4 είναι χαοτική. Βέβαια το κόστος απόκτησης και συντήρησης του δίλιτρου είναι αρκετά ανεβασμένο και δεν δικαιολογείται για αυτοκίνητο ποιότητας VW.
Με τα τονισμένα εννοείς ότι ο δίλιτρος της VW είναι μηχανολογικά υποδεέστερος από το δίλιτρο π.χ. της BMW ή ότι είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα τα vw γενικά και έτσι δεν πρέπει να ρίχνεις πολλά λεφτά σε αυτά?
Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή δεν κυκλοφορεί καλύτερος δίλιτρος στην αγορά (είτε ατμόσφαιρα είτε πολύστροφος). Τον χρεώνει ακριβά μεν (γενικά) αλλά από την αλλη ούτε τα άλογα είναι φθηνά ούτε η εξέλιξη και η δημιουργία ενός 'καλού' κινητήρα (ως γνωστόν).
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν αξίζουν έτσι πως φαίνεται...
Ίσως να έχεις δίκιο lord αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη συμπεριφορά του 160άρη κυρίως στις χαμηλές στροφές που περιμένεις να είναι δυνατός λόγω compressor ,στο test drive που το έκανα μου φάνηκε ελαφρά νωθρό αλλά το απέδωσα σε υστερηση απόκρισης από το ηλεκτρογκαζο, τώρα προβληματίζομαι για την επιλογή μου αλλά θα περιμένω και άλλα test από περιοδικά και ίσως ένα δεύτερο test drive...
Ακριβως την ιδια διαπιστωση ειχα κανει και εγω για τον 160 οτι εδινε την αισθηση μεχρι τις
2500 σ.α.λ περιπου οτι ειναι 'κουφιος', ενω υποτιθεται οτι το compressor ακριβως σε αυτη την περιοχη στροφων θα επρεπε να καλυπτει το κενο στην αδυναμια, και λογω της μικρης χωρητικοτητας του κινητηρα, κατι το οποιο δεν συμβαινει, μαλλον και λογω του ηλεκτρικου γκαζιου που δειχνει να αφαιρει την αμεσοτητα που θα περιμενε κανεις να υπαρχει, οπως σωστα διαπιστωσε και ο olympian σε προηγουμενη αναφορα του.Έτσι είναι. Υπάρχει μία καθυστέρηση και ίσως να οφείλεται στο ηλεκτρονικό γκάζι. Βέβαια ηλεκτρονικό γκάζι έχω και στο Golf (1.6FSI) και τόση καθυστέρηση δεν έχω. Οπότε μπορεί να είναι και θέμα του TSI.
-
Παντως σαν τιμωρια το νιωθω να υπαρχει αυτος ο καταπληκτικος 1.8 Tfsi
να τον 'πετανε' σε Seat ,Skoda, παντου και ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ SCIROCCO?
Μηπως τους εχουν μεινει πολλα twincharger και θελουν να τα ξεφορτωθουν? -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πάντως για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα, η διαφορά στα 0-160 του δίλιτρου απο τον 1.4 είναι χαοτική. Βέβαια το κόστος απόκτησης και συντήρησης του δίλιτρου είναι αρκετά ανεβασμένο και δεν δικαιολογείται για αυτοκίνητο ποιότητας VW.
Με τα τονισμένα εννοείς ότι ο δίλιτρος της VW είναι μηχανολογικά υποδεέστερος από το δίλιτρο π.χ. της BMW ή ότι είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα τα vw γενικά και έτσι δεν πρέπει να ρίχνεις πολλά λεφτά σε αυτά?
Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή δεν κυκλοφορεί καλύτερος δίλιτρος στην αγορά (είτε ατμόσφαιρα είτε πολύστροφος). Τον χρεώνει ακριβά μεν (γενικά) αλλά από την αλλη ούτε τα άλογα είναι φθηνά ούτε η εξέλιξη και η δημιουργία ενός 'καλού' κινητήρα (ως γνωστόν).
Εννοώ πως η ποιότητα και η αξιοπιστία της VW δύσκολα δικαιολογούν 31 χιλιάρικα. Μην ξεχνάμε πως το ίδιο εσωτερικό φοράνε τα Golf V σχεδόν 4 χρόνια. Το 1.4 160 DSG είναι σίγουρα η καλύτερη επιλογή και ας του λείπει λίγη δύναμη και σπιρτάδα.
Οσον αφορά τώρα τον δίλιτρο, μιλάω για τον εξαιρετικό δίλιτρο της Audi που έχει ~36 κιλά ροπής από τις 1500στρ, χαμηλότερη κατανάλωση, λιγότερα καυσαέρια και επιταχύνει το A4 2.0T (αυτοκίνητο 1500 κιλών) απο τα 0 στα 100 σε 6.9.
-
Ο 1.8 TFSI είναι ακόμα καλύτερος από τον 2.0 TFSI, όντας ουσιαστικά μια υποκυβισμένη και πιο 'τετράγωνη' εκδοχή του
Και βέβαια, μακάρι να έμπαινε σε Golf-Scirocco-Tiguan. Ίσως είχε ΛΙΓΟ αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τους 170-160-150 δίτουρμπους αντίστοιχα (μικρό ερωτηματικό για το βαρύ Tiguan), αλλά σαν ποιότητα λειτουργίας και εύρος καλής απόδοσης (από τις 1.400 ως τις 6.800 σαν λυσσασμένος) είναι πολύ πιο ευχάριστος αυτός ο κινητήρας. A, το αυτό ισχύει και για τον ήχο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ο 1.8 TFSI είναι ακόμα καλύτερος από τον 2.0 TFSIΚαι βέβαια, μακάρι να έμπαινε σε Golf-Scirocco-Tiguan. Ίσως είχε ΛΙΓΟ αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τους 170-160-150 δίτουρμπους αντίστοιχα (μικρό ερωτηματικό για το βαρύ Tiguan), αλλά σαν ποιότητα λειτουργίας και εύρος καλής απόδοσης (από τις 1.400 ως τις 6.800 σαν λυσσασμένος) είναι πολύ πιο ευχάριστος αυτός ο κινητήρας. A, το αυτό ισχύει και για τον ήχο.
Εχει ίδια κατανάλωση με τον 1.4 170, τον έχει φίλος σε Α3. Ιδανικό μοτέρ για την Ελλάδα.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Ο 1.8 TFSI είναι ακόμα καλύτερος από τον 2.0 TFSI
Και βέβαια, μακάρι να έμπαινε σε Golf-Scirocco-Tiguan. Ίσως είχε ΛΙΓΟ αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τους 170-160-150 δίτουρμπους αντίστοιχα (μικρό ερωτηματικό για το βαρύ Tiguan), αλλά σαν ποιότητα λειτουργίας και εύρος καλής απόδοσης (από τις 1.400 ως τις 6.800 σαν λυσσασμένος) είναι πολύ πιο ευχάριστος αυτός ο κινητήρας. A, το αυτό ισχύει και για τον ήχο.
Εχει ίδια κατανάλωση με τον 1.4 170, τον έχει φίλος σε Α3. Ιδανικό μοτέρ για την Ελλάδα.
Ιδανικό μοτέρ γενικώς. Στα Passat και Passat CC σταμάτησε τα Datron μας στα ~7,5 δλ. για το 0-100 (που δεν έχει και τόσο σημασία), και οι ρεπρίζ ήταν από άλλο πλανήτη. Την ίδια μέρα, κυνηγώντας με το Passat για 200 χλμ. ένα... STi (τόσο βγάζει το ρεζερβουάρ ) με ταχύτητες για ισόβια κάθειρξη, η κατανάλωση δεν πέρασε τα 11,5-12,0. Σοκ και δέος.
Στο νέο Α4, το ίδιο μοτέρ βγάζει καλύτερες ρεπρίζ από το 3,2 quattro ( ), και σκέψου τι γίνεται στο πανάλαφρο ΤΤ. Μοτέρ-πασπαρτού πραγματικά, κι ας θέλουν οι της VW να περνάει ο 1.4 για τέτοιο.
-
Τα xenon στο scirocco ειναι σιγουρα adaptive?Τι λειτουργειες εχουν?Εχετε καποιο site
που να λεει? -
Παιδια , σκεφτειται λιγο και τον 'εσωτερικο' ανταγωνισμο που θα υπηρχε αναμεσα στο ΤΤ 1.8 των περιπου 36.000€ και σε ενα αντιστοιχου κυβισμου Scirocco του οποιου η τιμη θα ηταν γυρω στα 27-28 χιλιαρικα!
Οσον αφορα τις επιδοσεις εν κινησει του 160αρη , σκεφτειται και την δυνατοτητα του 7ταχυτου DSG που στην ουσια ειναι ενα 6ταχυτο , με περιπου ιδια τελικη σχεση μεταδοσης αλλα +1 σχεση και ολες πιο πυκνα κατανεμημενες. Ελπιζω οτι κατι τετοιο θα 'ξυπναει' τον κινητηρα και θα 'αναπτερωνει' τις επιδοσεις του αυτοκινητου. -
Εχω ηδη στειλει μια επιστολη στη VAG.com με εντονο προβληματισμο για την επιλογη της να μην βαζει τον 1.8 Tfsi στο Scirocco.
Μηπως αν το κανουν και αλλοι, υπαρχει εστω μια μικρη ελπιδα ωστε να εισακουστει αυτη η αποψη?
VW Scirocco