-
βρε παιδιά....έχετε ακούσει για στρώσιμο καθόλου? μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι δεν θέλει τπτ...αληθεύει ?
-
Κατα τη γνωμη μου ειναι εγκλημα να μην στρωνεις το αμαξι...δν το πιστευω οτι δν χρειαζονται στρωσιμο...
-
Ο χρήστης dimitris918 έγραψε:
βρε παιδιά....έχετε ακούσει για στρώσιμο καθόλου? μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι δεν θέλει τπτ...αληθεύει ?στρώσιμο... δεν έχουν ανάγκη μωρε... απλά τα πρώτα 1000χλμ μην το κανιβαλλισεις. Να πατήσουν λίγο τα λαδια, τα υλικα, τα τακακια...
-
Όσο πιο πολύ το στρώνεις τόσο πιο εύκολα θα χαλά.
-
Ό,τι λέει μέσα το manual θα έλεγα. Τπτ περισσότερο τπτ λιγότερο. Αυτοί ξέρουν καλλίτερα.
Στους 4τροχούς στο συγκριτικό scirocco - tt στην σελ. 106 επάνω στην φωτό έχω την εντύπωση πως το καπό της μηχανής του scirocco έχει ηχομονωτικό κάτι που δεν έχει το tt. Για μείωση βάρους?
-
Για να το πληρώνεις έξτρα.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ό,τι λέει μέσα το manual θα έλεγα. Τπτ περισσότερο τπτ λιγότερο. Αυτοί ξέρουν καλλίτερα.Στους 4τροχούς στο συγκριτικό scirocco - tt στην σελ. 106 επάνω στην φωτό έχω την εντύπωση πως το καπό της μηχανής του scirocco έχει ηχομονωτικό κάτι που δεν έχει το tt. Για μείωση βάρους?
Καλα ειναι σιγουρα εξτρα...παντα η αουντι το παρακανει σε κατι τετοια θεματα...δν ξερω αν φταιει η αντιπροσωπεια...
-
Η εκδοση του ΤΤ της δοκιμης ειναι η entry level σε αντιθεση με την αντιστοιχη του Scirocco που ειναι η κορυφαια.
Τα ακριβοτερα ΤΤ εχουν και τα πιο φθηνα Scirocco οχι. -
Ξαναοδήγησα χθες το Scirocco (160PS) και το είδα πολύ καλύτερα από την πρώτη φορά, που το αυτοκίνητο ήταν του κουτιού και είχα σύσταση να μην το πάω πάνω από 3500 στροφές. Αυτή τη φορά το οδήγησα σε διαδρομή που περιελάμβανε δρόμο με νησίδα, ανηφόρα με μεγάλη κλίση (Θεσσαλονίκης-Μουδανιών στην Καρδία) και στενό επαρχιακό δρομάκι με απότομες καμπές. Οι διαπιστώσεις μου είναι οι εξης:
- Ο κινήτηρας έχει εκπληκτική δύναμη, ιδίως πάνω από τις 3500 στροφές που μπαίνει το turbo. Αλλά ακόμη και στα χαμηλά δεν τα πάει άσχημα, με αποτέλεσμα να μπορείς άνετα να κινηθείς με μία σχέση πάνω, ακόμη και σε ανηφόρα.
- Η ανάρτησή του είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ . Στο δρομάκι που ανέφερα παραπάνω έπαιρνα με μεγάλη ταχύτητα τις στροφές, επιταχύνοντας μάλιστα μέσα σε αυτές, και το αμάξι κυριολεκτικά βράχος. Μάλιστα ο συνοδηγός μου με προκαλούσε να το πατήσω κι άλλο, λέγοντας χαρακτηριστικά «μη φοβάσαι, το αμάξι δε φεύγει με τίποτα», κάτι που επιβεβαιώνω κατά 99%. Και λέω 99% γιατί ποτέ δεν μπορείς να τα βάλεις με τους φυσικούς νόμους και καλό είναι να είσαι πάντα επιφυλακτικός όταν οδηγείς.
- Το ESP του είναι επίσης ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Σε μία πολύ απότομη στροφή, που την πήρα με μεγάλη ταχύτητα, πήγε να φύγει το πίσω μέρος και η παρέμβαση του ESP ήταν τέτοια που το επανέφερε αμέσως, χωρίς να μειώσει την ταχύτητα στο ελάχιστο . Έχω την εντύπωση πως έκανε αυτό που είχα διαβάσει αλλά δεν το είχα πιστέψει, στιγμιαία ανάποδο τιμόνι δηλαδή. Γενικά, το ESP φαίνεται ότι παρεμβαίνει πολύ διακριτικά και ποτέ πρόωρα. Θα σε αφήσει να το αποσταθεροποιήσεις ελαφρώς και μετά θα παρέμβει, διακριτικά στην αρχή και πιο έντονα στη συνέχεια, αν χρειαστεί.
- Και ερχόμαστε τώρα στο μοναδικό μειονέκτημα που παρατήρησα και ήταν η ελαφριά (αλλά αισθητή) καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Το DCC μάλλον δε χρειάζεται με αυτήν την ούτως η άλλως εκπληκτική ανάρτηση, αλλά μήπως θα έλυνε αυτό το πρόβλημα; Γιατί λένε ότι εκτός από τη σκληρότητα της ανάρτησης επιδρά και στην απόκριση του γκαζιού.
Μετά τη βόλτα μου αυτή δεν ξέρω πλέον αν χρειάζομαι το DSG. Βλέποντας τη δύναμη και το μεγάλο εύρος του κινητήρα, και ότι μπορείς να κινηθείς γρήγορα ακόμη και μία σχέση πάνω, νομίζω πως τα kickdowns του DSG (το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του για μένα) δεν είναι και τόσο απαραίτητα...
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Ξαναοδήγησα χθες το Scirocco (160PS) και το είδα πολύ καλύτερα από την πρώτη φορά, που το αυτοκίνητο ήταν του κουτιού και είχα σύσταση να μην το πάω πάνω από 3500 στροφές. Αυτή τη φορά το οδήγησα σε διαδρομή που περιελάμβανε δρόμο με νησίδα, ανηφόρα με μεγάλη κλίση (Θεσσαλονίκης-Μουδανιών στην Καρδία) και στενό επαρχιακό δρομάκι με απότομες καμπές. Οι διαπιστώσεις μου είναι οι εξης:- Ο κινήτηρας έχει εκπληκτική δύναμη, ιδίως πάνω από τις 3500 στροφές που μπαίνει το turbo. Αλλά ακόμη και στα χαμηλά δεν τα πάει άσχημα, με αποτέλεσμα να μπορείς άνετα να κινηθείς με μία σχέση πάνω, ακόμη και σε ανηφόρα.
- Η ανάρτησή του είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ . Στο δρομάκι που ανέφερα παραπάνω έπαιρνα με μεγάλη ταχύτητα τις στροφές, επιταχύνοντας μάλιστα μέσα σε αυτές, και το αμάξι κυριολεκτικά βράχος. Μάλιστα ο συνοδηγός μου με προκαλούσε να το πατήσω κι άλλο, λέγοντας χαρακτηριστικά «μη φοβάσαι, το αμάξι δε φεύγει με τίποτα», κάτι που επιβεβαιώνω κατά 99%. Και λέω 99% γιατί ποτέ δεν μπορείς να τα βάλεις με τους φυσικούς νόμους και καλό είναι να είσαι πάντα επιφυλακτικός όταν οδηγείς.
- Το ESP του είναι επίσης ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Σε μία πολύ απότομη στροφή, που την πήρα με μεγάλη ταχύτητα, πήγε να φύγει το πίσω μέρος και η παρέμβαση του ESP ήταν τέτοια που το επανέφερε αμέσως, χωρίς να μειώσει την ταχύτητα στο ελάχιστο . Έχω την εντύπωση πως έκανε αυτό που είχα διαβάσει αλλά δεν το είχα πιστέψει, στιγμιαία ανάποδο τιμόνι δηλαδή. Γενικά, το ESP φαίνεται ότι παρεμβαίνει πολύ διακριτικά και ποτέ πρόωρα. Θα σε αφήσει να το αποσταθεροποιήσεις ελαφρώς και μετά θα παρέμβει, διακριτικά στην αρχή και πιο έντονα στη συνέχεια, αν χρειαστεί.
- Και ερχόμαστε τώρα στο μοναδικό μειονέκτημα που παρατήρησα και ήταν η ελαφριά (αλλά αισθητή) καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Το DCC μάλλον δε χρειάζεται με αυτήν την ούτως η άλλως εκπληκτική ανάρτηση, αλλά μήπως θα έλυνε αυτό το πρόβλημα; Γιατί λένε ότι εκτός από τη σκληρότητα της ανάρτησης επιδρά και στην απόκριση του γκαζιού.
Μετά τη βόλτα μου αυτή δεν ξέρω πλέον αν χρειάζομαι το DSG. Βλέποντας τη δύναμη και το μεγάλο εύρος του κινητήρα, και ότι μπορείς να κινηθείς γρήγορα ακόμη και μία σχέση πάνω, νομίζω πως τα kickdowns του DSG (το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του για μένα) δεν είναι και τόσο απαραίτητα...
+10000000000 Επιβαιβεώνω κι εγώ τα όσα λες για ανάρτηση κράτημα και λοιπά....
Διαφωνώ για το DSG. Είναι πολύ χρήσιμο για την καθημερινή χρήση στην πόλη με τα φανάρια και 1η 2α συνέχεια. Υπολόγισε ότι σε ορεινή διαδρομή με χρήση των paddles στο τιμόνι θα πηγαίνεις αέρα....κι όταν βαριέσαι απλά στο D. Tέλος έχει και ένα πλεοέκτημα στην κατανάλωση (ιδίως στην πόλη) και στις φθορές έναντι του manual.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Γνωρίζουμε το μήκος του μαρσπιέ; και απο κάτω πόσο περιθώρο βάθους έχει;
Εχω βρεί ενα όμορφο λευκό underbody led kit με music module.ελα φιλε το επομενο mod σου...με το led kit με music module απλα θα φυσαει!
http://www.vw-scirocco.fr/forum/viewtopic.php?f=8&t=412' target='_blank' target='_blank
Αν αυτός που βλέπουμε είναι ο χώρος για την ρεζέρβα, μπορεί να πάρει και 12άρι sub ανετα. Μπορεί να είναι πολύ εντυπωσιακό αλλα δεν νομίζω να έχει την ίδια απόδοση με κάποιο κλεισμένο σε ειδικό κουτί, δηλαδή πάλι σε διπλά έξοδα θα μπώ.
Η γυάλινη οροφή ξέρουμε αν έχει κοντά παροχή ρεύματος;
Για τα λάστιχα και τις ζάντες που λέγατε πιο πρίν, υπάρχει δυνατότητα να κρατήσεις μπροστά τις 17άρες με λάστιχα 225/45/17 και πίσω 18άρες με 265/30/18 ; -
Δεν υπάρχει καμία εργοστασιακή 18άρα με 265/30. Οπότε μόνο σε aftersale πρέπει να κοιτάξεις. Να σου πω, μη το κάνεις να φαίνεται σαν το tigra (βέβαια αυτό έχει σχήμα) με μεγαλύτερες πίσω, αμαρτία είναι...
-
paidia na kano alli mia erotisi??????
ipanoramiki orofi ontos dn anoigei alla mono sikonete opos grafei enas filo poio prin??????????????? -
Ο χρήστης takissss έγραψε:
paidia na kano alli mia erotisi??????
ipanoramiki orofi ontos dn anoigei alla mono sikonete opos grafei enas filo poio prin???????????????Ναι.
-
ara nomizo oti dn aksizei to xiliariko para kati.............
esy ti les???? -
Ναι δεν αξιζει...γιατι παρα οτι ειναι χρησιμη να μπαινει φως απο επανω δυστιχως δεν ανοιγει ολοκληρη (να τρως και λιγη βροχη βρε αδερφε lol )
-
Χρήσιμο είναι να μπαίνει φως;
Μόνο βράδυ κυκλοφορείς;
-
Εμένα μου αρέσει όμως...
Ξέρει κανείς εάν υπάρχουν θέματα αξιπιστίας με την οροφή; -
Σήμερα το είδα από κοντά στην έκθεση...Πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο!Ειδικά η μπροστινή όψη είναι φοβερή!
-
Απο το evo νοεμβριου τιμές για 160 και 200 άλογα αντίστοιχα
0-100 7.72 7.21
0-160 19.6 15.9
50-80 με 3η 3.96 2.88
80-110 με 4η 5.87 4.2
80-110 με 5η 7.43 5.51
100-140 με 4η 8.94 5.83
το ίδιο με 5η 11.8 8.31
το ίδιο με 6η 13.75 10.91
ισχύς στο στρόφαλο 180.6/5581 218.7/5777
ροπή 25.4/4573 31.1/4545
100-0 σε 37.86m 37.76m
VW Scirocco