Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 406
    • 407
    • 71 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris918 last edited by

      βρε παιδιά....έχετε ακούσει για στρώσιμο καθόλου? μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι δεν θέλει τπτ...αληθεύει ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jntaras last edited by

        Κατα τη γνωμη μου ειναι εγκλημα να μην στρωνεις το αμαξι...δν το πιστευω οτι δν χρειαζονται στρωσιμο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης dimitris918 έγραψε:
          βρε παιδιά....έχετε ακούσει για στρώσιμο καθόλου? μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι δεν θέλει τπτ...αληθεύει ?

          στρώσιμο... δεν έχουν ανάγκη μωρε... απλά τα πρώτα 1000χλμ μην το κανιβαλλισεις. Να πατήσουν λίγο τα λαδια, τα υλικα, τα τακακια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lord_rutherford last edited by

            Όσο πιο πολύ το στρώνεις τόσο πιο εύκολα θα χαλά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              Ό,τι λέει μέσα το manual θα έλεγα. Τπτ περισσότερο τπτ λιγότερο. Αυτοί ξέρουν καλλίτερα.

              Στους 4τροχούς στο συγκριτικό scirocco - tt στην σελ. 106 επάνω στην φωτό έχω την εντύπωση πως το καπό της μηχανής του scirocco έχει ηχομονωτικό κάτι που δεν έχει το tt. Για μείωση βάρους?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Για να το πληρώνεις έξτρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jntaras last edited by

                  Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                  Ό,τι λέει μέσα το manual θα έλεγα. Τπτ περισσότερο τπτ λιγότερο. Αυτοί ξέρουν καλλίτερα.

                  Στους 4τροχούς στο συγκριτικό scirocco - tt στην σελ. 106 επάνω στην φωτό έχω την εντύπωση πως το καπό της μηχανής του scirocco έχει ηχομονωτικό κάτι που δεν έχει το tt. Για μείωση βάρους?

                  Καλα ειναι σιγουρα εξτρα...παντα η αουντι το παρακανει σε κατι τετοια θεματα...δν ξερω αν φταιει η αντιπροσωπεια...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chrismk2 last edited by

                    Η εκδοση του ΤΤ της δοκιμης ειναι η entry level σε αντιθεση με την αντιστοιχη του Scirocco που ειναι η κορυφαια.
                    Τα ακριβοτερα ΤΤ εχουν και τα πιο φθηνα Scirocco οχι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      olympian2 last edited by

                      Ξαναοδήγησα χθες το Scirocco (160PS) και το είδα πολύ καλύτερα από την πρώτη φορά, που το αυτοκίνητο ήταν του κουτιού και είχα σύσταση να μην το πάω πάνω από 3500 στροφές. Αυτή τη φορά το οδήγησα σε διαδρομή που περιελάμβανε δρόμο με νησίδα, ανηφόρα με μεγάλη κλίση (Θεσσαλονίκης-Μουδανιών στην Καρδία) και στενό επαρχιακό δρομάκι με απότομες καμπές. Οι διαπιστώσεις μου είναι οι εξης:

                      1. Ο κινήτηρας έχει εκπληκτική δύναμη, ιδίως πάνω από τις 3500 στροφές που μπαίνει το turbo. Αλλά ακόμη και στα χαμηλά δεν τα πάει άσχημα, με αποτέλεσμα να μπορείς άνετα να κινηθείς με μία σχέση πάνω, ακόμη και σε ανηφόρα.
                      2. Η ανάρτησή του είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ . Στο δρομάκι που ανέφερα παραπάνω έπαιρνα με μεγάλη ταχύτητα τις στροφές, επιταχύνοντας μάλιστα μέσα σε αυτές, και το αμάξι κυριολεκτικά βράχος. Μάλιστα ο συνοδηγός μου με προκαλούσε να το πατήσω κι άλλο, λέγοντας χαρακτηριστικά «μη φοβάσαι, το αμάξι δε φεύγει με τίποτα», κάτι που επιβεβαιώνω κατά 99%. Και λέω 99% γιατί ποτέ δεν μπορείς να τα βάλεις με τους φυσικούς νόμους και καλό είναι να είσαι πάντα επιφυλακτικός όταν οδηγείς.
                      3. Το ESP του είναι επίσης ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Σε μία πολύ απότομη στροφή, που την πήρα με μεγάλη ταχύτητα, πήγε να φύγει το πίσω μέρος και η παρέμβαση του ESP ήταν τέτοια που το επανέφερε αμέσως, χωρίς να μειώσει την ταχύτητα στο ελάχιστο . Έχω την εντύπωση πως έκανε αυτό που είχα διαβάσει αλλά δεν το είχα πιστέψει, στιγμιαία ανάποδο τιμόνι δηλαδή. Γενικά, το ESP φαίνεται ότι παρεμβαίνει πολύ διακριτικά και ποτέ πρόωρα. Θα σε αφήσει να το αποσταθεροποιήσεις ελαφρώς και μετά θα παρέμβει, διακριτικά στην αρχή και πιο έντονα στη συνέχεια, αν χρειαστεί.
                      4. Και ερχόμαστε τώρα στο μοναδικό μειονέκτημα που παρατήρησα και ήταν η ελαφριά (αλλά αισθητή) καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Το DCC μάλλον δε χρειάζεται με αυτήν την ούτως η άλλως εκπληκτική ανάρτηση, αλλά μήπως θα έλυνε αυτό το πρόβλημα; Γιατί λένε ότι εκτός από τη σκληρότητα της ανάρτησης επιδρά και στην απόκριση του γκαζιού.

                      Μετά τη βόλτα μου αυτή δεν ξέρω πλέον αν χρειάζομαι το DSG. Βλέποντας τη δύναμη και το μεγάλο εύρος του κινητήρα, και ότι μπορείς να κινηθείς γρήγορα ακόμη και μία σχέση πάνω, νομίζω πως τα kickdowns του DSG (το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του για μένα) δεν είναι και τόσο απαραίτητα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimik last edited by

                        Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
                        Ξαναοδήγησα χθες το Scirocco (160PS) και το είδα πολύ καλύτερα από την πρώτη φορά, που το αυτοκίνητο ήταν του κουτιού και είχα σύσταση να μην το πάω πάνω από 3500 στροφές. Αυτή τη φορά το οδήγησα σε διαδρομή που περιελάμβανε δρόμο με νησίδα, ανηφόρα με μεγάλη κλίση (Θεσσαλονίκης-Μουδανιών στην Καρδία) και στενό επαρχιακό δρομάκι με απότομες καμπές. Οι διαπιστώσεις μου είναι οι εξης:

                        1. Ο κινήτηρας έχει εκπληκτική δύναμη, ιδίως πάνω από τις 3500 στροφές που μπαίνει το turbo. Αλλά ακόμη και στα χαμηλά δεν τα πάει άσχημα, με αποτέλεσμα να μπορείς άνετα να κινηθείς με μία σχέση πάνω, ακόμη και σε ανηφόρα.
                        2. Η ανάρτησή του είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ . Στο δρομάκι που ανέφερα παραπάνω έπαιρνα με μεγάλη ταχύτητα τις στροφές, επιταχύνοντας μάλιστα μέσα σε αυτές, και το αμάξι κυριολεκτικά βράχος. Μάλιστα ο συνοδηγός μου με προκαλούσε να το πατήσω κι άλλο, λέγοντας χαρακτηριστικά «μη φοβάσαι, το αμάξι δε φεύγει με τίποτα», κάτι που επιβεβαιώνω κατά 99%. Και λέω 99% γιατί ποτέ δεν μπορείς να τα βάλεις με τους φυσικούς νόμους και καλό είναι να είσαι πάντα επιφυλακτικός όταν οδηγείς.
                        3. Το ESP του είναι επίσης ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Σε μία πολύ απότομη στροφή, που την πήρα με μεγάλη ταχύτητα, πήγε να φύγει το πίσω μέρος και η παρέμβαση του ESP ήταν τέτοια που το επανέφερε αμέσως, χωρίς να μειώσει την ταχύτητα στο ελάχιστο . Έχω την εντύπωση πως έκανε αυτό που είχα διαβάσει αλλά δεν το είχα πιστέψει, στιγμιαία ανάποδο τιμόνι δηλαδή. Γενικά, το ESP φαίνεται ότι παρεμβαίνει πολύ διακριτικά και ποτέ πρόωρα. Θα σε αφήσει να το αποσταθεροποιήσεις ελαφρώς και μετά θα παρέμβει, διακριτικά στην αρχή και πιο έντονα στη συνέχεια, αν χρειαστεί.
                        4. Και ερχόμαστε τώρα στο μοναδικό μειονέκτημα που παρατήρησα και ήταν η ελαφριά (αλλά αισθητή) καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Το DCC μάλλον δε χρειάζεται με αυτήν την ούτως η άλλως εκπληκτική ανάρτηση, αλλά μήπως θα έλυνε αυτό το πρόβλημα; Γιατί λένε ότι εκτός από τη σκληρότητα της ανάρτησης επιδρά και στην απόκριση του γκαζιού.

                        Μετά τη βόλτα μου αυτή δεν ξέρω πλέον αν χρειάζομαι το DSG. Βλέποντας τη δύναμη και το μεγάλο εύρος του κινητήρα, και ότι μπορείς να κινηθείς γρήγορα ακόμη και μία σχέση πάνω, νομίζω πως τα kickdowns του DSG (το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του για μένα) δεν είναι και τόσο απαραίτητα...

                        +10000000000 Επιβαιβεώνω κι εγώ τα όσα λες για ανάρτηση κράτημα και λοιπά....

                        Διαφωνώ για το DSG. Είναι πολύ χρήσιμο για την καθημερινή χρήση στην πόλη με τα φανάρια και 1η 2α συνέχεια. Υπολόγισε ότι σε ορεινή διαδρομή με χρήση των paddles στο τιμόνι θα πηγαίνεις αέρα....κι όταν βαριέσαι απλά στο D. Tέλος έχει και ένα πλεοέκτημα στην κατανάλωση (ιδίως στην πόλη) και στις φθορές έναντι του manual.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mezzanine last edited by

                          Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                          Γνωρίζουμε το μήκος του μαρσπιέ; και απο κάτω πόσο περιθώρο βάθους έχει;
                          Εχω βρεί ενα όμορφο λευκό underbody led kit με music module.

                          ελα φιλε το επομενο mod σου...με το led kit με music module απλα θα φυσαει!

                          http://www.vw-scirocco.fr/forum/viewtopic.php?f=8&t=412' target='_blank' target='_blank

                          Αν αυτός που βλέπουμε είναι ο χώρος για την ρεζέρβα, μπορεί να πάρει και 12άρι sub ανετα. Μπορεί να είναι πολύ εντυπωσιακό αλλα δεν νομίζω να έχει την ίδια απόδοση με κάποιο κλεισμένο σε ειδικό κουτί, δηλαδή πάλι σε διπλά έξοδα θα μπώ.
                          Η γυάλινη οροφή ξέρουμε αν έχει κοντά παροχή ρεύματος;
                          Για τα λάστιχα και τις ζάντες που λέγατε πιο πρίν, υπάρχει δυνατότητα να κρατήσεις μπροστά τις 17άρες με λάστιχα 225/45/17 και πίσω 18άρες με 265/30/18 ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            ddl449 last edited by

                            Δεν υπάρχει καμία εργοστασιακή 18άρα με 265/30. Οπότε μόνο σε aftersale πρέπει να κοιτάξεις. Να σου πω, μη το κάνεις να φαίνεται σαν το tigra (βέβαια αυτό έχει σχήμα) με μεγαλύτερες πίσω, αμαρτία είναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takissss last edited by

                              paidia na kano alli mia erotisi??????
                              ipanoramiki orofi ontos dn anoigei alla mono sikonete opos grafei enas filo poio prin???????????????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                inimic last edited by

                                Ο χρήστης takissss έγραψε:
                                paidia na kano alli mia erotisi??????
                                ipanoramiki orofi ontos dn anoigei alla mono sikonete opos grafei enas filo poio prin???????????????

                                Ναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takissss last edited by

                                  ara nomizo oti dn aksizei to xiliariko para kati.............
                                  esy ti les????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitris918 last edited by

                                    Ναι δεν αξιζει...γιατι παρα οτι ειναι χρησιμη να μπαινει φως απο επανω δυστιχως δεν ανοιγει ολοκληρη (να τρως και λιγη βροχη βρε αδερφε lol )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Χρήσιμο είναι να μπαίνει φως;

                                      Μόνο βράδυ κυκλοφορείς;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        inimic last edited by

                                        Εμένα μου αρέσει όμως...
                                        Ξέρει κανείς εάν υπάρχουν θέματα αξιπιστίας με την οροφή;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          samatistas last edited by

                                          Σήμερα το είδα από κοντά στην έκθεση...Πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο!Ειδικά η μπροστινή όψη είναι φοβερή!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mamias last edited by

                                            Απο το evo νοεμβριου τιμές για 160 και 200 άλογα αντίστοιχα
                                            0-100 7.72 7.21
                                            0-160 19.6 15.9
                                            50-80 με 3η 3.96 2.88
                                            80-110 με 4η 5.87 4.2
                                            80-110 με 5η 7.43 5.51
                                            100-140 με 4η 8.94 5.83
                                            το ίδιο με 5η 11.8 8.31
                                            το ίδιο με 6η 13.75 10.91
                                            ισχύς στο στρόφαλο 180.6/5581 218.7/5777
                                            ροπή 25.4/4573 31.1/4545
                                            100-0 σε 37.86m 37.76m

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 71 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr