-
Καταρχάς θα ήθελα να χαιρετίσω όλα τα μέλη του forum των 4 τροχών καθώς αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση και να ευχαριστήσω τους διαχειριστές και τους συντονιστές του για την αμεσότατη βοήθεια και εξυπηρέτηση που μου προσέφεραν.
Σχετικά με τα φώτα ξένον έχοντας χρησιμοποιήσει τα εργοστασιακά θα ήθελα να σας πω πως ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο είχανε μπει ήταν η ασφάλεια και εν συνεχεία όλα τα υπόλοιπα. Το κόστος αγοράς είναι μεν μεγάλο αλλά οι λάμπες που χρησιμοποιούνε είναι θεωρητικά αθάνατες ( τουλάχιστον εμένα δεν εχουνε πάθει απολύτως τίποτα, 3,5 χρόνια τώρα). Εγώ θα τις συνιστούσα ανεπιφύλακτα καθώς μαζί με τις λάμπες ξένον συμπεριλαμβάνεται και η αυτόματη ρύθμιση του ύψους της δέσμης των φώτων, που σημαίνει ότι δεν θα τυφλώσεις κανένα. Η κύρια διαφορά σε σχέση με τις απλές λάμπες είναι σε σημεία απόλυτου σκότους, δηλαδή (σχεδόν) σε όλους τους επαρχιακούς δρόμους της Ελλάδας και σε αρκετά σημεία της Εθνικής Οδού(βλέπε Κορίνθου-Πατρών) . Γενικότερα βέβαια είναι πολύ πιο φωτεινά, σου δίνουν την αίσθηση ότι φέγγουν πιο μακριά, σου αποκαλύπτουν αντικείμενα κατά μήκος του δρόμου που με τα απλά φαίνονται σαν σκιές και έχουν λίγο μεγαλύτερο εύρος φωτεισμού. Σε αστικές συνθήκες βέβαια δεν θα δείτε τεράστιες διαφορές.
Καθότι παρακολουθούσα το συγκεκριμένο topic από συστάσεώς του και ήμουν μέχρι προχτές υποψήφιος αγοραστής του θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνα σχετικά με τη συντήρηση, την κατανάλωση και το προσδόκιμο ζωής του κινητήρα με τα 160 άλογα καθότι άκουσα τόσα πολλά και γενικόλογα πράγματα που έχω μπερδευτεί αρκετά. Ακόμα επειδή δεν ήμουνα ποτέ κάτοχος VW, η άνω εταιρεία φημίζεται για αναξιοπιστία όπως είδα αρκετές φορές σε αυτή τη συζήτηση? Όσοι φίλοι και γνωστοί μου έχουν είναι ευχαριστημένοι.
Συγγνώμη αν σας κούρασα. -
Ο χρήστης jingler έγραψε:
Καταρχάς θα ήθελα να χαιρετίσω όλα τα μέλη του forum των 4 τροχών καθώς αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση και να ευχαριστήσω τους διαχειριστές και τους συντονιστές του για την αμεσότατη βοήθεια και εξυπηρέτηση που μου προσέφεραν.
Σχετικά με τα φώτα ξένον έχοντας χρησιμοποιήσει τα εργοστασιακά θα ήθελα να σας πω πως ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο είχανε μπει ήταν η ασφάλεια και εν συνεχεία όλα τα υπόλοιπα. Το κόστος αγοράς είναι μεν μεγάλο αλλά οι λάμπες που χρησιμοποιούνε είναι θεωρητικά αθάνατες ( τουλάχιστον εμένα δεν εχουνε πάθει απολύτως τίποτα, 3,5 χρόνια τώρα). Εγώ θα τις συνιστούσα ανεπιφύλακτα καθώς μαζί με τις λάμπες ξένον συμπεριλαμβάνεται και η αυτόματη ρύθμιση του ύψους της δέσμης των φώτων, που σημαίνει ότι δεν θα τυφλώσεις κανένα. Η κύρια διαφορά σε σχέση με τις απλές λάμπες είναι σε σημεία απόλυτου σκότους, δηλαδή (σχεδόν) σε όλους τους επαρχιακούς δρόμους της Ελλάδας και σε αρκετά σημεία της Εθνικής Οδού(βλέπε Κορίνθου-Πατρών) . Γενικότερα βέβαια είναι πολύ πιο φωτεινά, σου δίνουν την αίσθηση ότι φέγγουν πιο μακριά, σου αποκαλύπτουν αντικείμενα κατά μήκος του δρόμου που με τα απλά φαίνονται σαν σκιές και έχουν λίγο μεγαλύτερο εύρος φωτεισμού. Σε αστικές συνθήκες βέβαια δεν θα δείτε τεράστιες διαφορές.
Καθότι παρακολουθούσα το συγκεκριμένο topic από συστάσεώς του και ήμουν μέχρι προχτές υποψήφιος αγοραστής του θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνα σχετικά με τη συντήρηση, την κατανάλωση και το προσδόκιμο ζωής του κινητήρα με τα 160 άλογα καθότι άκουσα τόσα πολλά και γενικόλογα πράγματα που έχω μπερδευτεί αρκετά. Ακόμα επειδή δεν ήμουνα ποτέ κάτοχος VW, η άνω εταιρεία φημίζεται για αναξιοπιστία όπως είδα αρκετές φορές σε αυτή τη συζήτηση? Όσοι φίλοι και γνωστοί μου έχουν είναι ευχαριστημένοι.
Συγγνώμη αν σας κούρασα.Καταρχήν καλωσήρθες! Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου στο ερώτημά μου σχετικά με τα xenon. Ήμουν κάτοχος τριών VW (Golf II, IV και V) και ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα αξιοπιστίας (εκτός από κάποια ψιλοπράγματα που βγάζουν όλα τα αυτοκίνητα). Το ακριβές κόστος συντήρησης του 160άρη δεν ξέρω ποιο είναι, σίγουρα όμως είναι μικρότερο από του 200άρι. Οι αντιπροσωπείες της VW πάντως φημίζονται για το γδάρσιμο που σου προσφέρουν...
-
Τα Xenon φωτίζουν καλύτερα αλλα δεν αξίζουν και ενα χιλιάρικο.
Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση σε τι είναι καλύτερο το Scirocco απο το Golf VI ;
Και επειδή βλέπω πολλούς που με τα έξτρα που θέλουν πλησιάζουν τα 30.000, μήπως το επόμενο GTi είναι καλύτερη επιλογή; -
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τα Xenon φωτίζουν καλύτερα αλλα δεν αξίζουν και ενα χιλιάρικο.
Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση σε τι είναι καλύτερο το Scirocco απο το Golf VI ;
Και επειδή βλέπω πολλούς που με τα έξτρα που θέλουν πλησιάζουν τα 30.000, μήπως το επόμενο GTi είναι καλύτερη επιλογή;Για μένα τουλάχιστον όχι. Γιατί άλλο ένα εφάπαξ κόστος 30.000 και μετά ένας μέσος όρος 150 ευρώ τον μήνα για service καύσιμα ασφάλεια και άλλο μέσο κόστος τον μήνα γύρω στα 70-80 ευρώ (τόσα τα υπολογίζω τον μήνα για το Scirocco 1.4 160). Στο GTI έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση-ασφάλιστρα-τέλη κυκλοφορίας και πιστεύω και συντήρηση οπότε οικονομικά τουλάχιστον δεν αξίζει....με το εμφανισιακό δεν ασχολούμαι γιατί είναι υποκειμενικό....
-
από dimik
...και άλλο μέσο κόστος τον μήνα γύρω στα 70-80 ευρώ (τόσα τα υπολογίζω τον μήνα για το Scirocco 1.4 160).Μόνο τόσα λίγα? Είσαι σίγουρος ότι κάνεις σωστά όλες τις πράξεις?
Μόνο τα ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, κάρτα καυσαερίων και ένα μικρό σέρβις το χρόνο είναι περί τα 65 ευρώ το μήνα.
Το κόστος απαξίωσης που είναι περί το 10% (και βάλε) το χρόνο αλλά αυτό και χαμένων τόκων από το αρχικό σου κεφάλαιο (5% χαλαρά πλέον), το έχεις βάλει μέσα ή μήπως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ?
Φθορές δεν θα έχεις, έκτακτες βλάβες? Τα πάντα θα καλύπτονται από την εγγύηση? Μόνο για λάστιχα (δηλαδή κάθε 50-60.000 χλμ κατά μέσο όρο) και ζυγοστάθμιση θες περί τα 500 ευρώ.
Η πιο δύσκολη πράξη είναι η ...πρόσθεση, έλεγε κάποιος καλή του ώρα τώρα σε ανάλογες περιπτώσεις.Εγώ, για να σου δώσω μια ένδειξη, έχω σε 1.800 ατμόσφαιρα με 10.000 χλμ. το χρόνο και ήρεμη χρήση μόνο σε εθνική, συνολικό κοστολόγιο μακροπρόθεσμα υπολογισμένο περί τα 3.500 ευρώ ετησίως.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από dimik
...και άλλο μέσο κόστος τον μήνα γύρω στα 70-80 ευρώ (τόσα τα υπολογίζω τον μήνα για το Scirocco 1.4 160).Μόνο τόσα λίγα? Είσαι σίγουρος ότι κάνεις σωστά όλες τις πράξεις?
Μόνο τα ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, κάρτα καυσαερίων και ένα μικρό σέρβις το χρόνο είναι περί τα 65 ευρώ το μήνα.
Το κόστος απαξίωσης που είναι περί το 10% (και βάλε) το χρόνο αλλά αυτό και χαμένων τόκων από το αρχικό σου κεφάλαιο (5% χαλαρά πλέον), το έχεις βάλει μέσα ή μήπως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ?
Φθορές δεν θα έχεις, έκτακτες βλάβες? Τα πάντα θα καλύπτονται από την εγγύηση? Μόνο για λάστιχα (δηλαδή κάθε 50-60.000 χλμ κατά μέσο όρο) και ζυγοστάθμιση θες περί τα 500 ευρώ.
Η πιο δύσκολη πράξη είναι η ...πρόσθεση, έλεγε κάποιος καλή του ώρα τώρα σε ανάλογες περιπτώσεις.Εγώ, για να σου δώσω μια ένδειξη, έχω σε 1.800 ατμόσφαιρα με 10.000 χλμ. το χρόνο και ήρεμη χρήση μόνο σε εθνική, συνολικό κοστολόγιο μακροπρόθεσμα υπολογισμένο περί τα 3.500 ευρώ ετησίως.
Έγραψα ένα κοστολόγιο με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς μόνο στα στάνταρ έξοδα χωρίς απαξιώσεις κλπ.
Απλά ήθελα να δείξω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά σε κόστος συντήρησης μεταξύ ενός αυτοκινήτου 1400 κι ενός 2000. π.χ 600 ασφάλιστρα το έτος + 200 τέλη + 200 έξοδα συντήρησης=1000/12 μήνες 83 ευρώ -
χαιρετω την παρεα,
θα ηθελα να κανω δυο γρήγορες ερωτησεις προς τους ειδήμονες:- πως συμπεριφερεται το αυτοκίνητο σε κατηφόρα; πχ κατεβαινεις ενα βουνο με στροφές. Έχεις φρενάρισμα μηχανής όπως στο μηχανικό κιβώτιο;
- το πλάτος του αυτοκινήτου (181 εκ) έχει κανα προβλημα σε στενους δρόμους πχ Καλλιθεα, Ζωγραφου κλπ? Η απλα συνηθίζεις με τον καιρο? (αυτη τη στιγμή έχω ένα ford fiesta 2002)
Ευχαριστω εκ των προτέρων
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τα Xenon φωτίζουν καλύτερα αλλα δεν αξίζουν και ενα χιλιάρικο.
Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση σε τι είναι καλύτερο το Scirocco απο το Golf VI ;
Και επειδή βλέπω πολλούς που με τα έξτρα που θέλουν πλησιάζουν τα 30.000, μήπως το επόμενο GTi είναι καλύτερη επιλογή;Έχει μεγαλύτερα μετατρόχια οπότε και καλύτερα 'κρατήματα'. Από εκεί και μετά το golf είναι μακράν πρακτικότερο.
-
mezzanine έγραψε:
Τα Xenon φωτίζουν καλύτερα αλλα δεν αξίζουν και ενα χιλιάρικο.Το πόσο αξίζουν συνήθως το ανακαλύπτεις μετά το τρακάρισμα. Μέχρι τότε απλή εκτίμηση κάνεις.
-
Ο χρήστης gkot71 έγραψε:
θα ηθελα να κανω δυο γρήγορες ερωτησεις προς τους ειδήμονες:- πως συμπεριφερεται το αυτοκίνητο σε κατηφόρα; πχ κατεβαινεις ενα βουνο με στροφές. Έχεις φρενάρισμα μηχανής όπως στο μηχανικό κιβώτιο;
Υποθέτω (από τα συμφραζόμενα) αναφέρεσαι στη διαφορά που θα έχει ως αίσθηση το DSG σε σχέση με ένα 'απλό' χειροκίνητο κιβωτίο.
Φαντάσου το DSG σαν ένα χειροκίνητο κιβώτιο που αλλάζει απλά αυτό τις ταχύτητες και όχι εσύ.Αν το έχεις στο D όπου γενικά κρατάει χαμηλά τις στροφές (κατά μέσο όρο 1700 με 2300rpm), τότε μάλλον ελάχιστα θα φρενάρεις με τη μηχανή (νομίζω ότι ακούγεται και λογικό ). Αν το έχεις στο S όπου κρατάει στις στροφές πάνω από 2000-2500rpm, τότε ναι θα φρενάρει με τη μηχανή.Αν κατεβάζεις εσύ και έχεις εσύ ψηλά τις στροφές (είτε από τα αυτάκια πίσω από το τιμόνι είτε βάζοντάς το στη σειριακή λειτουργία), τότε θα φρενάρει όπως και το χειροκίνητο σασμάν.- το πλάτος του αυτοκινήτου (181 εκ) έχει κανα προβλημα σε στενους δρόμους πχ Καλλιθεα, Ζωγραφου κλπ? Η απλα συνηθίζεις με τον καιρο? (αυτη τη στιγμή έχω ένα ford fiesta 2002)
Χαλαρά θα σου φανεί πολύ πιο φαρδύ από το fiesta που έχεις τώρα.Αρχικά ίσως να σε δυσκολέψει.Πάντως σίγουρα θα το συνηθίσεις σχετικά γρήγορα και δε θα έχεις πρόβλημα.
Για να σου δώσω ένα παράδειγμα
Το δικό μου (Α3) έχει πλάτος 1765mm (χωρίς τους καθρέφτες ,με τους καθρέφτες 1959mm) και δε μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα ούτε και σε στενά της Καλλιθέας (όπου κινούμαι συχνά) ούτε στο κέντρο στα σοκάκια που έχω (κατα λάθος) περάσει 1-2 φορές.Εννοείται επίσης ότι δεν έχει χρειαστεί ποτέ να κλείσω καθρέφτη για να περάσω.Ελπίζω να σε ξε-άγχωσα. -
σε ευχαριστω πολυ φιλε μου, ησουν φοβερα κατατοπιστικος.
οντως με ξεαγχωσες αρκετα με το θεμα του πλατους. -
Γεια σας είμαι καινούργιος στο forum και ειναι το πρώτο μου μύνημα. Πριν δύο μέρες πήγα και εγώ στην αντιπροσωπεία στη θεσσαλονίκη και ρώτησα για το 1.4 με τα 160PS. Μου είπε 24645€ χωρίς κανένα εχτρα με μεταλλικό χρώμα. Αν βάλω εχτρα η παράδοση σε 4 μήνες μπορει και λίγο παραπάνω. Το θέμα είναι ότι στη λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν αναφέρει αν μπορούμε να το παραγγείλουμε με το Sport Pack και αν μπορώ να βάλω το σαλόνι Catch Up (δέρμα αλκαντάρα και ύφασμα). Επίσης δεν αναφέρει αν μπορείς να βάλεις το Dynaudio μόνο χωρίς να αλλάξεις το RCD 310. Kαι κάτι τελευταίο με 18αρες ζάντες θα κοπανάει πολυ το αμάξι; είναι καλύτερα με 17αρες. Συγνωμη παιδιά αν σας κούρασα αλλά όντως η VW έκανε καλή δουλειά το θέμα είναι να μπορέσουμε να φτιάξουμε το αμάξι όπως θέλουμε και όχι όπως θέλει η αντιπροσωπεία
-
Ο χρήστης ktsif έγραψε:
Γεια σας είμαι καινούργιος στο forum και ειναι το πρώτο μου μύνημα. Πριν δύο μέρες πήγα και εγώ στην αντιπροσωπεία στη θεσσαλονίκη και ρώτησα για το 1.4 με τα 160PS. Μου είπε 24645€ χωρίς κανένα εχτρα με μεταλλικό χρώμα. Αν βάλω εχτρα η παράδοση σε 4 μήνες μπορει και λίγο παραπάνω. Το θέμα είναι ότι στη λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν αναφέρει αν μπορούμε να το παραγγείλουμε με το Sport Pack και αν μπορώ να βάλω το σαλόνι Catch Up (δέρμα αλκαντάρα και ύφασμα). Επίσης δεν αναφέρει αν μπορείς να βάλεις το Dynaudio μόνο χωρίς να αλλάξεις το RCD 310. Kαι κάτι τελευταίο με 18αρες ζάντες θα κοπανάει πολυ το αμάξι; είναι καλύτερα με 17αρες. Συγνωμη παιδιά αν σας κούρασα αλλά όντως η VW έκανε καλή δουλειά το θέμα είναι να μπορέσουμε να φτιάξουμε το αμάξι όπως θέλουμε και όχι όπως θέλει η αντιπροσωπείαΚαλωσήρθες...Καλά στα είπαν για την τιμή 33,500+440 το χρώμα + 550-650 μεταφιρικά πινακιδες κλπ.
Το πακέτο sport μόνο στο 2.0 cc για να διαφοροποιείται από τα 1.4 και κατα πάσα πιθανότητα ότι δεν αναφέρεται στην λίστα δεν μπορεί να μπεί. -
23500€ προφανώς εννοείς dimik. Καλώς σε βρήκαμε ktsif. Ότι δεν αναφέρεται δεν μπορεί να μπει αλλά απο την άλλη ρώτησα κανα δύο πωλητές και μου λένε ότι σε μερικά extra δεν έχει βγει κοστολόγιο. Όπως το δέρμα με ύφασμα αλκαντάρα. Όπως και να ᾽χει είναι ενοχλητικό γιατί εγώ για παράδειγμα δεν θέλω πλυστικό σύστημα στα xenon ή το πακέτο φωτισμού αλλά μόνο να αναδιπλώνονται οι εξωτερικοί καθρἐφτες.
Απαράδεκτο κατά την άποψη μου.Εγώ ζάντες θέλω τις spa, άμα τελικά δεν μπορώ να τις βάλω θα βάλω Donington. 17αρες και οι 2. Άμα δεν σε ενδιαφέρει το dcc (εμένα όχι) και θέλεις εμφάνιση βάλε 19' αλλά μετά θέλει προσοχή. Να κοπανάει εννοείς να τερματίζει η ανάρτηση (δύσκολα) ή να αισθάνεσαι έντονα τις λακούβες; Όσο να ναι με 18' ή πιο ακραία με 19' θα περνάνε οι κραδασμοί παραπάνω. Βέβαια να σκεφτείς ότι με μεγαλύτερες ίντσες στη ζάντας έχεις και επιπλέον κόστος στα λάστιχα. Σκέψου το πάντως 1100€ είναι περίπου οι 18αρες. Από μακρία πάντως είναι εξίσου ωραίες και οι 17 και οι 18.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα
-
Eργοστασικό xenon χωρίς το πλυστικό δεν πρόκειται να πάρεις στον αιώνα τον άπαντα, αμήν...
-
Εντάξει για τα xenon, αλλά τις λάμπες στα πόδια τι να τις κάνω που το μόνο που θέλω είναι να κλείνουν οι πλαϊνοί καθρέφτες μην μου τους φάει κανένας...
-
μετα απο μια μικρη βολτα με το τσιροτο εχω να δηλωσω οτι ειναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε αυτα τα χρηματα....well done VW
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μετα απο μια μικρη βολτα με το τσιροτο εχω να δηλωσω οτι ειναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε αυτα τα χρηματα....well done VWχοντροοοοο?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μετα απο μια μικρη βολτα με το τσιροτο εχω να δηλωσω οτι ειναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε αυτα τα χρηματα....well done VWΒρε αντε παρε κανα Accord που θα μας πεις εσυ για το Τσιροτο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
μετα απο μια μικρη βολτα με το τσιροτο εχω να δηλωσω οτι ειναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε αυτα τα χρηματα....well done VW
χοντροοοοο?
Μπα, έχει αδυνατίσει τελευταία.
Πάντως προς το παρόν η αντιπροσωπεία παίρνει όσκαρ βατόμουρου, μαζί με την παλιά ΕΜΙΚΟ. Ερασιτέχνες, κλασσικά επειδή πουλάνε δεν τους νοιάζει...
VW Scirocco