Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TT vs S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TT vs S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    103
    105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      n_olympios last edited by

      Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
      Htan poly ameso kai elafryne pisw se megales taxythtes me apotelesma an mpeis sta frena pigenontas me 200+ kai thelontas na apofygeis kati kobontas ligaki to timoni, petouse kolo! Basika einai problima aerodinamikis. Gia na min tou baloun terastio ftero pisw, allaksan tis rythmiseis sta amortiser, barynan to timoni me apotelesma na min einai allo toso ameso stis antidraseis kai tou prosthesan ESP.

      Οπως επίσης και τη μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος. Κι αν θυμάμαι καλά ανακάλεσαν όλα τα πρώτα μοντέλα για να γίνουν αυτές οι αλλαγές και σε αυτά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mkiii last edited by

        Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
        Htan poly ameso kai elafryne pisw se megales taxythtes me apotelesma an mpeis sta frena pigenontas me 200+ kai thelontas na apofygeis kati kobontas ligaki to timoni, petouse kolo! Basika einai problima aerodinamikis. Gia na min tou baloun terastio ftero pisw, allaksan tis rythmiseis sta amortiser, barynan to timoni me apotelesma na min einai allo toso ameso stis antidraseis kai tou prosthesan ESP. An kapoios odigisei modelo 98/99 tha katalabei poso apotomo einai, san Kart. Sta 60km/h den kserw ti tha mporouse na kanei o allos kai na to toumparei h estw na brethei apenanti.
        Genika oso pio extreme einai stimena ta autokinita toso pio aproblepta h apotoma se petane apo to dromo. Kai i tetrakinisi se paraplanei polles fores dinontas sou sigouria kai mporeis eukola na thn patiseis. Giauto to S2000 einai pio problepsimo exontas paralila kai kalo stisimo. An eisai omos mesos oros odigos tha pas pio grigora se dimosious dromous me to TT.

        πες τα ανθρωπε μου.
        να συμπληρωσω οτι τα σπορ αμαξια δεν ειναι γαι κουλους.
        Ειναι σαν να παραπονιεται καποιος οτι το Μ3 με φουλ γκαζι πεταει κωλο.

        Το ραλλακι π.χ. δε τιμωρει αν δε ξερεις τι κανεις μεσα στη στροφη?
        αν πας με γκαζι ομως στριβει ΟΛΕΣ τις στροφες με πολλα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          staz last edited by

          Σε ελληνική άσφαλτο είναι πασιφανές πως το S2000 θα μείνει πίσω.....(τελεία και παύλα )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
            Kai i tetrakinisi se paraplanei polles fores dinontas sou sigouria kai mporeis eukola na thn patiseis. Giauto to S2000 einai pio problepsimo exontas paralila kai kalo stisimo. An eisai omos mesos oros odigos tha pas pio grigora se dimosious dromous me to TT.

            Όντως, με την τετρακίνηση μπερδεύεσε μερικές φορές.
            Ενώ ουσιαστικά σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια, από την άλλη δεν μπορείς να καταλάβεις (τουλάχιστον εγώ όταν το οδήγησα), πότε θα σε πετάξει.
            Σε καμιά περίπτωση πάντως, το τονίζω, δε σημαίνει ότι δεν είναι ασφαλές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Συμφωνώ ότι πολλά από τα αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα αν έχεις χέρια.
              Ακόμα και τυπικό οικογενειακό με 80 άλογα, αν δεν ξέρεις μπορεί να το στείλεις απέναντι. Επιμένω όμως, ότι ο άνθρωπος δεν μιλούσε για ταχύτητες υψηλές, αλλά για -60- χιλιόμετρα. Και τι να σας πω, δεν μου φάνηκε από τον τρόπο που έγραφε ότι ήταν και κανένας κουλός. Και μάλιστα δις εξαμαρτείν. Αν αυτό δεν είναι επικίνδυνο...
              Προσωπική άποψη, τα τετρακίνητα με τρομάζουν λιγάκι. Μάλλον η απειρία μου φταίει (δεν έχω οδηγήσει ποτέ τετρακίνητο). Αλλά αν δεν κάνω λάθος, το εν λόγω ΤΤ ήταν προσθιοκίνητο. Νομίζω ότι αν δεν έχεις χέρια, το δηλώνεις σε μια τέτοια περίπτωση, δεν αναζητάς ευθύνες στην εταιρία επειδή νομίζεις ότι είσαι ο Σουμάχερ.
              Υ.Γ. Το τουμπάρισμα προήλθε από κρούση σε δέντρο, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Αν το ψάξω αύριο-μεθαύριο, θα το ποστάρω, αν και λίγη σημασία έχει, εγώ ως παράδειγμα για την λίγο διστακτική στάση απέναντι στο ΤΤ το ανέφερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                στο s2000 θα κατεβασεις τη κουκουλα και θα το ακουσεις να στροφαρει ως τις 8000 στροφες... στο ΤΤ εχεις φουτουριστικο σχημα,τουρμπο κινητηρα...μηπως θα πρεπει να συγκρινουμε τις κουκουλες καλυτερα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pakos-m last edited by

                  TT roadster 225 vs S2000

                  Όταν βγήκε το ΤΤ ολοι μίλησαν για τον βασιλιά των roadster...

                  1. Σχεδίαση
                    Το ΤΤ μοιάζει με .. χελώνα ομολογουμένως πολυ εμπνευσμένη σχεδίαση από την VAG που δεν δοκίμασαν ούτε καν την αεροδυναμική συμπεριφορά του μοντέλου με αποτέλεσμα πολλά θανατηφόρα ατυχήματα μέχρι να μπει η αεροτομή και να αλλάξει το set up του αυτοκινήτου. Επίσης αν είσαι πάνω από 180cm δεν χωράς με κλειστή την οροφή.

                  2. Επιδόσεις
                    Πώς κατάφεραν ένα Roadster μεγέθους ΤΤ να ζυγίζει 1400+ κιλά μόνο στην VAG το ξέρουν. Συνέπεια του βάρους οι τραγικές επιταχύνσεις από στάση και ρεπρίζ παρόλο το κοντό κιβώτιο.

                  3. Οδηγική συμπεριφορά
                    Προσθιοκίνητο? τετρακίνητο? κανείς δεν κατάλαβε ποτέ τι είναι και πως βρέθηκε ανάποδα στην συγκεκριμένη στροφή μετά από συνεχόμενα σκαμπίλια της ουράς. Ένα σωρό συστήματα ελέγχου ESP,ABS,BBB,XXX ήρθαν να σώσουν την κατάσταση.

                  4. Πλαίσιο
                    Αν οδηγήσεις S2000 και μετά ΤΤ νομίζεις οτι το πλαίσιό του είναι από λάστιχο. Έτσι συμβαίνει βέβαια συνήθως με τα Coupe που γίνονται Cabrio.

                  5. Ποιότητα κατασκευής
                    Τα πρώτα ΤΤ ερχόντουσαν μπανταρισμένα με λευκοπλάστη, οι τριγμοί και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι μετά τα 100km γίνονταν αφόρητοι και όταν έβρεχε έμπαζαν νερά.

                  6. Τεστ 4τροχών
                    Στις στροφές τραβάς χειρόφρενο για να κοροιδέψεις τον haldex.

                  Το ξέρετε οτι οι δυσαρεστημένοι ιδιοκτήτες των ΤΤ έφτιαξαν club προσπαθώντας να επιστρέψουν στην ελληνική αντιπροσωπεία τα αυτοκίνητα που αγόρασαν!! Είχαν βγει μάλιστα και ζωντανά στην εκπομπή του Φωτεινέλη και γκρίνιαζαν.

                  Στον αντίποδα έχουμε το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο....

                  1. Σχεδίαση
                    Θεική! Ρετρό και μοντέρνο ταυτόχρονα, αρπακτικό που βουτάει για το θήραμα.

                  2. Επιδόσεις
                    2000cc και 240HP μα πώς το έκαναν? καθαρόαιμο σπορ απόλυτο στην πίστα, διασκεδαστικό στον δρόμο. Χρόνοι καλύτεροι σε διάφορες πίστες από Boxster S 3.2 και ΒΜW Z3 3.2

                  3. Πλαίσιο
                    Για σεμινάριο, ειδική πολύχρονη μελέτη προτότυπου με ακαμψία αντίστοιχη κλειστού οχήματος.

                  4 Ποιότητα κατασκευής
                  Αψογο όπως όλα τα Honda.

                  1. Τεστ 4τροχών
                    Ακόμα και ο σκληροπυρηνικός Λακαφώσης υποκλίθηκε.

                  Το ξέρετε οτι η bridgestone σχεδίασε ειδικά ελαστικά για το S2000?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                    TT roadster 225 vs S2000

                    Όταν βγήκε το ΤΤ ολοι μίλησαν για τον βασιλιά των roadster...

                    Στον αντίποδα έχουμε το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο....

                    Οπότε το καλύτερο roadster στον κόσμο είναι το S 2000 ?
                    Δύσκολο να το δεχτώ.Ένσταση στα :
                    -Σχεδίαση (υποκειμενικό)
                    -Πλαίσιο, το καλύτερο ;;;
                    -Ποιότητα κατασκευής άψογη ;
                    -Στήσιμο, το καλύτερο παντώς εδάφους ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apostolis last edited by

                      Ο χρήστης StAz έγραψε:
                      Σε ελληνική άσφαλτο είναι πασιφανές πως το S2000 θα μείνει πίσω.....(τελεία και παύλα )

                      Ο Στάθης καλά έκανε και έβαλε ... τελεία και παύλα .
                      Να βάλω κι' εγώ το καπάκι , παραθέτοντας :
                      (πηγή : 4Τροχοί , Τεχνικά χαρακτηριστικά)

                      ΤΤ : 225ps at 5900 rpm, 28,5 kgrm at 2200 rpm
                      S2000 : 241ps at 8300 rpm , 21,2 kgrm at 7500 rpm.

                      Το ΤΤ δουλεύει σαν ηλεκτρικό μοτέρ , έχοντας πρακτικά γραμμικό διάγραμμα ροπής (και μάλιστα μέγιστης !) απο τις 2200 έως 5000 rpm
                      και μεγαλύτερη ροπή σε απόλυτους αριθμούς.(μέγεθος/στροφές )

                      Το S2000 , αντίθετα , έχει μικρότερη ροπή , σε απόλυτους αριθμούς , με
                      μεγάλη (για να μήν πώ αγεφύρωτη) διαφορά, και με 'Εκρηκτικό και στα ύψη' διάγραμμα ροπής.

                      Διαλέγετε και παίρνεται !!!
                      Θέλει κάποιος να είναι στην 'πρίζα' ( 21,2 at 7500 rpm ) συνέχεια για
                      επιδόσεις , διαφορετικά θα κάνει κόντρες με ... γAtos ,
                      ή να είναι 'χαλαρός' (28,5 at 2200 rpm ) και να μήν αλλάζει 'ταχύτητα'
                      .... σάν τρόλλεϋ (λέμε τώρα ).
                      Με λίγα λόγια , το πόσο εύκολα αλλάζει χρώματα ο χαμαιλέων είναι γνωστό!!! , ποιό από τα δύο του μοιάζει είναι το θέμα.......

                      Αποστόλης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pakos-m last edited by

                        Πολλοί λένε ότι στην ελλάδα κάθε χρόνο βγαίνει σε πωλήσεις πρώτη η Toyota.
                        Όμως κάνουν λάθος. Δεν έχουν παρά να προσθέσουν τις πωλήσεις του VAG και θα δουν ποιος είναι ο πρώτος.

                        Πώς τα καταφέρνει όμως το VAG?

                        Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι η εξής: Μείωση κόστους - Αύξηση κερδών
                        Έχουμε λοιπόν μια εταιρεία που έχει **ένα μοντέλο **το οποίο το ονομάζει:
                        ΤΤ-Beetle-A3-Oktavia-Golf-Cordoba-Leon κλπ
                        **Έναν κινητήρα **στα 1.8l τον οποίο αλλάζοντας την πίεση του turbo τον
                        τοποθετεί σε λιμουζίνες-οικογενειακά-σπορ μοντέλα κλπ
                        **Ένα σύστημα **μετάδοσης (haldex) με διαφορετικά set up.

                        Καμία ή σχεδόν καμία εμπλοκή σε σοβαρούς αγώνες με επιτυχία όπως είναι η F1 ή το WRC.
                        Καμία πρωτοπορική σχεδιαστική πρόταση, απλά μπαίνει καθυστερημένα σε ήδη υπάρχουσες κατηγορίες.

                        Στον αντίποδα η Honda μια εταιρεία που δεν την ενδιαφέρει το κέρδος αλλά η ικανοποίηση του πελάτη,
                        η φιλικότητα προς το περιβάλλον, η πρωτοπορία, η τεχνολογία, η διάκριση στους αγώνες κλπ.

                        Τιμές ακαμψίας του ΤΤ και του S2000 μπορώ να βρω αν θες αλλά το θέμα δεν είναι εκεί.
                        Παρόλο που το Oktavia ABT έχει τρομερά ελκυστική τιμή δεν θα συμβιβαζόμουν ποτέ με μια εταιρεία που ουσιαστικά κοροιδεύει τους πελάτες της.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pakos-m last edited by

                          apostoli συγκρίνεις τιμές ροπής τουρμπάτου με ατμοσφαιρικό?

                          για συγκρινε και τις ρεπριζ των δύο και θα αλλάξεις άποψη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης Pakos M έγραψε:

                            Στον αντίποδα η Honda μια εταιρεία που δεν την ενδιαφέρει το κέρδος αλλά η ικανοποίηση του πελάτη,
                            η φιλικότητα προς το περιβάλλον, η πρωτοπορία, η τεχνολογία, η διάκριση στους αγώνες κλπ..

                            Δηλαδά θέλεις να πείς ότι η HONDA δεν ενδιαφέρεται για το κέρδος ;
                            Κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει αυτοκ/νία που δεν την ενδιαφέρουν
                            τα κέρδη.

                            Παρόλο που το Oktavia ABT έχει τρομερά ελκυστική τιμή δεν θα συμβιβαζόμουν ποτέ με μια εταιρεία που ουσιαστικά κοροιδεύει τους πελάτες της.

                            Ίσα-ίσα που τα SKODA είναι προσεγμένα αυτοκίνητα σε προσιτές τιμές.
                            Δεν βρίσκω θέμα κοροιδίας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης apostolis έγραψε:

                              Σε ελληνική άσφαλτο είναι πασιφανές πως το S2000 θα μείνει πίσω.....(τελεία και παύλα )

                              Ο Στάθης καλά έκανε και έβαλε ... τελεία και παύλα .
                              Να βάλω κι' εγώ το καπάκι , παραθέτοντας :
                              (πηγή : 4Τροχοί , Τεχνικά χαρακτηριστικά)

                              ΤΤ : 225ps at 5900 rpm, 28,5 kgrm at 2200 rpm
                              S2000 : 241ps at 8300 rpm , 21,2 kgrm at 7500 rpm.

                              Το ΤΤ δουλεύει σαν ηλεκτρικό μοτέρ , έχοντας πρακτικά γραμμικό διάγραμμα ροπής (και μάλιστα μέγιστης !) απο τις 2200 έως 5000 rpm
                              και μεγαλύτερη ροπή σε απόλυτους αριθμούς.(μέγεθος/στροφές )

                              Το S2000 , αντίθετα , έχει μικρότερη ροπή , σε απόλυτους αριθμούς , με
                              μεγάλη (για να μήν πώ αγεφύρωτη) διαφορά, και με 'Εκρηκτικό και στα ύψη' διάγραμμα ροπής.

                              Διαλέγετε και παίρνεται !!!
                              Θέλει κάποιος να είναι στην 'πρίζα' ( 21,2 at 7500 rpm ) συνέχεια για
                              επιδόσεις , διαφορετικά θα κάνει κόντρες με ... γAtos ,
                              ή να είναι 'χαλαρός' (28,5 at 2200 rpm ) και να μήν αλλάζει 'ταχύτητα'
                              .... σάν τρόλλεϋ (λέμε τώρα ).
                              Με λίγα λόγια , το πόσο εύκολα αλλάζει χρώματα ο χαμαιλέων είναι γνωστό!!! , ποιό από τα δύο του μοιάζει είναι το θέμα.......

                              Αποστόλης.

                              Εκτός από τα παραπάνω νούμερα υπάρχουν και τα:

                              Βάρος S2000: 1.260
                              Βάρος ΤΤ 225 (Roadster): 1515

                              Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κλιμάκωση των κιβωτίων

                              S2000 (χλμ./ώρα ανά 1.000σ.α.λ):

                              1η 9
                              2η 13,7
                              3η 19
                              4η 24,2
                              5η 28,9
                              6η 34,6

                              TT:

                              1η 8
                              2η 13
                              3η 19,2
                              4η 25,2
                              5η 31,8
                              6η 38,6

                              Του S2000 είναι προφανώς πιο κλειστό, εκτός από 1η και 2η, για να αντιμετωπιστεί η όποια έλλειψη ροπής του, αλλά για τα 100 χρειάζεται μία αλλαγή. Έχει όμως να αντιμετωπίσει και 255 κιλά λιγότερα ο κινητήρας ο οποίος λειτουργεί και σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης Pakos M έγραψε:

                                Έχουμε λοιπόν μια εταιρεία που έχει

                                Δεν είναι μια εταιρεία.
                                Άλλο AUDI, άλλο VW, άλλο SEAT και άλλο Lamborghini

                                **ένα μοντέλο **το οποίο το ονομάζει:
                                ΤΤ-Beetle-A3-Oktavia-Golf-Cordoba-Leon κλπ

                                Eπίσης, πέρα από τους κινητήρες, Α3 και Leon είναι ίδια ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  apostolis last edited by

                                  Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                                  Πολλοί λένε ότι στην ελλάδα κάθε χρόνο βγαίνει σε πωλήσεις πρώτη η Toyota.
                                  Όμως κάνουν λάθος. Δεν έχουν παρά να προσθέσουν τις πωλήσεις του VAG και θα δουν ποιος είναι ο πρώτος.

                                  Πώς τα καταφέρνει όμως το VAG?

                                  Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι η εξής: Μείωση κόστους - Αύξηση κερδών
                                  Έχουμε λοιπόν μια εταιρεία που έχει **ένα μοντέλο **το οποίο το ονομάζει:
                                  ΤΤ-Beetle-A3-Oktavia-Golf-Cordoba-Leon κλπ
                                  **Έναν κινητήρα **στα 1.8l τον οποίο αλλάζοντας την πίεση του turbo τον
                                  τοποθετεί σε λιμουζίνες-οικογενειακά-σπορ μοντέλα κλπ
                                  **Ένα σύστημα **μετάδοσης (haldex) με διαφορετικά set up.

                                  Καμία ή σχεδόν καμία εμπλοκή σε σοβαρούς αγώνες με επιτυχία όπως είναι η F1 ή το WRC.
                                  Καμία πρωτοπορική σχεδιαστική πρόταση, απλά μπαίνει καθυστερημένα σε ήδη υπάρχουσες κατηγορίες.

                                  Στον αντίποδα η Honda μια εταιρεία που δεν την ενδιαφέρει το κέρδος αλλά η ικανοποίηση του πελάτη,
                                  η φιλικότητα προς το περιβάλλον, η πρωτοπορία, η τεχνολογία, η διάκριση στους αγώνες κλπ.

                                  Τιμές ακαμψίας του ΤΤ και του S2000 μπορώ να βρω αν θες αλλά το θέμα δεν είναι εκεί.
                                  Παρόλο που το Oktavia ABT έχει τρομερά ελκυστική τιμή δεν θα συμβιβαζόμουν ποτέ με μια εταιρεία που ουσιαστικά κοροιδεύει τους πελάτες της.

                                  Φίλε μου ,
                                  ας μήν τα ισοπεδώνουμε τα πράγματα (ένα μοντέλο , ένας κινητήρας , ένα
                                  σύστημα μετάδοσης ).
                                  Χωρίς να θέλω να οδηγήσω το θέμα στην ...αιώνια αντιπαράθεση , απλά,
                                  γενικόλογα και χωρίς συγκεκριμένες αναφορές, σου εξηγώ πώς η πρωτη θέση σε πωλήσεις του group VAG στην Ελλάδα , όπως εσύ λές,
                                  οφείλεται ΚΑΙ σε :

                                  πληθώρα μοντέλων , (συμφωνώ , αρκετά βασίζονται σε ΚΟΙΝΗ
                                  πλατφόρμα, δεν είναι όμως ούτε μυστικό , ούτε διαφορετικό απο ότι κάνουν
                                  άλλοι κατασκευαστές , δυστυχώς στα κρυφά , αρκετές φορές.)

                                  πληθώρα κινητήρων , με μόνη την έλλειψη υβριδικών (σε στάδιο παραγωγής) , γιατί , κατα τα άλλα, υπάρχουν όλων των ειδών τα καλούδια ...

                                  πολλά συστήματα μετάδοσης , τα περισσότερα κατοχυρωμένα , άρα εξ ορισμού πρωτοποριακά .

                                  Οι υπόλοιποι λόγοι θα πρέπει να αναζητηθούν στην ίδια την πραγματική
                                  αξία των αυτοκινήτων ΚΑΙ την πολιτική του Group , που συνεχώς επενδύει
                                  στην ανάπτυξη νέων μοντέλων , στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών κλπ.

                                  Αποστόλης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                                    Οπότε το καλύτερο roadster στον κόσμο είναι το S 2000 ?
                                    Δύσκολο να το δεχτώ.Ένσταση στα :
                                    -Σχεδίαση (υποκειμενικό)
                                    -Πλαίσιο, το καλύτερο ;;;
                                    -Ποιότητα κατασκευής άψογη ;
                                    -Στήσιμο, το καλύτερο παντώς εδάφους ;

                                    H sxediasi einai pragmati kati to ypokeimeniko alla h poitotita tou S2000 einai koryfaia (blepe teleutaia test tou Car and Driver US). To plaisio einai sigoura to kalytero sta mikra roadster (einai fobera akampto). H poiotita kataskeuis einai sigoura apsogi. Eidika to eswteriko einai kalytero se poiotita kai apo to Boxster. Na deis S2000 3 xronwn kai BMW 3 xronwn ka katalabeis tin diafora se poiotita.

                                    Milame gia ena autokinito pou einai xeiropoiito (handmade) ftiagmeno apo tous idious an8roupous pou synarmologoun e3otika autokinita (NSX).

                                    Eidika to TT roadster parola ta 1500+ kila tou den einai akampto kai streblwnei einai eukolo na katalabeis giati. Einai ena komeno kai kalytera stimeno Golf se teleytaia analysi. Enw to S2000 sxediastike apo tin arxi san roadster kai exei to X frame pou einai auto fysika pou tou dinei tin akampsia.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      ouzo-power last edited by

                                      Ο χρήστης apostolis έγραψε:
                                      ΤΤ : 225ps at 5900 rpm, 28,5 kgrm at 2200 rpm
                                      S2000 : 241ps at 8300 rpm , 21,2 kgrm at 7500 rpm.

                                      Αποστόλης.

                                      Ti sxesh exei h Roph? Roph makes you feel good. HP makes you go.

                                      Kai ego me 240hp pou exo den duskoleuomai ka8olou me ta normal metatropes 1.8T golf/bora kai TT. Kai exo ligh parapano roph apo to S2K alla kai ligo pio barh einai to diko mou. Opote den blepo pou usterh me auta pou grafhs to S2000.

                                      Mhpos 8es na trabikshs kanena skafos?

                                      Kai ama balhs kai ta duo kato TT vs S2000 sta 400m 8a exoun 1 deuterolepto diafora = 10 amaksomata mprosta to S2000.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kpsig moderator last edited by

                                        Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

                                        ΤΤ : 225ps at 5900 rpm, 28,5 kgrm at 2200 rpm
                                        S2000 : 241ps at 8300 rpm , 21,2 kgrm at 7500 rpm.

                                        Αποστόλης.

                                        Ti sxesh exei h Roph? Roph makes you feel good. HP makes you go.

                                        Kai ego me 240hp pou exo den duskoleuomai ka8olou me ta normal metatropes 1.8T golf/bora kai TT. Kai exo ligh parapano roph apo to S2K alla kai ligo pio barh einai to diko mou. Opote den blepo pou usterh me auta pou grafhs to S2000.

                                        Mhpos 8es na trabikshs kanena skafos?

                                        Kai ama balhs kai ta duo kato TT vs S2000 sta 400m 8a exoun 1 deuterolepto diafora = 10 amaksomata mprosta to S2000.

                                        Μάλιστα. Η ροπή είναι για να τραβήξεις σκάφος... Το ακούσαμε και αυτό
                                        Κατά τα άλλα, το S2000 δεν παίζεται... Το ΤΤ roadster είναι μάρκετινγκ και τίποτε άλλο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

                                          Mhpos 8es na trabikshs kanena skafos?

                                          [list:dtmz58mb]Τωρα που το θετεις ετσι ρε ΟΥΖΟ, να σου πω, αν ο κινητηρας σου ηταν διχρονος (θα μου πεις τωρα τι ειναι?....αλλα λεμε τωρα!) θα πατουσες και τζετ στα φαναρια [/list:u:dtmz58mb][list:dtmz58mb]Δικιο εχεις, τι τι θες την ροπη?Χαζα πραγματα τωρα [/list:u:dtmz58mb]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apostolis last edited by

                                            Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

                                            ΤΤ : 225ps at 5900 rpm, 28,5 kgrm at 2200 rpm
                                            S2000 : 241ps at 8300 rpm , 21,2 kgrm at 7500 rpm.

                                            Αποστόλης.

                                            Ti sxesh exei h Roph? Roph makes you feel good. HP makes you go.

                                            Kai ego me 240hp pou exo den duskoleuomai ka8olou me ta normal metatropes 1.8T golf/bora kai TT. Kai exo ligh parapano roph apo to S2K alla kai ligo pio barh einai to diko mou. Opote den blepo pou usterh me auta pou grafhs to S2000.

                                            Mhpos 8es na trabikshs kanena skafos?

                                            Kai ama balhs kai ta duo kato TT vs S2000 sta 400m 8a exoun 1 deuterolepto diafora = 10 amaksomata mprosta to S2000.

                                            Θα ήταν ίσως 'κιτς' (ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ ! )
                                            τραβήξει κάποιος , ΑΠΟ ΓΛΥΣΤΡΑ ( ) , σκάφος με ΤΤ !!
                                            Θα το βγάλει όμως , χωρίς κανένα πρόβλημα (you wanna a bet ???)

                                            Είναι όμως παρακινδυνευμένο , με S2000 , να κάνεις την ίδια
                                            προσπάθεια , γιατί η πιό πιθανή κατάληξη είναι .... πίσω στην θάλασσα !!!!

                                            Ας αφήσουμε λοιπόν το ...τράβηγμα σκάφους , και τις άλλες extreme καταστάσεις , και ας έρθουμε στις παραδοχές :

                                            Εσύ είπες :' Roph makes you feel good. HP makes you go.

                                            Σχόλιο : Τα είπες , ΟΛΑ !!!! Η ροπή makes you feel good , και η ιπποδύναμη makes you go .

                                            Να την βράσω την ιπποδύναμη , όταν ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ , ΟΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ
                                            ΤΗΝ ΘΕΛΩ, θα πρέπει να 'φτιάξω' 10 φραπέδες στο -καλό- κιβώτιο του S2000, και θα με 'χαλάσει' ( it'll make feel like sh....) , και το ΤΤ θα μου έχει 'ρίξει' ...αρκετά μήκη (δεν μου λέτε , για βάρκες μιλάμε τόση ώρα )

                                            Ανέκδοτο : (οδηγός S2000 πρός τον συνοδηγό του )
                                            Περίμενε , να κατεβάσω 3-4 'ταχύτητες' , για να προσπεράσω το ..γAtos

                                            Αποστόλης.
                                            P.S. Για να βάλουμε τα πράγματα σε κάποια σειρά :
                                            Άλλο το S2000, έχει ΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΑΝ ΠΡΟΪΟΝ απο ότι το ΤΤ Q 225ps.
                                            Τα παραπάνω όμως , περί ιπποδύναμης και ροπής , ΙΣΧΥΟΥΝ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr