Oct 30, 2008, 11:05 AM

να μην ξεχναμε επισης οτι καθε αυτοκινητο εχει συγκεκριμενα δεσιματα..αναλογα που θα χτυπησει.(μπορει να χτυπησει σε σημειο νευρο και να μην παθει τιποτα και μπορει να χτυπησει σε σημειο που παραμορφωθει υπερβολικα πολυ το αυτοκινητο.)οπως επισης το αυτοκινητο δεν ξερουμε αν ειχε ξανατρακαρει,! αν ειχε φτιαχτει σωστα!,αν ειχαν μπει ημυτασιον ανταλακτικα πανω!(που εχουμε πει μακρυαααααα απο τα υμιτασιον δεν αξιζουν ποιοτικα) δεν ξερουμε την ταχυτητα του οχηματος(μην μας ξεγελανε τα crast test που ειναι ολα ελεγχομενα, και το crast test γινεται μεχρι καποια χιλιομετρα δυναμης. μπορει ενα αυτοκινητο στα 80 χιλιομετρα παραδειγμα να παρει 5 αστερακια και να βγει καλο, αλλα στα 82 χιλιομετρα μπορει να μην μεινει τιποτα..μην ξεγελιομαστε.!).. και οσο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και το συγκεκριμενο ατυχημα.. μονο ο δηγος μπορει να ξερει τι εγινε.!!!!

και για να μην ξεχναμε.. 1000 φορες να πεσεις σε τοιχο.. παρα σε κολονα η δεντρο που μπορει να κοψουν το αυτοκινητο στα 2! ειδικα η κολονα που μπορει να δουλεψει σαν ξιραφι!!..

και οντος. η οδηγηση εχει πολλα μυστηκα.. ολα ειναι διαφορετικα τιποτα ιδιο οποιαδηποτε στιγμη οδηγησης σε οποιοδηποτε οδοστρωμα με οποιοδηποτε αυτοκινητο και με οποιαδηποτε διαθεση οδηγου!