-
Golf GTi, Αθήνα-Κορώνη (περίπου 340χλμ), όπως και στην επιστροφή (χωριό έξω από την Κορώνη εως Αθήνα -βόρεια προάστια), έκαψε ακριβώς μισό ρεζερβουαρ (27,5 λίτρα). Υπολόγισε την μέση κατανάλωση. Υπόψη πως ήταν το χειροκίνητο και όχι το dsg (που στην πράξη αποδεικνύεται πιο οικονομικό).
Επίσης οικονομικός είναι και ο 2λιτρος κινητήρας της Bmw που αποδίδει 170ίππους καθώς και άλλοι.
-
vasgti, με τι ρυθμό οδήγησης κατάφερες αυτήν την κατανάλωση??
και ποια ήταν η μέση κατανάλωση? -
Ας μην ειμαστε υπερβολικοι, η καταναλωση ειναι αρκετα καλη, ειδικα για τα οσα εχουν ακουστει για τα συγκεκριμενα φιατακια.
-
Σε μικτές συνθήκες. Και 200αρισματα στην ΑΟ-ΕΟ (όπου ευνοούσαν οι συνθήκες να γίνει αυτό) και πιο χαλαρά (μάλλον προς το γρήγορα) στο μεγαλύτερο μέρος, Μεγαλόπολη το πίεσα στα στροφιλίκια, ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του επαρχιακού δικτύου πήγαινα πιο συγκρατημένα. Δεν θεωρώ ότι οδήγησα και πολύ οικονομικά.
Μέση κατανάλωση ήταν 8-8.5lt/100km. Παρόμοια κατανάλωση είχε και το slk του αδερφού μου που πηγαίναμε μαζί.
-
Στο σβέλτο ταξίδι είναι λογικό το GTI να είναι οικονομικότερο, από ένα μικρότερο turbάκι πάντως, γιατί πιέζεται λιγότερο, ενώ αντιθέτως, στην πόλη θα κάψει παραπάνω...
Η μωτ είναι μάλλον χαμηλή και εξηγεί σε ένα βαθμό την χαμηλή γενικά κατανάλωση...
Η αλήθεια είναι πως ο T-Jet δεν είναι ό,τι οικονομικότερο, αλλά δεν είναι και κάτι τραγικό, μια χαρά κατανάλωση έχει , ενώ σου δίνει και περιθώρια να κάνεις οικονομία. Δεν νομίζω δηλαδή πως η 120 θα είναι πιο οικονομική συνολικά, επιπλέον, μάλλον παρόλα τα 170 άλογα θα φαίνεται συνολικά πιο αργή από κάτι Golf, Leon και Bravo και τα turbo τους...Μην τσακώνεστε λοιπόν, όλα καλά!
-
απο φιλαράκι που έχει το golf gti, μου λέει ότι του βγάζει αυτονομία 500χλμ. σε ταξίδι με μ.ο. 150 χλμ/ωρα και κάποια 200αρισματα αθήνα-κατερινη .
σύμφωνα με τα λεγόμενα του. προσωπική του άποψη είναι οτι το gti 'καίει' αρκετά.
Μέση κατανάλωση έχει 10 lt/100km. τουλάχιστον.
και αυτό που ξαναλεώ είναι ότι η κατανάλωση είναι τελείως υποκειμενική και σύμφωνα με το στυλ οδήγησης του καθενός μας.
πάντως ή κατανάλωση του bravo 150 sport και σύμφωνα με το ταξίδι που έκανε ο φίλος μας στο πήλιο μου φαίνεται απόλυτως φυσιολογική.
όσο για το gti, η κατανάλωση που μας δίνειις για διχίλιαρο καιι 200ps μου φαίνεται απίστευτη χωρίς να θέλω να φανω 'άπιστος θωμάς'. μου φαίνεται πάρα πολύ χαμηλή για τον τρόπο που το οδήγησες στο ταξίδι που έκανες.
αλλά είπαμε 'άπιστος θωμάς'!!
με fabia 101ps σε ταξιδι με 4 άτομα και αποσκευές έχω 8 lt/100χλμ μέση κατανάλωση και 150μ.ο., μήπως τα έχουμε ισοπεδώσει όλα με τις καταναλώσεις που σημειώνουμε ο καθένας μας?? -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
αλλά είπαμε 'άπιστος θωμάς'!!
με fabia 101ps σε ταξιδι με 4 άτομα και αποσκευές έχω 8 lt/100χλμ μέση κατανάλωση και 150μ.ο., μήπως τα έχουμε ισοπεδώσει όλα με τις καταναλώσεις που σημειώνουμε ο καθένας μας??Συγνώμη, κάτι δεν κατάλαβα: με μέση ωριαία 150 χλμ/ώρα , έχεις κατανάλωση 8 λτ/100;
Αυτό κι αν είναι για άπιστους Θωμάδες!
Καταρχήν για να πετύχεις τέτοια ΜΩΤ θα χρειαζόσουν εντελώς άδειο δρόμο ή να είσαι με την ταυτότητα στο στόμα ή μάλλον να είστε ΚΑΙ οι 4 με την ταυτότητα στο στόμα!
Πάντως και τα δύο νούμερα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι σωστά... -
Σου είπα χιλιομετρική απόσταση και λίτρα που έκαψε. Κάνε τον υπολογισμό να δεις τι μέση κατανάλωση βγαίνει.
Επίσης, στο dsg η μέση κατανάλωση τους τελευταίους 2 μήνες είναι στα 10.2-10.3 σε διαδρομές εντός πόλης.
Τόσο (γύρω στα 10lt/100km) έχω παρατηρήσει ως μέση κατανάλωση και με το Bravo (σε διαδρομές εντός πόλης με όχι ιδιαίτερη κίνηση). Για κινητήρα turbo 1.4, η κατανάλωσή του δεν κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη. Απλά μην γράφουμε σχόλια ότι δεν συγκρίνεται με δίλιτρα μοτερ, διότι υπάρχουν και περιπτώσεις που η κατανάλωση μπορεί να κυμανθεί στα ίδια επίπεδα.
πανος_fabia 101 όντως όταν φουλάρεις το ρεζερβουάρ η αυτονομία που δείχνει είναι γύρω στα 500-550km. Από εκεί και πέρα εξαρτάται πως το πας και σε τι διαδρομή και συνθήκες θα κινηθείς, οπότε μπορεί να είναι λιγότερα, ή και περισσότερα χλμ η αυτονομία. Στο Golf GT 1.4 170ps φίλης μου, όταν το γεμίζει της δείχνει αυτονομία 650χλμ. (όπου πάλι ισχύει το +/-).
-
highfidelity
τα 150 χλμ/ωρα δεν βγαίνουν απο το trip computer.
απλα κινήθηκα σε δρόμο με τρείς λωρίδες ανα κατευθυνση (δηλαδή σε Ε.Ο.) με ταχύτητες απο 130 μέχρι 170, με 4 άτομα και φούλ αποσκευές. η μέση καταναλωση του trip computer ήταν 8 lt/100χλμ.
το τι μέση ωριαία ταχύτητα μου έδειξε το trip αυτό δεν ξέρω να στο πω.vasgti, το bravo σε σύγκριση με το gt 170ps, ποιό είναι πιο οικονομικό??
πάντως από οτι κατάλαβα σύμφωνούμε λέγοντας το ίδιο πράγμα, δηλαδή ότι η κατανάλωση είναι ανάλογη του βάρους του δεξιού ποδιού!! -
Μόνο με diesel θα μπορούσες να έχεις μωτ 150 χλ/ώρα, με κατανάλωση 8λτ/100 χλμ. Κάτι υπολογίζεις λάθος. Ούτως ή άλλως ξαναλέω, είναι υπερβολικά υψηλή η μωτ των 150, ακόμη και για δυνατότερα αυτοκίνητα και καλύτερους δρόμους.
Ξέχνα το τριπ! Πες μας την απόσταση και σε πόση ώρα την έκανες. Θα βρεθεί η μωτ εύκολα έτσι.
Όσο για το ερωτημά σου, ποιο είναι πιο οικονομικό, Bravo δεν έχω οδηγήσει, αλλά το Golf πέφτει εύκολα κάτω από τα 8 λτ/100 αν δεν είσαι κανίβαλος, χωρίς να πέφτει δραματικά η μωτ. Βέβαια δεν μιλώ για μωτ 150 χλμ/ώρα, που ξαναλέω μου φαίνεται υπερβολικά υψηλή για τα δικά μου δεδομένα.
-
high fidelity
ξεχναω το trip, η διαδρομη που εκανα ηταν κατερινη - αθηνα 450 χλμ, σε 3,5 ωρες.
ο μ.ο. ταχύτητας, οπως σου εχω ξαναπει δεν βγηκε απο το trip, αλλά 'επαιζα' μεταξυ 130-170 χλμ/ωρα, σε εναν δρομο στον οποιο εκοψα και πηγαινα με 100 μονο στα κομματια της εθνικης που ειναι οπως ο δρομος εξω απο λαμια.
δεν ξερω να σου πω κατα ποσο με ¨κλεβει¨το trip για να μου βγαλει τον μεσο ορο καταναλωσης που εχω πει για την συγκεκριμενη διαδρομη που μου ελεγε 8 lt/100χλμ.
ολα τα παραπανω ειναι off topic.
στο θεμα μας που ειναι το bravo.
παντως συνεχιζω να πιστευω οτι το bravo εχει μια νορμαλ καταναλωση αναλογικα με οτι προσφερει. -
450 χλμ ---> 3,5 ώρες
χ χλμ ---> 1 ώραχ= 450 χλμ*(1/3,5)= 128,5 χλμ
Τόση ήταν η μέση ωριαία σου αν όντως τα νούμερα που μου δίνεις είναι σωστά. Πάντως, αν έκανες αυτήν την απόσταση σε τόσο λίγο χρόνο , που θυμίζω περιλαμβάνει και τα Τέμπη, που πηγαίνεις με μωτ το πολύ 70 χλμ/ώρα, πραγματικά πρέπει να πήγαινες με την ταυτότητα στο στόμα.
Από Γκούγλη, βλέπω πως τελικά η απόσταση είναι 425 χλμ περίπου... Επομένως, η μωτ είναι 121,4 χλμ/ώρα.
Και πάλι κομάτι υψηλή σαφώς...
-
Όχι απλά υψηλή, είναι στο όριο να μπεί στο φιδο-δρακο θρέντ
-
Βας βας βας ξαναχτυπησε ο ΠαρασκεΒας
-
Είναι δική μου ιδέα ή πράγματι ο χώρος (για τα γόνατα) στα πίσω καθίσματα του Bravo είναι εξαιρετικά μικρός??
-
Μαλλον ιδεα σου.Μικρος δεν ειναι σιγουρα.Πιο μικρος απο τα Golf , focus κλπ ειναι.Ομως εχει μεγαλυτερο χωρο αποσκευων.
-
Μάλλον μου φαίνεται πολύ μικρός γιατί τον συγκρίνω με τον αντίστοιχο χώρο του Golf (που είναι παρα πολυς!). Ωστόσο, έχεις δίκιο, ο χώρος αποσκευών του Golf είναι αρκετά μικρότερος..
-
Χαιρετω την παρεα.
Νεο μελος στην οικογενεια του bravo μετα την αποκτηση του στην εκδοση emotion 120hp. Σημερα ηρθε στην αντιπροσωπεια της πολης μου και εκανα μια μικρη βολτα πριν λιγο. Εντυπωση πρωτη ο κινητηρας που τραβα κατω απο τις 2000 στροφες, η καλη ποιοτητα κυλισης και το ομορφο-πλουσιο εσωτερικο. Τα μειονεκτηματα λιγο πολυ γνωστα, το σχετικα ελαφρυ τιμονι και ο χωρος για τα πισω γονατα (εχω λογω υψους και το καθισμα τερμα πισω αλλα δεν με απασχολει διοτι η πιτσιρικα ειναι μια και μικρη, πιο πολυ χρειαζομαι το τεραστιο πορτπαγκαζ). Περισοτερες εντυπωσεις απο την αλλη εβομαδα που θα το παραλαβω και θα αρχισω τις βολτες .
Πανος
ΥΓ. Κουκλα ειναι και στο διακριτικο χρωμα μπεζ spiritual που το επελεξα, δενει εξαιρετικα με το καφε εσωτερικο.
-
φίλε papagp αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις εντυπώσεις σου από το emotion 120hp καθώς μάλλον είναι και η έκδοση την οποία θέλω να πάρω κι εγώ
έως τότε ... καλές βόλτες -
Λοιπόν ο κύβος ερίφθη.. εντος των ημερών θα γίνει παραγγελία ενος fiat bravo 150 sport!
θελω να ρωτήσω μερικά πραγματάκια αν τα ξέρει κάποιος:
-
υπάρχει μια αντιπροσωπεία στην παιανία που διαφημίζει δωρεαν σερβις για 5χρόνια ή 60.000klm στα μοντέλα του γκρουπ, είναι κανείς απο δω πελάτης εκεί? εχει καλες ή κακές εντυπώσεις? αν δεν θέλει να αναφερθεί ανοιχτά θα εκτιμούσα ενα pm.
-
πια είναι τα πιο σημαντικά εξτρά κατα τη γνώμη σας?
i)βασικά μόνο το blue&me λέω να βάλω και αυτό για την θύρα usb και μόνο..
ii)ο συναγερμός αφου εκεί που παρκάρω είναι μακριά και δεν έχω και οπτική επαφή νομίζω πως είναι τσάμπα λεφτα, θεωρητικά μια ασφάλεια κλοπής με καλύπτει, υπάρχει κάποιο λάθος στον παραπάνω συλλογισμό μου κατα την γνώμη σας?
iii)το καλύτερο ηχοσύστημα με +300€ το έχει βάλει-ακούσει κανείς? αξίζει?
iv)σκέφτηκα και τα xenon αλλά αφενός υπάρχει ενα σημαντικό κόστος αφετέρου σπάνια κάνω νυχτερινά ταξίδια.
-
η επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια να υποθέσω πως είναι αυτονόητη έτσι?
-
ο πωλητής μου είπε να μην κάνω δόσεις με την fiat credit hellas(2% καλύτερο επιτόκιο) γιατί αν θέλω να το αποπλήρωσω πρόωρα τους τόκους θα τους χρεωθώ κανονικά, ξέρει κανείς τι παίζει ή με δούλευε ψιλό γαζί? επιπλέον με υποχρεώνει η fiat credit κατα τα λεγομενά του να ασφαλιστώ σε όποια εταιρία συνεργάζεται αυτη.
Συγνώμη για το μακροσκελές ποστ και ευχαριστω για τυχόν απαντήσεις..
Υ.Γ. το χρώμα θα είναι κλασικά maranelo red, δέυτερες επιλογές είναι ασπρο και ενα γκρι που είδα και μου άρεσε... αν έχει κανείς να προτείνει κάποιο άλλο χρώμα και αντίστοιχη έκθεση που μπορώ να το δω στην αθηνα καλοδεχούμενος!!
Υ.Γ.2 οτι άλλη συμβουλή υπάρχει επίσης καλοδεχούμενη!!
-
Fiat Bravο 2007