-
Hint: ξαναδιαβασε το αρθρο
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάντως από ότι έψαξα στην ΕΕ είναι παγκόσμια προτοτυπία να πληρώνουμε διόδια σε ιδιώτη για φρόμο που ΘΑ φτιαξει σε ΑΛΛΟ σημείο.Ως γνωστόν σε πολλά θέματα είμαστε πολύ μπροστά σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
(άραγε, το έχουν αντηληφθεί???)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Hint: ξαναδιαβασε το αρθροΧαίρω πολύ, την οδηγία την διάβασα πρώτη φορά τον Απρίλιο. Ψάχνω για ΦΕΚ.
-
Λοιπόν.....ωραία νέα: ετοιμάζονται καινούρια διόδια στο Αιγίνιο, που δεν απέχουν ούτε 20 χλμ από αυτά τον Μαλγάρων. Αλλά είπαμε, κάπως πρέπει να μας χαιρετά και η 'ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.' όταν μπαίνουμε στο φέουδό της..
-
Και στη Μαγνησια εχουν ξεκινησει αντιδρασεις. Ο Νομαρχης ειπε σημερα στην τηλεοραση πως αν τελεσιδικησει θετικα η αγωγη κατοικων της Πατρας για το ιδιο θεμα, θα προτρεψει ανοικτα πλεον και τους δικους του κατοικους να μην πληρωνουν την αυξημενη τιμη αλλα την παλια.
Μηπως να αρχισουμε να το σκεπτομαστε πιο σοβαρα;;; Θα μου πεις βεβαια σιγα μην αφησουν ενα μονομελες πρωτοδικειο να παρει αυτη την αποφαση. Και αυτο να γινει βεβαια, θα εχουμε εφεση και κοντρα εφεση... -
Στα διόδια στον άξονα Αθηνών-Πατρών 'κόψανε' και την έκπτωση που έχει κάποιος αν περνάει με TEO-pass.
Και 2,80€ διόδια, τα θέλουν και στο πιάτο...
Δεν πληρώνουν και υπάλληλο για να περνάνε όσοι έχουν teo-pass, έχουν και τα ίδια λεφτά...ΥΓ:Δε με ειδοποίησε κανείς πάντως για το ότι από τον Ιούλιο (νομίζω) δεν υπάρχει έκπτωση.προφανώς και έγινε ψιλο-χαμός στο ΤΕΟ pass του Ρίου όπου πήγα για ανανέωση υπολοίπου.Χάθηκαν να στείλουν μια ειδοποίηση (τουλάχιστον)?
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Λοιπόν.....ωραία νέα: ετοιμάζονται καινούρια διόδια στο Αιγίνιο, που δεν απέχουν ούτε 20 χλμ από αυτά τον Μαλγάρων. Αλλά είπαμε, κάπως πρέπει να μας χαιρετά και η 'ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.' όταν μπαίνουμε στο φέουδό της..Πιο συγκεκριμενα απο το Μαρτιο θα λειτουργησουν τα νεα διοδια http://www.makthes.gr/index.php?name=Ne ... &sid=27533' target='_blank .
Το προβλημα για μενα δεν ειναι τα νεα διοδια, αλλα τα παλια αυτα των Μαλγαρων. Και το λεω αυτο γιατι οι ανθρωποι της Αιγαιου παραγουν ΕΡΓΟ, κανουν συντηρηση, κανουν περιπολιες μαζευοντας τελαρα και διαφορα αλλα ωραια και το σημαντικοτερο ερχονται να σε βοηθησουν σε περιπτωση που παθεις βλαβη. Το ιδιο ισχυει και για την Εγνατια οδο.
Πανω απο 15χρονια πληρωνουμε οικογενειακως διοδια στα Μαλγαρα σιγουρα 4-5 Ευρω/εβδομαδα και δεν εχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑ εργο, μια συντηρηση μια βελτιωση κατι. Βλεπω σπαραλιασμενα στηθαια τα οποια αντικαθιστονται εβδομαδες μετα.
Αν ο δρομος Θεσσαλονικη - Κατερινη ηταν 1-1 λωριδα χωρις διαχωριστικο θα ηταν αυτο που λεμε καρμανιολα. Αθλιο οδοστρωμα, μαζευει νερα (κανονικες λιμνες) που ειναι παρα πολυ επικινδυνο εκτος εαν πηγαινεις με 60. Να μη ξεχασω τα 'πεταγματα' οταν περναμε πανω απο ταφρους, εκει χανεις τιμονια τα χανεις ολα αν δεν τον ξερεις το δρομο καθως επισης και τα σχεδον σπασμενα αμορτισερ απο καθε περασμα πανω απο τις γεφυρες.Συνεπως το θεμα για μενα δεν ειναι οτι θα πληρωνουμε διοδια απο το Αιγινιο μεχρι τη Λεπτοκαρυα (αποσταση 60χλμ) αλλα οτι πληρωνουμε διοδια για το κομματι Καλοχωρι - Κομβος Βεροιας (αποσταση 30-35χλμ) για εναν απαραδεκτο δρομο.
Να μη ξεχασω να αναφερω οτι ειναι κουτο να μη παρακαμπτει κανεις τα διοδια της Λεπτοκαρυας, πλεον ειναι ακομα πιο ευκολο απο παλιοτερα.
-
Νεα διοδια στη κομβο Λεπτοκαρυας
http://www.bloka.com/phpBB3/viewtopic.p ... 74#p148470
-
ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ ΒΑΡΥΜΠΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Νέο διπλό χαράτσι στην εθνική
Δύο νέοι σταθμοί διοδίων, στους κόμβους Βαρυμπόπης και Αγίου Στέφανου, προβλέπεται να προστεθούν πριν από το Πάσχα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.
Αυτό σημαίνει ότι από τη Μεταμόρφωση ώς τις Αφίδνες θα υπάρχουν σταθμοί είσπραξης κάθε 3-4 χλμ. και θα «χαρατσώνονται» οι κάτοικοι αναπτυσσόμενων περιοχών, όπως του Αγίου Στέφανου, της Ανοιξης, της Δροσιάς, της Σταμάτας, της Ροδόπολης, του Διονύσου και του Κρυονερίου, οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις της εθνικής οδού και οι χιλιάδες επισκέπτες.
Το μέτρο αυτό θα επηρεάσει περίπου 100.000 άτομα την ημέρα και μάλιστα για ένα δρόμο που απέχει πολύ από τις προδιαγραφές ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου. Το ύψος των διοδίων θα είναι της τάξης των 2,70 ευρώ. Το νομαρχιακό συμβούλιο Ανατολικής Αττικής είναι αντίθετο με αυτή τη λύση και ετοιμάζει την πρώτη κινητοποίηση την Τετάρτη στις 6.30 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου.
«Οι νέοι σταθμοί θα είναι πλευρικοί, δηλαδή στις εισόδους και τις εξόδους των δύο κόμβων. Αυτό σημαίνει ότι όσοι χρησιμοποιούν σήμερα την εθνική οδό για να πάνε στην κατοικία τους ή στη δουλειά τους θα πληρώνουν διόδια. Αν θέλουν να τα αποφύγουν, θα κινούνται στους τοπικούς δρόμους, που δεν αντέχουν άλλη επιβάρυνση», δήλωσε στην «Ε» ο νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λεωνίδας Κουρής. «Οι υποσχέσεις για έργα συντήρησης δεν έχουν υλοποιηθεί», πρόσθεσε και μας αποκαλύψε ότι το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν ενημέρωσε καν τους κατοίκους και τις τοπικές αρχές για τις προθέσεις του.
Οι δύο σταθμοί διοδίων αποτελούν αίτημα της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της εθνικής οδού, η οποία εισπράττει τα έσοδα από τα διόδια και έχει υποχρέωση να εκσυγχρονισει τον υπάρχοντα δρόμο των 170 χλμ., καθώς και να ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Αντίρριο-Γιάννενα. Ενημέρωση δεν υπάρχει, αλλά με βάση τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο κ. Σουφλιάς η κοινοπραξία οφείλει ώς τον Αύγουστο να έχει ολοκληρώσει τις εργασίες αναβάθμισης του υπάρχοντος δρόμου και έως τον Αύγουστο του 2010 να έχει παραδώσει το νέο κομμάτι στις στροφές της Υλίκης (97ο χλμ.), την ανακατασκευή του τμήματος Ριτσώνα-Θήβα και να αποπερατώσει την παράκαμψη του Αγρινίου.
Προς το παρόν έχει αποκλειστεί 1,5 λωρίδα κυκλοφορίας σχεδόν σε όλη τη διαδρομή Μεταμόρφωση - Σκάρφεια για τις ανάγκες των έργων. Ετοιμάζεται επίσης η «μετακόμιση» δύο σταθμών διοδίων, της Τραγάνας, που θα μεταφερθεί στην Αρκίτσα και του Σχηματαρίου στον κόμβο Θήβας.
Πριν από ένα χρόνο, λόγω των υψηλών διοδίων, πολλοί οδηγοί, κυρίως φορτηγών, άρχισαν να ακολουθούν εναλλακτικές διαδρομές για να αποφύγουν το έξοδο. Υπολογίζεται ότι η μείωση των εσόδων είναι της τάξης του 15% και για να αντιμετωπίσουν τα διαφυγόντα έσοδα οι αρμόδιοι της κοινοπραξίας, με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, προχωρούν στα νέα διόδια. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί θα πληρώνουν για να πάνε στο σπίτι ή τη δουλειά τους, αφού αλλιώς θα ταλαιπωρούνται από τους τοπικούς ήδη μποτιλιαρισμένους δρόμους.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=27257972
cheers στα κορόιδα -
Ντάξει, αυτό με Βαρυμπόμπη-Αγ.Στέφανο είναι από τα άγραφα... Ελπίζω οι κάτοικοι να αντιδράσουν αναλόγως (αυτή τη στιγμή μένω στις ΗΠΑ, αλλά το σπίτι μου κανονικά είναι στην Άνοιξη και δε μπορώ να φανταστώ κάτι τέτοιο να συμβαίνει σε αυτή την περιοχή).
-
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 050:EL:PDF
Άρθρο 7 -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=27257972
cheers στα κορόιδαΔημιουργικότητα ΜΗΔΕΝ. Ηλίου φαεινότερο ότι μόνο να τα τσεπώσουν τους ενδιαφέρει.
Άντε, να το αφήσουμε να περάσει κι αυτό και να ετοιμαζόμαστε και για την Κηφισίας σιγά-σιγά.
-
Βεβαια, η κυρια αυτη που υπογραφει το αρθρο εχει μεγαλη προϊστορια στο να υπογραφει ψεμματα εναντιον του Σουφλια, λεγεται οτι υπαρχει σχεση 'λατρειας' μεταξυ τους.
-
Είναι η ίδια εφημερίδα που πριν χρόνια εξυμνούσε κάποιους γνωστούς Μεγαλοεργολάβους για το εξαιρετικό όδικο έργο που είχαν παραδόσει και προσπαθούσε να μας πείσει ότι πληρώνουμε ελάχιστα για έναν τέτοιο δρόμο (όταν ο συγκεκριμένος δρόμος δεν είχε ολοκληρηθεί και πλήρωνες αυτά που πληρώνεις σήμερα για το 1/2 των χιλιομέτρων).
-
...Πιο συγκεκριμένα δύο νέοι σταθμοί διοδίων κατασκευάζονται ήδη στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, με τους κατοίκους των γύρω περιοχών καθώς και όσους διέρχονται από εκεί και θεωρούν «εαυτόν θιγμένο» με τη νέα κατάσταση, να διοργανώνουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας αύριο Τετάρτη το απόγευμα (11/03), στον Άγιο Στέφανο. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη και για κατασκευή διοδίων στις περιοχές Πύρνα και Καλυφτάκι, η λειτουργία των οποίων ίσως καθυστερήσει σε σχέση με τα προαναφερθέντα, καθώς συνδέονται με τις σκέψεις που επεξεργάζεται το Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, για κατασκευή διοδίων και στη –μόνιμα μποτιλιαρισμένη- λεωφόρο Κηφισού....
http://www.autotritipro.gr/news/preview ... A_ID=74914
-
*KΑΙ ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ
Μικρές αυξήσεις στα διόδια έφερε η κοινοπραξία που ανέλαβε το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας. Τις επόμενες ημέρες τον χορό των αυξήσεων θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα τμήματα με εξαίρεση το τμήμα Αθηνών-Πατρών που θα γίνουν αυξήσεις το καλοκαίρι.
Οι αυξήσεις αφορούν τους σταθμούς διοδίων Πελασγίας (εξαιρούνται τα Ι.Χ) και Λεπτοκαρυάς, ενώ στο σταθμό Μοσχοχωρίου οι τιμές παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Αντίθετα στο σταθμό των Τεμπών υπάρχει μείωση, προσωρινά όμως καθώς οι εγκαταστάσεις θα μεταφερθούν στον Πυργετό της Λάρισας.
Οι νέες τιμές των διοδίων για τα Ι.Χ αυτοκίνητα:Πελασγία 1,90 €
Μοσχοχώρι 2,50€
Τέμπη 1,00 € (1,30 €)
Λεπτοκαρυά 2,30 € (2,20 €)*Καλά ρε σεις, μας επιβάλλουν νέες αυξήσεις και καθόμαστε και τους ακούμε ασυγκίνητοι; Στη μέση της μεγαλύτερης μεταπολεμικής κρίσης. Αν υπήρχε λογική, αν υπήρχε στοιχειώδης δημοκρατική ευθιξία δεν θα τολμούσαν καν να το ξεστομίσουν. Θα τους είχαν πάρει με τις τομάτες, το λιγότερο. ΝΤΡΟΠΗ και ξεφτίλα για τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ χάνω το σάλιο μου που αναφέρομαι σε αυτόν τον εκμεταλλευτή του λαού μας. Στην πλάτη μας τα βάρη, η λιτότητα, το σκοτεινό μέλλον, οι απολύσεις, η ανέχεια. Στην τσέπη τους η ρεμούλα, στο λαιμό τους η απύθμενη ανικανότητα και η κοινωνική αδικία.
-
Σκαστε και πληρωνετε!!!!
Τον καλο ιδιωτη που ΘΑ φτιαξει τους δρομους και φυσικα ΗΔΗ τους εκμεταλλευεται.Ο χρήστης Η Ελευθεροτυπια έγραψε:
Οι δύο σταθμοί διοδίων αποτελούν αίτημα της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της εθνικής οδού, η οποία εισπράττει τα έσοδα από τα διόδια και έχει υποχρέωση να εκσυγχρονισει τον υπάρχοντα δρόμο των 170 χλμ., καθώς και να ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Αντίρριο-Γιάννενα. Ενημέρωση δεν υπάρχει, αλλά με βάση τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο κ. Σουφλιάς η κοινοπραξία οφείλει ώς τον Αύγουστο να έχει ολοκληρώσει τις εργασίες αναβάθμισης του υπάρχοντος δρόμου και έως τον Αύγουστο του 2010 να έχει παραδώσει το νέο κομμάτι στις στροφές της Υλίκης (97ο χλμ.), την ανακατασκευή του τμήματος Ριτσώνα-Θήβα και να αποπερατώσει την παράκαμψη του Αγρινίου. -
θυμίζω τι γραφόταν το Νοέμβριο που μας πέρασε:
Φωτιά στα διόδια, πάγος στα έργα
**Εισπράττουν διόδια εδώ και επτά μήνες, αλλά δεν έχουν συντηρήσει κανένα τμήμα του εθνικού αυτοκινητόδρομου Αθηνών - Θεσσαλονίκης κατά μήκος της διαδρομής Λάρισας - Κλειδί Ημαθίας **
Του Φώτη Κουτσαμπάρη
Ο λόγος για τις εταιρείες που συμμετέχουν στην κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.”, που ανέλαβε την κατασκευή του τμήματος της εθνικής οδού Ράχες Μαλιακού - Κλειδί Ημαθίας και από τις 2 Απριλίου 2008, βάσει της σύμβασης παραχώρησης που υπέγραψαν με το ΥΠΕΧΩΔΕ, εισπράττουν για λογαριασμό τους ένα μεγάλο ποσοστό από τα διόδια, που αυξήθηκαν κατά 125% στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Οι οδηγοί πληρώνουν και για τη συντήρηση και για την αναβάθμιση υπαρχόντων τμημάτων, που δεν έχει ξεκινήσει.
Τα παραπάνω αποτελούν διαπίστωση του τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ/ ΤΚΜ) που διέκρινε ότι ο δρόμος παραμένει στην προτέρα κατάσταση, παρά τις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου. “Οι ανάδοχοι παραχωρησιούχοι είχαν και έχουν την υποχρέωση συντήρησης όλου του οδοστρώματος από την ημέρα που ανέλαβαν να εισπράττουν τα διόδια. Στο κομμάτι όμως που γνωρίζουμε εμείς, από τη Λάρισα μέχρι το Κλειδί, δεν έγινε καμία συντήρηση, καμία επέμβαση. Η πολιτεία, που σημειωτέον συνεχίζει να έχει έσοδα από τα διόδια, πρέπει να εξετάσει την κατάσταση”, τονίζει ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ Αναστάσιος Κονακλίδης.
Όπως άλλωστε υπογραμμίζεται στη σύμβαση με το ΥΠΕΧΩΔΕ, “ο παραχωρησιούχος εκτός της υποχρέωσης κατασκευής, λειτουργίας και συντήρησης του παραπάνω δυσχερέστερου τμήματος (Μαλιακός - Κλειδί, μήκους 230 χλμ.) αναλαμβάνει και αυξημένες συμβατικές υποχρεώσεις για την αναβάθμιση, συντήρηση και λειτουργία των υφιστάμενων τμημάτων”. Για τα τμήματα Ράχες - Ευαγγελισμό και Σκοτίνα - Κλειδί προβλέπονται βελτίωση της οδικής ασφάλειας, με επεμβάσεις στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, αντιολισθητικά οδοστρώματα, ανακατασκευή οδοστρωμάτων, ασφαλτικών στρώσεων, ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας και κέντρα λειτουργίας - συντήρησης, εργασίες οδικής ασφάλειας με ηλεκτροφωτισμό, βελτίωση όλων των ανισόπεδων κόμβων, επισκευή και συντήρηση όλων των τεχνικών του έργου και έργα αντιπλημμυρικής προστασίας.Κατά τη διαπίστωση του ΤΕΕ/ΤΚΜ τίποτε από τα παραπάνω δεν ξεκίνησε. Την ίδια ώρα, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων από τα διόδια συγκεντρώνονται στα ταμεία της κοινοπραξίας. Οι χρήστες πληρώνουν προκαταβολικά για ένα έργο που θα γίνει στο μέλλον και δεν τους ανταποδίδεται ούτε η συντήρηση του δικτύου. Οι αυξημένες τιμές των διοδίων περιορίζουν τις μετακινήσεις και τις μεταφορές μεταξύ των πόλεων που βρίσκονται στον κεντρικό οδικό άξονα, όπως και τις μονοήμερες εκδρομές των αργιών.
Το ερώτημα που γεννάται εκτός των άλλων είναι, σε περίπτωση ατυχήματος λόγω της κατάστασης του οδοστρώματος, ποιος θα έχει την ευθύνη αποζημίωσης των θυμάτων.
ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
Οι σταθμοί διοδίων από το Κλειδί μέχρι τον Μαλιακό λειτουργούν εδώ και επτά μήνες αμφίπλευρα, ενώ πριν λειτουργούσαν είτε μόνο στην άνοδο είτε μόνο στην κάθοδο. Συγκεκριμένα, στο τμήμα αυτό υπάρχουν τέσσερις σταθμοί, στη Λεπτοκαρυά, στα Τέμπη, στο Μοσχοχώρι και στην Πελασγία. Οι δύο σταθμοί Πελασγίας και Τεμπών λειτουργούσαν μόνο στην άνοδο προς Θεσσαλονίκη και οι δύο σταθμοί Μοσχοχωρίου και Λεπτοκαρυάς μόνο στην κάθοδο προς Αθήνα. Με την αμφίπλευρη λειτουργία, όποιος διανύει το τμήμα Κλειδί - Μαλιακός πληρώνει πλέον τέσσερις φορές διόδια στην κάθοδο και τέσσερις στην άνοδο. Καταβάλλει δηλαδή διπλάσια χρήματα συν τις αυξήσεις, συνολικά 125% του ποσού που κατέβαλλε στο παρελθόν.
Προσωπικά θα πάω αύριο στον Αγ. Στέφανο να δω τι παίζει, ελπίζω να έχω τελειώσει με τη δουλειά μέχρι τις έξι.
-
Φυσικα αυτος που εγραψε αυτα το Νοεμβριο ηξερε πολυ καλα οτι ηταν θεμα χρονου να αρχισουν ολα. Παρολα αυτα τα εγραψε ετσι για τις εντυπωσεις. Οπως το ιδιο εκανε και ο αλλος που μιλαει για αυξησεις οταν εχει γινει μια αυξηση και μια μειωση. Συνηθως αυτο λεγεται προσαρμογη ή αυξομειωση, παντως αυξησεις δεν το λες εκτος αν εχεις ατζεντα.
-
Αν συνολικά πρόκειται για αυξήσεις, αυξήσεις θα το πεις. Αν υπάρχουν μεν αυξήσεις αλλά παράλληλα οι όποιες μειώσεις είναι αρκετές ώστε το ΣΥΝΟΛΟ να παραμείνει πάνω-κάτω σταθερό, τότε πράγματι μιλάμε για 'αυξομειώσεις'.
Αν στήνεις νέα διόδια σε κάποιο σημείο για να βουτάς τα λεφτά του κόσμου που περνάει από εκεί χωρίς να προσφέρεις τίποτα ως άμεσο αντάλλαγμα, τότε μιλάμε για κάτι άλλο...Σήμερα συζητούσα με έναν πελάτη που μένει στην Πολιτεία. Έφριξε μόλις άκουσε για διόδια στη Βαρυμπόμπη. Και τι μου λέει, ο τρισμέγιστος: 'Καλά, πρέπει στη Βαρυμπόμπη? Γιατί δεν τα βάζουν λίγο πιο κει να μην τα έχουμε κάτω από τη μύτη μας, που μένουμε στα δυο βήματα??' (όπως λέμε 'στα @@ μας αν είναι να το φάνε κάποιοι το αγγούρι, αρκεί αυτοί να μην είμαστε εμείς').
IQ αμοιβάδας...
Αυξηση διοδίων (ξανά!)