-
Ολα αυτα ειναι μπούρδες.Δεν υπάρχουν αυτοκινητα σαν τα όπελ.Εχουν ψυχη,φινετσα,αξιοπιστια,ταχυτητα,κρατηματα,χαμηλές καταλώσεις,μεγαλους χωρους,όμορφα χρωματα,πολλά ηλεκτρονικα βοηθηματα,διζωνικους κλιματισμους,ασφαλεια πέντε αστερων,ακαμπτα πλαίσια,φωτα 'ξενον',ημιακαμπτους αξονες,χαμηλές εκπομπές καυσαερίων,υδραυλικα τιμονια......της 'παναγιας τα ματια' έχουν!!!Α,εχουν και κολλημενους οπαδους,που θεωρούν ιεροσυλία οτιδηποτε δεν συμβαδιζει με τις μαλακιες που μονο οι ίδιοι τους πιστευουν.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Επισης να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ Alfa Romeo GT και Scirocco οπως καποιοι εγραψαν εδω μεσα ,γιατι το ενα ειναι αυθεντικο κουπε , και το αλλο στην ουσια ειναι ενα Hatchback που το ονομασαν κουπε.. ελεος δηλαδη.Για να μην πω για την εμφανιση.Το scirocco μπροστα στην GT ειναι **μια αηδια και μιση **κατα τη γνωμη μου παντα.Αντε να ξεκινησουν οι μαχες...μια και δυο και τρεις αηδιες ...αλλα ειναι γερμανικο κι επειδη δεν μπορουν οι πολλοι να εχουν να εχουν γκαμπριο,συμβιβαζονται με ανοικτα (πεσμενα για την ακριβεια) παραθυρα χειμωνα καλοκαιρι.. Κι ας πληρωνουν μια περιουσια το μαρκετινγκ της αριας φυλης..
-
ενα γαλλικο καμπριο στα λεφτα του sirocco δε μπορεις να εχεις,ή πρεπει υποχρεωτικα να ειναι γερμανικο αν εισαι θυμα του αριου μαρκετινγκ??
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Επισης να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ Alfa Romeo GT και Scirocco οπως καποιοι εγραψαν εδω μεσα ,γιατι το ενα ειναι αυθεντικο κουπε , και το αλλο στην ουσια ειναι ενα Hatchback που το ονομασαν κουπε.. ελεος δηλαδη.Για να μην πω για την εμφανιση.Το scirocco μπροστα στην GT ειναι μια αηδια και μιση κατα τη γνωμη μου παντα.Αντε να ξεκινησουν οι μαχες...beauty is not enough, όπως έλεγε και η άλφα στη διαφήμιση
-
Θεε μου τι θεμα ειναι αυτο... θα μας κοροιδευουν...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Επισης να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ Alfa Romeo GT και Scirocco οπως καποιοι εγραψαν εδω μεσα ,γιατι το ενα ειναι αυθεντικο κουπε , και το αλλο στην ουσια ειναι ενα Hatchback που το ονομασαν κουπε.. ελεος δηλαδη.Για να μην πω για την εμφανιση.Το scirocco μπροστα στην GT ειναι μια αηδια και μιση κατα τη γνωμη μου παντα.Αντε να ξεκινησουν οι μαχες...
beauty is not enough, όπως έλεγε και η άλφα στη διαφήμιση
Σωστο αλλα εμενα θελω να μου αρεσει το ιδιο το αυτοκινητο και οχι τι υπαρχει πισω απο το αυτοκινητο( μεχρι καποια ορια εννοειται).Αν στοχος μου ηταν οι χωροι ή η ποιοτητα ή οι επιδοσεις , τοτε θα επαιρνα το Scirocco με κλειστα ματια αλλα τα εχω ξεπερασει πια αυτα και δεν με ενδιαφερει πια αν το ταδε αμαξι θα με περασει στη ευθεια η αν το αλλο αμαξι παει καλυτερα στις στροφες...Θελω το αμαξι να μου αρεσει και τπτ αλλο.
-
Το θεματάκι δημιουργήθηκε, γιατι κατα κάποιο τρόπο τέθηκε θέμα συγκρισης των 2 αυτοκινήτων στο thread που αφορά το Scirocco, σελ. 74..!! Για μένα η σύγκριση μεταξύ των 2 είναι άκυρη. Προφανώς ομως απ΄οτι διαπιστώνεται κι εδω, υπάρχουν κάποιοι που θα τα συγκρίνανε, οπότε το τί πιστέυω εγω, περισσεύει...! Ας αφήσουμε λοιπόν τον κόσμο ν΄αποφασίσει...
-
ειπαμε..μιτο..lock it please..
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
:lol:Το θεματάκι δημιουργήθηκε, γιατι κατα κάποιο τρόπο τέθηκε θέμα συγκρισης των 2 αυτοκινήτων στο thread που αφορά το Scirocco, σελ. 74..!! Για μένα η σύγκριση μεταξύ των 2 είναι άκυρη. Προφανώς ομως απ΄οτι διαπιστώνεται κι εδω, υπάρχουν κάποιοι που θα τα συγκρίνανε, οπότε το τί πιστέυω εγω, περισσεύει...! Ας αφήσουμε λοιπόν τον κόσμο ν΄αποφασίσει...
Σύγκριση στα ίδια λεφτά, παίζει μόνο Scirocco 122 στη βασική έκδοση, με πλούσια MiTo.
Αν και κατά τη γνώμη μου η ΣΩΣΤΗ έκδοση του Σιρόκο είναι αυτή η 122, η λογική λέει ότι θέλεις και 1-2 εξτρά που θα σηκώσουν την τιμή του στα 23+. Ενώ για MiTo, με 20k είσαι ΟΚ. Το θέμα όμως είναι ότι μιλάμε για αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας. Σουπερμίνι η MiTo, μικρομεσαίο το Σιρόκο. Πιο γρήγορη η MiTo, πιο ολοκληρωμένο σαν πακέτο το Σιρόκο.
Προσωπικά, θα έπαιρνα GP Abarth και τα ρέστα βενζίνες
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Προσωπικά, θα έπαιρνα GP Abarth και τα ρέστα βενζίνεςΣπύρο επειδή εκτιμώ τη γνώμη σου πιστεύεις ότι το GP Abarth θα είναι ανώτερο οδηγικά από το αντίστοιχο σε επιδόσεις scirocco?? Ή η επιλογή σου βασίζεται σε οικονομικά κριτήρια;
Με κάθε επιφύλαξη φυσικά αφού δε γνωρίζω αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Προσωπικά, θα έπαιρνα GP Abarth και τα ρέστα βενζίνες
Σπύρο επειδή εκτιμώ τη γνώμη σου πιστεύεις ότι το GP Abarth θα είναι ανώτερο οδηγικά από το αντίστοιχο σε επιδόσεις scirocco?? Ή η επιλογή σου βασίζεται σε οικονομικά κριτήρια;
Με κάθε επιφύλαξη φυσικά αφού δε γνωρίζω αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο.Ανώτερο δεν είναι, από πλευράς οδηγικής αίσθησης. Ανώτερο σε αποτελεσματικότητα είναι σίγουρα, μιλάμε για απίστευτη πρόσφυση παντού και, βέβαια, 30 άλογα περισσότερα.
... και 4 χιλιάρικα λιγότερα
-
Έχει καλύτερη πρόσφυση το G.Punto από το scirrocco?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχει καλύτερη πρόσφυση το G.Punto από το scirrocco?Είναι πιο ουδέτερο, αν θες να είμαι πιο ακριβής. Οι μπροστινοί τροχοί θέλουν σεβασμό και στα δυο, τούρμπο είναι. Η ουσία είναι ότι στρίβεις με περισσότερα πριν ξεκολλήσει οποιοσδήποτε τροχός από την άσφαλτο. Το ωραίο με το GP είναι ότι στα λεφτά ενός καλά εξοπλισμένου Σιρόκο 122 παίρνεις Esse Esse, το οποίο είναι αλλού πραγματικά.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Έχει καλύτερη πρόσφυση το G.Punto από το scirrocco?
Είναι πιο ουδέτερο, αν θες να είμαι πιο ακριβής. Οι μπροστινοί τροχοί θέλουν σεβασμό και στα δυο, τούρμπο είναι. Η ουσία είναι ότι στρίβεις με περισσότερα πριν ξεκολλήσει οποιοσδήποτε τροχός από την άσφαλτο. Το ωραίο με το GP είναι ότι στα λεφτά ενός καλά εξοπλισμένου Σιρόκο 122 παίρνεις Esse Esse, το οποίο είναι αλλού πραγματικά.
και το ψιλοθαψιμο που εφαγε απο αλλο περιοδικο λογω ESP?
μιλαω για αποτελεσματικοτητα
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Επισης να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ Alfa Romeo GT και Scirocco οπως καποιοι εγραψαν εδω μεσα ,γιατι το ενα ειναι αυθεντικο κουπε , και το αλλο στην ουσια ειναι ενα Hatchback που το ονομασαν κουπε.. ελεος δηλαδη.Για να μην πω για την εμφανιση.Το scirocco μπροστα στην GT ειναι μια αηδια και μιση κατα τη γνωμη μου παντα.Αντε να ξεκινησουν οι μαχες...
beauty is not enough, όπως έλεγε και η άλφα στη διαφήμιση
Σωστο αλλα εμενα θελω να μου αρεσει το ιδιο το αυτοκινητο και οχι τι υπαρχει πισω απο το αυτοκινητο( μεχρι καποια ορια εννοειται).Αν στοχος μου ηταν οι χωροι ή η ποιοτητα ή οι επιδοσεις , τοτε θα επαιρνα το Scirocco με κλειστα ματια αλλα τα εχω ξεπερασει πια αυτα και δεν με ενδιαφερει πια αν το ταδε αμαξι θα με περασει στη ευθεια η αν το αλλο αμαξι παει καλυτερα στις στροφες...Θελω το αμαξι να μου αρεσει και τπτ αλλο.
παρε μια Μιτο με 78 αλογα να γλυτωσεις και λεφτα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
στα λεφτά ενός καλά εξοπλισμένου Σιρόκο 122 παίρνεις Esse Esse, το οποίο είναι αλλού πραγματικά.Εδώ τελειώνουν όλα.-
-
Με τη λογική της (περίπου) παραπλήσιας τιμής mito 1.4 155 ps και scirocco 1.4 122 ps η πρώτη στα χαρτιά είναι πιο γρήγορη και φαντάζομαι πιό άμεση οδηγικά άρα μάλλον mito η επιλογή
Με τη λογική σύγκρισης ομοίων κινητήρων mito και scirocco στα 160 άλογα χωρίς να έχω οδηγήσει το scirocco (σύντομα όμως θα γίνει και αυτό) φαντάζομαι πως λίγο ο πιο δυνατός κινητήρας λίγο το καλύτερο πάτημα λόγω αυξημένων μετατροχίων δίνουν προβάδισμα στο scirocco. Βέβαια με λίγη υπομονή θα έρθει και η mito με τα 120 ps η οποία θα είναι και κατά πολύ φθηνότερη από το 'αντίστοιχο' scirocco
Με τη δική μου λογική είναι σχεδόν παράλογο ένας άνθρωπος που σοβαρά σκέφτεται να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και δεν διατυπώνει απλά θεωρίες να επιλέξει χωρίς να λάβει υπόψη τις ανάγκες και τα θέλω του. Αν το κάνει αυτό πρώτα καταλήγει σε κατηγορία αυτοκινήτου που τον ικανοποιεί και μετά συγκρίνει χρήματα, επιδόσεις κτλ, άρα για μένα τα δύο αυτοκίνητα δεν μπορεί να συγκριθούν μεταξύ τους, το σιρόκο παίζει στην κατηγορία του άστρα gtc και megane coupe άντε και με rx8, η mito παίζει με τα φιλαράκια της πεζώ 207 gt, corsa gsi κτλ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Επισης να πω οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ Alfa Romeo GT και Scirocco οπως καποιοι εγραψαν εδω μεσα ,γιατι το ενα ειναι αυθεντικο κουπε , και το αλλο στην ουσια ειναι ενα Hatchback που το ονομασαν κουπε.. ελεος δηλαδη.Για να μην πω για την εμφανιση.Το scirocco μπροστα στην GT ειναι μια αηδια και μιση κατα τη γνωμη μου παντα.Αντε να ξεκινησουν οι μαχες...
beauty is not enough, όπως έλεγε και η άλφα στη διαφήμιση
Σωστο αλλα εμενα θελω να μου αρεσει το ιδιο το αυτοκινητο και οχι τι υπαρχει πισω απο το αυτοκινητο( μεχρι καποια ορια εννοειται).Αν στοχος μου ηταν οι χωροι ή η ποιοτητα ή οι επιδοσεις , τοτε θα επαιρνα το Scirocco με κλειστα ματια αλλα τα εχω ξεπερασει πια αυτα και δεν με ενδιαφερει πια αν το ταδε αμαξι θα με περασει στη ευθεια η αν το αλλο αμαξι παει καλυτερα στις στροφες...Θελω το αμαξι να μου αρεσει και τπτ αλλο.
παρε μια Μιτο με 78 αλογα να γλυτωσεις και λεφτα
Ειπαμε , εχουμε και καποια ορια.Που να πας με 78 αλογα?Ουτε μηχανακι που λεει ο λογος δεν θα μπορεις να προσπερασεις...Παντως τα 140 αλογα που εχει η GT στη βασικη εκδοση εμενα μου ειναι αρκετα καλα , αν αυτο εννοεις...
-
Είναι δυο αυτοκινητα συγκρισιμα?
Το ένα βασίζετε στο πάτωμα του golf και το άλλο στου punto.
Oυσιαστικά είναι ανήκουν σε ανόμοιες κατηγορίες. -
ουτε και γω πολυκαταλαβαινω το συγκριτικο... φυσικα θα εχει χαβαλε αλλα να δουμε και τι αλλο θα συγκρινουμε μετα...rafale vs lafayette?
Ποιό απο τα 2 είναι πιο καλό συνολικά;; Scirocco ή Mito;