-
Μην μπερδεύεις την ιπποδύναμη με την ροπή.
-
ναι εχεις δικιο(για ιππους/ροπες)..τεσπα το αποτελεσμα μετραει
θα ηταν παντως οπλο με τα ολα του αν ειχε τουρμπο και θα ηταν με διαφορα Η προταση(αφου φτανει ετσι κι αλλιως τα @@μημενα 2000 κυβικα!!).
το corsa δε ξερω τι κανει στις στροφες,αλλα ετσι οπως ανοιγει με εχει εντυπωσιασει!!!και ο 1,6 twinscroll σε σχεση με τον προκατοχο του στα ΜΙΝΙ καμια σχεση
-
Μπα, εγώ προτιμώ ατμόσφαιρα για hardcore στριφτερή βόμβα. Για all around χρήση (και κοντράδικη) το σαλιγκάρι είναι σαφώς καλύτερο.
-
το turbo lag στη στροφη ειναι πιο hardcore-ια
-
Δεν υπάρχει μοτέρ με μεγαλύτερο turbo lag από ατμοσφαιρικό.
-
ενταξει με ταπωσες!!! και πρεπει να φυγω κιολας...
-
Σχετικά με την παθητική ασφάλεια:
Το ανθρώπινο σώμα δεν αντέχει σε ακαριαίες επιβραδύνσεις από τα 80 km/h. Φυσικά η κατασκευή του αμαξώματος με ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης φροντίζει να αυξάνει την ταχύτητα αυτή για το αυτοκίνητο. Βέβαια κανένα αυτοκίνητο δρόμου δεν έχει την ασφάλεια μονοθέσιου F1 ούτε καν πλησιάζει αυτή ενός WRC... Όμως όσο περισσότερη είναι η παθητική ασφάλεια τόσο το καλύτερο κι εγώ πάντα θα κυνηγάω την υψηλότερη βαθμολογία.
Το ζήτημα του τετρακίνητου εγκαταλείφθηκε νωρίς από τα πρώτα μηνύματα του θέματος. Ξεκίνησα ορμώμενος από το Octavia GT. Είδα αρκετά μοντέλα μόνος μου αλλά δε βρήκα τετρακίνητο... Άνοιξα το θέμα για να εξαντλήσω όλες τις πηγές χωρίς να περιμένω πολλά και πλέον συνεχίζουμε σε αναζήτηση δικήνητου.
Τα κριτήρια μου:
1. Ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Όσο το δυνατόν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, κρατήματα, ισχυρά φρένα, άρτια λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και τέλος στιβαρό αμάξωμα έρχονται πρώτα στη λίστα μου.
2. Επιδόσεις κινητήρα ο οποίος δε θα ξεπερνά τα 2.000 κ.εκ. Υπάρχει και το τεκμήριο βλέπετε καθώς και το θέμα κατανάλωσης.
3. Προτιμώ τα sedan. Δε θα με χάλαγε και κανένα ωραίο hatchback. Τα πολύ μικρά όμως π.χ. Corsa ή μπαουλοειδή όπως το Leon Cupra δε μ' αρέσουν και πολύ (για να μην πω καθόλου).
Για το Astra OPC ποια είναι η γνώμη σας;
-
Το Astra OPC το διάλεξες επειδή έχει χαμηλή κατανάλωση;
-
Υπάρχει ένας μύθος ότι η όπελ ίδρυσε την υποστροφή και υπάρχει επιβεβαίωση ότι το οπισι ανέλαβε να τη διαδώσει στον κόσμο
κινητήρας πολύ πάνω από πλαίσιο οπότε απορρίπτεται...
Να κάνω μία ερώτηση? το προηγούμενο σου άμαξι πόσα άλογα είχε? Γιατί εάν μιλάμε για κάτι πολύ αδύναμο, δεν είναι ανάγκη να τρέχεις να ξεπεράσεις τα 200 άλογα μιας και επικίνδυνο θα είναι και με αρκετά λιγότερα θα είσαι ευχαριστημένος...
-
Ρωτας τους αλλους για το OPC που δεν ειναι κατοχοι να σου πουν την γνωμη τους?
Τι ειναι το OPC?
Μια χυτρα ταχυτητας. Αν σου κανει αυτο καλως -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το Astra OPC το διάλεξες επειδή έχει χαμηλή κατανάλωση;Το Escort έχει αρκετά υψηλή κατανάλωση. Αργότερα ίσως επανέλθω με νούμερα...
Υπάρχει ένας μύθος ότι η όπελ ίδρυσε την υποστροφή και υπάρχει επιβεβαίωση ότι το οπισι ανέλαβε να τη διαδώσει στον κόσμο
κινητήρας πολύ πάνω από πλαίσιο οπότε απορρίπτεται...
Να κάνω μία ερώτηση? το προηγούμενο σου άμαξι πόσα άλογα είχε? Γιατί εάν μιλάμε για κάτι πολύ αδύναμο, δεν είναι ανάγκη να τρέχεις να ξεπεράσεις τα 200 άλογα μιας και επικίνδυνο θα είναι και με αρκετά λιγότερα θα είσαι ευχαριστημένος...
Το Escort έχει μόνο 75 στα 1150+ κιλά. Έχω οδηγήσει και Smart ForFour γύρω στα 100 (δε θυμάμαι αν ήταν με τα 95 ή τα 105) άλογα το οποίο είναι και καμιά 200αριά κιλά ελαφρύτερο, αλλά σίγουρα θέλω αρκετά περισσότερη επιτάχυνση από αυτή του Smart.
Επίσης σίγουρα δε με ενδιαφέρει αν τα άλογα είναι 180, 200 ή 240. Αν θα έχω 5 δέκατα λιγότερα στα 0-100 μου είναι αδιάφορο. Το διευκρινίζω εδώ γιατί όπως γράφω μέχρι τώρα ίσως να μην το άφησα να φανεί ή ακόμη χειρότερα να έδειξα το αντίθετο. Το είπα και πάλι πρώτα η οδηγική συμπεριφορά μαζί με την παθητική ασφάλεια. Επιπλέον σήμερα πρόσεξα ότι το OPC είναι τρίθυρο. Με ενδιαφέρουν πρώτ' απ' όλα τετράθυρα μοντέλα και μετά πεντάθυρα. Δε σκοπεύω για κάποιες παραπάνω επιδόσεις να θυσιάσω άνεση. Οπότε μόνο και μόνο γι' αυτό το απορρίπτω.
Σχετικά με την ασφάλεια θεωρώ πολύ πιο επικίνδυνο το Escort. Μία προσπέραση που γίνεται χωρίς κεκτημένη ταχύτητα επιταχύνοντας πίσω από το αυτοκίνητο που προπορεύεται σημαίνει δυστυχώς αρκετή ώρα στο αντίθετο ρεύμα. Οπότε ή πρέπει να έχει κανείς μεγάλη υπομονή ώστε να προσπεράσει όταν υπάρχει χώρος ή να παίρνει μεγάλα ρίσκα. Πάντως σε κάθε προσπέραση χρησιμοποιείς σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο όση επιτάχυνση έχει οπότε δε σου μένει άλλη για να χρησιμοποιήσεις αν έχει γίνει αρχικά λάθος εκτίμηση.
Ένα γρήγορο (δε μιλάω για supercars βέβαια με 500 ή παραπάνω άλογα) και καλά στημένο αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο αν το υπερεκτιμήσεις. Αν ο οδηγός ερμηνεύσει τα καλά κρατήματα ως 'δε βγαίνει με τίποτα από την πορεία του', τα καλά φρένα ως 'ότι και να γίνει θα προλάβω να σταματήσω' και τα 300 km/h της τελικής του ως ασφαλή ταχύτητα ε είναι καταδικασμένος. Κάθε αυτοκίνητο έχει τα όρια του και όποιος νομίσει ότι μπορεί να τα ξεπεράσει θα την πατήσει. Όσο υψηλότερα είναι τα όρια είναι καλύτερα υπό την προϋπόθεση ότι ο οδηγός θα το χειρίζεται με σύνεση. Υπάρχουν ακόμη και τα ηλεκτρονικά που βοηθούν και παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί και ο άριστος οδηγός δεν είναι αλάνθαστος ούτε είναι πάντα στην ίδια φυσική κατάσταση. Τέλος αν δώσει κανείς χρόνο ώστε να μάθει το αυτοκίνητό του και δε βιαστεί να εκμεταλλευτεί άμεσα στο έπακρο τις δυνατότητες του αργά ή γρήγορα θα το μάθει αρκετά καλά.
Σχετικά με τα Astra. Για ποιες εκδόσεις του τα κρατήματα είναι υποδεέστερα του κινητήρα του; Φυσικά είμαι ανοικτός και σε εναλλακτικές προτάσεις.
Ρωτας τους αλλους για το OPC που δεν ειναι κατοχοι να σου πουν την γνωμη τους?
Τι ειναι το OPC?
Μια χυτρα ταχυτητας. Αν σου κανει αυτο καλωςΤι εννοείς ρωτάω όσους δεν είναι κάτοχοι; Σε forum γράφω. Μπορεί να απαντήσει όποιος θέλει. Θα προτιμούσα να μου απαντήσει όποιος το έχει ή ακόμη καλύτερα από όσους το έχουν όποιος αντιλαμβάνεται καλύτερα την αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο και τα όρια του. Αλλά δεν είναι στο χέρι μου ποιος θα μου απαντήσει ούτε μπορώ να απαγορεύσω στους μη κατόχους να πουν τη γνώμη τους.
-
Αν κοιτάς για Astra OPC, κοίτα και για Golf V 2.0 GTi. Αν βρεις κάποιο από τα τελευταία που υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα, σε χρώμα και εξοπλισμό που σου αρέσει, θα το πάρεις και με μια έκπτωση 1200+ € . Ίσως σε συμφέρει.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν κοιτάς για Astra OPC, κοίτα και για Golf V 2.0 GTi. Αν βρεις κάποιο από τα τελευταία που υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα, σε χρώμα και εξοπλισμό που σου αρέσει, θα το πάρεις και με μια έκπτωση 1200+ € . Ίσως σε συμφέρει.Μπα δεν κοιτάω για OPC. Μία ματιά απλά έριξα. Μόνο και μόνο το ότι είναι τρίθυρο με χαλάει. Επίσης αν οι φήμες για τα κρατήματα του αληθεύουν - δε μπορώ να τις επιβεβαιώσω ή να τις διαψεύσω ο ίδιος πάντως τις έχω ακούσει και εκτός forum - δεν έχω κανένα λόγω να το ψάξω περισσότερο.
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Αν κοιτάς για Astra OPC, κοίτα και για Golf V 2.0 GTi. Αν βρεις κάποιο από τα τελευταία που υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα, σε χρώμα και εξοπλισμό που σου αρέσει, θα το πάρεις και με μια έκπτωση 1200+ € . Ίσως σε συμφέρει.
Μπα δεν κοιτάω για OPC. Μία ματιά απλά έριξα. Μόνο και μόνο το ότι είναι τρίθυρο με χαλάει. Επίσης αν οι φήμες για τα κρατήματα του αληθεύουν - δε μπορώ να τις επιβεβαιώσω ή να τις διαψεύσω ο ίδιος πάντως τις έχω ακούσει και εκτός forum - δεν έχω κανένα λόγω να το ψάξω περισσότερο.
Για το Golf GTi σου έλεγα που βγαίνει και σε 5θυρο.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν κοιτάς για Astra OPC, κοίτα και για Golf V 2.0 GTi. Αν βρεις κάποιο από τα τελευταία που υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα, σε χρώμα και εξοπλισμό που σου αρέσει, θα το πάρεις και με μια έκπτωση 1200+ € . Ίσως σε συμφέρει.
Μπα δεν κοιτάω για OPC. Μία ματιά απλά έριξα. Μόνο και μόνο το ότι είναι τρίθυρο με χαλάει. Επίσης αν οι φήμες για τα κρατήματα του αληθεύουν - δε μπορώ να τις επιβεβαιώσω ή να τις διαψεύσω ο ίδιος πάντως τις έχω ακούσει και εκτός forum - δεν έχω κανένα λόγω να το ψάξω περισσότερο.
Για το Golf GTi σου έλεγα που βγαίνει και σε 5θυρο.
Θα ρίξω μια ματιά να δω τι εξοπλισμό έχει. Αλήθεια για ποιον κινητήρα των Golf έχουν ακουστεί άσχημα λόγια;
-
Για τον κινητήρα W12
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για τον κινητήρα W12Εννοώ για προβλήματα!
Για τον TSI ή κάνω λάθος; -
Octavia 5 1.8 TSi 160PS + ESP.
Δυνατό, ευρύχωρο, ποιοτικό, ασφαλές. Και πολύ καλή τιμή.
Τα ρέστα σε ταξίδια. -
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Octavia 5 1.8 TSi 160PS + ESP.
Δυνατό, ευρύχωρο, ποιοτικό, ασφαλές. Και πολύ καλή τιμή.
Τα ρέστα σε ταξίδια.Υπάρχει και η 5 GT. Αλλά τα 4 αστέρια (http://www.euroncap.com/tests/skoda_oct ... 4/206.aspx) κάπως μου χτυπάνε. Eιδικά όταν υπάρχουν μοντέλα με μικρότερο αμάξωμα και καλύτερη βαθμολογία (http://www.euroncap.com/tests/vw_golf_2004/196.aspx).
-
Insignia 2,0 T 220ps AWD Edition 30.000 €
Τετρακίνητα sport μοντέλα