-
μια ερωτηση και απο μένα
συνεχίζεις να βάζεις 100αρα βενζίνη?
είδες διαφορά στην απόδοση?
γιατί ο κατασκευαστής προτείνει 95αρα. -
Τωρα μετα απο 3 γεμισματα με 100αρα θα ξαναβαλω 95αρα σημερα και θα αναφερω αν δω διαφορες σε επιδοσεις οικονομια λειτουργια κινητηρα κ.τ.λ.
Ο κατασκευαστης προτεινει 98αρα αλλα δυστηχως εδω δεν εχουμε τετοιο πραγμα!
Λεει ομως ο κατασκευαστης οτι δεν υπαρχει προβλημα αμα βαζουμε 95αρα πραγμα το οποιο επιβεβαιωνω μια που ολο το στρωσιμο το εκανα με V-Power δηλαδη 95αρα και δεν ενιωσα κατι περιεργο στην λειτουργια του κινητηρα. -
η 98αρα εξαφανίστηκε απο την αγορά σε μια νύχτα !!
στα περισσότερα αυτοκίνητα ο κατασκευαστής προτείνει 98αρα, αλλά επειδή αμα την βρείς μου!!
γι΄ αυτό αναγκαζόμαστε να βάζουμε 95αρα, και δεν είμαστε και σίγουροι ότι έχει 95 οκτάνια, μπορεί να λείπουν κάποια!! συγνώμη για το
αλλά είμαι αγανακτισμένος και απο τις τιμές της βενζίνης αλλά και για την όχι σίγουρη ποιότητάς της!! -
-edit-
-
Χθες το βράδυ εντυπωσιάστηκα όταν μπήκα σε Μπράβο φίλου. Έχει εταιρικό Αουρις το οποίο έδωσε στο συνεργείο για λαμαρινοδουλειές και σαν αμάξι αντικατάστασης του έδωσαν ένα Μπράβο το οποίο αποδείχθηκε ότι ήταν τούρμπο - πολύ τραβάει για απλό 1400.
Επιταχύνει εντυπωσιακά με χαμηλές στροφές ακόμα και με 4η και ο κινητήρας είναι ήσυχος. Το αμάξι δεν έτριζε και έδινε την εντύπωση καλού αμαξιού. Άναβαν και πλαϊνά φώτα όταν έστριβε το τιμόνι. Η κονσόλα (το βράδυ) δεν μου άρεσε καθώς υπήρχαν 500 φωτιζόμενα κουμπάκια ΠΑΝΤΟΥ. Επίσης, τα μεγάλα νούμερα στο στροφόμετρο κάνουν το μάτι να συνηθίζει σ' αυτά και δυσκολεύεσαι να διαβάσεις τα μικρά νούμερα του ταχύμετρου.
-
nozomi,
η τουρμπίνα πριν να παραδώσει το πνεύμα της, είχε παρουσιάσει κάποιο άλλο πρόβλημα ή είχε 'προειδοποιήσει' με κάποιο τρόπο ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, με κάποιον θόρυβο ή πτώση απόδοσης ή κάτι άλλο? ή όλα έγιναν απότομα και ξαφνικά?
πόσα χιλιόμετρα έχει πάνω ο κινητήρας?
μήπως 'αστοχία' υλικού απο το εργοστάσιο ή είναι κάτι άλλο.
απο την φιατ, τι σας είπαν??
και αφού τον κάλυψε απόλυτα η εγγύηση, κανένα πρόβλημα πλύν το σπάσιμο που θα έφαγε ο φίλος λόγω του ότι το αυτοκίνητο είναι καινούργιο...κρίμα!!
αλλά συμβαίνει και στις καλυτερες οικογένειες¨ -
Φτου φτου φτου!!!!Μακρια απο εμας!!!!!
Ειναι το πρωτο μηχανολογικα προβλημα που ακουω για τους T-jet.Ας ηταν απλα αστοχια υλικου! -
ftskamins μην ανυσηχείς. Αν ένα εξάρτημα είναι χαλασμένο από την γραμμή παραγωγής θα αστοχήσει με την πρώτη και όχι κατόπιν εορτής. Μπορεί να αστοχήσει το μπλοκ ή η κυλινδροκεφαλή ή οτιδήποτε άλλο. Είναι θέμα πως γίνεται ο ποιοτικός έλεγχος. Η τουρμπίνες είναι της ΙΗΙ πάντως, απλώς σε κάποια βλάβη εκτείθεται η FIAT.
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Σου στελνω πισω τις βομβες που μου στειλες....
.................................................
Επομενη ερωτηση παρακαλωΣε ευχαριστώ πολύ για τις διαφωτιστικές απαντήσεις.
ΑΛΛΑ: Ξέχασα ότι έχω γυναίκα και παιδί, με πρόγραμμα για επόμενα...
Αν αγοράσω κάτι τώρα, θα είναι για πολυυυύ καιρό, κάτι σαν αγορά του αιώνα...
Η λογική άρχισε να κάνει έντονη την παρουσία της και να ωθεί για κάτι οικογενειακότερο σε μέγεθος/χαρακτήρα και οικονομικότερο σε λειτουργία, και ει δυνατόν και ασφαλέστερο. -
Παίδες μια ερώτηση: ποιός ο λόγος που το bravo έρχεται στην ελλάδα αποκλειστικά με τον 1.6 diesel των 120 αλόγων και όχι με τον 1.6 με τα 105? Νομίζω στην ευρώπη και οι 2 πωλούνται κανονικά.
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Σου στελνω πισω τις βομβες που μου στειλες....
.................................................
Επομενη ερωτηση παρακαλωΣε ευχαριστώ πολύ για τις διαφωτιστικές απαντήσεις.
ΑΛΛΑ: Ξέχασα ότι έχω γυναίκα και παιδί, με πρόγραμμα για επόμενα...
Αν αγοράσω κάτι τώρα, θα είναι για πολυυυύ καιρό, κάτι σαν αγορά του αιώνα...
Η λογική άρχισε να κάνει έντονη την παρουσία της και να ωθεί για κάτι οικογενειακότερο σε μέγεθος/χαρακτήρα και οικονομικότερο σε λειτουργία, και ει δυνατόν και ασφαλέστερο.Γι αυτο εγω το πηρα τωρα λιγο πριν αρχισω την οικογενεια και μετα θα λεω στην γυναικα...'τρελλη εισαι που θες να αλλαξουμε αμαξι...δεν εχω λεφτα!Με αυτο θα μεινουμε και απο μεσα μου θα συμπληρωνω.......' μεχρι να μπορω να παρω κατι γρηγοροτερο'
Συνεχιζοντας λοιπον το update σχετικα με το bravo να πω οτι η αλλαγη βενζινης απο 100αρα σε απλη δεν ειχε καμια διαφορα στις επιδοσεις του αυτοκινητου τουλαχισοτν σε επιπεδο αισθησης.
Για καταναλωση δεν μπορω να πω γιατι τωρα τελευταια το λιωνω και η καταναλωση ειναι στο 10,5 . Μια χαρα για τον τροπο που το παω στις νυχτερινες μου βολτιτσες
Κατα τα αλλα ολα μια χαρα(φτυστε το... )
Μια παρατηρηση που δεν ειχα κανει στην αρχη της συμβιωσης μου με το bravo μονο εχω να κανω...Το αυτοκινητο εχει ΦΡΕΝΑΡΕΣ!!!!!Τσεκαρισμενο πολλες φορες πλεον -
ftskamins και προς τους υπόλοιπους κατόχους bravo
μια ερώτηση
το αυτοκίνητο έχει επιλογή 'city' για το τιμόνι???
η ερώτηση αφορά μόνο το sport με τα 150ps.γιατί νομίζω ότι το πόσο 'βαρύ' είναι το τιμόνι καθορίζεται απο την επιλογή 'sport' που στην μία περίπτωση που σου δίνει ένα μέρος της ροπής του κινητήρα είναι 'ελαφρύ' και στην δεύτερη περίπτωση σου δίνει την μέγιστη ροπή γίνεται 'βαρύ'.
το ότι κινείται άνετα το αυτοκίνητο με 95αρα και δεν χρείάζεται 100αρα είναι ένα απο τα σύν του t-jet.
τελικά με το bravo που κάηκε η τουρμπίνα δεν είχαμε νεότερα??
τι, πως, γιατί??? -
-edit-
-
δεν υπάρχει πρόβλημα nozomi... !
αφού έλυσες αυτήν την απορία, έβαλες ένα επιπλέον λιθαράκι στην αξιοπιστία του bravo!!
και απο την στιγμή που αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση η τουρμπίνα και λειτουργεί χωρίς προβλήματα ακόμα καλύτερα! το μοναδικό πρόβλημα και τελευταίο που ακούω, ελπίζω να είναι αυτό όσον αφορά την αξιοπιστία του t-jet.
πάντως στα σημερινά αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως μάρκας, άμα είναι να βγάλει πρόβλημα το αυτοκίνητο απο ελλατωματικό υλικό, είτε μηχανολογικό είτε κυρίως ηλεκτρονικό θα στο βγάλει με το 'καλημέρα'.
υπάρχει θέμα και κόντρα μεταξύ golf tsi και bravo t-jet, αυτό είναι αλήθεια.
δεν ξέρω πως θα σταθεί το bravo t-jet απέναντι στο καινούργιο golf tsi!
όταν έρθει με το καλό θα δούμε.... θα έχει ενδιαφέρον!! -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
ftskamins και προς τους υπόλοιπους κατόχους bravo
μια ερώτηση
το αυτοκίνητο έχει επιλογή 'city' για το τιμόνι???
η ερώτηση αφορά μόνο το sport με τα 150ps.Δεν έχει city, αλλά στην θέση του έχει το κουμπάκι sport.
Χωρίς το sport, το τιμόνι είναι μαλακό και με το sport, σκληραίνει λίγο. -
ibiza 1_0
ευχαριστω για την ενημερωση.προσωπικα μου φανηκε ελαφρυ και στις δυο περιπτωσεις.
αλλά, είπαμε τα πάντα είναι υποκειμενικά. -
Μπορείτε να μου πείτε τι κατανάλωση έχει ο 120άρης σε πραγματικές συνθήκες και αν παίρνει 95άρα βενζίνη?
-
Στο τελευταίο Autobild λένε κάτι για ~9 λ/χλμ με 'βαρύ πόδι', αλλά σε 'ταξίδι'.
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Στο τελευταίο Autobild λένε κάτι για ~9 λ/χλμ με 'βαρύ πόδι', αλλά σε 'ταξίδι'.Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο!
Όταν το 100άρι το PANDA καίει κοντά στα 9-10lt/100km εντός, το bravo με τους 150ps κοντά στα 15-16,
τότε το 120άρι θα καίει κοντά στα 11-12lt εντός και κοντά στα 10lt εκτός. -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Μπορείτε να μου πείτε τι κατανάλωση έχει ο 120άρης σε πραγματικές συνθήκες και αν παίρνει 95άρα βενζίνη?Ριξε μια ματια σε αυτο το site http://www.spritmonitor.de/en/ και θα παρεις μια καλη ιδεα. Εγω απο οτι εχω δει απο τις αναφορες σε αυτο το site, η καταναλωση ειναι σε γενικες γραμμες φυσιολογικη ειδικα αμα λάβεις και υποψην την υψηλη αποδοση του κινητηρα.
Fiat Bravο 2007