-
Δεν ξέρω αλλά εγω το έχω ερωτευτεί αυτο το αυτοκίνητο...
Μόνο πλεονεκτήματα του βρίσκω...
Τρίλιτροι κορυφαίοι βενζινοκινητήρες και ντήζελ με διπλά τούρμπο,X Drive,αναρτήσεις για σεμινάριο,χώροι,στυλ,επιδόσεις...
Στα μόνα κατα είναι η τιμή,αλλά αυτο ισχύει μόνο για τους μη έχοντες και φυσικά δεν απευθύνεται εκεί...
Τι λέτε;
Αξίζει;
Εγω νομίζω πως ναι και με διαφορά!!! -
Δεν ξέρω αλλά εγω το έχω ερωτευτεί αυτο το αυτοκίνητο...
Μόνο πλεονεκτήματα του βρίσκω...
Τρίλιτροι κορυφαίοι βενζινοκινητήρες και ντήζελ με διπλά τούρμπο,X Drive,αναρτήσεις για σεμινάριο,χώροι,στυλ,επιδόσεις...
Στα μόνα κατα είναι η τιμή,αλλά αυτο ισχύει μόνο για τους μη έχοντες και φυσικά δεν απευθύνεται εκεί...
Τι λέτε;
Αξίζει;
Εγω νομίζω πως ναι και με διαφορά!!! -
Δεν ξέρω αλλά εγω το έχω ερωτευτεί αυτο το αυτοκίνητο...
Μόνο πλεονεκτήματα του βρίσκω...
Τρίλιτροι κορυφαίοι βενζινοκινητήρες και ντήζελ με διπλά τούρμπο,X Drive,αναρτήσεις για σεμινάριο,χώροι,στυλ,επιδόσεις...
Στα μόνα κατα είναι η τιμή,αλλά αυτο ισχύει μόνο για τους μη έχοντες και φυσικά δεν απευθύνεται εκεί...
Τι λέτε;
Αξίζει;
Εγω νομίζω πως ναι και με διαφορά!!! -
αφου τη παλευεις με το σχημα του...προσωπικα εν τη παλευκω καθολου..
-
Εγώ φίλε μου το έχω εδω και 2 μήνες περίπου το μόνο που θα σου πω είναι Τ Ε Λ Ε Ι Ο.
-
Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Όμως το σχήμα του είναι άθλιο και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω και το λόγω ύπαρξής του. Τζιπ δεν είναι κουπέ δεν είναι. Προφανώς και μία 3άρα ή 5άρα BMW με αντίστοιχες επιδόσεις είναι σαφέστατα καλύτερη και φθηνότερη επιλογή.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τζιπ δεν είναι κουπέ δεν είναι.Μα αυτό είναι το πλεονέκτημά του! Έχει 90% των δυνατοτήτων ενός κουπέ και το 80% ενός τζιπ (τυχαία τα ποσοστά). Πραγματικό all around.
Έτσι φαντάζομαι δλδ, δεν έχω διαβάσει κάποια δοκιμή. Λογικά πρέπει να ναι καλύτερο από μια x5 και εντός και εκτός δρόμου.
Προσωπικά με ενοχλεί μόνο το τεράστιο μέγεθος.
-
Εγώ έχω μια απορία: ποια η διαφορά στο δρόμο μια Χ6 από μια Χ5;
Δηλαδή, είναι κάπου καλύτερη η Χ6 ή απλά υπάρχει σαν εναλλακτικό σχέδιο; -
Το μεγάλο πλεονέκτημα του X6 είναι το πίσω ενεργό διαφορικό (κάτι σαν το SH-AWD της Honda). Μακάρι να το τοποθετήσουν και στα υπόλοιπα μοντέλα (πιστεύω εν καιρώ θα το κάνουν).
-
OK, αυτό όντως είναι μια σημαντική διαφορά στο δρόμο.
Αλλά, προφανώς αν το ίδιο το έβαζαν και στην Χ5, η τελευταία θα ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από την Χ6 και κατά την ταπεινή μου γνώμη πιο όμορφο και ομοιογενές.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ έχω μια απορία: ποια η διαφορά στο δρόμο μια Χ6 από μια Χ5;
Δηλαδή, είναι κάπου καλύτερη η Χ6 ή απλά υπάρχει σαν εναλλακτικό σχέδιο;Εκτός από το διαφορικό έχει και τον καλό κινητήρα της 335i έχει ακόμα πιο σπορ ανάρτηση και κάτι ψιλά χαμηλότερο κέντρο βάρους. Με άλλα λόγια είναι γενικά ταχύτερη (ευθεία και στροφές) από η Χ5, αλλά είναι άθλια... Μου θυμίζει αντιγραφή του SangYong Actyon... Αυτό από μόνο του είναι πολύ τραγικό για μια BMW.
Το είπα και πιο πριν. Στο ίδιο μαγαζί υπάρχουν εξίσου καλά αυτοκίνητα χωρίς αμφιλεγόμενη εμφάνιση και σε φθηνότερη τιμή. -
Για κάποιον λόγο το συγκεκριμένο αμάξι στο δρόμο γίνεται μισητό. Μια φορά είδα Χ6 και ήταν εκνευριστική και μόνο η ύπαρξή της σαν σχήμα και φιλοσοφία.
Αλλά αν είχα το κεφάλαιο θα την αγόραζα Α-Ν-Ε-Τ-Α
Αντί να ξηλωθώ για Cayman που είναι διθέσια χωρίς χώρους και από άνεση κολοκύθια τούμπανα, με 80 χιλιάδες θα τσίμπαγα την Χ6 335i που είναι απίστευτα ολοκληρωμένο αυτοκίνηγτο. Με την τετρακίνηση, τα διαφορικά, τα ηλεκτρονικά και την ανάρτηση που έχει σίγουρα θα ξεφτυλίζει πολλά 'καθαρά' δρομίσια σε στροφές, ο κινητήρας της είναι ποίημα, οι χώροι της καλοί, η άνεση λογικά θα κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα, έχει ύψος για να μπορείς να μπεις σε χώμα χωρίς να κόψεις ταχύτητα και έχει και πρωτότυπο σχέδιο.Όσο κι αν μου τη δίνει στα νεύρα η ματαιοδοξία 'τα-θέλα-όλα' του concept, δεν μπορώ παρά να δεχτώ ότι πρόκειται για εκπληκτικό όχημα... και ναι αν ήμουν στο οικονομικό της επίπεδο θα την προτιμούσα από οτιδήποτε άλλο.
-
Τη Χ6 πρέπει να τη δει απο κοντά κάποιος για να αισθανθεί το μεγαλείο της στην εξωτερική εμφάνιση...
Οι φωτογραφίες την αδικούν πάρα πολύ.
Η ομοιότητα και επομένως η σύγκριση με το Actyon είναι μόνο στο σχήμα.Ομως το σχήμα δεν αρκεί απο μόνο του να κάνει ένα αυτοκίνητο όμορφο ή άσχημο.Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά και εκεί η Ssang Yong έχει κάνει ένα έκτρωμα,πράγμα που δεν ισχύει στη Χ6 φυσικά.
Επίσης οι κινητήρες είναι μια σοβαρή διαφοροποίηση σε σχέση με τη Χ5 πάνω στην οποία βασίζεται η Χ6.
Τέλος το 'adaptive drive' υπάρχει μόνο στη Χ6 και φτάνει και περισσεύει για να τη διαφοροποιήσει παντελώς απο τη Χ5...
Ολα αυτά την κάνουν ένα μοναδικό αυτοκίνητο που συνδυάζει τα πάντα (επιδόσεις,χώρους,άνεση,σπορτιβ συμπεριφορά,SUV δυνατότητες,δυναμική εμφάνιση).
Μοναδικό μειονέκτημα (θεωρητικά) είναι η ύπαρξη 4 θέσεων αλλά εν προκειμένω δεν θυμάμαι παρά ελάχιστες φορές να έχω βάλει 5 άτομα μέσα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο απο αυτά που είχα,οπότε προσωπικά δεν με απασχολεί... -
Την έχω δει κι από κοντά πάντως και δεν παρατήρησα κάποιο μεγαλείο...
Μάλλον άνιση σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, σαφώς τα κλασικά SUV είναι πιο όμορφα. -
Και εγώ την έχω δει από κοντά. Ένιωσα περίεργα. Δεν μπορούσα να πιστέψω πως η BMW έβγαλε ένα τέτοιο πράμα. Ανακατεύτηκα αηδίασα, ένα τέτοιο συναίσθημα. Πρωτόγνωρο.
-
Μου αρέσει πάρα πολύ...στις φωτό έδειχεν ψιλοχάλια, αλλά από κοντά που το είδα, άλλαξα γνώμη. Αναμένω να το πάρω για Test Drive, να δώ πως πάει και εκτός δρόμου, σε σχέση με το X3.
-
Τελικά υπάρχουν οι ικανοποιημένοι απο την εμφάνιση και αυτοί που παθαίνουν ναυτία...
Εντονα συναισθήματα λοιπόν προκαλεί η Χ6...
Αυτό για μένα είναι επιτυχία και να δείτε που θα γεμίσουν οι δρόμοι και τα χιονοδρομικά αυτο το χειμώνα...
Οι Καγιέν πρέπει να ανησυχούν νομίζω... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
... (επιδόσεις,χώρους,άνεση,σπορτιβ συμπεριφορά,SUV δυνατότητες,δυναμική εμφάνιση)...Αν εξαιρέσεις το υπογραμμισμένο πιστεύω ότι όλα τα υπόλοιπα τα κάνει ποοολύ καλύτερα μια M3 Sedan. Και στο δρόμο θα λένε (οι γνώστες) να ένας 'μερακλής' ενώ στην Χ6 θα λένε (όλοι οι άλλοι, εκτός από κατόχους ανάλογων SUV) να ένα 'θύμα του marketing και των 'αναγκών' που δημιούργησαν οι ίδιες οι εταιρίες (ακούγεται ψυχολογικό λογοπαίγνιο αλλά είναι η πικρή αλήθεια) '.
Όσον αφορά τις SUV δυνατότητες αυτές αυτοακύρωνονται όταν 99 στα 100 SUV που βόσκουν στην Αθήνα έχουν ασφάλτινα λάστιχα. Δε θα ξεχάσω που είδα μια M Κλας με φουλ χωμάτινα λάστιχα, φουλ στη λάσπη και στραβωμένη τη μία μπούκα της εξάτμισης. Ο τύπος το είχε λιώσει προφανώς στα κατσάβραχα και μπράβο του. Εκτός όμως των ελαστικών χωρίς να είμαι ειδικός (αλλά σίγουρα θα επαναλάβω κάτι χιλιοειπωμένο) θεωρώ ότι ένα Τζίμνυ ή ένα Τέριος θα τη φτάσει την κορυφη. Η Χ6 είναι σίγουρο ότι λόγω βάρους και όγκου κάπου θα σταματήσει. Υπάρχει εδώ το αντεπιχείρημα ότι 'δε θέλω πολύ χώμα, ίσα ίσα μια παραλία'. Εεε αυτό πιστέψτε με το κάνει και ένα οποιοδήποτε ταπεινό αυτοκινητάκι.Δεν χρειάζονται τα υπερεξελιγμένα ηλεκτρονικά της Χ6 ή το ύψος το τρελλό. Η ακόμη καλύτερα από το να πάρεις ένα Χ6 πάρε ένα πολυτελείας σενταν (530 π.χ.) και με τα ρέστα πάρε και ένα Τεριος φόρα του τα χωμάτινα και το καλοκαίρι κινήσου με αυτό. Άσε τη 'φιγούρα' στο γκαράζ και ανακάλυψε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νέα μέρη.
Δεν τα γράφω αυτά με υποτιμητικό τόνο ούτε για κατόχους ούτε για μελλοντικούς τέτοιους. Αλλα πραγματικά θεωρώ αυτά τα οχήματα 'περιττα' για τον κόσμο μας. Δεν είμαι οικολόγος αλλά συμφωνώ σε μια φράση του Κλαρκσον σε μια παρουσίαση ενός Χοτ Χατς το σύγκρινε αρχικά με ένα μεγάλο Σουβ και ήθελε τελειώνοντας το τεστ να κρίνει αν μπορεί ενα χοτ χατς να κάνει τα ίδια πράγματα. Το τεστ τελείωνε κάπως έτσι 'save the planet, get one of these'. Αγγλοσαξωνικό χιούμορ μεν αλλα είναι και η αλήθεια.
Να προσθέσω επίσης κλείνονατς και μερικά άλλα αρνητικά τους :
-
δεν μπορείς να δεις από μέσα τους στην εθνική για να έχεις μια εικόνα τι γίνεται πιο μπροστά(το ίδιο συμβαίνει και με ένα φορτηγό θα πεί κάποιος. Ακριβώς αυτό εννοούσα. Πολλαπλασιαστηκαν τα φορτηγά στην εθνική μέσα σε μια δεκαετία.
-
Στην προσπεράση τους βγαίνεις χαλάρα στο αντίθετο ρεύμα ακόμη και αν δεν πρέπει, λόγω πλάτους.
-
Πιάνουν 1.5 θέση παρκαρίσματος.
-
Για να φτάσεις Θεσσαλονίκη με λίγο πάτημα θέλεις περίπου 100-120 λίτρα βενζίνης. Ήτοι 120-150 ευρώπουλα. Δε παίρνεις το αεροπλάνο καλύτερα?
-
Θέλεις περίπου 2-2.5 χιλιάρικα για να αλλάξεις λάστιχα (μη μου πει κάποιος ότι τόσα θέλεις και σε μια Πόρσε γιατί εδώ δε μιλάμε για σπορ οχήματα!)
-
Στο πλυντήριο ο αλλοδαπός υπάλληλος σε χρεώνει +2 ευρώ (εε εντάξει δε μου το λένε ευθέως τι με θεωρούν αλλά πλαγίως)
-
Αυτή η αυτοκρατορική θέση οδήγησης σίγουρα θα γοήτευε τον Ξέρξη αν ζούσε αλλά ακόμη πιο σίγουρα μάλλον προκαλεί απέχθεια σε ανθρώπους που χαίρονται να οδηγούν . Πιο απλά δε μπορείς να κάνεις σπορ οδήγηση από εκεί πάνω.
-
ικανοποιεί μεν το εγώ μου αλλά εν τέλει αυτή είναι η πεμπτουσία? Και πόσο κοστίζει εν τέλει αυτό το 'Εγώ' ?
Για να κλείσω μην έρθει ο mango και με κυνηγάει, το όχημα είναι state of technology αλλά για μένα απέχει πάρα πολύ από το να χαρακτηριστεί σπορ και προσωπικά δε μου προκαλεί καμία συγκίνηση. Όπως συνέβη και με την Καγιέν αν δεν είχε αυτό το σήμα στο καπό θα είχαν πέσει πολλά γιαούρτια...
Υ.Γ. : το ότι προκαλεί αντικρουόμενα συναισθήματα προσωπικά το θεωρώ μειονέκτημα και όχι προτέρημα. Και το μεγκαν τα ίδια προκαλούσε και τώρα η Ρενό προσπαθεί να το ξεχάσει. Αλλά το έγραψα και πιο πάνω, εδώ έχουμε την έλικα η οποία και σκ@τά με αυτοκινήτου μορφή να πουλούσε για ντεκόρ στο σαλόνι θα πουλούσε χιλιάδες κομμάτια. Όσο του αναλογεί του καθενός μας ας κάνουμε τον κόσμο μας πιο όμορφο και πιο πρακτικό ! (καλά μιλάμε με το τελευταίο σίγουρο το έχω το νομπελ ειρήνης! )
-
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Όπως συνέβη και με την Καγιέν αν δεν είχε αυτό το σήμα στο καπό θα είχαν πέσει πολλά γιαούρτια...
Το αντίθετο θα έλεγα: πολλοί θέλουν να ...γιαουρτώσουν την Cayenne, λόγω του...σήματος και μόνο!
Το αδελφό Tuareg που είναι το ίδιο αυτοκίνητο, δεν ...ξεσηκώνει τέτοια πάθη, σε σχέση με την...απλώς ακριβότερη και πιο...μουράτη Cayenne.Είμαι σίγουρος επίσης, πως πολλοί από αυτούς που ...σιχτιρίζουν τους κατόχους τέτοιων οχημάτων, θ'αγόραζαν αβλεπί ένα, αν είχαν τα λεφτά να το κάνουν, ειλικρινά δεν έχω δει πολλούς αντικονφορμιστές πλούσιους που να ζούνε στο Νεπάλ και να κάνουν έρωτα και όχι πόλεμο...
Κι εντάξει, αν ήταν και καυλόγκαζοι, μπορεί να είχαν και μια Μ3 στο γκαράζ, αλλά θα είχαν και μια Cayenne στην συζυγο να πάει τα παιδια στο σχολείο (και ταυτόχρονα να μην γκρινιάζει! ).
Δεν ξέρω για σας, εγώ σαν διεφθαρμένο γουρούνι που είμαι, αν μου περίσσευαν (ΠΟΛΥ όμως! ), κάτι τέτοιο θα έκανα: ένα Cayenn-οειδές SUV για την σύζυγο και μια Carrera 2s για μένα (θα έπαιρνα και GTR ή Οctavia, αλλά είναι που θέλω να πάω και στα μπουζούκια και θα έχω πρόβλημα με το παρκάρισμα! ).
-
Ωραίο ποστ !
Έχω όμως τουλάχιστον 2 παραδείγματα οι οποίοι τα είχαν και τα παραείχαν και πήγανε αλλού μακρία από Σουβ (ο ένας με συμβουλή μου). Μη μπερδεύουμε το ακριβό με το ωραίο και το 'ΟΚ' ! Τώρα μάλιστα προσπαθώ να 'σώσω' και έναν τρίτο!
Συμπλήρωση στα λεγομενά σου. Το Τουαρεγκ είναι απλά αδιάφορο, το Καγιεν είναι από τα **ασχημότερα **αυτοκίνητα που κυκλοφορούν (και ΔΕΝ έχω φθόνο για Πόρσε. Ολες τις υπόλοιπες τις θαυμάζω και σαν οχήματα και σαν εμφάνιση.)
BMW X6 Sports Activity Coupe [+ Δημοσκόπηση]