Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 316 ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 316 ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 3 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    189
    1150
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      micz last edited by

      Μπορεί να έχετε χίλια δίκια, αλλά και εσείς κάνετε κάτι που δεν είναι σωστό κατά τη γνώμη μου.
      Κατακρίνετε και καταδικάζετε όσους παίρνουν αυτά τα αμάξια (και το ίδιο το αμάξι μόνο και μόνο γιατί είναι αργό για τα χρήματα που κοστίζει) γνωρίζοντας μόνο ένα χαρακτηριστικό τους, ότι τα επιλέγουν και βγάζετε συμπεράσματα του στυλ ''ο ελληνάρας που θέλει να μπει στο μάτι του γείτονα, ο μακάκας που πάει και δίνει τόσα λεφτά για 316 κλπ κλπ''.
      Το 316 όμως έχει μια τεχνολογία πίσω του να επιδείξει (eficient dynamics, χαμηλούς ρύπους σε σχέση με πολλά άλλα αντίστοιχα, κλπ), η οποία από κάπου πρέπει να πληρωθεί (υπάρχει μια έρευνα και τεχνολογία από πίσω). Και μην πείτε για μάρκετινγκ κλπ (που και αυτό πληρώνεται) γιατί όντως η τεχνολογία αυτή έχει αποτελέσματα (υπάρχουν και έρευνες περιοδικών για τα πιο οικονομικά αμάξια αλλά και από προσωπική εμπειρία).
      Ούτε ό άλλος επιλέγει αμάξι για να τρέχει και να ''δείχνεται'' στον άλλον. Γιατί όλοι εσείς που κατακρίνετε το αμάξι και όσους το αγοράζουν κάνετε ακριβώς αυτό που οι ίδιοι κατακρίνετε για διαφορετικό λόγο. Τρέχετε να περάσετε το 316 για να αποδείξετε πόσο μ@λ@κ@ς είναι ο κάτοχός του που το αγόρασε και δεν αγόρασε κάτι άλλο. Γιατί και αυτό συμβαίνει στις περισσότερες των περιπτώσεων.
      Επομένως μην κατακρίνουμε όποιον παίρνει τέτοια αμάξια γιατί εμείς μπορεί να αποδειχτεί σε άλλες περιπτώσεις (ή σε άλλου είδους επιλογές μας) ότι μπορεί να είμαστε πιο μακάκες από αυτόν που αγοράζει 316. Η γενίκευση δεν είναι καθόλου σωστή (σε όλα τα πράγματα) αν δεν γνωρίζεις και άλλα στοιχεία προκειμένου να έχεις ολοκληρωμένη άποψη.
      Και στο κάτω κάτω, όλοι ώριμοι είμαστε και αγοράζουμε αυτό που θέλουμε χωρίς να μας αναγκάζει κανένας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cctop last edited by

        Ο χρήστης MICZ έγραψε:
        Μπορεί να έχετε χίλια δίκια, αλλά και εσείς κάνετε κάτι που δεν είναι σωστό κατά τη γνώμη μου.
        Κατακρίνετε και καταδικάζετε όσους παίρνουν αυτά τα αμάξια (και το ίδιο το αμάξι μόνο και μόνο γιατί είναι αργό για τα χρήματα που κοστίζει) γνωρίζοντας μόνο ένα χαρακτηριστικό τους, ότι τα επιλέγουν και βγάζετε συμπεράσματα του στυλ ''ο ελληνάρας που θέλει να μπει στο μάτι του γείτονα, ο μακάκας που πάει και δίνει τόσα λεφτά για 316 κλπ κλπ''.
        Το 316 όμως έχει μια τεχνολογία πίσω του να επιδείξει (eficient dynamics, χαμηλούς ρύπους σε σχέση με πολλά άλλα αντίστοιχα, κλπ), η οποία από κάπου πρέπει να πληρωθεί (υπάρχει μια έρευνα και τεχνολογία από πίσω). Και μην πείτε για μάρκετινγκ κλπ (που και αυτό πληρώνεται) γιατί όντως η τεχνολογία αυτή έχει αποτελέσματα (υπάρχουν και έρευνες περιοδικών για τα πιο οικονομικά αμάξια αλλά και από προσωπική εμπειρία).
        Ούτε ό άλλος επιλέγει αμάξι για να τρέχει και να ''δείχνεται'' στον άλλον. Γιατί όλοι εσείς που κατακρίνετε το αμάξι και όσους το αγοράζουν κάνετε ακριβώς αυτό που οι ίδιοι κατακρίνετε για διαφορετικό λόγο. Τρέχετε να περάσετε το 316 για να αποδείξετε πόσο μ@λ@κ@ς είναι ο κάτοχός του που το αγόρασε και δεν αγόρασε κάτι άλλο. Γιατί και αυτό συμβαίνει στις περισσότερες των περιπτώσεων.
        Επομένως μην κατακρίνουμε όποιον παίρνει τέτοια αμάξια γιατί εμείς μπορεί να αποδειχτεί σε άλλες περιπτώσεις (ή σε άλλου είδους επιλογές μας) ότι μπορεί να είμαστε πιο μακάκες από αυτόν που αγοράζει 316. Η γενίκευση δεν είναι καθόλου σωστή (σε όλα τα πράγματα) αν δεν γνωρίζεις και άλλα στοιχεία προκειμένου να έχεις ολοκληρωμένη άποψη.
        Και στο κάτω κάτω, όλοι ώριμοι είμαστε και αγοράζουμε αυτό που θέλουμε χωρίς να μας αναγκάζει κανένας.

        Αγαπητέ βασικά εγώ που δημοσίευσα και το αρχικό κείμενο δε στάθηκα καθόλου στο εάν ο Έλληνας είναι μακάκας που αγοράζει την 316 ούτε στις επιδόσεις του εν λόγω αυτοκινήτου ούτε σε προτερήματα ή μειονεκτήματα του. Στάθηκα μόνο στην τιμή που πωλείται αυτή στην Ελλάδα και που είναι απαράδεκτα υψηλή σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και ανάφερα την 316 γιατί σαν 1600άρι θα έπρεπε να πωλείται σε τιμές χαμηλότερες ή ίδιες με την Ευρώπη. Οι δασμοί και λοιποί φόροι στην Ελλάδα είναι από τους χαμηλότερους στην Ευρώπη για αυτοκίνητα μέχρι 1600 κ.ε. Έτσι λοιπόν ζήτησα εξηγήσεις ουσιαστικά από την εδώ αντιπροσωπεία (έχω στείλει και email και περιμένω απάντηση και προτίνω να κάνετε όλοι σας το ίδιο) η οποία προφανέστατα κερδοσκοπεί απέναντι στον έλληνα καταναλωτή και εάν δε συμβαίνει αυτό και η απαράδεκτα υψηλή τιμή της 316 οφείλεται στους γερμανούς που πουλάνε με υψηλότερη αξία CIF στην Ελλάδα, ζητώ επίσης εξηγήσεις από αυτούς.
        Προφανώς μας έχουν πάρει χαμπάρι ότι εμείς εδώ είμαστε μπανανία και όλοι προσπαθούν να κερδοσκοπήσουν εις βάρος μας. Και όπως ανέφερα παραπάνω αυτό είναι ένα γενικότερο φαινόμενο που δεν επικεντρώνεται μόνο στο χώρο του αυτοκινήτου αλλά σε όλα τα προϊόντα γενικώς. Πως εξηγείται δηλαδή τα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ ακόμα και τα βασικά καταναλωτικά προϊόντα να είναι μέχρι και 4 φορές ακριβότερα στη χώρα μας για ίδια ακριβώς προϊόντα, η οποία χώρα μας μάλιστα έχει και τους χαμηλότερους μισθούς σε σχέση με τους υπόλοιπους ευρωπαίους? Γιατί η Ελλάδα σήμερα έχει γίνει η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη ενώ το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι το χαμηλότερο? Δε σας απασχολεί αυτό το φαινόμενο, δε σας προβληματίζει? Τι κάνετε για όλα αυτά? Συνεχίζετε να στηρίζετε τους πολιτικάντηδες των δύο μεγάλων κομμάτων που μας οδήγησαν σε αυτό το τέλμα για να μας περνάνε όλοι για μακάκες και να κερδοσκοπούν εις βάρος μας? Μη μου πείτε τώρα ότι οι εκάστοτε κυβερνήσεις δε θα μπορούσαν να κόψουν κώλους από τα μεγάλα καρτέλ και τις πολυεθνικές που ξεζουμίζουν τον Έλληνα γιατί θα γελάσω. Ποιοι είναι αυτοί που έδωσαν την ευκαιρία να εκμεταλευτούν την 'Ελέυθερη αγορά' και να μετατρέψουν την Ελλάδα σε χώρα κερδοσκόπων και καταναλωτικής ασυνειδησίας? Γιατί οι μισοί και παραπάνω Έλληνες είναι καταχρεωμένοι στις Τράπεζες, τους μόνους δηλαδή 'οργανισμούς' που ευημερούν σήμερα στην Ελλάδα? Ποιοι είναι αυτοί που οδηγούν τους έλληνες στις τράπεζες και στα δάνεια για να μπορέσουν να επιβιώσουν? Δε σας προβληματίζει ότι στις 10 διαφημίσεις στην tv οι 5 αφορούν τράπεζες και οι 4 αυτοκίνητα με 16785 'άτοκες' δόσεις για.... τον πρώτο χρόνο? Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά? Δε συμβαίνουν γιατί οι έλληνες είναι μακάκες και δεν αντιστέκονται αλλά σαδομαζοχιστικά πάνε και στηρίζουν συνεχώς τους ίδιους ηθικούς αυτουργούς αυτού του εγκλήματος?
        Και προς αποφυγής παρεξηγήσεων σας δηλώνω ότι δεν στηρίζω κανένα κόμμα. Έχω να ψηφίσω σε εκλογές από το 1996. Με ενδιαφέρει η πολιτική αλλά δεν έχω σκοπό να στηρίζω λιγότερο ή περισσότερο άχρηστους πολιτικάντηδες ούτε καν θα χαλάσω την Κυριακάτικη μέρα μου για να πάω να ρίξω έστω άκυρο ή λευκό. Οσο δεν βλέπω κάποιον ικανό στον άερα, δεν πατάω καν το πόδι μου στο εκλογικό τμήμα. Η αποχή είναι η καλύτερη τιμωρία τους. Φανταστείτε εάν σε μία εκλογική περίοδο υπήρχε ένα 50% αποχής τι θα γινόταν και πόσο τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά σήμερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mark last edited by

          Πετυχαίνω εχθές το βράδυ στο δρόμο μια καινούρια 3άρα κουπέ, λευκή με ηλιοροφή και 17άρες ζάντες, αλλά 316. Τι απίστευτο κουκλί που ήταν... Κοιτάζω όμως και βλέπω πως άμα είναι η έκδοση exclusive χωρίς ηλιοροφή κάνει 39750€... Πάμε καλά? Και δεν έχει το γκάζι που έχει το δικό μου 1200άκι. Ωραίο, δε λέω, αλλά εκτός πραγματικότητας. Έτσι κι αλλιώς χώρους δεν έχει που δεν έχει, γιατί να μην προτιμήσει κανείς την 1 την 3θυρη? Αλλά δε μπορώ να καταλάβω, γιατί τόσο μεγάλη διαφορά στη βασική έκδοση της 3άρας 4d με την κουπέ. 6000€ Πόσο πιο ακριβή να είναι από το εργοστάσιο η μία από την άλλη????

          Edit : Δεν είχα δει τον πίνακα πιο κάτω... 320 coupe βασική έκδοση με 40950? Πάμε καλά? Κάπως πιο value for money...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Ο χρήστης cctop έγραψε:
            Πάντως και με τα ΜΙΝΙ τι ίδιο ακριβώς συμβαίνει. Στην Ελλάδα πωλούνται ακριβότερα σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χώρα και μιλάμε για μέχρι 1600 κ.ε. αυτοκίνητα πάλι που λογικά θα έπρεπε στην Ελλάδα να είναι είτε φθηνότερα είτε να πωλούνται στις ίδιες τιμές. Και τα ΜΙΝΙ ανήκουν στην BMW όπως ξέρετε. Επομένως δύο τινά συμβαίνουν. Είτε η εδώ αντιπροσωπεία της BMW αντιμετωπίζει κερδοσκοπικά καθαρά τον πελάτη είτε οι Γερμανοί και γενικά οι ευρωπαίοι μας έχουν για μαράκες γενικώς και πωλούν ακριβότερα σε μας αφού γνωρίζουν τι μαράκες είμαστε που αγοράζουμε και την τελευταία πατάτα τους αγόγγυστα..

            Καλά, το MINI είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, καμία σχέση με την 316.. Γενικά πάντως, αφού σε κάποιους φαίνονται πολλά τα λεφτά της 316, μπορούν να μην την αγοράσουν. Ελεύθερη αγορά έχουμε, αν δεν σου κάνει ένα προιόν, δεν το αγοράζεις. Τόσο απλά. Όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται ιστορίες τύπου 'Γιατί είναι ακριβό τα σπίτια στην Εκάλη, θέλω να αγοράσω σπίτι στην Εκάλη με 1000€ το μήνα μισθό'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              micz last edited by

              Φίλε cctop δεν διαφωνώ πουθενά μαζί σου, ίσα-ίσα που πιστεύω ότι μόνο καλό κάνουν άνθρωποι σαν και σένα που το ψάχνουν και δεν τα τρώνε όλα αμάσιτα. Αλλά δυστυχώς υπάρχουν συμφέροντα που μόνο αν οργανωθούμε όλοι μαζί και χρησιμοποιήσουμε τη καταναλωτική (και όχι μόνο) δύναμή μας μπορούμε κάτι να κάνουμε. Αυτό το βλέπω λίγο ουτοπία βέβαια (είναι θέμα παιδείας και νοοτροπίας που δύσκολά αντιστρέφονται σε μια κοινωνία που η ίδια τα προσφέρει). Αν πάψουμε όλοι μαζί και ο καθένας χωριστά να κοιτάμε την ''πανταλόνα'' μας (από αυτούς που θέλουν να κάνουν ''δουλειά'' δωροδοκώντας μέχρι αυτούς που ''τα παίρνουν'') και εστιαστούμε στο γενικό καλό, τότε μπορεί κάτι να γίνει.

              Απλά προηγούμενα δεν αναφερόμουν σε σένα αλλά σε κάποιους που στην πορεία της συζήτησης άρχισαν να τα ''χώνουν'' γενικώς αλλά συγκεκριμένα, δράττοντας της ευκαιρίας για άλλη μια φορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theo13 last edited by

                η αποψη μου ειναι πως επειδη οπως αναφερθηκε και πιο πανω λειτουργουν οι νομοι της ελευθερης αγορας ετσι, λογω αυξημενης ζητησης ανεβαινει η τιμη. η αντιπροσωπεια το ξερει και γδερνει ανηλεως.το θεμα ειναι καποιος αν ειναι ωριμος και μπορει να διαλεξει χωρις το σημα και το δηθεν ''πουλ μουρ''. εχουμε καταντησει γραφικοι.δεν ειναι τυχαιο οτι ενα μεγαλο ποσοστο οδηγων 316 η 116 ειναι ανθρωποι του μεροκαματου που ειναι διατεθειμενοι να ''πεινασουν'' αρκει να εχουν ''μπεμπα'' και ας βαζουν 10 ευρω βενζινη καθε φορα στο βενζιναδικο.εχω και εγω παραδειγμα φιλου μου 21 (!) χρονων που ενω χρωστανε οικογενειακως σε εφοριες, σε τραπεζες κλπ και ειναι ενα βημα πριν τους παρουν το σπιτι πηρε bmw 116! με αυτη τη νοοτροπια δεν παμε ομως πουθενα. και δυστυχως ο κλασσικος ο μ@λ@κ@ς ο ελληνας ειναι ετσι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cctop last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                  Καλά, το MINI είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, καμία σχέση με την 316.. Γενικά πάντως, αφού σε κάποιους φαίνονται πολλά τα λεφτά της 316, μπορούν να μην την αγοράσουν. Ελεύθερη αγορά έχουμε, αν δεν σου κάνει ένα προιόν, δεν το αγοράζεις. Τόσο απλά. Όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται ιστορίες τύπου 'Γιατί είναι ακριβό τα σπίτια στην Εκάλη, θέλω να αγοράσω σπίτι στην Εκάλη με 1000€ το μήνα μισθό'.

                  Ελεύθερη αγορά έχουμε αλλά και εμείς ελεύθεροι πολίτες είμαστε με κρίση θέλω να πιστεύω. Εκείνοι λοιπόν, οι της BMW και της οποιασδήποτε άλλης μάρκας, μπορούν να πουλάνε όσο θέλουν, αλλά και εμείς θα δείχνουμε με το δάκτυλο και θα ξεσκίζουμε χωρίς έλεος, τα λαμόγια, τους κλέφτες, τους απατεώνες και τους κερδοσκόπους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Ο χρήστης cctop έγραψε:
                    Προφανώς μας έχουν πάρει χαμπάρι ότι εμείς εδώ είμαστε μπανανία και όλοι προσπαθούν να κερδοσκοπήσουν εις βάρος μας. Και όπως ανέφερα παραπάνω αυτό είναι ένα γενικότερο φαινόμενο που δεν επικεντρώνεται μόνο στο χώρο του αυτοκινήτου αλλά σε όλα τα προϊόντα γενικώς. Πως εξηγείται δηλαδή τα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ ακόμα και τα βασικά καταναλωτικά προϊόντα να είναι μέχρι και 4 φορές ακριβότερα στη χώρα μας για ίδια ακριβώς προϊόντα, η οποία χώρα μας μάλιστα έχει και τους χαμηλότερους μισθούς σε σχέση με τους υπόλοιπους ευρωπαίους? Γιατί η Ελλάδα σήμερα έχει γίνει η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη ενώ το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι το χαμηλότερο? Δε σας απασχολεί αυτό το φαινόμενο, δε σας προβληματίζει? Τι κάνετε για όλα αυτά? Συνεχίζετε να στηρίζετε τους πολιτικάντηδες των δύο μεγάλων κομμάτων που μας οδήγησαν σε αυτό το τέλμα για να μας περνάνε όλοι για μακάκες και να κερδοσκοπούν εις βάρος μας? Μη μου πείτε τώρα ότι οι εκάστοτε κυβερνήσεις δε θα μπορούσαν να κόψουν κώλους από τα μεγάλα καρτέλ και τις πολυεθνικές που ξεζουμίζουν τον Έλληνα γιατί θα γελάσω. Ποιοι είναι αυτοί που έδωσαν την ευκαιρία να εκμεταλευτούν την 'Ελέυθερη αγορά' και να μετατρέψουν την Ελλάδα σε χώρα κερδοσκόπων και καταναλωτικής ασυνειδησίας? Γιατί οι μισοί και παραπάνω Έλληνες είναι καταχρεωμένοι στις Τράπεζες, τους μόνους δηλαδή 'οργανισμούς' που ευημερούν σήμερα στην Ελλάδα? Ποιοι είναι αυτοί που οδηγούν τους έλληνες στις τράπεζες και στα δάνεια για να μπορέσουν να επιβιώσουν? Δε σας προβληματίζει ότι στις 10 διαφημίσεις στην tv οι 5 αφορούν τράπεζες και οι 4 αυτοκίνητα με 16785 'άτοκες' δόσεις για.... τον πρώτο χρόνο? Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά? Δε συμβαίνουν γιατί οι έλληνες είναι μακάκες και δεν αντιστέκονται αλλά σαδομαζοχιστικά πάνε και στηρίζουν συνεχώς τους ίδιους ηθικούς αυτουργούς αυτού του εγκλήματος?
                    Και προς αποφυγής παρεξηγήσεων σας δηλώνω ότι δεν στηρίζω κανένα κόμμα. Έχω να ψηφίσω σε εκλογές από το 1996. Με ενδιαφέρει η πολιτική αλλά δεν έχω σκοπό να στηρίζω λιγότερο ή περισσότερο άχρηστους πολιτικάντηδες ούτε καν θα χαλάσω την Κυριακάτικη μέρα μου για να πάω να ρίξω έστω άκυρο ή λευκό. Οσο δεν βλέπω κάποιον ικανό στον άερα, δεν πατάω καν το πόδι μου στο εκλογικό τμήμα. Η αποχή είναι η καλύτερη τιμωρία τους. Φανταστείτε εάν σε μία εκλογική περίοδο υπήρχε ένα 50% αποχής τι θα γινόταν και πόσο τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά σήμερα.

                    Απιστευτη περιγραφη η οποια δυστυχως ειναι και η πραγματικοτητα...
                    Τετοιο θεμα στον αντιλογο υπαρχει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      micz last edited by

                      O φίλος cctop καλά τα γράφει αλλά δεν είναι δυνατόν να ζούμε με ακυβερνησία (ή αναρχία).
                      Δεν γίνεται να λειτουργεί το κράτος χωρις κάποια κυβέρνηση που να εφαρμόζει έστω και κάποιους νόμους. Γι' αυτό δεν είναι λύση να μην πάμε να ψηφίσουμε. Εκτός του ότι κάνουμε καλό στο κόμμα με τους περισσότερους ψήφους, πρέπει κάποιους να ψηφίσουμε. Αν το έκαναν όλοι αυτό τότε τι θα γινόταν? Δεν είναι λύση αυτή για να δείξουμε την δυσαρέσκειά μας. Απλώς ψηφίζουμε τους κατά την γνώμη μας περισσότερο ικανούς ή αλλιώς το κόμμα που (πάντα κατά τη γνώμη μας) έχει στις τάξεις του τα λιγότερο λαμόγια (όπως θέλετε πάρτε το, στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλομος).

                      Και μην ξεχνάτε ποτέ ένα πράγμα. Οι κυβερνήσεις και όσα αυτές πράττουν είναι ο καθρέφτης των λαών. Όταν λοιπόν τους βρίζετε σκεφτείτε παράλληλα και ποιον άλλον βρίζετε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                        Και μην ξεχνάτε ποτέ ένα πράγμα. Οι κυβερνήσεις και όσα αυτές πράττουν είναι ο καθρέφτης των λαών. Όταν λοιπόν τους βρίζετε σκεφτείτε παράλληλα και ποιον άλλον βρίζετε

                        με συγχωρεις,αλλα ειναι δικαιωμα μου το να μη θελω να ταυτιστω με καποιον απο αυτους απο τη στιγμη που οσα εχω κανει στη ζωη μου δεν 'καθρεφτιζονται' σε κανενα κομμα..κι οχι μονο εγω,αλλα ο καθε 'εγω'..
                        Αρα δικαιωμα μας να κριτικαρουμε και να βριζουμε...

                        Επισης διαβαζα πριν για ελευθερη αγορα....Μα καλα πιστευετε οτι εχουμε ελευθερη αγορα στην οποια δουλευειο σωστα ο ανταγωνισμος???ειδικα στη χωρα μας...σε λιγο θα μου πειτε οτι εχουμε και δημοκρατια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          micz last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          με συγχωρεις,αλλα ειναι δικαιωμα μου το να μη θελω να ταυτιστω με καποιον απο αυτους απο τη στιγμη που οσα εχω κανει στη ζωη μου δεν 'καθρεφτιζονται' σε κανενα κομμα..κι οχι μονο εγω,αλλα ο καθε 'εγω'..
                          Αρα δικαιωμα μας να κριτικαρουμε και να βριζουμε...

                          Kαι για να εξηγηθώ για να μην παρεξηγηθώ να ρωτήσω κάτι. Είσαι από αυτούς που δεν λαδώνουν για πάρεις τη θέση κάποιου άλλου ή να κάνεις τη δική σου δουλειά? Είσαι από αυτούς που δεν έχεις παραβιάσει θελημένα κάποιο σήμα ή φανάρι ή οτιδήποτε προκειμένου να μην αργήσεις να πας κάπου? Είσαι από εκείνους που σέβεται τους ηλικιωμένους και τους ανάπηρους όταν παιρνούν το δρόμο ή τους δίνεις προτεραιότητα στη ζωή σου? Είσαι από αυτούς που θα μεταφέρουν τραυματία στο καινούργιο τους αμάξι όταν τον δεις στο δρόμο, ενώ ξέρεις ότι δεν θα του προξενήσεις περισσότερη ζημιά μετακινώντας και μεταφέροντάς τον? Είσαι από κείνους που δεν θα τα ρίξουν όλα στο κράτος όταν γίνεται μια φυσική καταστροφή ή θα αναλάβεις και τις δικές σου ευθύνες που δεν πήρες μέτρα πρόσληψης ή δεν έχτισες παράνομα σε κάποια θάλασσα ή αποξειραμένο ποτάμι? Είσαι από κείνους που δεν κοροιδεύουν την εφορία πιστεύοντας ότι αφού το κάνει εκείνη θα το κάνω και γω? Είσαι από εκείνους που όταν τους δωθεί η ευκαιρία να κάνουν κάτι για το κοινωνικό σύνολο (από δρόμους μέχρι οτιδήποτε) δεν θα τα ''αρπάξουν'' και θα αφήσουν το έργο στη μέση ή ημιτελές και πρόχειρο? Είσαι από εκείνους που βάζεις στα έξοδα της επιχειρησής σου τα έξοδα της Ferrari (ή του οχήματος που πραγματικά θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες της επιχειρήσης) την οποία έχεις αγοράσει με leasing? Είσαι από εκείνους που επιχορηγούνται από το κράτος και την Ε.Ε. προκειμένου να δημιουργήσεις μια επιχείρηση με σκοπό την μακροπρόθεσμη υγιή επένδυση και όχι την ''αρπαγή'' κονδυλίων που οδηγεί στο ''κανόνι'' και στις απολύσεις προσωπικού? Αν είσαι υπόδειγμα πολίτη, τότε μπράβο γιατί είσαι κατά τη γνώμη μου σπάνιο είδος ανθρώπου, αλλά εδώ μιλάμε για το σύνολο της κοινωνίας και όχι για τις εξαιρέσεις που απλώς επιβεβαιώνουν τους κανόνες. Και μην το πάρεις προσωπικά που αναφέρομαι σε σένα, χάριν λόγου το κάνω (θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε).

                          Για να μην κουράζω με παραδείγματα, υπάρχουν άπειρα γύρω μας άλλωστε, πιστεύω ότι είναι κοινό μυστικό ότι όλοι κατανοούμε τι συμβαίνει γύρω μας. Ούτε εμείς είμαστε άμοιροι ευθυνών δυστυχώς, πως να το κάνουμε, αλλά τουλάχιστον να τις αναλαμβάνουμε και να τις αποδεχόμαστε όταν έρχεται εκείνη η ώρα και όχι στη λογική του ότι ''όλοι οι άλλοι φταίνε εκτός από εμάς''...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Απο που ξεκινησε το θεμα και που καταληγει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              asimov last edited by

                              Για να καταλαβω: αν η 316 ειχε, ξερω 'γω, 27k, θα ηταν καλη ευκαιρια;
                              Ή το προβλημα ειναι που καποιος πρεπει να σκασει 30 κι οχι 27 ή 25 για να παρει ενα, ετσι κι αλλιως, ανεπαρκες αυτοκινητο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                micz last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                Απο που ξεκινησε το θεμα και που καταληγει

                                Έχεις δίκιο, χαλάμε το αρχικό θέμα του φίλου. Συγνώμη παρασύρθηκα.
                                Τέλος το off topic από μένα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης Asimov έγραψε:
                                  Για να καταλαβω: αν η 316 ειχε, ξερω 'γω, 27k, θα ηταν καλη ευκαιρια;
                                  Ή το προβλημα ειναι που καποιος πρεπει να σκασει 30 κι οχι 27 ή 25 για να παρει ενα, ετσι κι αλλιως, ανεπαρκες αυτοκινητο;

                                  Aνεπαρκές ως προς τι?
                                  Ως προς το υπερεπαρκές μικρό/μικρομεσαίο των 90 ίππων και 15Κ ας πούμε?

                                  Απλά είναι γεγονός ότι η 316 είναι υπερτιμημένη όταν στα ίδια σχεδόν χρήματα και κυβικά η Mercedes προσφέρει τη C-class με σχεδόν 160 άλογα και φυσικά πολύ καλές επιδόσεις.
                                  Αν έκανε 25Κ η 316 θα ήταν μια άριστη επιλογή με καλύτερες επιδόσεις και πολύ καλύτερη σε όλους τους άλλους τομείς από το τυπικό μικρό/μικρομεσαίο 1,4 90 ίππων και 15Κ€

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    micz last edited by

                                    Ο χρήστης Asimov έγραψε:
                                    Για να καταλαβω: αν η 316 ειχε, ξερω 'γω, 27k, θα ηταν καλη ευκαιρια;
                                    Ή το προβλημα ειναι που καποιος πρεπει να σκασει 30 κι οχι 27 ή 25 για να παρει ενα, ετσι κι αλλιως, ανεπαρκες αυτοκινητο;

                                    Τι εννοείς ανεπαρκές? Από πλευράς επιδόσεων (ως συνήθως)? Και πιο είναι επαρκές? Το corsa opc ας πούμε? Και πιο κουβαλάει περισσότερη τεχνολογία, το focus 2.5 turbo επειδή είναι πιο γρήγορο (τυχαία παραδείγματα)? Και ποιος είπε ότι επειδή είναι γρηγορότερο και μεγαλύτερο σε κυβικά είναι και τεχνολογικά πιο προηγμένο? Ποιος ξέρει το ακριβές κόστος παραγωγής του κάθε μοντέλου?
                                    Δεν βλέπετε τη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών σε πιο οικονομικά και φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα?
                                    Ή ένα αμάξι έχει μόνο επιδόσεις και τίποτα άλλο (αυτό είναι ένας μόνο τομέας σύγκρισης, υπάρχουν και πολλοί άλλοι, λέω εγώ τώρα).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      professeur last edited by

                                      Οι επίσημες τιμές σχεδόν ποτέ δεν είναι αυτές στις οποίες αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο και θα καταλάβετε πιο κάτω τι εννοώ.

                                      Συμφωνώ με ένα φίλο που πιο πριν ανάφερε ότι δεν πρέπει να κακοκρίνουμε όποιον επιλέγει μια 316 έστω και με την 'Αδυναμία' που αυτή έχει σε άλογα. Θα αναφερω ένα παραδειγμα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.

                                      Έρχεται ένας φίλος από επαρχία να κοιτάξει για αυτοκίνητο. Εχει μια Κομπακτ και ήθελε κάτι πιο μεγάλο και 4θυρο λόγω παιδιού. Ειχε απορριψει μερσεντες λογω του 'μεγαλίστικού' που αυτή εμπεριέχει (ακόμη και η νέα Σι κλας) και είχε καταλήξει στο 9-3 και στην 316. Πάμε στη Σααμπ παίρνουμε μια προσφορά και μετά πάμε BMW (να συμπληρώσω εδώ ότι του είχα τονίσει ότι τα άλογα της 316 είναι κάπως λίγα αλλά εν τέλει δεν διαφώνησα με την επιλογή του γιατί το αυτοκίνητο βγαίνει εθνική 1 ή 2 το πολύ φορές το χρόνο, χρησιμοποιείτα μόνο μέσα σε μια επαρχιακή πόλη και γενικά ποτέ δεν ξεπερνά τα 130-140 χλμ/ώρα. Είναι 45αρης μεν αλλα χωρίς καθόλου ανησυχίες και αφού δεν βγαίνει εθνική σπανίως θα του χρειαστούν και τα πολλά άλογα. Είναι επίσης και συντηριτικός οδηγός και η προσπέραση γίνεται όταν υπάρχει ορατότητα 2 τουλάχιστον χλμ! Δηλαδή με την οδηγησή του ούτε με ποδήλατο δεν κινδυνεύεις στην προσπέραση!!! Οποτε εν τέλει δεν διαφώνησα.Άλλωστε έχοντας BMW συνήθως παραμένεις εκέι αν δεν πας πιο 'ψηλά'. Δεν είναι εδώ όμως η ουσία.). Η αρχική τιμή ήτανε στα 30 περίπου και με ένα πακέτο στανταρ(δεν θυμάμαι το όνομα του πακέτου αλλά είναι ένα πακετάκι από εξτρά σε μια καλύτερη τιμή) έβγαινε στα 34+. Λέει ο πωλητής 'μπορώ να κάνω μαι έκπτωση 5.000Ε (ολογράφως: πέντε χιλιάδες ευρώ!)', λέω εγώ μέσα μου 'μπααα λάθος θα κάνει μάλλον 500Ε εννοεί' και ξαναρωτάω όπου πήρα και την ίδια απάντηση όπως και γραπτώς (αλλά δεν την έχω εγώ για να την ανεβάσω.).

                                      Το 'γιατί' συμβαίνει αυτό το απάντησα μόνος μου γυρνώντας το χρόνο λίγο πίσω. Στις αρχές ης δεκαετίας του 90 η πεντάρα είχε πολύ κοντινή τιμή με τη μικρή της Μερσεντές την 190Ε. Αυτό φυσικά δεν ήταν 'καλό' για το ίματζ της εταιρίας. Σιγα-σιγά εξομαλύνθηκε η διαφορά (ανέβηκε φυσικά και πάρα πολύ η BMW σε όλα τα μοντέλα!) αλλά και πάλι η τρίάρα είναι αρκετά πιο φθηνή από την Σι κλας. Οπότε αν έχει 35+ η Σι Κλας (τώρα 33+ η μικρότερη) δε μπορεί εσύ να έχεις το βασικό σου μοντέλο (έστω και το αρκετά πιο αδύναμο) στα 27-28 χιλιάρικα δηλαδή 6-7 χιλια΄ρικα κάτω. Ακούγεται αστείο το ξέρω αλλά έτσι είναι. Υποθέτω θα φαντάζεστε ότι πολλοί κρίνουν το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο από το πόσο ακριβό είναι ή ακόμη περισσότερο πόσο ακριβότερο είναι από κάποιο άλλο. Άλλωστε 3 στους 4 με δόσεις τα παίρνουν οπότε τι 450Ε η δόση τι 500! Οπότε ναι μεν η τιμη καταλόγου είναι αυτή που είναι αλλά η πραγματική που θα πληρώσεις είναι πιο κάτω.

                                      Φυσικά παίζει ρόλο και η εποχή που πας να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο (Δεκέμβριος, φεις λιφτ, αλλγή μοντέλου κλπ) αλλά σε γενικές γραμμές θα πάρεις έκπτωση και από την έκπτωση φαίνεται και το πόσο μεγάλο περιθώριο κέρδους αφήνει η κεντρική αντιπροσωπεία στους εμπόρους και πως το περνάνε αυτοί σε εσένα. Τελευταίο παράδειγμα: στο S3 είχα δει εκπτώσει από 1200 έως 1500 ευρώ χωρίς γνωριμία χωρίς τίποτα. Οπότε ναι μεν πέρσι είχε στον κατάλογο 41900 (φέτος 42 στρογγυλά) αλλά στην πιάτσα το έπαιρνες με 40400 (+ τα λοιπά που χρεώνεσαι σε όλα ούτως ή άλλως)!

                                      Υ.Γ. : εννοείται ότι γερές εκπτώσεις παίζουν στα 30+ χιλιάρικα και όχι πάντα εννοοείται. Σε ένα Ματιζ για παράδειγμα πόση έκπτωση να πάρεις?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        montecarlo last edited by

                                        Προσφορά και ζήτηση είναι όλα, αφου πουλάει γιατί να τη να την μειώσουν ;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          scandinavian last edited by

                                          Βεβαίως και η BMW 316i είναι υπερτιμημένη στην Ελλάδα.Στο Βέλγιο π.χ. το εν λόγω αυτοκίνητο κοστίζει 25.950Ευρώ...η διαφορά είναι χαώδης...
                                          είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους προσπαθώ όσο περισσότερο γίνεται να σας πείσω στο φόρουμ ότι εκτός από Γερμανούς υπάρχουν Άγγλοι,Ιταλοί,Αμερικανοί και αν θέλετε κάποιους κοντά στη νοοτροπία και το στυλ των Γερμανών,οι Σουηδοί...αυτός ήταν ο λόγος που δεν θα πήγαινα καν να δω μια 316 στην Ελλάδα...
                                          Στο Βέλγιο λοιπόν η 316 κοστίζει τα ίδια λεφτά με την ΑLFA 159 1.8, το Volvo S40 1.8,Audi A4 1.8 και το Saab 9-3 1.8.(έχοντας αντίστοιχες επιδόσεις).Στην Ελλάδα όμως αυτές οι μάρκες είναι κατ'ανάγκη κατώτερες της BMW...μόνο και μόνο λόγω τιμής...και ...μπέμπας...
                                          Γιατί όλες οι άλλες 'premium' μάρκες (ακόμα και της Audi) ακολουθούν την ίδια τιμολογιακή πολιτική στα εν λόγω μοντέλα στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη και μόνο η BMW πουλάει την 316 5000Ευρώ ακριβότερα είναι απορίας άξιο.Και επειδή κάποιοι μίλησαν για το κράτος και τους φόρους....**Γιατί τα 1800άρια που προανέφερα έχουν τις ίδιες σχεδόν τιμές στην Ελλάδα με την Ευρώπη και η 1600αρα ΒΜW είναι η μόνη τόσο ακριβότερη...**προφανώς είναι θέμα κέρδους τόσο της μητρικης BMW όσο και της εν Ελλάδι αντιπροσωπίας....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Μην λέμε όμως ότι πουλάει μούρη σήμερα κάποιος με 316. Μάλλον δακτυλοδεικτούμενος είναι και περίγελος της παρέας, από όσους κατέχουν κάτι από αυτοκίνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 3 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr