-
Είδα χθες στην tv τη διαφήμιση της 316 face lift και είπα να ρίξω μια ματιά στις τιμές αγοράς της. Λοιπόν στην Ελλάδα που μας έχουν για μαράκες οι κύριοι της εδώ αντιπροσωπείας πουλάνε την 316 (προσέξτε την 1600άρα δηλαδή) από 30.700 ευρώ!!!!
Λέω δε ρίχνω και μια ματιά πχ στην Ιταλία μεριά?
Λοιπόν εκεί δεν υπάρχει καν η 1600 316 αλλά ξεκινούν από την 318 με 2000 κυβικά και τιμή από 30.770!!!!!Μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και λέω ας ρίξω και μια ματιά και στην Ισπανία μεριά που έχουμε σχεδόν το ίδιο κατά κεφαλήν εισόδημα.
Και εκεί ξεκινούν από την 318 με τα 2 λίτρα και τιμή 29500 ευρώ παρακαλώ!Και φυσικά μιλάμε για το μοντέλο 2008 face lift έτσι?
Δεν θέλησα να κοιτάξω και σε άλλες χώρες γιατί θα θέλω πολλές λεμονάδες να πιω μετά για να μου πέσει η πίεση.
Στην Ελλάδα για να κάνουμε και μία σύγκριση άμεση με την 318 2λιτρων ξέρετε από τι τιμή ξεκινά αυτή? 34850 ευρώ!!!!
Εγώ σας ρωτώ.
1)Σύμφωνα με τη φορολογία, δασμούς κλπ που ισχύουν στην Ελλάδα, τα 1600 κυβικά δε θα έπρεπε να κοστίζουν το ίδιο με την Ευρώπη ή και φτηνότερα? Η 316 1.600 θα έπρεπε να κοστίζει τουλάχιστον 3-4 χιλιάρικα πιο κάτω στην Ελλάδα? Γιατί λοιπόν η 316 κοστίζει σχεδόν 31 χιλιάρικα στην Ελλάδα ενώ θα έπρεπε να κοστίζει το πολύ 27.500 άντε 28 χιλιάρικα?
2)Μήπως μας περνάνε για μαράκες οι εδώ αντιπρόσωποι της BMW? Η ερώτηση είναι ρητορική αφού ναι μας περνάνε για τέτοιους....
3)Μήπως θα έπρεπε κάποτε για να γίνουμε πραγματικά ευρωπαίοι και όχι να συνεχίσουμε να μας φέρονται σαν μαράκες, να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να εκδιώξουμε τα οθωμανικά κόμπλεξ μας, κάνοντας μποϊκοτάζ σε όλους αυτούς που μας περνούν για μας θέλουν μαράκες αισχροκερδώντας εναντίον μας?
-
Είδα χθες στην tv τη διαφήμιση της 316 face lift και είπα να ρίξω μια ματιά στις τιμές αγοράς της. Λοιπόν στην Ελλάδα που μας έχουν για μαράκες οι κύριοι της εδώ αντιπροσωπείας πουλάνε την 316 (προσέξτε την 1600άρα δηλαδή) από 30.700 ευρώ!!!!
Λέω δε ρίχνω και μια ματιά πχ στην Ιταλία μεριά?
Λοιπόν εκεί δεν υπάρχει καν η 1600 316 αλλά ξεκινούν από την 318 με 2000 κυβικά και τιμή από 30.770!!!!!Μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και λέω ας ρίξω και μια ματιά και στην Ισπανία μεριά που έχουμε σχεδόν το ίδιο κατά κεφαλήν εισόδημα.
Και εκεί ξεκινούν από την 318 με τα 2 λίτρα και τιμή 29500 ευρώ παρακαλώ!Και φυσικά μιλάμε για το μοντέλο 2008 face lift έτσι?
Δεν θέλησα να κοιτάξω και σε άλλες χώρες γιατί θα θέλω πολλές λεμονάδες να πιω μετά για να μου πέσει η πίεση.
Στην Ελλάδα για να κάνουμε και μία σύγκριση άμεση με την 318 2λιτρων ξέρετε από τι τιμή ξεκινά αυτή? 34850 ευρώ!!!!
Εγώ σας ρωτώ.
1)Σύμφωνα με τη φορολογία, δασμούς κλπ που ισχύουν στην Ελλάδα, τα 1600 κυβικά δε θα έπρεπε να κοστίζουν το ίδιο με την Ευρώπη ή και φτηνότερα? Η 316 1.600 θα έπρεπε να κοστίζει τουλάχιστον 3-4 χιλιάρικα πιο κάτω στην Ελλάδα? Γιατί λοιπόν η 316 κοστίζει σχεδόν 31 χιλιάρικα στην Ελλάδα ενώ θα έπρεπε να κοστίζει το πολύ 27.500 άντε 28 χιλιάρικα?
2)Μήπως μας περνάνε για μαράκες οι εδώ αντιπρόσωποι της BMW? Η ερώτηση είναι ρητορική αφού ναι μας περνάνε για τέτοιους....
3)Μήπως θα έπρεπε κάποτε για να γίνουμε πραγματικά ευρωπαίοι και όχι να συνεχίσουμε να μας φέρονται σαν μαράκες, να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να εκδιώξουμε τα οθωμανικά κόμπλεξ μας, κάνοντας μποϊκοτάζ σε όλους αυτούς που μας περνούν για μας θέλουν μαράκες αισχροκερδώντας εναντίον μας?
-
Είδα χθες στην tv τη διαφήμιση της 316 face lift και είπα να ρίξω μια ματιά στις τιμές αγοράς της. Λοιπόν στην Ελλάδα που μας έχουν για μαράκες οι κύριοι της εδώ αντιπροσωπείας πουλάνε την 316 (προσέξτε την 1600άρα δηλαδή) από 30.700 ευρώ!!!!
Λέω δε ρίχνω και μια ματιά πχ στην Ιταλία μεριά?
Λοιπόν εκεί δεν υπάρχει καν η 1600 316 αλλά ξεκινούν από την 318 με 2000 κυβικά και τιμή από 30.770!!!!!Μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και λέω ας ρίξω και μια ματιά και στην Ισπανία μεριά που έχουμε σχεδόν το ίδιο κατά κεφαλήν εισόδημα.
Και εκεί ξεκινούν από την 318 με τα 2 λίτρα και τιμή 29500 ευρώ παρακαλώ!Και φυσικά μιλάμε για το μοντέλο 2008 face lift έτσι?
Δεν θέλησα να κοιτάξω και σε άλλες χώρες γιατί θα θέλω πολλές λεμονάδες να πιω μετά για να μου πέσει η πίεση.
Στην Ελλάδα για να κάνουμε και μία σύγκριση άμεση με την 318 2λιτρων ξέρετε από τι τιμή ξεκινά αυτή? 34850 ευρώ!!!!
Εγώ σας ρωτώ.
1)Σύμφωνα με τη φορολογία, δασμούς κλπ που ισχύουν στην Ελλάδα, τα 1600 κυβικά δε θα έπρεπε να κοστίζουν το ίδιο με την Ευρώπη ή και φτηνότερα? Η 316 1.600 θα έπρεπε να κοστίζει τουλάχιστον 3-4 χιλιάρικα πιο κάτω στην Ελλάδα? Γιατί λοιπόν η 316 κοστίζει σχεδόν 31 χιλιάρικα στην Ελλάδα ενώ θα έπρεπε να κοστίζει το πολύ 27.500 άντε 28 χιλιάρικα?
2)Μήπως μας περνάνε για μαράκες οι εδώ αντιπρόσωποι της BMW? Η ερώτηση είναι ρητορική αφού ναι μας περνάνε για τέτοιους....
3)Μήπως θα έπρεπε κάποτε για να γίνουμε πραγματικά ευρωπαίοι και όχι να συνεχίσουμε να μας φέρονται σαν μαράκες, να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και να εκδιώξουμε τα οθωμανικά κόμπλεξ μας, κάνοντας μποϊκοτάζ σε όλους αυτούς που μας περνούν για μας θέλουν μαράκες αισχροκερδώντας εναντίον μας?
-
«BMW 316 ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ?»
Γιατί απευθύνεται σε Έλληνες.
-
και σε διαφορες βαλκανικες χωρες(πρωην ανατολικο) ξεκινουν να πωλουν απο 318 και πανω,εδω ειναι ουγκαντα
-
Η τιμή δεν έχει σχέση με την αντιπροσωπεία, αλλά με τους φόρους. Για να είναι σωστοί οι υπολογισμοί σου για την τιμή, πρέπει να ξέρουμε την τιμή CIF (γιατί ο φόρος είναι μεν μικρός, αλλά υπολογίζετε στην εργοστασιακή τιμή).
Η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα στην σειρά με τους μεγαλύτερους φόρους, μετά την Δανία και την Μάλτα (αν θυμάμαι καλά).
-
OΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΚΟΙ που αγοραζουν 316 ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ
-
Φίλε Fanis75 οι φόροι για μέχρι τα 1600 στην Ελλάδα είναι χαμηλότεροι ή ίσοι με τις χώρες της υπόλοιπης Ευρώπης. Αυτό που λες ότι η Ελλάδα είναι τρίτη χώρα στην σειρά με τους μεγαλύτερους φόρους αφορά το μέσο όρο και όχι για τα μέχρι 1600 κε. Οι φόροι πάνω από τα 2 λίτρα στην Ελλάδα το γνωρίζουμε ότι είναι οι ψηλότεροι μετά τη Δανία. Εδω όμως μιλάμε για την 316 αυτοκίνητο 1600 κε στην Ελλάδα. Η αξία cif είναι κοινή για όλες τις χώρες και αφορά την τιμή αξίας του αυτοκινήτου όπως βγαίνει από το εργοστάσιο της Γερμανίας. Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε με καθαρή αισχροκέρδεια από την εδώ αντιπροσωπία της BMW η οποία εκμεταλλεύεται το «πάθος» του Έλληνα για τη φίρμα. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τη Mercedes.
ΥΓ Στη Ρουμανία υπάρχει η 316 και ξεκινά από 26.359,- EUR!!!!
-
Μιας και πιασαμε την BMW δεν πιανουμε και τη Mini?Ξερει κανεις τιμες απο εξωτερικο για να συγκρινουμε?
-
Καλά τα λές, μαζί σου.. Βασικά η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW έχει καταλάβει οτι ο έλληνας είναι αρκετά επιρεπής στην αγορά αυτοκινήτων, status symbol, και εκεί είναι που τον πατάει στον κάλο και το ποιο ευκολο να το κάνει ειναι μάλλον για 10ετίες τώρα με το entry level 316i, που όπως καλά λές είναι υπερτιμημένο σε βαθμό κακουργήματος. Αλλα λέω πάλι δεν θα το έκανε αν έβλεπε οτι δεν πούλαγε..
Οπότε ποιός είναι αυτός που φταίει???ΕΜΕΙΣ που παμε και το αγοράζουμε και το μοστράρουμε (προσωπικά βέβαια εμενα ουτε νεκρο να με πήγαινες δεν το αγόραζα) Αντιθέτως άνετα θα έδινα τα 40000 για ένα κουπε 320i ή ακόμα καλύτερα για 125i, τα οποία τουλάχιστον έχουν να σου προσφέρουν κατι παραπάνω απο μια αργή νωχελική μετακίνηση με το 316, με λίγα χρήματα παραπάνω. Εκει όμως παίζει το
μαρκετινγκ που λέει οτι αυτός που έχει να δώσει τα 40000 έχει μάλλον και τα 45000 για να το φορτώσει και με κανα 2 εξτρα. Οποτε και δεν ασχολούνται και πολύ τιμολογιακά μαζι τους γιατι κυνδινεύουν να σπάσουν τα μούτρα τους, καθώς ο ανταγωνισμός είναι στην γωνία (και αυτοί που τα διαθέτουν δεν θα λυπηθούν να πάνε να τα σκασουν αλλου)Αυτος ο άμιρος που θέλει σώνει και καλά 316 μάλλον θα σφηχτεί για τα 30000 που μάλλον θα την πάρει και με 187 έντοκες δώσεις και 0% προκαταβολη..αλλα στο τέλος θα την πάρει, και καλά να πάθει!!...και θα γεμίσει και το ταμείο της η BMW.. τόσο που δεν κάνει με κανένα άλλο μοντέλλο της!!
Ο πραγματικός φταίχτεις είναι το κράτος βέβαια με την βρομέρή του πολιτική στην φορολόγιση των αυτοκινήτων,...
γιατι αν το 320 δεν επιβαρυνότανε απο φόρους και αναγκαστικά δεν είχε παραπάνω απο 2000-3000 διαφορά στην τιμή του απο το 316 οπως συμβαίνει σε ολα τα κράτη μέλη τότε και η αντιπροσωπεία δεν θα εκμεταλλευότανε αυτο το σκαλοπατι των 6000+ διαφορας και αναγκαστικα θα το τιμολογουσε οσο πραγματικά έκανε..
Αλλα τι λέω τώρα...αν είχε η γιαγια μου ρόδες....θα ήταν οχι πατίνι αλλα μπεμπα καμπριο..
-
Δηλαδή, για να καταλάβω, το πρόβλημα σε αυτό το αυτοκίνητο είναι η τιμή;
-
bmw .... x16, x18, x20, δεν προσφέρουν καλή αίσθηση bmw,
από χ25 κάτι γίνεται ή diesel .....και στο θέμα μας .... καλά του κάνουν αυτού που αγοράζει 316 !!!!
η μ@l@#'!$#'% πληρώνεται -
Προσφυγη σε δικαστήριο στην BMW Ελλας να φάει κανένα χοντρό πρόστιμο να δουμε μετά. Δεν μπορεί ο καθένας να βάζει ότι καπέλο θέλει στα προϊόντα που πουλάει. Διορθώστε με αν ξέρει κάποιος αλλα έχω ακούσει ότι οι τιμές CIF δεν είναι ίδιες για όλους. Η Ελλάδα πχ παίρνει χαμηλότερες τιμές (ορισμένα αυτοκίνητα) λόγω υψηλής φορολογίας για να μην υπάρχει μεγάλη ψαλίδα με άλλες χώρες και πέσουν οι πωλήσεις του μοντέλου.
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Δηλαδή, για να καταλάβω, το πρόβλημα σε αυτό το αυτοκίνητο είναι η τιμή;Το ότι υπάρχει
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Δηλαδή, για να καταλάβω, το πρόβλημα σε αυτό το αυτοκίνητο είναι η τιμή;όχι αλλά οι αγοραστές τους δεν δίνουν δεκάρα για τους άλλους παράγοντες από τους οποίους πιθανά να εξαρτηθεί και κάποια στιγμή η ασφάλειά τους. Πιάνουν τη ΛΕΑ και πάνε με 80χμ/ώρα αρκεί που οδηγούν BMW.
έπειτα ,στο εισαγωγικό post του o cctop , στην τιμή φαίνεται να εστιάζει.
-
Εγώ συμφωνώ απόλυτα με τον teo75.
Έχοντας καταλάβει η αντιπροσωπεία ότι οι λιγούρηδες που ρωτάνε για το 316 δεν μπορούν, ή δεν θέλουν, να πάρουν το μεγαλύτερο που είναι 2.000 κυβικά , βαράει το μικρό στο κεφάλι με την ευγενική συνδρομή του κράτους-λήσταρχου.
Δεν θα εκπλαγώ αν από το 316 κερδίζει περισσότερα απ' ότι στο 318! -
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
«BMW 316 ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ?»Γιατί απευθύνεται σε Έλληνες.
ακριβως, ο Ελληνας θελει τη μπεμπα του...
βγαζει και το 316, βαζει ενα 325 και ανεβηκε κοινωνικα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
«BMW 316 ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ?»
Γιατί απευθύνεται σε Έλληνες.
ακριβως, ο Ελληνας θελει τη μπεμπα του...
βγαζει και το 316, βαζει ενα 325 και ανεβηκε κοινωνικα
Λάθος, σηματάκι M3 βάζει...
-
Oι τιμές εργοστασίαου από όσο ξέρω είναι διαφορετικές ανά χώρα.
Ρόλο παίζει το μέγεθος της εκάστοτε αγοράς και το deal που κάνει η τοπική αντιπροσωπεία με το εργοστάσιο για την αρχική διαμόρφωση της τιμής...
Και για όσους νομίζουν ότι μας κλέβουν, μας κοροϊδεύουν κλπ να τονίσω ότι σκοπός της εκάστοτε αντιπροσωπείας είναι να πουλήσει όσο το δυνατόν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητα και όχι ακριβότερα.
(ΔΕΝ έχω σχέση με BMW)
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Προσφυγη σε δικαστήριο στην BMW Ελλας να φάει κανένα χοντρό πρόστιμο να δουμε μετά. Δεν μπορεί ο καθένας να βάζει ότι καπέλο θέλει στα προϊόντα που πουλάει. Διορθώστε με αν ξέρει κάποιος αλλα έχω ακούσει ότι οι τιμές CIF δεν είναι ίδιες για όλους. Η Ελλάδα πχ παίρνει χαμηλότερες τιμές (ορισμένα αυτοκίνητα) λόγω υψηλής φορολογίας για να μην υπάρχει μεγάλη ψαλίδα με άλλες χώρες και πέσουν οι πωλήσεις του μοντέλου.Δεν μπορει να πουλαει τα προιοντα της οσο θελει;
BMW 316 ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΤΙ?